Jes! Mähän ennustin tämän, että Grogu palaa Mandon luo ja se Mandon aluksen pikku kupoli on Grogua varten! :'D
Tykkäsin tästä vikasta jaksosta ja varsinkin Pelin heitto Grogun nimestä oli niin osuva ja kuitti niille faneille, jotka ei tykänneet Grogun nimestä. :'D Tunnustaudun itsekin faniksi, joka ensin vierasti Grogun nimeä, mutta siihen on jo tottunut ja se on ihan söpö nimi, mutta silti käytän usein Grogusta vain Baby Yoda -nimeä. :')
Koko sen vikan taistelun ajan mielessäni huusin Boba Fettille, että hakee sen lemmikkinsä (rancor?) apuun ja tulihan se sieltä lopulta. Joskin mua suututti, kun Fettin omat joukot tulittivat sitä, vaikka se pelasti koko hemmetin kaupungin!? Onneksi Mando ja Grogu tulivat apuun. Se oli niin överisöpöä, kun Grogu nukuttaa sen pedon ja käy sen viereen itsekin nukkumaan. <3 Olisin toivonut jotain spesiaalimpaa jälleennäkemistä Mandolle ja Grogulle, mutta toisaalta taas rakastin sitä kohtaamista, kun kesken takaa-ajon alkavat hempeillä ja Peli muistuttaa, että meillä on tilanne päällä. :'D
Tavallaan mua harmittaa, että Cara Dunen näyttelijä heivattiin sarjasta, mutta toisaalta Peli on nostettu melko keskeiseksi sivuhahmoksi ja hän on ihan mahtava droideineen. :'D
Sekin oli ihan hyvin toteutettu, että Mando oli enemmän sivuhahmona tässä vikassa jaksossa ja Boba Fett ja Fennec veti koko showta. Silti pistää mietityttämään, miten se Mandalorianin kolmas kausi toteutetaan, kun kaikki ei välttämättä edes katso tätä Book of Boba Fettiä, vaikka tässä Mandon ja Grogun tarina etenee melkoisen harppauksen eteenpäin. Ehkä Luke hylättiin vähän turhan kiireellä ja tulee sellainen fiilis tästä sarjasta, että Mandot ja Grogut oli lisätty sinne fanien mieliksi. Tavallaan joo rakastan niitä jaksoja, joissa nuo kaksi on, mutta ne vähän vei pääpainoa itse Boba Fettin tarinalta.
Sitten tää sininen alien, Cad Bane, oli kyllä mielenkiintoinen hahmo ja häntä olisin halunnut nähdä enemmänkin! Ääninäyttelijä teki kyllä hyvää työtä tuon hahmon kanssa.
En tiedä yhtään, mitä Mandalorianin kolmas kausi tuo tullessaan, mutta jotenkin kuvittelisi, että se melkeinpä edellyttäisi sen, että Book of Boba Fett olisi katsottuna alla, koska jos sitä ei ole katsonut ja Mando ja Grogu on vaan yhtäkkiä taas keskenään seikkailemassa, niin siinähän olisi jo ihan pihalla, että mihin se Luke jäi.