Mä en itse tajua sitä, miten vakavasti jotkut on tämänkin pelin ottaneet. Just siis kun pitää tolleen huijata käyttämällä rinnakkaistilejä ja käyttää feikki GPS:ää, jotta vois napata vaikka jenkeistä Tauruksen ym. Tai sitten että pystyy kotoa pelaamaan peliä jonkun ihme ohjelman avulla, ettei tarvitse pelata peliä konkreettisesti kävelemällä tuolla ulkona. Siitä voi napsahtaa kuulemma bannitkin, jos pelaa peliä hakkeroidulla tilillä. Ja sekin että jotkut vielä myy jotain yli 30 levelin tilejä ihmisille, joissa on täysi pokedex ja hyviä pokemoneja gymitaisteluita varten. En tajua, mitä iloa tuollaisesta on. Luulisi, että peli kävisi pian tylsäksi, jos saa kaiken valmiina tai helpoimman kautta...
Mun äidin kotipaikkakunnalla siniset on ihan hulluja ja hysteerisiä. Siellä on lähes kaikki salit aina sinisillä ja sitten jos valtaat salin punaisille, niin sun pokemonit ei siellä kauaa pysy, kun siniset jo päräyttää paikalle valtaamaan salin takaisin itselleen. Siellä on lähes kaikilla saleilla aina ne samat naamat. Kerrankin pudotettiin äidin kanssa kaksistaan joku kahdeksan pokemonin sinisten gymi aika syrjäisestä paikasta, mut ei se sali kauaa meillä pysynyt, kun siniset päräytti paikalle autolla. Siis vahtaako ihmiset oikeesti noin vakavissaan niitä valtaamiaan saleja? No, kaikki tyylillään, mut pistää vähän ihmetyttämään tuollainen touhu.
Mä olen kyllä ihan mielenkiinnosta aina seurannut noita ihmisen nimimerkkejä ja jotkut on jääneet mieleen, kun niihin on törmännyt useampaan otteeseen jollain gymillä. Joku punainen Paskapeli1234 on täällä päin ainakin yksi, joka on jäänyt mieleen ja sitten ne äidin kotipaikkakunnan siniset, jotka on melkein jokaisella gymillä. Finiläisiä en tietääkseni ole bongannut gymeiltä, mutta en tiedä, käytättekö pelissä samaa nimimerkkiä kuin täällä, enkä mä tietenkään edes tiedä, onko täällä ketään, joka asuu samalla paikkakunnalla kuin minä. Mulla on nimimerkkinä Kosmik90, koska Kosmik oli varattu. :')
Löydettiin tänään äidin kanssa punaisten gymi, jossa oli kolme Vaporeonia, kaikki yli 2000 CP, joten pistettiin sinne sitten kiusallamme itsekin yli kaksitonniset Vaporeonit. Oli varmasti kivaa hakattavaa sitten jollekin, joka sen lopulta valtasi. :'D
Tänään kävi iloinen yllätys ja sain 5km munasta mini-Pikachun. Söpö. Ja sain ensimmäisen 10km munan tämän vuoden puolella siihen tilalle, kun kävin pyörittämässä.
Mitäh, saako Pikachuja nykyään 5 km munista? Eikös niitä joskus saanut 2 km munista vai saako niitä molemmista? Mullekin kymppimunat kelpaisi, sillä multa puuttuu aika monta sellaista pokemonia, joita saa kymppimunista.
//Ei kun lol, tarkoitat varmaan Pichua. :'D Kesti tovi ennen kuin tajusin. X')
Vauvatkin tuntuu kadonneen olemattomiin. Olen nyt muutamia 2 km munia saanut, eikä vauvan vauvaa. Onneksi ehdin hyödyntämään sen vauvaspessun silloin, kun sai niitä hautomoitakin päivittäin ja pystyi urakalla hautomaan niitä munia. 5 km munistakin tulee vaan aika peruskauraa. Sais nyt tulla joku hyvä Exeggcute munasta, koska Exeggutor puuttuu vielä ja mun paras Exeggcute on saatana alle 400 CP, enkä sitä kyllä kehitä, koska haluan hyvän Exeggutorin, koska se on yksi suosikkipokemoneista.