Kirjoittaja Aihe: Itserakkautta K-11 (Lockhart/Lockhart, Osastohaaste.)  (Luettu 2329 kertaa)

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 780
  • Angustiina
Title: Itserakkautta
Author: Tinppa
Genre: Romance, huumori
Pairing: Lockhart/Lockhart
Rating: K-11
Disclaimer: Kaikki Pottermaailmaan kuuluva kuuluu Rowlingille.
Warnings: Sisältää vihjailuja petipuuhiin.
Summary: Tiedät kyllä, ettei minulla ole ketään muita kuin sinä.
A/N: Kirjoitettu Osastohaasteeseen.



Itserakkautta

Gilderoy Lockhart istui beigenvärisessä nojatuolissaan kultakehyksinen valokuva kädessään. Hän katseli kuvaa haaveellinen hymy kasvoillaan.
-Voi miten komea oletkaan, Lockhart sanoi kuvalle ja silitti sen pintaa. –Sitä ei kyllä voi kieltää.
Lockhart suuteli kuvaa laittaen sen sitten rinnalleen.
-Kuuletko tuon äänen? Lockhart kysyi ja nosti kuvan takaisin kasvojensa korkeudelle. –Se on minun sydämeni, ja se sykkii sinulle, vain ja ainoastaan sinulle. Tiedät kyllä, ettei minulla ole ketään muita kuin sinä.
Lockhart huokaisi onnellisesti ja katsoi omaa kuvaansa hymyillen.
-Kyllä minä sitten olen komea! Lockhart tokaisi. –Olen aivan rakastunut itseeni!
Lockhart nousi ylös nojatuolistaan pidellen kuvaa edelleen kädessään.
-Tiedätkös mitä, oi ihanainen Gildi? Lockhart kysyi omalta kuvaltaan. –Voisin mennä vähän osoittamaan rakkautta itselleni!
Lockhart suuteli kuvaansa pitkään ja siirtyi sitten makuuhuoneeseensa.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 02:47:29 kirjoittanut Kaapo »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Glorisablet

  • vampyyritar
  • ***
  • Viestejä: 795
Vs: Itserakkautta K-13
« Vastaus #1 : 29.05.2010 19:52:25 »
Hajosin pahasti, mutta sain teipattua itseni sen verran kasaan, että kykenin raahaamaan ruhoni uudemman kerran läppärin äärelle. :D Hyvässä mielessä naurettava huumorificci, jonka humourpitoisuus oli vähäeleisen hillittyä - ja sitäkin hauskempaa.

Lockhart/Lockhart! :D Hitto, kuinka yllättävää että kehystetyn valokuvan mies sai Gilderoyn sydämen sykkimään vain itselleen himosta että rakkaudesta. Miekkosen narsismin tuntien ei ollut mikään ihme, ettei tällä ollut muita kuin itsensä fanittavista naislukijoista huolimatta. Tokkopa kukaan haluaisi elää sellaisen kanssa, joka puhuu ainoastaan itsestään eikä osaa olla yhtä minuuttia ajattelematta (näkyvästi) itseään. Kuinka ollakaan, että pelkästään oma kätönen on kenties ainoa arvollinen käsi osoittamaan rakkautta.

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Itserakkautta K-13
« Vastaus #2 : 29.05.2010 22:32:06 »
Muhaha, tosi Gilderoymaista!:D Miten voikin olla niin yli-itserakas ihminen<3 tosi hauska, naureskelin täällä itsekseni
 varsinkin loppu! Vähän järkyttävää (jos en nyt omassa kaksimielisessä päässäni kuvittele liikoja x)) tai no ei sittenkään;)
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

Gussie Mitterrand

  • Pimeyden ruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 10
  • Lady Immortelle & Lordi Voldemort
Vs: Itserakkautta K-13
« Vastaus #3 : 07.06.2010 09:47:51 »
Repesin ja PAHASTI! Lockhart/Lockhart! Mistä näitä älynväläyksiä oikeen tulee?

Hyvin kirjoitat ja olihan siinä mukana hauskaa huumoria. Tuo 'Gildi' oli kyllä ihan paras! XD
Eipäs nyt tulekkaan mitään järkevää... (Tuokaan ei tainnut olla uutta) Jään tänne paikkailemaan itseäni.  ;D



~Gus
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 09:50:32 kirjoittanut Gussie Mitterrand »
If only we could be like unicorns...

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Itserakkautta K-13
« Vastaus #4 : 07.06.2010 09:53:30 »
Repesin minäkin. Lockart/Lockhart, voi hyvä jumala.

Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Ernesti96

  • Lintubongari
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Paskoja ficcejä jos haluut I´m your man
Vs: Itserakkautta K-13 (Lockhart/Lockhart, Osastohaaste.)
« Vastaus #5 : 03.09.2014 20:41:59 »
Ihana! Kaunista olen aina tiennyt että Lockhartissa on umpiautoseksuaali. Olen jo ennestään samaistunut Lockharttiin ja tämä vain vahvisti samaistumistani häneen, sillä näin hyvin selvästi itseni tässä.  :)

Caw caw mofo

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Itserakkautta K-13 (Lockhart/Lockhart, Osastohaaste.)
« Vastaus #6 : 04.09.2014 15:41:29 »
Repesin heti ekan lauseen kohdalla ja sitten sain kieriä lattialla kun nauratti niin älyttömästi ;D ;D Ihahaa kun Lockhart oli tässä vielä rakastuneempi itseensä kuin canonissa :D

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti