Kirjoittaja Aihe: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)  (Luettu 4025 kertaa)

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« : 17.03.2012 23:11:40 »
Otsikko: Vihamieheni
Kirjoittaja: Romione
Ikäraja: K11 (olisi K12, jos voisi)
Vastuuvapaus: En omista Joanne-tädin rakkaita hahmoja tai paikkoja, enkä saa rahaa kirjoittamisestani.
Genre: fluffy
Paritus: Draco/Harry

Vihamieheni

Hänen kasvoissaan oli Draco niin useasti nähnyt sen hauskan virneen, kun poika nauroi tai jutteli ystäviensä Hermionen ja Ronin kanssa.
   Niin usein oli Draco loukannut sanoillaan tuota poikaa, jota kaikesta huolimatta ihaili ja rakasti ja jonka hän halusi saada itselleen; mutta niin usein oli häntä tullut loukattua.
   Harry Potter ei ollut vain poika, Tylypahkan oppilas ja kuuluisasta Rohkelikon tuvasta, joka oli myös tunnettu ympäri maailman ja ylistetty monissa kirjoissa Dracon perheen kannatuksen saaneen pimeyden lordin voittamisesta pienenä vauvana ja nyt aikaisemmin Tylypahkan aikana. Harry oli jotain muutakin kuin tuo kuuluisa poika; Harry oli erilainen kuin muut pojat.
   Draco uhmasi isäänsä monella tavalla. Se, että hän oli rakastunut ihmiseen samaa sukupuolta kuin hän ja kaiken lisäksi myös Harryyn, joka oli koko hänen sukunsa vihollinen, vaikeutti jokaista asiaa, mutta ei suinkaan estänyt häntä tekemästä oman päänsä mukaan.
   Niin uppoutunut Draco oli kuvitelmiinsa, että hän ei ollut huomannut, että hänen taakseen oli hiipinyt henkilö.
   "Pää takaisin maan pinnalle, Malfoy", tirskahti erittäin kiusallisen tuttu ääni, joka yllättäen kuuluikin Harrylle.
   Dracon koko ylväs keho jännittyi ja hänen platinaiset hiukset melkein nousivat pystyyn kohti vaaleansinistä, keväistä taivasta, kun hän tunnisti kuvitelmiensa kohteen äänen. Pelästymisen takia hänen reaktionsa toimivat yhtäkkiä erittäin kummallisella tavalla ja hän kiepsahti ympäri kohti rohkelikkoseuruetta, joka oli hiipinyt hänen taakseen ja hän löi Harrya nenän vierustaan, mutta katui tekoaan heti sen jälkeen, kun näki nenäänsä pitelevän Harryn närkästyneen ilmeen.
   "Mitä hittoa, Malfoy? Oletko menettänyt järkesi?" Harry tiuskaisi huolestuneet Hermione ja Ron tukenaan.
   Dracon silmät suurenivat kahvikuppien kokoisiksi ja hänen poskensa punehtuivat hetkessä, kun hän katsoi Harryn vihreisiin silmiin, jotka suorastaan tihkuivat halveksuntaa.
   Ja siinä samassa Draco otti jalat alleen ja juoksi hämmennys silmissään sisälle Tylypahkaan ja mahdollisimman kauas Luihuisen oleskeluhuoneesta tai muista tiloista, joissa hän saattaisi tavata ystäviään. Juuri nyt hänestä ei ollut kehumaan itseään Harry Potterin lyömisestä turpaan, koska hän itse katui sitä enemmän kuin olisi ollut suotavaa.

