Kirjoittaja Aihe: Kirje | Dramione, S | Romance/Fluffy  (Luettu 2251 kertaa)

Lily02

  • Vieras
Kirje | Dramione, S | Romance/Fluffy
« : 09.09.2013 20:34:04 »
Nimi: Kirje
Kirjoittaja: Lily02
Ikäraja: S
Genre: Romance/Fluffy
Paritus: Dramione
Vastuunvapaus: Hahmot kuuluvat J.K Rowlingille, mutta juoni on minun.
Haasteet: Ficlet300-kun satanen ei riitä Sanalle ENERGIA
A/N: Minäpäs teinkin Dramione-ficin!! Nauttikaa! (Draco siis kirjoittaa Hermionelle kirjeen.)


Kirje

Rakas Hermione,

Anteeksi, että olin niin ilkeä sinulle. Toivon todella, että antaisit minulle anteeksi. Ei ollut mikään tarkoitus haukkua sinua k*raveriseksi. Olen oikeasti todella pahoillani! Se vain lipsahti.

Tiedän, etteivät vanhempani hyväksyisi sitä, että alkaisin seurustella sinun kanssasi, mutta miksi minä välittäisin? Olet minulle liian tärkeä. En enää välitä mikä sinun verisäätysi on tai mihin tupaan kuulut. Tiedätkö miksi? Koska minä rakastan sinua.

Kun sinä itket, minun on paha olla. Kun sinä naurat, sydämeni sulaa. Aina kun puhut, äänesi kuulostaa puron solinalta. Se kaikki on kaunista.

Kun näen sinut, tuntuu kuin säteilisit energiaa. Selittämätöntä voimaa, joka saa minut liikkumaan.

Tiedätkö mistä tuo kaikki johtuu? Sinusta.

Minä rakastan sinua. Annatko anteeksi?

Rakkaudella, Draco
« Viimeksi muokattu: 10.09.2013 06:23:27 kirjoittanut Lily02 »

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Kirje | Dramione, S | Romance/Fluffy
« Vastaus #1 : 09.09.2013 21:42:38 »
Dramioneee :3

Oi tosi suloinen pieni Dramione, juuri sitä mitä kaipasin!
Sanon tämän seuraavan siksi, että kaikki eivät sulata Dramionea helpolla; miten olisi jonkinlainen pohjustusfic? Miten Draco päätyi rakastamaan Hermionea yms? Minulle tämä kylläkin riittää tälläisenä.
Pidin tuosta, kuinka olit sensuroinut tuon kuraverisen tuolta :D Hauska "yksityiskohta."

Pidin tästä, kiitokset :3

-A

© Raitakarkki

Lily02

  • Vieras
Vs: Kirje | Dramione, S | Romance/Fluffy
« Vastaus #2 : 10.09.2013 06:22:41 »
Ales: Kiitos kommentista!!  :)
missmalfoy: Sensuroin sen takia, koska ajattelin,  että Hermione voisi suuttua siitä jos kaiken lisäksi kirjeessä lukee kuraverinen. Ja minä korjaan tuon virheen alusta! Kiitos kommentista!  :)

Viivi

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Kirje | Dramione, S | Romance/Fluffy
« Vastaus #3 : 05.08.2014 18:08:55 »
Oi tosi ihana :) voisiko kirjoittaa, vaikka mitö Hemionen vastas?? :D tai jotain. Ja se oli tosi ihana kun Draco sensuroi sanan kuraverinen :)

Viivi

Frederice

  • Oman tiensä kulkija
  • ***
  • Viestejä: 45
  • ★Jar är stjärna ★
Vs: Kirje | Dramione, S | Romance/Fluffy
« Vastaus #4 : 05.08.2014 20:26:43 »
Dramione on ihan mahtava paritus ja kirje oli kirjoitettu niin kauniisti.

Lainaus
Anteeksi, että olin niin ilkeä sinulle. Toivon todella, että antaisit minulle anteeksi. Ei ollut mikään tarkoitus haukkua sinua k*raveriseksi. Olen oikeasti todella pahoillani! Se vain lipsahti.

Tämä oli ehdoton suosikkikohtani. Kuraverisen sensurointi sopi tähän todella hyvin. Hermionehan ei kestäsi edes kuulla koko sanaa, saati sitten lukea sitä rakkauskirjeestä. Hih! Tuon yhden huutomerkin kohdalle sopisi paremmin piste.

Tämä oli kaikessa lyhykäisyydessään todella söpö ja romanttinen. Samaan aikaan myös liikuttava. Että minä kadehdin sitä taitoa, jolla jotkut kirjoittavat paljon muutamalla lauseella. Kuulut ehdottomasti niihin.

°Candacewe
Miksen selvittäisi arvoitusta tulevaisuudessa?