Kirjoittaja Aihe: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-11)  (Luettu 2299 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-11)
« : 19.09.2012 12:07:02 »
Tonks pyörähtää ympäri huomatessaan katseiden kääntyvän ja hymyilee nähdessään Ginnyn.


Nimi: Puolitiessä
Oikolukija: sieerra
Paritus: Ginny/Tonks
Lajityyppi: USTia eli kiimaa romantiikalla
Sanamäärä: < 500
Haasteet: Fifin OTP5 & Tärkkelys #2
Ikärajasuositus: K-11


Ömmömmöö. Mun mielestä tässä ei ole päätä eikä häntää ja tää on enemmänkin väliaika (kahvia ja pullaa) jonkun pidemmän tarinan keskeltä, mutta koska oon laiska paska, niin sanon tätä oneshotiksi :F Kiitokset sieerralle jaksamisesta <3 ja Jossulle ikäraja-avusta <3


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Puolitiessä




Nauru kuuluu käytävälle asti. Ginny pysähtyy niille sijoilleen hämmästyneenä. Mitä Tonks tekee täällä?

"...olihan se melkoinen tärskäys", Tonks sanoo naurunpuuskansa lomasta, "mutta näkisitte sen pampun. Eipä tule toista kertaa valittamaan."

"Mahtaa olla hienoa se aurorointi", joku sanoo ja Ginny on melkein varma, että ääni kuuluu Sarahille. "Onko sinne opistoon vaikea päästä?"

Ginny tuhahtaa itsekseen ja jatkaa kulkuaan kohti raolleen jäänyttä ovea. Sarahin aivokapasiteetilla ei pääsisi ministeriön ala-aulaa pidemmälle. Hän työntää oven kokonaan auki ja jää katsomaan näkyä: hänen joukkueensa kukin miten kuten pukeutuneena tai pukeutumattomana ja kaiken keskellä Tonks kirkkaanpunaisessa työkaavussaan, hiukset oranssina pörrönä. Tonks pyörähtää ympäri huomatessaan katseiden kääntyvän ja hymyilee nähdessään Ginnyn.

"Hyvä matsi", hän kehuu ja iskee silmää.

"Ai sä ehdit katsomaan sen?" Ginny kysyy yllättyneenä, mutta virnistää automaattisesti. Tonks pudistaa nyt jo punaisempia kiharoitaan.

"Viimeiset viisi minuuttia vain", Tonks sanoo ja ojentaa muhkuraista, ruskealla paperilla peitettyä nyyttiä. "Molly pyysi tuomaan tän, kun kävin Kotikolossa aamupäivällä."

Ginny koppaa paketin Tonksin kädestä ja hipaisee rystysillään ranteen syrjää. Tonks puraisee huultaan ja vilkaisee syrjäkarein muita pelaajia. Tietäviä hymyjä on joka puolella, mutta Mel onnistuu kuitenkin paimentamaan naiset ulos varsin nopeasti. Hän kohottelee lähtiessään kulmiaan, ennen kuin nykäisee oven perässään kiinni. Kunnolla tällä kertaa.

Tonks odottaa sekunnin, kaksi, ja harppoo sitten takanurkkaukseen, missä Ginny yrittää saada polvisuojuksiaan irti. Tonks huiskauttaa sauvallaan, ja kovat, nahkaiset suojat kalahtavat lattialle. Hän vetää Ginnyn käsivarresta ylös ja painaa tämän vasten viileää seinää.

"Sä lähdit ennen kuin ehdin herätä", hän kuiskaa huulet Ginnyn huulia hipoen. Ginnyn kieli on notkea ja liukas livahtaessaan hänen suuhunsa, ja Tonks ähkäisee rutistaessaan violettia kaapua sormiinsa. Toinen käsi vetää Ginnyä niskasta lähemmäs. Hengitys on kuuma hänen poskeaan vasten, ja Ginnyn reisi tuntuu hyvältä sen työntyessä hänen jalkojensa väliin. Tonks unohtaa ulkopuolisen maailman. Hän ei muista enää olevansa virallisesti vain vartin kahvitauolla. Ei osaisi tunnistaa rivistä yhtäkään Harpyijan pelaajaa, vaikka näkee heistä jokaisen miltei päivittäin.