Harry piteli nenäänsä erittäin tiiviisti sidettä vasten, kun matami Pomfrey etsi sairaalasiiven laatikoista 'tulejo' -loitsulla erilaisia tavaroita muita oppilaita kuin häntä varten.
   Ron ja Hermione olivat kiiruhtaneet seuraavalle tunnille, mutta hän ei olisi millään jaksanut mennä Kalkaroksen kuolettavan tylsälle taikaliemioppitunnille, hän päätti hieman liioitella kipua, jonka hän oli kokenut Dracon lyönnin seurauksena ja hän oli saanut jäädä sairaalasiipeen rauhoittumaan.
   Itse asiassa itse lyönti ei ollut koskenut lähes ollenkaan, koska selvästikin Dracon teko oli ollut vain huonosti toimiva refleksi, eikä se ollut kuin hieman tömähtänyt hänen kasvojaan vasten ja aiheuttanut pienen nenäverenvuodon hänen muutenkin herkkään nenäänsä, mutta se, että Draco oli tehnyt sen, sattui enemmän.
   Vaikka jopa Harry tiesi toiveensa tyhmyyden, eihän voinut olla toivomatta; jos hän vaikka löytäisikin Dumbledoren taikalampun, hankaisi sitä ja saisi toivoa kolme kertaa. Hänen ensimmäinen toiveensa olisi erittäin jalosti se, että toisiinsa selvästi ihastuneet ystävykset Ron ja Hermione saisivat toisensa. Toinen toive olisi varmaan Kalkaroksen erottaminen Tylypahkasta. Kolmas - ja tietenkin suurin - toive olisi se, että Draco rakastaisi häntä samalla tavalla kuin hän rakasti Dracoa.
   Kun Ron oli ensimmäisenä kuullut hänen ihastuksestaan Dracoon, ei hän ollut ottanut sitä niin pahasti kuin hän oli pelännyt.
   "Omapa on asiasi, kaveri. Kunhan olet iloinen", oli Ron sanonut makuusalissa, kun Harry oli viimein viitsinyt kertoa sisimmistä tunteistaan.
   Hermionekaan ei ollut loukkaantunut verisesti: "Minä itse en hyväksy Malfoyn renttua, mutta sinun onnesi on tärkeintä, Harry."
   Hänellä oli niin ihania ystäviä, mutta hän ei voinut sille mitään, että jopa hänen ihanien ystäviensä seurassa hän ikävöi Dracoa.

Ovi kävi sairaalasiivessä, kun Draco oli pitkän sisuuntumisen jälkeen päättänyt tulla katsomaan Harrya, joka oli jäänyt pois luihuisten ja rohkelikkojen yhteiseltä liemitunnilta; sillä sekunnilla, kun hän oli huomannut Harryn puuttumisen, oli hän luokkatovereidensa ihmettelyjen saattelemana rynnännyt pois Kalkaroksen valvovan katseen alta ja sairaalasiipeen. Ensimmäistä kertaa hän tutustui omatuntoon.
   "Onko nenä jo parempi?" Draco kysyi kulmiensa alta lattiaan tuijottaen katsomatta ollenkaan Harryyn, joka istui sairaalasiiven sängyllä suu auki kuin olisi juuri voittanut lotossa - tai juuri tippunut kalliolta.
   "Mitä? Sinä olet todellakin kummallinen tänään, Malfoy", Harry hämmästeli ja yritti juuri ja juuri saada tolkkua sanoihinsa, kun yllättäen Draco tulikin matami Pomfreyn lähdettyä pois kynnykseltä ja melkein Harryn vuoteen viereen, jossa hän edelleenkin vain piteli nenäänsä.
   "Tota -", Draco aloitti ja puraisi huultaan miettien, "- anteeksi. Kai. En tiedä mikä minuun meni."
   Nyt Harry ei voinut uskoa korviaankaan. "Anteeksi?" tirskahti Harry epäluuloisena, mutta hillitsi itsensä huomatessaan, että ilmeisesti Draco välitti ainakin vähän, koska silloin hänen kasvonsa punehtuivat - se näkyi hyvin, koska hänen hiuksensa olivat niin vaaleat, iho samaten - ja katse painui aina vain enemmän kohti lattiaa.
   "Niin", Draco sanoi hieman uhmakkaammin, "minä pyysin anteeksi."
   Draco katsoi pitkän tovin Harrya silmiin ja yritti selvitellä, mitä hänen vihamiehensä mielessä liikkui. Ilmeestä ei ainakaan selvinnyt mitään; hänen suunsa kiehtovien huulien välissä loksahteli aina välillä kiinni, kun se avautui hieman, hänen silmänsä yrittivät samaan tapaan tutkailla Dracoa kuten Dracon silmät tutkailivat Harrya, hänen kehonsa oli jännittynyt ja jotenkin epämukava.
   "Saat", Harry tokaisi päättäväisenä ja itsevarmana, vaikka hän olikin sisältä täyttä hyytelöä, koska hän yritti selvitellä itseään siitä shokista, että siinä Draco seisoi ja pyysi anteeksi.
   "Saan mitä?" Draco hämmästeli ja raapi päätään.
   "Anteeksi. Sanoin, että saat anteeksi", Harry jatkoi samaan äänensävyyn ja laski siteenpalan nenältään ja siitä paljastui vain pieni punertava ruhje, jota ei kuitenkaan enää edes erottanut, koska se oli taikakonstein helposti häipynyt ihosta.
   "Ja minä kadun tekoani", Draco jatkoi ja yritti räpyttää silmiään siinä välissä, kun tuijotti Harrya tiiviisti silmiin ja tunsi hengityksensä nopeutuvan, sydämen tykytykset kiihtyvän.
   "Arvaa mitä, Malfoy", Harry sanoi ja tiesi olevansa mennyttä.
   Antamatta Dracolle mahdollisuutta vastata Harry suuteli platinahiuksista poikaa ensin varovaisesti arvaten, että asia olisi kummallinen ja varsinkin, kun sairaalasiivessä oli kaksi muutakin oppilasta, mutta ilmeisesti kumpikaan ei sattunut välittämään Harrysta ja Dracosta.
   Draco onnellisen hämmentyneenä vastasi Harryn suudelmaan, joka oli tullut täytenä yllätyksenä, mutta  hän oli ilahtunut niin paljon, että kietoi vahvat kätensä valitun ympärille ja huomasi, miten Harry sai enemmän rohkeutta, eikä suudellut enää varovaisesti, vaan suuteli Dracoa kuin olisi suudellut jo miljoonan kerran ja tiesi, ettei saisi kieltävää vastausta. Mitä Harry ei tietenkään saanutkaan.
   "Tuota en kadu", Draco henkäisi, kun Harry hetken päästä irroittautui suudelmasta huohottaen hieman, yrittäen saada jotenkin happea upottua hetkeksi pelkästään Dracoon.
   "Etkä saa sitä anteeksikaan", Harry hymyili ja vei huulensa uudelleen Dracon omia vasten.
so you've taken the easy way out ~

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #1 : 17.03.2012 23:18:45 »
aaw, tää oli niin ihana. ja mun täytyy nyt kiltisti myöntää tässä näin, että ensimmäinen drarry-ficci/os minkä olen lukenut kokonaan, koska ikinä ei ole ollut aikaa tai halua tai uskallusta lukea loppuun ;D draco oli ihana ja harry myös, ja pitihän draconkin nyt saada vetää jotakin turpaan :>

eli siis ihan älyttömän söpö os, ja fluffystahan mä tykkään, joten sitä parempi mitä enemmän söpöilyä. tuossa oli kyllä tarpeeksi c:

   "Saat", Harry tokaisi päättäväisenä ja itsevarmana, vaikka hän olikin sisältä täyttä hyytelöä, koska hän yritti selvitellä itseään siitä shokista, että siinä Draco seisoi ja pyysi anteeksi.
   "Saan mitä?" Draco hämmästeli ja raapi päätään.

 ;D voi dracoa

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #2 : 17.03.2012 23:32:08 »
Death Eater, kiitos mukavasta kommentista.
minäkään en yleensä hirveästi lue tai todellakaan kirjoita drarrya, mutta kokeilu sivistää.
haha, tuo lainaus. en kadu kirjoittamaani  ;)
so you've taken the easy way out ~

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #3 : 17.03.2012 23:40:49 »
vooi (: niin suloista. Varsinkin voi lopun "et saa anteeksi" juttu. Lainaisin tekstin mutta kirjoitan kommenttia kännykällä niin se ei onnistu :c

Tykäsin juonesta, ja rakastan tämmösiä missä ne molemmat on ihastuneita toisiinsa muttei vaa tajuu sitä ja tää lähetti semmosia mukavia iltaa piristäviä aww - väreitä :3

Kiitän kun kirjoitit tämän, ja ihanaa ettei h/d hautaudu tän valtavan dramione - vyöryn alle. O: kiitos siis lukukokemuksesta <3 ja jatka ihmeessä näiden kirjoittelua ! :)
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #4 : 18.03.2012 09:35:33 »
iipimoi, kiitos kommentista.
olin ensin itse hieman epävarma siitä, toistanko nuo lauseet lopussa, mutta siellähän ne seisovat ja ilmeisesti toimivat.
on tosiaan kiva piristää forkkaa drarry-söpöilyllä ja olen iloinen, että piristin sinuakin.

seuraavaksi kirjoitan luultavasti taas os:n, paritus ei ole vielä tiedossa...
so you've taken the easy way out ~

MUDBL00D

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #5 : 18.03.2012 12:49:34 »
Haha, tää oli hei kiva ;) En osaa antaa rakentavaa palautetta mutta oot kyllä niin hirrrveen hyvä kirjottaja että mua oikeee ärsyttää ;) No ei, vitsi vitsi, tää oli oikeesti ihan sairaan hyvä :D

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #6 : 18.03.2012 12:51:39 »
MUDBL00D, ymmärrän täysin, että ärsytän sinua :)
kiitos sinullekin ystävällisestä kommentista, arvostan sitä. te, jotka kommentoivat kirjoitelmiani, teette minusta paremman kirjoittajan - ja uskokaa pois, minusta ette ihan heti pääse eroon.
so you've taken the easy way out ~

koukkujalka

  • ***
  • Viestejä: 4
  • kirjoitustaitoa ei sitten ollenkaan
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #7 : 19.03.2012 17:12:54 »
mielenkiintoinen tää aihe, mutta ei siinä mitään. itse ainakin kiinnostuin, kun tää paritus on liian kiinnostava :) ja sitä samaa tää koko tarina oli - upea, erilainen ja pääasiassa kiinnostava.
jos nyt on pakko antaa rakentavaa kommenttia, niin...
kuvailua sulla on kivasti, mutta kun olen sun muita tarinoitas lukenut, niin niissä on enemmän kuvailua. en nyt tarkota, että sun pitäis lisätä mitään, mutta kun yleensä sulla on järkyttävän paljon kuvailua, joka ei ole tietenkään paha juttu. mutta samaa rataa jatka vaan, niin hyvä tulee ;)
Our life depends on what we do.

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #8 : 19.03.2012 19:20:03 »
koukkujalka, mukava saada tähänkin vaihteeksi kommenttia.
haha, liian kiinnostava paritus? minusta tuntuu hieman, että useimmat täällä ei välitä pätkääkään drarrysta - no jaa, kiva, että sinä välitit.
kiitos rakentavasta. kuvailun kanssa on se juttu, että minusta tarina on tylsä, jos se on täynnä vuorosanoja, mutta jokaisessa lauseessa ei tarvitse jankuttaa 'Ja niin Draco pöyhötti kellertävän auringonvalon valaisemia platinaisia, lähes valkoisia ja lyhyitä hiuksiaan, joita niin monet olivat ihailleet -', ymmärrät varmaan, mitä ajan takaa.
kiitos kommentista!
so you've taken the easy way out ~

luvlikewinter

  • ***
  • Viestejä: 50
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #9 : 19.03.2012 21:57:41 »
Hmm... Mä en ole aikoihin lukenut Drarrya, vaikka se olikin ensimmäinen paritus, jonka lukemisen aloitin. Oikeastaan en nykyään lue lähes yhtään HP:tä. Tai fluffyä. Saatika mitään näin matalalla ikärajalla. Tämä silti kolahti, punasteleva Draco oli jotain niin aaawwww-reaktion aiheuttavaa. Myös viimeisestä rivistä tykkäsin. Jos nyt jotain kritiikkiä pitää heittää, lauseet tuppasivat olemaan vähän turhan pitkiä. Tosin, itse sorrun usein liian lyhyisiin lauseisiin... :D

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #10 : 20.03.2012 08:30:50 »
luvlikewinter, hauskaa, että päädyit silti lukemaan os:ni :)
ikärajasta. olen huono asettamaan ikärajaa, koska juttuni häilyvät aina 11-13 välillä. yleensä valitsen alemman, mutta pitäisi kai vaihtaa taktiikkaa...
kiitos kommentista ja kritiikistä!
so you've taken the easy way out ~

Boure

  • Vunkki
  • ***
  • Viestejä: 48
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #11 : 21.04.2012 10:12:05 »
;___________;♥ fluffffia heti aamusta. Tää sai mut tuntee monii tunteit. Voin selventää pätkillä ja sillee : D

