Samoin Saana. Se raiskas 30 seconds to Marsin hienon biisin!
Mie taas tykkäsin, vaikka arvostan alkuperäistä tosi korkealle. Ainut mikä häiritsi oli se jatkuva särö Saanan äänessä kuin sillä olisi ollut limaa kurkussa
Mut ei, meinasin purskahtaa itkuun kun Saana putosi.
Kallen olisi pitänyt tippua. Oikeasti. Heikoin hän tuosta porukasta on.
En saa mielestä sinua oli jotain ihanaa, mutta muuten Kalle on ollut innoton, tasapaksu ja vähän asennevammainenkin. Ok, ymmärrän sen, että riittää itsetuntoa siihen, ettei anna tuomarien lannistaa itseään ja jopa kuittailee, mutta miksei kritiikistä voisi myös oppia? Kalle vain kohauttaa olkiaan ja tekee joka kerta samat virheet kun saa itse valita piisinsä.
Joo, Wicked game on minulle tärkeä piisi ja ehkä vähän ylireagoin. Kallen eläytyminen oli ajoittain hyvää ja ääni kyllä kautta piisin nättiä, mutta:
- Herra isä, opettele ne piisin sanat!
- Päätä etukäteen miten aijot mennä korkeaan nuottiin, ei vasta sitten kun nuotti on jo mennyt.,,
- Jos laulat englanniksi, lausu kunnolla. Vattu, se on
with you, ei
witch you!
Kyllä minä ymmärrään, että kerran kämmää ääntämisen kanssa mutta kun se lausui sen väärin joka kerta... Viime vuonna revin pelihousuni, kun Johanna ei osannut lausua sanaa "push" (jonka kyllä tajuan vaikeaksi, etenkin, kun seuraava sana oli through).
Mutta joo. Pete oli ihana.