Ginny reagoi suudelmaan vartalollaan. Hän ahmii Tonksin huokaukset suuhunsa ja palauttaa ne pieninä mielihyvän äännähdyksinä. Hänen jalkojensa välissä tykyttää, ja hän työntää toisen kätensä Tonksin kaavun sisään sivelemään t-paidan peittämää rintaa. Nänniä, joka on kova nupura.

"Mun täytyy oikeasti lähteä", Tonks mutisee Ginnyn kaulaan irrotettuaan viimein huulensa tämän huulilta. "Robards on huomauttanut jo kahdesti."

"Mmmhh."

Ginnyn ääni värisee Tonksin kaulaan, kielen juuri kostuttamalle alalle. Hän imaisee tykyttävän valtimon kohdalta ja työntää nyt kätensä Tonksin pakaralle, farkkujen alle. Kouristaa sormensa pehmeään lihaan.

"Voi Merlin..." Tonks huohottaa ja pakottaa silmänsä auki. Hän painaa nenänsä Ginnyn nenää vasten ja odottaa niin kauan, kunnes luomet avautuvat ja paljastavat mustanruskeat, himosta laajenneet silmät. "Mä rakastan sua."

Kestää hetken, kunnes Ginnyn katse tarkentuu, mutta Tonks näkee selvästi, milloin sanat tavoittavat tämän. Sillä hetkellä Ginnyn huulet kaartuvat hymyyn, silmät alkavat hehkua lämpöä ja sormet siirtyvät sivelemään Tonksin niskakiharoita.

"Ja mä sua."



Loppu


« Viimeksi muokattu: 04.11.2014 17:04:45 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Funtion

  • Vieras
Vs: Puolitiessä | K-15 | Ginny/Tonks | UST romancella
« Vastaus #1 : 28.09.2012 15:28:04 »
Tiesin, että tällä mun kommentilla kestääkin vähän kauemmin (viikon sisällä kuitenkin!) sillä, kuten tiedät, Potter ei oo tuntunut kotoisalta fandomilta nyt vähään aikaan. Mutta oli pakko ottaa sut Kommenttikampanjasta, sillä sä kirjotat ihan hiton hyvin ja tykkään näistä välittämättä siitä, mikä on tekstin aihe. Esim. Ginny/Tonks-paritus kuulostaa aika... kauheelta? mutta sun kirjoittamana se on varmasti ainakin siedettävää.

No tuota noin. Mä en millään pysty sulattamaan tätä paritusta ilman kunnon pohjustusta, joten siksipä palautteeni on hieman nihkeää. Mutta kuten itse sanoit, ”Mun mielestä tässä ei ole päätä eikä häntää ja tää on enemmänkin väliaika (kahvia ja pullaa) jonkun pidemmän tarinan keskeltä, mutta koska oon laiska paska, niin sanon tätä oneshotiksi.”, tää todellakin tuntui tuollaiselta. Tää olis varmaan loistavasti toiminut jossain pidemmän ficin sisällä, mutta nyt itse oneshottina tää jäi ehkä vähän vajavaiseksi. Tietty nää on makuseikkoja. Jotkut pitää randomkohtauksista, arjen hetkistä, mistä lie. Mä ite taas tykkään sellaisista oneshoteista, jotka kertoo tarinan siinä missä pitkätkin ficit. Mmmmakuseikkoja.

(Niin ja ikärajasta sen verran, että joo, ehkä tää ois ollut vähän liian ”ronski” K-13 ikärajaan.)

"...olihan se melkoinen tärskäys", Tonks sanoo naurunpuuskansa lomasta, "mutta näkisitte sen pampun. Eipä tule toista kertaa valittamaan."
Lol hajosin näille reploille, mut pidin siitä miten tää Ginny paukahti paikalle ns. kesken kaiken, tai siis, pidin siitä miten Tonksilla oli juttu kesken tuossa. Se toi jotenkin elävyyttä tähän.

