Kirjoittaja Aihe: Veljesvihaa, S, Albus/Scorpius, angst  (Luettu 7341 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Veljesvihaa, S, Albus/Scorpius, angst
« : 05.05.2013 18:38:10 »
Nimi: Veljesvihaa
Ikäraja: S
Yhteenveto: James pohtii suhdettaan veljeensä
Haasteet: Slash10 Albus/Scorpiuksella
Paritus: Albus/Scorpius
Oma sana: Mulla on joku hirveen tuottaisa ilta kirjottamisen kannalta. Tää on jo kolmas one-shot tänään. Tällä kertaa eisitten haasto, mutta ei varmaan uskonut, että tästä tällästä tulisi, koska minäkin luulin jotain normaalia romancehömppää, mutta niin. Olkaa hyvät. Toivottavasti pidätte.

 Veljesvihaa

  Albus istuu omassa huoneessaan. Se lähtee öisin ulos ikkunasta, niin ettei äiti kuule, mutta minä tiedän. Tiedän jopa sen, minne se menee ja se tekee minut surulliseksi. Se menee Scorpiuksen luokse ja minun tekee mieli vetää se pois ikkunasta. Isä ei tiedä, mitä niiden kahden välillä on, se luulee, et ne inhoaa toisiaan, mut oikeesti ne rakastaa. Tylypahkassa ne kulkee käsikkäin ja on niin ällöttävän rakastuneita ettei kukaan edes uskalla heittää mitään homokommentteja.

 Ei ole enää niitä iltoja, jolloin me Albuksen kanssa juteltiin kaikki salaisuudet julki. Iltoja, jolloin me työnnettiin toinen sängyistä oven eteen, ettei Lily päässyt huoneeseen kuuntelemaan meidän juttuja. Albus lähti Malfoyn matkaan ja minä vihaan häntä ja Malfoyta sen takia.

 Albus valehtelee äidille olevansa taas koko yön omassa sängyssään, näen äidin lempenevän, uskovan jokaisen sanan, jonka pikkuveljeni heittää ilmoille. Hän ei voisi unelmissaankaan kuvitella Albuksen valehtelevan. Al välttelee katsettani ja yläkerran huoneessamme hän sytyttää tupakan ja polttaa sen ikkunan kautta. Minä en sano mitään, käännän vain huispauslehteni sivua ja kysyn Alia pelaamaan, mutta hän mulkaisee ja toteaa huispauksen olevan typerää. Albus Potter, joka on syntynyt luudanvarrelle. Al, joka on lentänyt ennen kuin on osannut kävelläkään. Minä estän syvän huokaukseni ja peitän järkytykseni. Scorpius Malfoy on todellakin muuttanut veljeni täydellisesti.

 Kun koulut alkaa, Albus pukee päälleen luihuisten värit ja kulkee koulun käytävillä Scorpiuksen kanssa käsi kädessä, silittelee hänen vaaleita hiuksiaan ja minä tuijotan heitä vihaisena rohkelikkojen pöydässä, vihollisten pöydässä. Albus mulkaisee minua ja kuiskaa jotakin Scorpiuksen korvaan ja molemmat nauravat, todennäköisesti minulle, mutta minä käännän katseeni ja vaihdan puheenaihetta.

 Albus osaa vedellä oikeista naruista ja on saanut molemmat vanhempani puolelleen, lähettelee kotiin kirjeitä, joissa kertoo minun kironneen hänet ja sokeat vanhempani uskovat hänen jokaista sanaansa ja uhkaavat tuoda minut kotiin. Mutta minä en välitä, en iske takaisin vaan kävelen Albuksen ohitse katsomattakaan häneen. Kuka sanoi jotain veljesrakkaudesta? Meillä se on pikemminkin veljesvihaa.

 Kun Rohkelikko voittaa Luihuisen kauden ensimmäisessä huispausottelussa, on Albus pitkään hiljaa eikä vilkaisekaan minuun päin, mikä sopii minulle loistavasti. Näen hänen jalkojensa leikkivän Scorpiuksen jalkojen kanssa, hänen huulien suutelevan Scorpiuksen huulia ja minusta tuntuu, että jokainen suudelma, jonka hän vaihtaa Scorpiuksen kanssa työntää minut kauemmaksi hänestä. Minä yritän keskittyä S.U.P.E.R-kokeiden lukemiseen ja huispaukseen ja Lily juoksee meidän kahden välillä yrittäen saada meidät puhumaan toisillemme. Lily tietää kaiken, mutta ei näe mitään. Minä vihaan sitä, miksi Albus on muuttunut ja kaipaan sitä, mikä hän oli ennen Tylypahkaa, ennen Scorpius Malfoyta. Olen tyytyväinen siihen, että on viimeinen vuoteni, niin ensi syksynä voin etsiä oman asunnon ja työpaikan. Muuttaa kauemmaksi Albuksesta, unohtaa, että minulla joskus oli pikkuveli.

 Albus on niin ällöttävän rakastunut, etten jaksaisi edes nähdä häntä silmissäni. Minä pyöritän tyttöjä ympärilläni, rakastan toisia, toisia inhoan ja viimeisiä pidän ystävinäni. Mutta he kaikki päätyvät viettämään yötä kanssani.

 Enkä siltikään löydä ketään, jota rakastaisin samalla tavalla, kun Albus rakastaa Scorpiusta ja siksi vihaan heitä molempia.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2015 04:32:44 kirjoittanut Beyond »
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #1 : 05.05.2013 22:34:54 »
HMM heippanen o/ XD scorbus juuh oli oli ja en tosiaan tiiä miks näen syvää albus/jamesia :'DD nytnyt kyllä. Meni vähän paritukset pieleen x)

mutta juu mun piti oikeastikin sanoo tästä jotain järkevää, ja mä oikeasti pidin tästä ihan hirmusti ja ahh ihana oli <3

Lainaus
Kuka sanoi jotain veljesrakkaudesta? Meillä se on pikemminkin veljesvihaa.

okei rakastuin tähän kohtaan ja wää ;__; <3 muutenkin toi nimi oli ihan überihana! :3
jees kiitos lukuelämyksestä <3

- es

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #2 : 10.05.2013 20:54:51 »
es, mä luulin, et oon jo vastannu sun kommenttiis, mut en näköjään xD Anteeksi se. Ja hups, luin Albus/Jamesia rivienvälistä itsekin, kun satuin lukemaan tämän kommenttisi jälkeen xD Pitää vissii kirjottaa sit enemmä Al/Jamesia, koska jopa Scorbukset menee sen puolelle xD Ja awww, kiitti kehuista, hermoilin ton nimen kanssa, kun mikään ei tuntunut sopivan, mut sit keksin ton veljesvihan just ton sun lainaamas kohdan perusteella. Kiitos itse kommentistasi, ihana  :-*

- Dana
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

skylar

  • ***
  • Viestejä: 201
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #3 : 19.05.2014 20:21:44 »
Luin tämän joskus kauan sitten ja nyt uudestaan.

Silloin ajattelin, että tästä tulee mieleen "Shameless"-niminen tv-sarja. Joo, aika mukava teksti. Mitä pidemmälle luin tekstiä, sitä enemmän minua kiinnosti miksi James vihasi veljeään ja miksi Albus vihasi häntä. Aihe on tietenkin ajaton ja loistava.

Mietin, että inhoaako James Albusta kateudesta ja ikävöikö hän vain veljeään kamalasti? Onko hän omistushaluinen ja mustasukkainen tämän seurasta? Vai johtuuko hänen negatiivisuutensa heidän eroavaisuuksistaan, jotka ovat vain lisääntyneet mitä vanhemmaksi he ovat tulleet? James on rohkelikko, huispaussankari, womanizer ja siis aika perus-Potter. Albus taas on luihuinen ja seurustelee pojan kanssa. Häntä ei enää kiinnosta samat jutut kuin lapsena. Lopussa kirjoitit Jamesin pitävän motiivina kateutta. Se on hyvä motiivi.

Tätä olisi jaksanut lukea paljon pidempäänkin! Albus tuntui tosiaan (kaanonin mukaisesti vieläpä) olevan vanhempiensa lempilapsi. Sekin varmasti vaikutti Jamesin katkeroitumiseen. Olisin halunnut tietää minne molemmat pojat päätyvät elämässä. Mutta tämä taisi keskittyä vain tiettyyn ajanjaksoon. Hyvä ja ajatuksia herättävä teksti.


//200 viesti! YEAH!!!
« Viimeksi muokattu: 19.05.2014 20:24:11 kirjoittanut skylar »
When the sun has set, no candle can replace it.

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #4 : 19.05.2014 20:35:19 »
skylar, voi kiitos! Tää oli lähinnä tajunnanvirtatyylisesti kirjoitettu teksti, jolla halusin kirjotusblokkia pois, joten siksi en oikeastaan ajatellut, miksi James inhoaa Albusta niin paljon. Mutta ihanaa, jos (kun) tekstini herätti ajatuksia ja ihanaa, jos pidit! Kiitos kommentistasi! :)
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Subbe93

  • ***
  • Viestejä: 424
    • Aamusta yöhön... -blogi
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #5 : 22.05.2014 23:55:50 »
Hmmm, tulin lukemaan tämän, koska nimi "Veljesvihaa", ja parituksena Albus/Scorpius, ja mua jotenkin kauheesti houkutteli tietää, että mitäs mitäs :D Tosin mun kiinnostus kolmanteen sukupolveen voi johtua puhtaasti siitäkin, että kirjotan tällä hetkellä itsekin... öh... "heistä". No hyvä on, James/Teddyä! (Ja usko, sen piti aluksi olla ihan muuta, mutta ei siitä sen enempää!)

No mutta joo, tää oli jotenkin hyvä ja kiinnostava, ja toisaalta... En tiedä, mun kävi hiukan Jamesia sääliksi. Tai siis kun mua jotenkin aina harmittaa tuollaiset "välirikot". Mutta en ole ihan varma, kumman syyksi välirikon laittaisin... Toisaalta tästä tulee näkyvimmin esiin se tietynlainen kiusa, mitä Albus tekee Jamesia kohtaan, mutta toisaalta, kai se Jamesin viha taas vaikuttaa vuorostaan Albukseen. Tosin en ole varma, miten paljon James näyttää sitä vihaansa, mutta kuitenkin.

Skylar pohdiskeli tuota motiivia, ja pitää sanoa, että itsekin hiukan pohdiskelin. Vaikka ei välttämättä ole niin Jamesin tyylistä, niin kenties itse jotenkin salaa toivoisin, että vaikka James olisikin kateellinen, niin tähän liittyisi myös se tietynlainen rakkaus ja kaipuu pikkuveljeä kohtaan. Tai siis että nyt kun he ovat menossa auttamatta eri suuntiin, niin James hieman ehkä kaipaisi veljeään takaisin, sitä veljeä, jonka kanssa jakoi niitä salaisuuksia ja yhdessä hieman kiusasivat pikkusiskoa ja niin edelleen.

Loppu oli jotenkin sydäntä raastava!

Lainaus
Enkä siltikään löydä ketään, jota rakastaisin samalla tavalla, kun Albus rakastaa Scorpiusta ja siksi vihaan heitä molempia.

Voi James-parkaa <3 Ehkä James ei oo siks löytänyt sitä oikeaa, koska Teddy ei oo tyttö eikä käy enää Tylypahkassa....


Kokonaisuudessaan hyvin selkeää luettavaa ja mielenkiintoinen! Otsikko kiinnitti huomion ja... en tiedä, sanoisinko, että kertoja oli yllättävä vaiko ei. Pitää sanoa, että itse ensin hieman ihmettelin, että veljesvihaa ja henkilöinä on Albus ja Scorpius, mutta silti kerkesin miettimään ennen kuin luin, että Jamesin täytyy jotenkin liittyä tähän.  Joka tapauksessa, tykkäsin kovasti, vaikka ei välttämättä ihan kuvastanut minun ajatuksiani Jamesin ja Albuksen suhteesta :D

Kiitos :)
« Viimeksi muokattu: 23.05.2014 14:13:17 kirjoittanut Subbe93 »

"Zero is where everything starts!
Nothing would ever be born if we didn't depart from there...
Nothing would ever be achieved!"

- Shinichi Kudo (Gosho Aoyama)

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #6 : 17.07.2014 22:30:57 »
Moi! :>

Olen silmäillyt pari kertaa tätä ficciä ja nyt kun tarjoutui tuolla Kommenttikampanjassa ottaa jokin tekstisi, niin tiesin heti, minkä otan. :3 Varsinkin tuo otsikko houkutteli mua jo pitkään ja nyt täällä saarnaan itselleni, että miksi en aikaisemmin koskenut, kun kuitenkin on hyvältä kirjoittajalta hyvä ficci!

Aluksi aloin miettimään, että miksi James vihaa Albusia, jos he ennen kerta olivat niin hyviä kavereita. Johtuuko se kateudesta, siitä miten Albus manipuloi heidän vanhempansa nuoremman poikansa puolelle vai että James ei tykännyt Albusin ja Scorpiuksen suhteesta. Tulin siihen tulokseen, että mun mielestä tämän ficin tunnelmaan sopisi ehdottomasti tuo ensimmäinen vaihtoehto, eli kateus. Se tietysti on ymmärrettävää Jamesin kannalta, kun hän oli Albusin kanssa ennen niin läheisiä, mutta sitten Scorpius rikkoi heidän välinsä.

Lainaus
Minä yritän keskittyä S.U.P.E.R kokeiden lukemiseen ja huispaukseen ja Lily juoksee meidän kahden välillä yrittäen saada meidät puhumaan toisillemme.

Kirjoitusvirheitä en löytänyt muita kuin tämän, eikä tuokaan nyt mikään kamala virhe ole, mutta noiden lihavoitujen sanojen välissä pitäisi ainakin omasta mielestäni olla viiva. Ihan sama, en ala nyt viilaamaan pilkkua! Voit kuitenkin tietysti jostain tarkistaa olenko väärässä. (:

Muuten tää kirjoitelma oli kyllä loistava ja ehdottomasti lukemisen, sekä kommentoimisen arvoinen! Kiitoksia siis kivasta iltalukemisesta! <3
-Mix
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #7 : 25.12.2014 13:26:10 »
Kommenttikampanjasta hyvää joulua! Tartuin tähän koska otsikko oli vallan kiehtova ja olen lukenut todella vähän kolmannesta sukupolvesta.

Pidin kovasti siitä, miten olit kuvannut Albuksen. Sen, kuinka hän ei sitten päätynyt rohkelikkoon ja kuinka hän oli oppinut lentämään ennen kuin kävelemään, mutta ei kuitenkaan halunnut lentää Jamesin kanssa. Ja sen, kuinka kotona hän näyttäytyi viattomana äidilleen vaikka ei sellainen Jamesin mukaan ollutkaan. Vallan luihuismaista. Oli myös ihastuttava yksityiskohta, kuinka ketkään eivät huudelleet homokommentteja, koska kaikki näkivät kuinka rakastuneita Albus ja Scorpius olivat. Sai  minut hymyilemään.

Ja sitten James raukka, joka vaihtoi tyttöjä kuin paitaa, muttei ollut onnellinen. Loppu oli voimakas, pysäyttävä. Sain siitä oikeastaan Albus/James-fiiliksiä. James totesi, ettei löytänyt itselleen ketään, jota olisi voinut rakastaa samoin kuin Albus Scorpiusta, mutta entä jos se joku olikin sellainen, jota hän ei koskaan voisi saada omakseen. Kenties analysoin liikaa.

Ficin lievä puhekielisyys häiritsi itseäni aluksi, mutta loppua kohden se tuntui tuovan hyvin Jamesin persoonan esiin ja tykästyin.

Oli myös pakko lainata tämä lause: Lily tietää kaiken, mutta ei näe mitään. Se oli mielestäni aivan loistava. Kielesi oli muutenkin elävää, mutta tämä yksi virke nousi jostain syystä todella esiin. Tai no, tämä ja se aivan viimeinen, jonka jo totesin olevan pysäyttävä.

Kerta kaikkiaan mukava ficci, kiitos lukukokemuksesta!


Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #8 : 26.12.2014 10:40:05 »
Hyvää aamupäivää!

Tämä oli mielenkiintoinen. Bongasin tämän kommenttikampanjasta ja otsikon perusteella mä sitten avasin tämän. Kun katoin paritusta ni olin jo sulkemassa tän, mut sit otin itteeni niskasta kiinni ja laitoin itteni lukemaan. Eikä se nyt huono rasti ollutkaan.

Oon nyt vastikään ruvennut lukemaan kolmannesta sukupolvesta, ja oon ruvennut mieltymään näihin hahmoihin omalla tavallani. Albus/Scorpius on vieraammasta päästä niistä parituksista, joita olen lukenut kolmannesta sukupolvesta, mutta pitäähän sitä kaikkea kokeilla eiks niin? Eikä se nyt loppujen lopuks ollu ees huono!