Lainaus
Hänen kasvoissaan oli Draco niin useasti nähnyt sen hauskan virneen, kun poika nauroi tai jutteli ystäviensä Hermionen ja Ronin kanssa.
   Niin usein oli Draco loukannut sanoillaan tuota poikaa, jota kaikesta huolimatta ihaili ja rakasti ja jonka hän halusi saada itselleen; mutta niin usein oli häntä tullut loukattua.
   Harry Potter ei ollut vain poika, Tylypahkan oppilas ja kuuluisasta Rohkelikon tuvasta, joka oli myös tunnettu ympäri maailman ja ylistetty monissa kirjoissa Dracon perheen kannatuksen saaneen pimeyden lordin voittamisesta pienenä vauvana ja nyt aikaisemmin Tylypahkan aikana. Harry oli jotain muutakin kuin tuo kuuluisa poika; Harry oli erilainen kuin muut pojat.
;_;♥ joskus on samanlain fiilis

Lainaus
Draco uhmasi isäänsä monella tavalla. Se, että hän oli rakastunut ihmiseen samaa sukupuolta kuin hän ja kaiken lisäksi myös Harryyn, joka oli koko hänen sukunsa vihollinen, vaikeutti jokaista asiaa, mutta ei suinkaan estänyt häntä tekemästä oman päänsä mukaan.
   Niin uppoutunut Draco oli kuvitelmiinsa, että hän ei ollut huomannut, että hänen taakseen oli hiipinyt henkilö.
   "Pää takaisin maan pinnalle, Malfoy", tirskahti erittäin kiusallisen tuttu ääni, joka yllättäen kuuluikin Harrylle.
   Dracon koko ylväs keho jännittyi ja hänen platinaiset hiukset melkein nousivat pystyyn kohti vaaleansinistä, keväistä taivasta, kun hän tunnisti kuvitelmiensa kohteen äänen.
No awww. Draco on tui :'3

Lainaus
Dracon silmät suurenivat kahvikuppien kokoisiksi ja hänen poskensa punehtuivat hetkessä, kun hän katsoi Harryn vihreisiin silmiin, jotka suorastaan tihkuivat halveksuntaa.
   Ja siinä samassa Draco otti jalat alleen ja juoksi hämmennys silmissään sisälle Tylypahkaan ja mahdollisimman kauas Luihuisen oleskeluhuoneesta tai muista tiloista, joissa hän saattaisi tavata ystäviään. Juuri nyt hänestä ei ollut kehumaan itseään Harry Potterin lyömisestä turpaan, koska hän itse katui sitä enemmän kuin olisi ollut suotavaa.
Onks se vaa minä? Miks tunnen Dracon tuskan ja epätoivon täs? ;__; Meinasin sit hienosti alkaa itkee täs kohtaa. En oo oikeesti normaali lapsi normaalissa suvussa. Ei nyt ei. Nyt mentii iha pois aiheesta.

Lainaus
Vaikka jopa Harry tiesi toiveensa tyhmyyden, eihän voinut olla toivomatta; jos hän vaikka löytäisikin Dumbledoren taikalampun, hankaisi sitä ja saisi toivoa kolme kertaa. Hänen ensimmäinen toiveensa olisi erittäin jalosti se, että toisiinsa selvästi ihastuneet ystävykset Ron ja Hermione saisivat toisensa. Toinen toive olisi varmaan Kalkaroksen erottaminen Tylypahkasta. Kolmas - ja tietenkin suurin - toive olisi se, että Draco rakastaisi häntä samalla tavalla kuin hän rakasti Dracoa.
Ei siin mitää. Kyllä mäki toivoisin noin.

Lainaus
"Tota -", Draco aloitti ja puraisi huultaan miettien, "- anteeksi. Kai. En tiedä mikä minuun meni."
   Nyt Harry ei voinut uskoa korviaankaan. "Anteeksi?" tirskahti Harry epäluuloisena, mutta hillitsi itsensä huomatessaan, että ilmeisesti Draco välitti ainakin vähän, koska silloin hänen kasvonsa punehtuivat - se näkyi hyvin, koska hänen hiuksensa olivat niin vaaleat, iho samaten - ja katse painui aina vain enemmän kohti lattiaa.
   "Niin", Draco sanoi hieman uhmakkaammin, "minä pyysin anteeksi."
   Draco katsoi pitkän tovin Harrya silmiin ja yritti selvitellä, mitä hänen vihamiehensä mielessä liikkui. Ilmeestä ei ainakaan selvinnyt mitään; hänen suunsa kiehtovien huulien välissä loksahteli aina välillä kiinni, kun se avautui hieman, hänen silmänsä yrittivät samaan tapaan tutkailla Dracoa kuten Dracon silmät tutkailivat Harrya, hänen kehonsa oli jännittynyt ja jotenkin epämukava.
   "Saat", Harry tokaisi päättäväisenä ja itsevarmana, vaikka hän olikin sisältä täyttä hyytelöä, koska hän yritti selvitellä itseään siitä shokista, että siinä Draco seisoi ja pyysi anteeksi.
   "Saan mitä?" Draco hämmästeli ja raapi päätään.
   "Anteeksi. Sanoin, että saat anteeksi", Harry jatkoi samaan äänensävyyn ja laski siteenpalan nenältään ja siitä paljastui vain pieni punertava ruhje, jota ei kuitenkaan enää edes erottanut, koska se oli taikakonstein helposti häipynyt ihosta.
   "Ja minä kadun tekoani", Draco jatkoi ja yritti räpyttää silmiään siinä välissä, kun tuijotti Harrya tiiviisti silmiin ja tunsi hengityksensä nopeutuvan, sydämen tykytykset kiihtyvän.
   "Arvaa mitä, Malfoy", Harry sanoi ja tiesi olevansa mennyttä.
   Antamatta Dracolle mahdollisuutta vastata Harry suuteli platinahiuksista poikaa ensin varovaisesti arvaten, että asia olisi kummallinen ja varsinkin, kun sairaalasiivessä oli kaksi muutakin oppilasta, mutta ilmeisesti kumpikaan ei sattunut välittämään Harrysta ja Dracosta.
   Draco onnellisen hämmentyneenä vastasi Harryn suudelmaan, joka oli tullut täytenä yllätyksenä, mutta  hän oli ilahtunut niin paljon, että kietoi vahvat kätensä valitun ympärille ja huomasi, miten Harry sai enemmän rohkeutta, eikä suudellut enää varovaisesti, vaan suuteli Dracoa kuin olisi suudellut jo miljoonan kerran ja tiesi, ettei saisi kieltävää vastausta. Mitä Harry ei tietenkään saanutkaan.
   "Tuota en kadu", Draco henkäisi, kun Harry hetken päästä irroittautui suudelmasta huohottaen hieman, yrittäen saada jotenkin happea upottua hetkeksi pelkästään Dracoon.
   "Etkä saa sitä anteeksikaan", Harry hymyili ja vei huulensa uudelleen Dracon omia vasten.
Uliuliuliuli! Täs mä sit tunnetusti sekosin : D Tää on tää perus mun fluffin lukemine. Alan kiljuu ja heilumaa. Putosin sängylt ko heiluin liikaa. Sovitaanks ettei siitä puhuta?

Mut näi yleisesti ottaen tykkäsin iha sikana. Yhen epäjärkevän lauseen löysin mut en jaksa ettii sitä nyt tosta.

Kiittäen ja kumartaen
Boure
How can I love when I'm afraid to fall
ava by Haava

castaway

  • älytön perverssi
  • ***
  • Viestejä: 30
  • love is love ♥
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #12 : 12.07.2012 03:33:44 »
aivan ihana :3

Suomalaiset kirjottaa hirveesti tälläst söpöö, kaikki muut (englannin kielisii) mitää oon lukenu on genreltään melkein aina angst, drama ja romance.. kotimaasta löytää näköjään paljonki Fluffyjä <3
I'm the saint of all the sinners

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #13 : 16.07.2012 23:51:21 »
Boure, kiitos ihanasta kommentista (näin jälkikäteen...). Minusta on ihana kuulla, että joku on lukenut minun tekstiäni ja pitänyt siitä. Olen otettu, että tulit kommentoimaan näin pitkästi.

legendrarry, kiitos sinullekin (hieman aikaisemmin). Minä olen tällainen draamallinen fluffysöpöilijätyyppi, joka nyt ei oikein saa angstausta aikaiseksi, vaikka ite sitä tuleekin tehtyä, hahhah. Mutta kiitos, kiitos.
so you've taken the easy way out ~

Broomstick

  • ***
  • Viestejä: 8
  • Miul on pehmeet aivot kovassa käytössä!
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #14 : 19.07.2012 14:26:14 »
Aivan ihana! Rakastan Drarrya todella paljon ja sinä veit sen ihan uudelle tasolle. Kiitos!

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #15 : 23.07.2012 18:27:21 »
Harry Potter ei ollut vain poika, Tylypahkan oppilas ja kuuluisasta Rohkelikon tuvasta, joka oli myös tunnettu ympäri maailman ja ylistetty monissa kirjoissa Dracon perheen kannatuksen saaneen pimeyden lordin voittamisesta pienenä vauvana ja nyt aikaisemmin Tylypahkan aikana. Harry oli jotain muutakin kuin tuo kuuluisa poika; Harry oli erilainen kuin muut pojat.
Tuo kohta on jotenkin söpö.

Vaikka jopa Harry tiesi toiveensa tyhmyyden, eihän voinut olla toivomatta; jos hän vaikka löytäisikin Dumbledoren taikalampun, hankaisi sitä ja saisi toivoa kolme kertaa. Hänen ensimmäinen toiveensa olisi erittäin jalosti se, että toisiinsa selvästi ihastuneet ystävykset Ron ja Hermione saisivat toisensa. Toinen toive olisi varmaan Kalkaroksen erottaminen Tylypahkasta. Kolmas - ja tietenkin suurin - toive olisi se, että Draco rakastaisi häntä samalla tavalla kuin hän rakasti Dracoa.
Söpöhän tämäkin kohta oli. Mutta minun mielestäni tähän maailmaan - Harry Potterin maailmaan - ei sovi taikalamput. Taikalamput kuulostavat sopivat sadan ja yhden yön tarinoihin ja muihin vanhoihin itämaisiin taruihin ja tarinoihin. Siinä maailmassa minkä J.K Rowling on luonut taikalamput - ja muut asiat millä saisi toivoa - sekoittavat pakkaa aivan liikaa. Jos Dumbledorella olisi taikalamppu ja Harry olisi löytänyt sen jossakin kirjassa niin hänhän olisi tietysti toivonut Voldemortin kuolevan. Toki esimerkiksi Dumbledore itse olisi voinut käyttää sitä myös. Ja jos sitä käytettäisiin niin koko Harry Potterin tarinalla ei ole mitään ideaa. Ymmärrät luultavasti pointtini. Ymmärrän kyllä, että Harry ei tiennyt tässä ficissä oliko Dumbledorella sitä, mutta kirjoissa seikkailleen Harryn tulisi tietää, ettei taikalamppuja ole olemassa. Alussa kaikenlisäksi mainitaan Harryn 'uroteoista' joten tämä on hiukan mahdotonta.

"Tota -", Draco aloitti ja puraisi huultaan miettien, "- anteeksi. Kai. En tiedä mikä minuun meni."
      "
Kai  :D

   "Tuota en kadu", Draco henkäisi, kun Harry hetken päästä irroittautui suudelmasta huohottaen hieman, yrittäen saada jotenkin happea upottua hetkeksi pelkästään Dracoon.
   "Etkä saa sitä anteeksikaan", Harry hymyili ja vei huulensa uudelleen Dracon omia vasten.

Tykkäsinhän minä tästä ficistä ja kaikkea, mutta täydellinen tämä ei ollut. Toinen asia johon kiinnitin huomiota, että Draco ei ollut oma, ylimielinen, itserakas itsensä. Sitä olisin todellakin kaivannut.

Rakentavaa tuli jonkun verran ja toivon todellakin, että ymmärrät pointtini. Tiedän, että muutit maailmaa omaan muotoosi ja kaikkea, mutta haluaisin ihmisten kunnioittavan Rowlingin luomaa maailmaa.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Romione

  • ***
  • Viestejä: 40
  • ^^
Vs: Vihamieheni (K11, OS, Draco/Harry, fluffy)
« Vastaus #16 : 23.07.2012 22:30:42 »
Broomstick, kiitos kommentista. Et jättänyt paljon mitään arvaamisen varaan kommentissasi, haha.
dracolove, kiitos sinullekin. Oli mukava lukea toisenlaistakin kommenttia. Tämä taikalamppujuttu oli tarkoitettu sellaiseksi vitsiksi, eikä ollenkaan vakavaksi ajatukseksi. Se oli vain Harryn tunteiden selventämiseksi, mutta ymmärrän huolesi. En oikein osaa kirjoittaa komediaa, joten ehkä tämä läppä olisi voinut olla sijoitettu toisenlaiseen ficciin asioiden selventämiseksi. Kiitos rakentavasta palautteesta, kunnioitan sitä todella. Tulevaisuudessa kirjoitan sitten paremmin.
so you've taken the easy way out ~