Sä oot vieläkin hyvä kirjottaja, emmä sanojani joudu syömään. Mä oisin ehkä halunnut jotain lisää vielä, mutta UST-ficcini tää toimi hyvin (...en siis tarkoita tuolla ”jotain lisää” että olis pitänyt jatkaa eteenpäin, vaan lähinnä oisin kaivannut jonkinlaisen... no, tarinan. Tai siis emmä tiä. Muhun ei vaan iske niin paljoa tällaiset hetken kuvaukset.) Mut niin, kiitos hei! Tää oli kiva luettava tähän väliin. : )

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Puolitiessä | K-15 | Ginny/Tonks | UST romancella
« Vastaus #2 : 28.09.2012 21:49:15 »
fierté, eipä mittään, viikkohan tuolla näyttää olevan Kommenttikampanjan ohjeistuksessa aikaa kommentin jättämiselle :)

Haha, Ginny/Tonks on yks mun kaikkien aikojen suosikkifemmeparituksia :) Tosin oon lukenut viime aikoina niin paljon H/D:tä ja koska niissä pääsääntöisesti (mä kun luen yleensä epilogi-compliant-post-hogwarts-post-war -ficcejä) Ginny on joko kamala hag tai sitten ... no, yleensä se on kamala hag, no joka tapauksessa, just tällä hetkellä mut on manipuloitu ajattelemaan Ginnystä ei-niin-kivoja, joten en tällä hetkellä edes yrittäis siitä kirjoittaa mitään :P

Joo, tää on selkee otos. Oon oot oikeessa. Mutta kiva että upposi siltikin ja mukavaa että jätit kommentin, vaikket selkeästi kovin edes tykännyt :)

Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Letizia

  • ***
  • Viestejä: 269
Vs: Puolitiessä | K-15 | Ginny/Tonks | UST romancella
« Vastaus #3 : 29.09.2012 20:14:46 »
Olen samaa mieltä siitä, että tämä tuntuu palaselta pidemmän tarinan keskeltä, mutta ei siinä sinänsä ole minusta mitään vikaa. Tässä hypätään keskelle kohtausta ja otetaan annettuna se mikä tulee, ja se toimii. Ja onhan sitä paitsi olemassa hävyttömän vähän puhtaasti iloluontoisia fikkejä noitain välisestä lemmestä! Niin että, edes yksi otos on parempi kuin, öö, tarina jota ei ole?

Lähinnä tulin tällä kertaa näin lyhyesti ilmoittamaan, että luin tämän ja tykkäsinkin. Onnistuit jopa uskottavasti upottamaan tähän lauseen rakastan sinua, joka on ehkäpä suomen kielen vaikein lause. :)
Katharsis. Kello neljä keitän kahvin ja porkkanan. Istun verhon väliin kuulemaan kosmosta, yön sirkkuja ja postinkantajaa.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Puolitiessä | K-15 | Ginny/Tonks | UST romancella
« Vastaus #4 : 29.09.2012 22:38:38 »
letizia, haha, joo, eihän siinä toki mitään vikaa ole! :D Se mitä mä ehkä angstaan tässä on selittelemättömyys. Tai siis, en oo antanut selitysboksia siitä, millainen tilanne on mun päässä. Otan vaan palasen ja viskaan sen susille, niin sanoakseni :P Mutta toisaalta, ehkä se jättää lukijalle tilaa miettiä itse ja pohtia, mitkä asiat ovat johtaneet tähän, mihin tästä mennään. Ja sellaista romanssin alkuaikojen huumaahan tässä on muutenkin tarkoitus esitellä :) Kiitos kehuista, ja juu, se on vaikea lause. Onneksi se tuli näiltä kovinkin helposti! :)

Kiitos kommentista ja mukavata että tykkäsit :)

Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

SpringRose

  • Vieras
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-15)
« Vastaus #5 : 23.07.2014 01:15:02 »
Heippa taas :)
Hieman laiskana selailin.sun listausta ja löytyihän sieltä jotain erityisen.mielenkiintoista. (koska Tonks on ihana ja Ginny lehmä vaan silloin kun se on Harryn.kanssa nii. Tää sopi mukavasti)
Harmi että tää oli näin lyhyt. Noh, toisaalta ihan sopivan pituinen ;) Olisin sios voinut lukea tätä pidempäänkin loska tää on niin nam ;)
Näh, mitä mä nyt osaan sanoa..?
Tonks oli niin ihana että melkein kuolin <3 Ja Ginny oli tässä se Ginny josta mä pidän. Nää sopii tosi hyvin yhteen ja awwelista kun tuo loppu!! <3
Höm, joo, minäpä tästä lähden..
-Al

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-15)
« Vastaus #6 : 23.07.2014 19:15:45 »
Hei taas, -Always-! ;D (just vastasin toiseen sun kommaan)