Ei ole enää niitä iltoja, jolloin me Albuksen kanssa juteltiin kaikki salaisuudet julki. Iltoja, jolloin me työnnettiin toinen sängyistä oven eteen, ettei Lily päässyt huoneeseen kuuntelemaan meidän juttuja. Albus meni Malfoyn matkaan ja minä vihaan häntä ja Malfoyta sen takia.

Vähän kyllä nyt hamittaa Jamesin puolesta, tyhmä Albus ):< Rakkaus ei sais koskaan mennä sisarussuhteiden edelle! Ja harmittaa muutenki Jamesin puolesta ku Albus vaan kieroili ja valehteli... Hmph.


Itse teksti oli mun mielestä sujuvaa ja kuvailu oli kyllä Jamesmaista. (ehehe mikä sana :'D) Tykkäsin siitä, että tässä ei ollut vuoropuhelua, vaan kaikki meni kuvailun kautta. Toikin on sellainen kirjoitustyyli, et se pitää handlata et se toimii. Ja tää kyllä toimi (:

Lily tietää kaiken, mutta ei näe mitään.

Tästä tuli varmaan mun lempikohta tässä ficissä, komppaan kyllä Hallahäivettä!

Minä kiitän tästä lukukokemuksesta!
-A

© Raitakarkki

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #9 : 24.02.2015 10:16:18 »
KK:sta päiviä!
Teki mieli lukea kolmossukupolvesta, joten listauksestasi valitsin tämän. Enkä kyseisellä parituksella ole mitään aiemmin lukenut, vaikka paritukset eivät missään nimessä ole minulle ficeissä ensimmäisen asia, minkä perusteella lukuvalintoja teen.

Käytit persoonapronomineja omaperäisellä tavalla. Aluksi piti vähän tarkemmin lukea, mitä tapahtui. Esimerkiksi tämä oli hämmentävä virke:

Tiedän jopa sen, minne se menee ja se tekee minut surulliseksi.
Piti vähän pohtia, mitä tuo se tarkoitti. Sitten välähti, että tämä on Jamesin näkökulmasta kerrottu.

Tämä oli imelä, mutta Jamesin inho ja kateus tihkuivat sanavalinnoista läpi. Tunnelmakuvauksena tämä oli oikein mainio. Olisin kaivannut dialogia, jotta olisin saanut vähän toistenkin perspektiiviä selville.
Tykkäsin kuitenkin siitä, miten kolmossukupolven erilainen, modernimpi aika tuli näkyviin: kukaan ei arvostele homoutta julkisesti.

Tässä jäi kivasti auki se seikka, että onko James myös homoseksuaali.

- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #10 : 14.03.2015 11:53:57 »
Kommenttikampanja onkin vieraillut täällä aiemminkin, mutta ei hätää, löysin sun listauksesta myös paljon muuta mieleistä luettavaa!

Otsikon perusteella mä olin vähän, että häh, kun otsikko on veljesvihaa ja aloin laskeskella päässäni, että eiväthän Albus ja Scoripius ole sisaruksia. Sisältö paljastuikin mielenkiintoiseksi, kun koko systeemi on kirjoitettu Jamesin näkökulmasta eikä fikki oikeasti kerro edes Albuksesta ja Scorpiuksesta, vaan enimmäkseen Jamesin tunteista veljeään kohtaan. Pelkäsin jo hetken, että Jamesin rakkauskin muuttuu tässä ei-veljelliseen suuntaan ja vaikkei se niin kamalaa olisi ollutkaan, niin arvostan jos fikeissä osataan olla parittamatta ihan kaikkia esiintyviä hahmoja.  :D

Tykkäsin siitä, miten olit saanut näinkin lyhyeen pätkään sisällytettyä useampia hahmoja. Vaikka pääpaino on Albuksessa, Scorpiuksessa ja Jamesissa, siellähän vilahtaa Harry ja Ginny myös. Usein lyhyet oneshotit tuntuvat rajaavan pois kaiken ulkopuolisen, mikä on ihan ymmärrettävää, mutta taito sekin että pystyy käyttämään useampia hahmoja. 

En oikein osaa analysoida tämän tunteidenkuvausta, mutta tykkäsin siitäkin. Kivaa, miten kyse ei ollut pelkästään siitä että James haluaisi veljensä takaisin, vaan että on myös kateellinen tämän kokemasta rakkaudesta.

Albus meni Malfoyn matkaan ja minä vihaan häntä ja Malfoyta sen takia.
Tämä lause tuntuu tällaisena hieman irralliselta kappaleessaan. Multa meni hetki ymmärtää, että kyse on siitä kuvainnollisesta tapahtumasta, kun Albus on siirtynyt pyörimään Scorpiuksen kanssa eikä veljensä. Tämä tuntuu aluksi yhtäkkiseltä hyppäykseltä aiheesta toiseen ikään kuin näin tapahtuisi oikeasti (tyyliin, että kesken kappaleen sanotaan kuinka Albus juuri nyt sattui lähtemään ja kävelemään Malfoyn kanssa). Tämä on tietysti hahmotusero, mutta itse olisin käyttänyt tässä selkeyttämisen vuoksi ihan vaan pluskvamperfektiä ja ehkäpä verbiä lähteä. (Albus oli lähtenyt) Mutta makuasioita, makuasioita.

Minä vihaan sitä, miksi Albus on muuttunut
Kirjoittajahan saa tietysti rikkoa kielioppisääntöjä, mutta tässäkin miksi-sana tekee musta virkkeen vähän hankalaksi ymmärtää aluksi. Joksi-sana olisi selkämpi, koska tässä kohtaa mulle tulee ensimmäisenä mieleen kysymys minkä takia Albus on muuttunut. Virkkeelle odottaa jatkoa niin, että tuo olisi ikäänkuin kiilalause tai kaksi toisiinsa yhdistettyä päälausetta.

Voi että, sisäinen kielitietelijäni otti nyt vallan. Muuten teksti siis todella ymmärrettävää eikä näissäkään mitään suurta häikkää ole. Halusin vain tuoda oman näkökulmani näistä esiin. Vähän huomauttaisin ehkä siitä, että oneshotin alku on paljon puhekielisempää kuin loppu eikä tyyli ole aivan yhtenäistä.

Aivan ihana, täytyypä lukea uudesta sukupolvesta enemmänkin.
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Veljesvihaa, K7, Albus/Scorpius, angst
« Vastaus #11 : 18.03.2015 12:53:22 »
Enpä ole aikoihin vastaillut kommentteihin, vaikka jokaisen olen kyllä ihan ajallaan lukenutkin! :)

Subbe93, James on tosiaan vähän raukkaparka kun joutuu sietämään Albusta ja Al ei tee minkäänlaista sovintoa tai mitään yritä edes saada aikaiseksi. Ja joo, kyllähän tässä on tarkoitus välttyä tuo kaipuu ja rakkaus pikkuveljeen! Kiitos kovasti kommentista! :)
Mixiuu, Kateutta mä tähän tosiaan ainakin yritin tuoda, ennen Al ja James olivat läheisiä, mutta sitten Scorp tuli ja pilasi välit. Ja ohhoh, kirjoitusvirhepaholainen, käynpä korjaamassa, jos en ole vielä käynyt! :D Kiitos kommentista! :)
Hallahäive, Mun ei ollut tarkoitus laittaa tähän mitään Al/James tyylistä, mutta kai sinne sekaan sitäkin sitten tuli, hupsista :D Kiitos kommentista!
Ales, Voi, kiitos! :) Kiva kun tulit tämänkin lukemaan, vaikka et mitään aikaisemmin Al/Scorpiuksesta olekaan lukenut - en voi kuin suositella kyseistä paritusta! :)
Röhkö, Mietin ensin itsekin tähän dialogia, mutta sitten sen kirjoittaminen vain jäi väliin ja tuumiskelin, että tää toimii paremmin näin! Kiitos piristävästä kommentista! :)
Snouk, Mä yleensä pyrin siihen, että tekstiä kirjottaessa käsittelen päähenkilön läheiset mahdollisimman hyvin myös, työnnän ne vaikka edes pienenä mainintana tekstiin, siksi sinne Harry ja Ginny tulivatkin. Ja joo, kyllä tuo lähteä kuulostaa mustakin nyt paljon paremmalta tuohon kohtaan kuin mennä, joten taidan käydä sen sinne vaihtamassa :D Kiitos paljon kommentista! :)

  Huhhuh. Nyt ymmärrän, miksi kannataa vastata jokaiseen kommenttiin ensimmäisen tilaisuuden tullen eikä antaa vain ajan kulua, tuntuu, että kadotin punaisen langan näihin vastatessani :D Suuri kiitos kuitenkin vielä kaikille kommentoijille! :)

Enkä mä ylikäytä hymiöitä, pah :D

<3: Lily
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä