Kirjoittaja Aihe: Oranssinkirjavat lehdet (RW/SF, S, romance, angst, raapale)  (Luettu 2368 kertaa)

Hopeaprinssi

  • Vieras
Title: Oranssinkirjavat lehdet
Author: Hopeaprinssi
Beta: -
Raiting: S
Genre: Romance, pieni angst (?), raapale
Pairing: Ron/Seamus
Disclaimer: Rowling omistaa kaiken minkä tunnistatte.
Summary: Suuri puu järven rannassa on aina ollut meidän puumme.
A/N: Tylsistyinpäs viime yönä, joten siirtelin kasan vanhoja raapaleita koneelle. En oikein tiedä mitä tykkään tästä. Taistelin taas osastojen kanssa ikuisuuden, joten ajattelin että tänne tämä olisi helpointa laittaa  :P
Kertokaa te toki omat mielipiteenne.
Fanfic100-haasteeseen, tietenkin, sanalle 012.Oranssi (78 to go).

Oranssinkirjavat lehdet
Suuri puu järven rannassa oli aina ollut meidän puumme. Meidän salainen piilopaikkamme. Se oli piilossa muiden puiden takana, lähes vedenrajassa, ja sen oksat kurottuivat järven ylle. Syksyisin sen lehdet muuttuivat oransseiksi, yhtä leiskuvan oransseiksi kuin sinun hiuksesi.
Sen puun alla me aina puhuimme, aina nauroimme, ja sen oksilta me keväisin hyppäsimme järveen uimaan. Sen juurella sinä suutelit minua ensimmäistä kertaa. Sen oksalla istuessamme kerroin rakastavani sinua ja sen runkoon kaiversit nimikirjaimemme.
Neljä kirjainta sydämen sisässä.

Poskelleni valuu kyynel, enkä edes yritä estää sitä.

Viime syksynä järvellä riehui kamala myrsky.

Se myrsky kaatoi puumme. Se tappoi meidät.

Minä rakastan sinua vieläkin.

« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 21:05:35 kirjoittanut Hopeaprinssi »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Meh, mä inhoan sua. Ei saa tehdä noin, ei niitä kuulu erottaa, oot julma. Tai myrsky on...
Ah, mutta ihana tämä oli, ei siinä mitään. Jotain niin kaunista (julmaa) ja uskottavaa.
Pidän tunnelmasta ja päätin jostain syystä mielessäni, että tämä on Seamuksen näkökulmasta, ei kyllä aavistustakaan miksi...
Kiitos kauniista!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Hopeaprinssi

  • Vieras
Stargazer ja Winga, kiitos palautteesta, ihanaa että joku on jaksanut tätäkin kommentoida.

Stargazer, kyllä, syyllinen ilmoittautuu. Kun on kerta kaksikko satasen aiheena, pakkohan siinä on näistä kirjoitella, ei sillä ettenkö muutenkin kirjoittelisi. Mukavaa että pidit tästä, kiitos ihanasta kommentista.  :D

Winga, etkai sinä minua inhoa? *puppyeyes*
Ja kyllä, tämä on Seamusin näkökulmasta, niinkuin suurin osa teksteistäni on, ensimmäisen kappaleen viimeinen lausekin sen tässä paljastaa  :D Kiitos kommentista ja kiva ettet inhonnut tekstiä vaikka minua vihaatkin  ;D