Hei, sä oot löytänyt mun femme-OTP:n! Tai pikemminkin YSPin (Yksi SuosikkiParituksista)  ;) ja bongasit sit sellaisen, joka ei verseile minkään muun kanssa. Tosin ehkä näitäkin on silleen puolet ja puolet, toinen puolisko liittyy toisiinsa ja toinen taas on ihan randomeja ja irrallisia. Näitä voi bongata lisää mun Livestä, esim. hahmolistauksesta kohdasta Tonks. Sieltä alkaen "Kolmas kerta toden sanoo" löytyy Ginny/Tonks-parituksellisia ficcejä :)

Kiitos (taas) kommentista <3

Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-15)
« Vastaus #7 : 23.07.2014 22:16:17 »
Mä harvoin kommentoin mitään lukemaani ja oon huono siinä, mutta yritetään, koska sä! Ja sun tekstit.

Ginny/Tonks sai kulmani kohoamaan hieman, ja en tiedä mitä osaisin odottaa tältä. Tonks on yksi lempihahmoistani, kun taas Ginny ei herätä mitenkään lämpimiä tunteita minussa.  Mutta toisaalta, sä oot hyvä käännyttämään ihmisiä näiden tekstiesi kanssa!

Yleensä puhekieli on mulle hyvin turn off, koska kuitenkin osa ei ollutkaan niin puhekielimäistä, mitä olisi voinut olla. Olit kuitenkin saanut sen onnistumaan hyvin tässä, eikä se pongahdellut niin pahasti silmiin. (piru, että olen kateellinen sulle tästä taidosta!) Kuvailu, uh, tarviiko mun edes jatkaa ylistämistä? Se on vaan jotain, mikä on aina kuulunut sun vahvuuksiin.

Ylipäätään mä pidin tästä, fiiliksesta, kirjoitusasusta - kaikesta. Tää on hyvä, jokaiselta pieneltä osa-alueeltakin, vaikka alussa meinasi hieman hukkua miksi Tonks olikaan samassa tilassa Ginnyn ja hänen joukkuetovereiden kanssa. Mutta loppu valaisi, vaikka ensin rypistelin kulmiani että mitässs, Tonks pelaa huispausta.

Ootsie vaan mahtava! *pus*

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-15)
« Vastaus #8 : 03.08.2014 13:05:33 »
Siisii <3
Voeeee, mitä sää kulmiasi kohottelet, nää kaksihan on vallan ihania yhdessä <3 siis Ginny/Tonks on yksi suosikkiparituksistani (YSP ;D) koska nehän on niin... no hei, muistaks FK:ssa sen kohtauksen kun Harry tulee Kalmanhanaukio 12 alakertaan ekana aamuna ja Tonks vaihtelee nenäänsä hauskuuttaakseen Ginnyä & Hermionea? Ja sit myöhemmin Ginny kertoo tosi coolisti, että Tonks neuvoi sitä, että miten testataan, onko oveen laitettu vankkuutusloitsu joka estää kaukokorvien käytön (se nakkeli haisupommeja oveen ja syytti myöhemmin niistä Koukkujalkaa, kun Molly tuli tivaamaan, että kuka on nakellut). Minusta Ginny on vain muutaman vuoden jäljessä Tonks-raiteilta ja että Tonks kyllä huomaa se sitten kun Ginny on tarpeeksi vanha tehdäkseen asialle jotain :P

Mutta joo! Tää ficci on kirjoitettu mun puhekieliaikaan, joten siksi tässä on puhekieltä :D nyt oon taas kirjakieleen suuntautunut ja oli ihan pirun vaikee kirjoittaa yhteen toiseen puhekieliverseen uus ficci, kun siihen piti taas pistää tietysti puhekielistä dialogia x)

Jee, että tykkäsit ficistä (ja ehkä vähän minustakin) <3 vaikka onhan tää vähän kökkö. Kuten on tullut toisteltua, tää ficci vaikuttaa olevan nimensäkin mukaisesti "puolitiessä" ja on ehkä enemmänkin väliluku pidemmästä tarinasta.... mut koska oon niin laiska, en jaksanut kirjoittaa sitä pidempää tarinaa :P ja onhan PWP:tkin ilman juonta, niin miksei sitten tämmöinen "K-15-PWP" ;D ;D ;D


Kiitos :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain