Kirjoittaja Aihe: Uhrilammas, S, Bella/Rabastan (Bella/?)  (Luettu 1789 kertaa)

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
Uhrilammas, S, Bella/Rabastan (Bella/?)
« : 03.04.2011 00:48:00 »
// Alaotsikko: drama, angst, Ficlet 300; sana

Nimi: Uhrilammas
Author: chessy
Ikäraja: S //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Genre: drama,angst
Paritus: Bellatrix/Rabastan, Bellatrix/?

A/N: Ficlet 300; sana


Uhrilammas

Tuntuu typerältä, miten yksi sana voi muuttaa kaiken.

Kurkkua kuivaa, käsien pienet juonteen erottuvat selkeämmin kuin vielä koskaan siihen mennessä. Sekin tuntuu typerältä, miten kulissien sortuminen on enemmän fyysinen kuin henkinen kokemus. Heikotus, suhina korvissa, nielun tempoilu, kaikki.

 Uhrilammas.

Uhrilammas, joka ei koskaan joutunutkaan uhratuksi ja on nyt vailla tarkoitusta.

Sinä olisit voinut pitää minusta aivan oikeasti, mutta valitsit hiukan toisenlaisen tien, jolta ei kylläkään uhrauksia puuttunut. Ja yhtä äkkiä sänkymme, meidän aviovuoteemme tuoksui vieraiden miesten partavedeltä ja sinun hurmioituneen huokauksesi kaiku ei ollut vielä aivan haihtunut tapettien pinnalta, kun livertelit minulle suloisia lorujasi.

”Petätkö sinä minua?”
Hiljaisuus.
”Kyllä.”
Kimeä naurahdus.
Maljakon räsähdys, kun se osuu sängynpylvääseen.
Ulvonnaksi muuttuva nauru ja tuuli, joka säestää ikkunoiden takana.

Petos.

Minä olen aina vihannut sitä sanaa.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2015 04:53:30 kirjoittanut zougati »
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
Vs: Uhrilammas, K-13, Bella/Rabastan (Bella/?)
« Vastaus #1 : 03.04.2011 11:35:43 »
Kiitos kommentista. Spekulointi osui aika lailla oikeaan omien ajatusteni kanssa, itsekin pidän Rabastania Rodolphusta henkisesti vahvempana hahmona ja siksi avioliitto ensinmainitus kanssa jäi lyhyeksi.

Mukavaa etä pidit tästä. Nuo nieleskelyt ja hikoilut yritän selitää itselleni sillä, että Rabastan juurikin rakasti Bellaa aidosti ja tuollainen reaktio näytetään lähinnä vain tyhjille seinille. Muiden henkilöiden ollessa läsnä käytös on välinpitämätöntä ja kylmää ja --

Nyt sain idean toiseen osaan. Pitää lähteä suunnittelemaan, josko siitä saisi luontevan jatkon tälle. Kiitos vielä kerran kommentista.
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."