Kirjoittaja Aihe: MCU: Haukot vielä henkeä (tuut tuut tuut), K-11, Walker/Zemo  (Luettu 1045 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 977
Otsikko: Haukot vielä henkeä (tuut tuut tuut)
Kirjoittaja: Violetu
Ikäraja: K-11
Fandom: MCU, Falcon & Winter soldier (spoilaa sarjaa vitosjaksoon asti!)
Hahmot/paritukset: Walker/Zemo (Sam/Bucky)
Genre: Draama, huumori, "UST"

Summary: Walker näkee painajaista ja harjoittaa ylpeyden nielemistä. Bucky ja Sam ovat mahdollisesti naimisissa.

Osallistun tällä Kerää10 -haasteeseen ja kerään John Walkerin.

A/N: Idea putkahti töissä, kun pussitin leipää. Sitten tulin kotiin ja kirjoitin tämän. Annoin hautua yön yli, nyt tarjoilen.
Nää hahmot on parasta paskea <3 Otsikko oli hirmuisen vaikea, mutta mennään näillä. Walker ja Zemo on molemmat niin ylidramaattisia (Sam ja Bucky myös), että vähän överi sopii niille.  Enjoy!


***


Haukot vielä henkeä (tuut tuut tuut)



John Walker iski Zemon vasemman käden käsirautoihin, ja rautojen toisen pään lämmityskattilan otolliseen tankoon.

“Aggressiivista… mutta pidän siitä”, Zemo hymyili Johnille vinosti olkansa yli, niin kuin oli tehnyt monta kertaa aiemminkin. Jokin ei kuitenkaan tällä kertaa täsmännyt.
Johnin oli otettava askel taaksepäin, pysähdyttävä hetkeksi miettimään, mikä oli toisin.

Tilanne oli tuttu, se oli vainonnut hänen uniaan Latviasta lähtien. Ainakin heti sen jälkeen, kun hän oli ensin lakannut näkemästä unia kilvestä ja omista käsistään veren peitossa.

Hänen epäonnistumisensa oli Zemon syytä, niin John oli onnistunut itselleen asiat järkeilemään.
Siksi hän näki toistuvasti unia tästä tilanteesta.

Jos Zemo olisi pysynyt raudoissa, John olisi saanut Karlin kiinni, voinut palata kotiin voittajana. Lemar olisi edelleen elossa, John olisi edelleen Captain America.
Dora Milaje ei olisi ennättänyt ilmaantua sotkemaan kaikkea, ja myös Sam ja Bucky olisivat vihdoin kunnioittaneet Johnia hänen ansaitsemallaan tavalla.

“Hei, hetkinen. Yleensä sinä sanot tässä kohtaa, että ymmärrät”, Johnilla leikkasi, ja hän käänsi huomionsa takaisin Zemoon, joka seisoi edelleen toisesta kädestä käsiraudoilla kiinni sokkeloisen rakennuksen vanhassa lämmityskattilassa.

“Enkö minä voi vaihtaa välillä vuorosanojani?” Zemo vastasi mukamas viattomasti.
“Käy ikävystyttäväksi sanoa aina samat asiat. Eikö sinua kyllästytä nähdä joka yö samaa unta?”

Mies alkoi hivuttaa karvakauluksista takkiaan pois hartioita peittämästä.

“Täällä alkaa tulla kuuma, suo anteeksi.”

“Ei tuon kattilan kuulu olla päällä”, John älähti ja vilkaisi ympärilleen. Buckya, Lemaria tai Samia ei näkynyt.

“Ei tämän kuulu näin mennä.”

“Ajattelin, että olisi mukavampaa, jos keskustelisimme kerrankin kaksin ilman ylimääräisiä häiriötekijöitä”, Zemo oli jollain ilveellä saanut takkinsa riisuttua kokonaan, vaikka oli edelleen raudoissa.
Miehen purppuranpunainen poolo oli kohonnut niin, että paidanhelman ja housunkauluksen välistä näkyi kaistale kalpeaa ihoa.

John ravisti päätään - keskity olennaiseen - ja riensi painamaan Zemon lämmityskattilaa vasten.

“Pysy siinä, äläkä yritä mitään!”

“Oo”, Zemo äännähti selvästi mielissään.

“Älä liiku”, John ärisi.

“Kuinka minä voisin tehdä mitään, mitä sinä et halua? Mehän olemme sinun alitajunnassasi”, Zemon ääni oli mairea, silkkisen pehmeä.

 John tunsi Zemon puskevan takapuolta etumustaan vasten. Sykähti.
Hän yritti perääntyä, päästää ehkä jonkun epätoivoisen, inhoavan äännähdyksen, mutta ainoa ääni, mikä hänestä lähti, oli epämääräinen korahdus.
John ei kyennyt myöskään liikkumaan, sillä äkkiä hänen ranteensa olikin se, joka oli lämmityskattilassa käsiraudoilla kiinni.

Zemo kuului nauravan hänen takanaan.

“Mitä sinä - miten…?” John tempoi rautoja, mutta ne olisivat yhtä hyvin voineet olla timanttia.

“Nyt sinä kuuntelet minua, John Walker”, Zemo painautui hänen selkäänsä vasten, ja tämän lämmin, kostea hengitys kutitti Johnin niskaa. Kylmät väristykset juoksivat hänen selkäänsä pitkin.

“Minä tiedän, että sinulla on seerumia. Haluatko tietää, mitä minä aion tehdä kaikille supersotilaille? Annan vihjeen: Sen jälkeen he eivät hengitä. Sen jälkeen he ovat pieninä palasina. Sinun siirtosi, tule luokseni, jos uskallat”, Zemo haastoi ja siveli hänen oikeaa pakaraansa, nuolaisi niskaa. 

John heräsi henkeään haukkoen.


***


“Vastaa nyt, vastaa vastaa”, John mumisi kuumeisesti kännykkä korvalla.

Hän ei ollut saanut unta enää äskeisen jälkeen, vaan oli painunut suoraan kylmään suihkuun hankkiutuakseen erektiostaan eroon. Hän tiesi, ettei ehkä ollut ihan normaali, mutta joku raja sentään.

Oli vaatinut valtaisaa ylpeyden nielemistä valita numero, ja mitä kauemmin toisessa päässä tuuttasi, sitä enemmän John alkoi tulla katumapäälle. Aikoiko hän oikeasti pyytää apua mielenrauhansa säilyttämisessä toiselta niistä ihmisistä, jotka olivat pieksäneet hänet melkein henkihieveriin kilven takia?

“Mitä nyt, kuka soittaa?” Bucky Barnesin uninen, lievästi ärsyyntynyt ääni kantautui langan toisesta päästä, ja Johnilta pääsi helpottunut huokaus.

“Minä täällä”, hän vastasi vaivautumatta esittelemään itseään, hän tiesi, että Bucky kyllä tunnistaisi hänen äänensä.

“Mitä vittua - “ Bucky aloitti, ja sitten John kuuli toisenkin äänen, jonka tunnisti kuuluvan Sam Wilsonille:

“Mitä, kuka siellä soittaa tähän aikaan?”

“Hemmetin Walker”, Bucky vastasi, ja John kuuli, miten puhelin vaihtoi omistajaa. Sam kuulosti Buckya hiukan ystävällisemmältä, mutta yhtä kaikki epäluuloiselta.

“Miksi soitat tähän aikaan, Walker? Onko sinulla jotain Lipunmurskaajiin liittyviä johtolankoja, joita olet yhtäkkiä valmis jakamaan?”

“Minä halusin kysyä Buckylta, mitä Zemolle tapahtui. Saitteko hänet kiinni?” John joutui rykimään saadakseen äänensä kuulostamaan vähemmän käheältä. Hän saattoi yhä melkein tuntea Zemon hengityksen niskassaan.

“Bucky…”

John kuuli, miten Sam vaihtoi kaiuttimelle.

“Zemo mätänee vankilassa, minä ja Dora Milaje pidimme siitä huolen, oliko muuta?” Bucky kuulosti edelleen ihan yhtä pahantuuliselta. Tämän ääni oli sillä lailla tukahtunut, että John epäili Barnesin puhuvan naama tyynyä vasten.
 
John jatkoi siitä huolimatta:
“Tiedättekö, miksi Zemo hajotti seerumiruiskut? Ne putosivat Karlilta ja minä näin miten hän - “

“Mikset soita hänelle ja kysy, varmasti saat jostain ongittua lauttavankilan numeron. Vittu ennen viittä aamulla - “

“Bucky”, Sam nuhteli, mutta Johnista kuulosti siltä, että mies hymyili.

“Ensimmäiset hyvät yöunet viikkokausiin, ei kuukausiin, ja sitten yksi urpo soittaa ja herättää kyselläkseen turhuuksia - “

Buckyn ääni lakkasi kuulumasta, ja Sam alkoi taas puhua:

“Zemo haluaa, ettei maailmassa ole supersotilaita, siinä se. On ihan hyvä alku tuhota tiettävästi kaikki olemassaoleva seerumi, eikö?”

“Tarkoittaako tuo sitä, että hän haluaa kaikki supersotilaat hengiltä?” Johnia kylmäsi.

“En minä tiedä, mitä Zemon päässä liikkuu, mutta voi kai sen niinkin tulkita”, Sam vastasi kuulostaen mietteliäältä, “Sillä miehellä ei ole koskaan paljon tappaminen omatuntoa kolkuttanut, jos se edistää hänen agendaansa.”

“Tietääkö Zemo, että minulla on… että minäkin olen... niitä?” John sai kysyttyä hiukan nieleskeltyään. Hän puri hampaansa yhteen peläten vastausta. Kuulosti muminasta päätellen siltä, että Sam konsultoi taas Buckya.

“Minä näin unta, että - “ John jatkoi, mutta hänet keskeytettiin tylysti.

“Ja tämän takia sinä soitat minulle ennen viittä aamulla?” Bucky oli palannut linjoille kuulostaen vieläkin kärttyisemmältä jos mahdollista.

“Minä haluat minun sanovan? Painu piiloon John, vetäydy jonnekin Tiibetiin, äläkä näytä naamaasi julkisesti. Äläkä ainakaan soita tähän numeroon, tai minä hoidan itse henkilökohtaisesti Zemon tietoon, että sinä pistit sinistä suoraan suoneen. Minä menen sohvalle, hyvästi.”

John valmistautui jo puhelun päättymistä merkitsevään tuuttaukseen, mutta nähtävästi Sam oli napannut puhelimen itselleen ennen kuin Bucky ennätti lyödä luurin kiinni.

“Bucky tarkoitti, että Zemo ei hänen tietääkseen tiedä, mutta sinun kannattaa pitää matalaa profiilia, eikä ainakaan huudella kenellekään… kyvyistäsi”, Sam kuulosti vakavalta.

“Hyvä, kiitos. Nukutteko te Barnesin kanssa samassa huoneessa vai miten - “

“Hyvästi, John. Älä ihan oikeasti soittele enää.”

tuut tuut tuut



I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Angelina

  • ***
  • Viestejä: 6 516
ZemoWalkerZemoWalkerZemoWalkerZemoWalker :''))) Todellakin parasta paskea ja kunnon sekoilua nää kaks ♥

Rakastin tota Walkerin hämmästystä unessaan, että eihän tää ennen oo näin mennyt, mitä nyt tapahtuu ;D Ja ihana Zemo - unessakin täysin tilanteen herra ja pitää Walkeria pilkkanaan. Me likes ;) ;)

Lainaus
Hän saattoi yhä melkein tuntea Zemon hengityksen niskassaan.

Huhhu, meni ihan kylmät väreet! Mäkin haluan tuntee Zemon hengityksen niskassani (LOL). Ja ihana kiukkuinen Bucky, vittu ennen viittä aamulla, MOOD :''D Ja Walkerin viimeiselle kysymykselle repesin ääneen - kauhee paniikki ja kysely Zemosta, mutta loppuun pakko vielä udella nukkuvatko Sam ja Bucky yhdessä ;D ;D

Ai että, tää oli hyvä! Sopivasti jännitettä ja huumoria sekaisin, toimii. Seuraavassa (krhm) sitten Walker ja Zemo tapaavat, eikö?? ♥___♥


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Ooooh, Walker/Zemoa!

Tuo eka puolisko oli niin... hmm, herkullinen. ;) Zemon kyky päästä niskan päälle, vaikka kyse onkin unesta. Oi että, jännitettä riitti kerrakseen, nams. ;D Toinen puolisko oli sitten ihanasti huumorilla höystetty. Voin niin samaistua Buckyn fiiliksiin. Ja Sam taustalla yrittämässä rauhoittaa tilannetta - tai siis Buckya. Ihan parhautta! ;D Ja muutenkin, Sam ja Bucky = ♥

Tämä kyllä sai hymyn huulille. Loistava yhdistelmä jännitettä ja huumoria! ♥ Mieluusti lukisin jatkoakin tälle, koska pitäisihän Zemon ja Johnin tavata? Ties mitä (hämmentävää) herkullisuutta siitä seuraisi. ;)

Äää, apua, järkevät sanat tais nyt lähteä livohkaan, mutta siis, tämä oli aivan ihana! Todellakin oikea herkkupala sunnuntai-iltapäivään! Tykkäsin tästä kovasti, suuren suuret kiitokset! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 977
Kiitos kommenteista <3

Angelina: Sun Zemo-thirst on kyltymätön 😂 mutta kyllä, niiden pitää ehdottomasti tavata livenä, kun vaan saisin kirjoitusmotini takaisin. (Tänään tuntuu jo paremmalta sen suhteen 😁) Kiva että tykkäsit, ja että olet tässä veneessä kanssani, kiitos kommentista<3 Tää shippi ❤❤❤
Felia: SamBucky <3 <3 <3 ja tervetuloa ZemoWalkerin ihmeelliseen, pieneen maailmaan, tää on hyvä paikka <3 Ihanaa, että tykkäsit, ja kiitos kommentista <3

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Karvis

  • Vieras
Nyt sitten etsin Finistä kaikki Zemo/Walkerit enkä ole ikinä ollut kovin kiinnostunut dom/sub-asetelmasta, mutta näköjään ei koskaan pitäisi olettaa, ettei se jossain tapauksessa alakin enemmän kiinnostaa. Ja tässä oli myös ilmeinen Bucky/Sam, joka päättyi pahasti kun Bucky siirtyi sohvalle. Hmm... Zemo tulee Walkerin perään Kirjaimellisesti. Joo, minä ja kommentointi tällaiseen on vaikea yhdistelmä kun alkaa käymään ylikierroksilla. Mielenkiintoista unta Walker näki. Mitenhän tuo pitäisi tulkita että pelkääkö Walker että Zemo tulee häntä etsimään vai mahtaisiko kuitenkin vähän toivoakin sitä? Ja pitäähän aina olla poikkeus säännöstä. Vaikka Zemo haluaa seerumisotilaat hengiltä, ei olisi yhtään vaikea kuvitella, että hän pitäisi yhden lemmikin itselleen.  ;D