Kirjoittaja Aihe: Me kai ollaan niin kuin nuo || Harry/Draco, k-11  (Luettu 4543 kertaa)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Disclaimer: J.K.Rowling omistaa kaiken, minkä hänelle tunnistatte kuuluvaksi. Juha Tapio omistaa ficissä esiintyvän kappaleen sanat.

Kirjoittaja: Minä, Venomous
Beta: Riiku Alexa
Ikäraja: k-11
Genre: jonkinlainen draama, kai. Sonfic.

A/N: En voi uskoa, että kirjoitan hoodeeta. Luulin, että en välittäisi tästä parituksesta juurikaan, mutta itse asiassa luulen että tämä massaparitus on minulle tärkeä koska tutustuin fanfiktioniin juuri tämän parituksen kautta. Ja pidän tässä esiintyvän kappaleen tunnelmasta. Tähän olisi käynyt myös ihanaakin ihanampi Severus/Harry, mutta päädyin tekemään tästä ensimmäisten repliikkien takia Harry/Dracoa. En ollut vielä ensimmäisen tekstiosion aikana varma mitä tästä tulee, mutta se vain muotoutui tämmöiseksi. Elän palautteesta.
Ja tää menee FF100 sanalla 022 Viholliset. Ja osastohaasteeseen. Ainakin niin kauan, jos modet päättävät siirtää tämän toiselle osastolle :'D En ihan totta tiennyt mihin tämä pitäisi pistää. Joten tein kompromissin ja pistin tämän tänne.


                                                    Me kai ollaan niin kuin nuo

Harry käpertyi tutuksi käyneen sohvan nurkkaukseen yrittäen löytää sitä asentoa, jossa hän pystyisi olemaan hievahtamatta ilman, ettei veri lakkaisi kiertämästä tai olo ei kävisi sietämättömän epämukavaksi. Hän tunsi itsessään vastapäätä huonetta istuvan miehen läpitunkevan tuijotuksen, mutta ei jaksanut välittää vaan piehtaroi paikoillaan ja potki vilttiään joka tuntui olevan jatkuvasti tiellä. Kun ylisuuri villapeite takertui vielä hänen jalkojensa väliin, Harry luovutti ja potkaisi viltin turhautuneena lattialle. Hän katui kuitenkin tekoaan, kun kylmä huoneilma nostatti sääret kananlihalle ja Harry tyytyi kietomaan kätensä jalkojen ympärille kököttäen varsin epämiellyttävällä tavalla nihkeän sohvakankaan päällä. Lopulta hän luovutti ja ojensi kättään nostaakseen viltin takaisin.

“Anna olla.”

Harry ei ollut varma, oliko kuullut oikein. Hän pysähtyi kesken liikkeen mutta ei nostanut katsettaan lattialla lojuvasta peitteestä.

“Mitä?”

Mies huokaisi varsin kyllästyneen kuuloisena. “Minä sanoin, että anna olla. Tule tänne jos sinulla on noin pahuksen vaikeaa istua siinä.”

Harry räpäytti silmiään kerran ja nousi istumaan. “Enhän minä mahdu siihen.”

Hampaiden väläytys. “Pelkäätkö pöpöjä, Potter? Ei sitten.”

Harry muljautti silmiään ja siirtyi sen nojatuolin eteen, jossa ilkikurisesti virnistävä mies istui. Hän ei jaksanut yllättyä, että toinen ei tehnyt elettäkään osoittaakseen minne hänen olisi istuttava vaan piti käsiä lukittuna rinnallaan ja virnisteli edelleen tavalla, joka oli käynyt vuosien edetessä hyvin tutuksi. Harry tuhahti ja istahti suorasukaisesti toisen syliin. Hän osasi odottaa protestia, eikä hievahtanutkaan paikaltaan.

“Äh, sinä liiskaat minut allesi. Siirry.”

Nyt oli Harryn vuoro virnistää. “Mitä nyt, tännehän sinä minut käskit.”

Mies valitti yhä hänen allaan, ja Harry kääntyi katsomaan hämmästyttävän samannäköistä henkilöä jonka oli yhdeksäntoista vuotta sitten ensimmäistä kertaa matami Malkinin liikkeessä tavannut. Vaalea hehku oli yhä jäljellä poskilla, jotka näyttivät kaventuvan hämmästyttävällä tavalla joka vuosi aina hieman lisää. Hiukset laskeutuivat piikkisuorina alas yltäen juuri ja juuri olkapäille, kirkkaanvalkoinen väri näytti yhä luonnottoman vaalealta vaikka Harry tiesi niiden olevan ehdottoman aidot. Draco kohotti kulmaansa Harryn hymyillessä yhtäkkisesti, mutta vaikka Harry tiesi näyttävänsä tilanteeseen nähden kenties hyvinkin oudolta, hän levensi hymyään kunnes tunsi leukaperiänsä särkevän.

“Sitä vain…” Harry aloitti. “Mietin vain, että miten me alun perin tähän päädyttiin.”

Draco sulki silmänsä levittäen käsiään. “Älä taas aloita tuota. En minä tiedä, okei? Eikö me voitaisi vaan olla?”

Harryn hymy näytti jo totaalisen luonnottomalta. “Voidaan me.”

Draco valahti syvemmälle tuoliin vetäen yhä päällään istuvan miehen mukanaan. Hän jaksoi yhä hämmästellä, miten samalta Harry näytti kuin vuosia sitten. Draco itse tiesi kalvenneensa, ja hänen piirteensä olivat kasvoja lukuun ottamatta rujot ja arpeutuneet. Hän kuulemma näytti yhä samalta, mutta Draco muisti itsensä silloin kun hänellä ei ollut aavistustakaan tulevan elämänsä kovuudesta tai sen vastenmielisyydestä. Hän oli ollut oikeasti kaunis, jopa Lucius oli kertonut sen hänelle. Silloin hänellä ei ollut muuta tehtävää kuin jatkaa elämistään samoilla rutiineilla tarvitsematta ajatella, sillä se tehtiin hänen puolestaan. Hän oli saattanut kiivetä yöllä lavuaarin reunalle ja katsella itseään peilistä tuntikausia. Se oli ollut silloin.

Draco muisti olleensa viisitoista, kun oli lakannut hengittämästä oikeasti elämälleen, räpiköinyt sen läpi jotenkuten ja kiertänyt esteet siinä toivossa, että joku ylittäisi ne hänen puolestaan. Hän oli ihaillut Harrya, koska tämä näytti elävän oikeasti jokaisen hetken elämästään, eikä lähtenyt kiertämään mahdottomaltakaan tuntuvaa asiaa vaan raivasi aina tiensä jollain hämmästyttävällä tavalla sen lävitse. Se oli raivostuttanut Dracoa, inhottanut häntä, ja samalla hän tunsi olevansa ylettömän kateellinen Harryn taidolle elää.

Harry oli yhä se sama ruipelo, alimittainen pikkupoika joka ei harkinnutkaan vaihtavansa lasejaan edes hitusen sievimmiksi. Harry rakasti elämää, Draco vihasi sitä. He olivat kaksi niin erilleen kasvanutta ihmistä, että tuntui mahdottomalta ajatella miten jatkuvassa törmäyskurssissa he olivat yhtenään olleet. Silti he olivat aina ajautuneet yhä uudelleen vastakkain, ja Harry vitsaili jatkuvasti sille, miten he olivat oikeasti kokoajan vain köyttäneet toisiaan yhteen vaikka yrittivät pysyä toisistaan erossa.

Draco havahtui ajatuksistaan kun Harry liikahti paikoiltaan.

“Mitä nyt?” Draco ei oikeasti olisi tahtonut Harryn lähtevän, koska paleli ja pakottautui tarraamaan toista kädestä.

“Sataa.”

Draco irrotti otteensa vilkaisi ikkunalle. Ulkona tosiaan satoi, ja hän pystyi nyt kuulemaan ropinan ikkunapeltiä vasten. Hän tiesi miten paljon Harry piti siitä, että sai katsella kylmän sateen iskeytyvän maata vasten sen muodostaessa vähitellen yhteen kohtaan valtavan lammikon. Draco oli pitänyt sitä ensin täysin typeränä ajantappona, mutta pakottautuessaan seisomaan toisen vieressä muutaman kerran ärsyttävän tasaista vedentipuntaa seuraten, hän joutui myöntämään itselleen, että touhu oli jollain tapaa hermoja rauhoittavaa. Draco nousi Harryn perässä ikkunalle, vilkaisi oudon viehtynyttä katsetta tämän kasvoilla ja siirsi katseensa hämärään kesäyöhön. Vielä kahdenkin vuoden jälkeen tuntui oudolta vain seisoa siinä, sulassa sovussa vailla vaivaantunutta hiljaisuutta minkä olisi voinut kuvitella automaattisesti seuraavan heitä siihen varsin absurdiin suhteeseen minkä he olivat välilleen kehittäneet. Draco oli palvonut omaa herraansa, Harry oli johtaja omilleen. He olivat molemmat kasvaneet uskollisina sille minkä puolesta taistelivat, kieltäytyneet kuuntelemasta sitä puolta joka oli itselleen väärä ja pieksäneet toisiansa hengiltä ainoana tavoitteenaan hengissä selviytyminen.

Ja kun kesken sen täysipäisen sodan Voldemort oli kadonnut, haihtunut täysin jälkiä jättämättä eikä kukaan ollut enää innokas jatkamaan sitä älyttömyyttä mihinkään suuntaan. Draco oli löytynyt lähes hengiltä piestynä, verisenä mutta ehdottoman elossa. Sota vaati syyllisiä, ja koska päävihollinen oli poissa laskuista Draco Malfoyn niskaan sysättiin kaikki se, mitä ei voitu jättää paenneiden tai henkensä heittäneiden kuolonsyöjien niskoille. Hän oli syyllinen sodan aloitukseen, maailman päävihollisen seuraamiseen, verilöylyihin, sodassa menehtyneihin, kaikkeen. Se oli älytöntä ja täysin epäreilua, mutta ministeriö välitti vain syyllisistä ja sillä hetkellä pelkkä Malfoyn nimi oli riittänyt heille. Ja Draco oli niin täysin varma tuomiostaan, ettei edes välittänyt puolustautua. Ennen kuin Harry astui esille.

Tietenkin Draco oli ollut varma, että Harryn esiintulo ei merkitsisi mitään hyvää. Toisaalta, mitä lisättävää Harrylla enää olisi ollut? Hän oli täysin nurkkaan ajettu, haluton edes puolustautumaan ja jokainen paikallaolija oli valmis heittämään hänet syvimpään mahdolliseen selliin ja hukuttamaan avaimen iäksi. Ja hän oli Draco Malfoy, henkilö joka oli syypää kaikkien niiden ihmisten tuhoon jotka Sodan Sankari tunsi, vaikkei olisikaan tappanut heistä ketään.

Joten, hän oli todellakin varsin hämmästynyt Harryn puolustaessa häntä.

Mitä sitten tapahtui, Dracolla oli enää hataria muistikuvia siitä, miten hänet lopulta raahattiin ulos ministeriöstä, saatettiin hissillä ulkopuolelle ja toivotettiin kepeästi hyvää päivänjatkoa. Ja Harry oli tullut hänen viereensä, hymyillyt surumielisesti ja istuutunut sen miehen viereen jota oli alusta asti vihannut kuin pahinta vihollistaan.

“Miksi…”

Harry oli vain hymyillyt niin lempeästi että Dracon teki mieli lyödä häntä, siirtänyt katseensa poispäin ja vastannut ärsyttävän totuudenmukaisesti “En tiedä.”


He asuivat nyt siinä ruskeanharmaassa kivitalossa, jonka Draco oli kolme vuotta sitten ostanut. Se ei ollut kaunis, ei uusi eikä edes arvokas mutta hän tiesi pitävänsä siitä. Se sijaitsi kyllä Englannissa, mutta kaukana Lontoosta ja siitä paikasta jossa he olivat vielä hetkeltä tuntuvan aikaa sitten tappaneet toisiaan.

Dracon mielenkiinto alkoi herpaantua, koska sade ei tuntunut juuri lakkaavan, vaan myrsky näytti piiskaavan maisemaa yhä kovempaa. Hän siirsi katseensa vanhaan pajukkoon, mitä oli yrittänyt joskus tuloksetta repiä irti. Se ei ollut mikään pihan kaunistus, ja Draco irvisti sen ränsistyneelle ulkomuodolle. Harry tuntui sen sijaan pitävän siitä, ja hän oli lopulta kieltänyt Dracoa irrottamasta sitä taikakeinoin kun hän oli tuloksetta kiskonut sitä käsivoimilla irti.

“Katso.”

Harry osoitti sormellaan sitä pajukkoa, minkä varalle Draco oli juuri kehittelemässä sataa ja yhtä tapaa häivyttää se ilmaan niin, ettei Harry edes huomaisi sen puuttumista.

“Harvinaisen ruma, eikö?”

Harry nauroi. “Jep. Mutta pidän siitä.”

“Miksi?”

“No”, Harry nauroi jälleen. “Se tuo mieleen meidät.”

Draco näytti tyrmistyneeltä, ja Harry nauroi nyt hänen ilmeelleen. Draco ei pystynyt käsittämään, miten toinen saattoi olla aina niin hyväntuulinen. Harry tiesi varsin hyvin, ettei tämä sota ollut vielä ohi. He olivat täysin tietämättömiä mistään eikä Draco pitänyt siitä sen enempää kuin toisen jatkuvasta iloisuudestakaan. He voisivat olla huomenna yhtä kuolleita kuin tänään elossa, epätietoisuus tuntui kaivertavan häntä kivuliaasti kuin lusikka ja hän ei aina pystynyt nousemaan aamulla sängystä ylös ilman apua. Mutta he olivat yhä täällä, täpärästi elossa ja Draco tiesi olevansa oikeasti kiitollinen siitä. Harry oli jälleen se sama henkilö kuin seitsemän vuotta sitten, nauroi elämälleen ja piti siitä.

“Me kai ollaan niin kuin nuo.”

Harry osoitti taas vanhaa pajukkoa, sitä joka näytti kyllä surkealta ja ränsistyneeltä mutta oli niin ehdottoman elossa kuin suinkin. Ja kun Draco tajusi mitä Harry tarkoitti, ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen hän oikeasti nauroi.



Minä rakastan näitä iltojani kanssas sun
Kun hetken päässä aamu odottaa
Ja me nauramme ja silmiämme pyyhimme ja helppo huominen on unohtaa
Oomme taas kuin kaksi lasta
Ne jotka aikoinaan puolivahingossa lähti samaa tietä kulkemaan

Ja sä viet mut ikkunan luo
Ja sä sanot: me kai ollaan niin kuin nuo

kertosäe:
Kaksi vanhaa puuta sateen pieksämää
Katsoo kevääseen
Seisoo erillään
Ja kestää joka tuulen ja sään
Kaksi vanhaa puuta, vaikket sitä nää
Katsoo kevääseen
Seisoo erillään
Ja jossain alla maan
Ne kaiken aikaa yhteen punoneet on juuriaan

Kaksi ylvästä ja nuorta
Varmoina on voimistaan
Taivaankantta kohti kasvaneet
Ehkä vuodet ovat kuorta ja talvet viimoillaan hiukan ohuemmaks raapineet
Kuinka onkaan kaksi lasta matkan myötä muuttuneet
Se ihme on kai vasta;
Oomme tänne selvinneet

Ja sä viet mut ikkunan luo
Ja sä sanot: mehän ollaan niin kuin nuo

kertosäe (2x)
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 00:13:05 kirjoittanut Vanilje »
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

debora

  • ***
  • Viestejä: 240
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #1 : 04.07.2009 13:57:33 »
Tietenkin, kun alkaa jotain lukemaan yöllä, aamulla on jo unohtanut puolet siitä, mitä piti sanoa. Mutta yritetään!

Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli Harryn hahmo. Usein ficeissä, jotka käsittelevät erityisesti sotaa tai sen jälkeistä aikaa, puhutaan vaan sen masennuksesta ja traumoista, missä ei tietenkään ole mitään pahaa. Mutta Harryn ilo ja halu elämään toimi tässä sinä ratkaisevana juttuna, joka sai minut rakastumaan tähän totaalisesti! Ja se, että kaikki se melankolisuus ja masennus oli Dracossa, toi myös mukavaa kontrastia ja lisää. "Huomenna me voimme olla yhtä kuolleita kun tänään elossa." Ja silti, huolimatta paineista ja suruista, jotka tässä uhkaavasti leijuivat, pidin siitä miten ne kaikki puskettiin pois ja elettiin vaan, täysillä, kun ei tiedä, kauanko sitä enää ehtii tehdä. Loistavaa <3

Jostain muustakin pidin... niin, suhteen kehittymisestä! Tykkäsin oikeastaan noista aukoista ja kohdista, kun kumpikaan ei tiennyt, miksi ja miten mikäkin oli tapahtunut, ja milloin. Epärealistisuuden sijan ficcisi tuntui hyvin uskottavalta ja ihanalta ja söpöltä ja kaikelta mahdolliselta, teki mieli vain käpertyä sinne nahkasohvan nurkkaan viltin kanssa ja potkia pois, kun se alkaa temppuilemaan. Ihana <3

Kirjoitustyylisi nyt oli myös ihana, mutta tuskin siitä tarvitsee mainita? : D tykkäsin tästä ihan kamalasti, kiitos rakas vohvelini, kun painostit lukemaan ja kommentoimaan : D H/D-ihkutus taitaa heräillä taas... mutta hei, kiitoksia! Tykkäilin, tykkäilin hirmuisesti <3
un día decidí hacerle caso a la brisa

Ex-Minttushka

(AO3)

sprig

  • Sprii G
  • ***
  • Viestejä: 435
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #2 : 06.07.2009 19:01:16 »
Olipa kiva, että päätin tutkailla, mitä täältä löytyikään. Tämä ficci oli oikein mukavaa luettavaa. Kirjoitat mielestäni tosi kivasti ja jopa tyylikkäästi ja jätät sopivasti aukkoja tekstiin.

Hahmotkin olivat IC. Harry nyt oli hiukan erilainen, miksi itse hänet kirjoitan tällaisissa sodan jälkeen -ficeissä, mutta sinun Harrysi oli silti minun mielestäni ihan uskottava. Draco oli ihana, mutta mun mielestä se on aina ihana, joten ei siitä sen enempää.  ;D

En nyt oikein osaa sanoa tästä sen enempää. Tunnelma oli sellainen ihana, yhtaikaa synkkä ja silti elämänmyönteinen. Tykkäsin kovasti.
The happiest man is he who learns from nature the lesson of worship.

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #3 : 06.07.2009 19:53:39 »
Riiku, mä luulen että ittelläni olisi sanat sun tilanteessa vielä harvemmassa ottaen huomioon sen, että sä betasit tämän ja näin. :D Harry on iloinen jätkä, ei se ihan heti voi masentua <3 Kiitos kuitenkin, että viitsit kommentoida.

Ja jep, Minttu, tuttu tunne kun edellisenä päivänä lukenut ja sitten pitäisi muistaa jotain mitä on halunnut silloin sanoa :D Koska en voinut enkä halunnut tehdä tästä romaanimittaista ficciä, jätin noita aukkokohtia mitkä kieltämättä sopii useampiin one-shotteihin. Enkä mä luultavasti edes tiedä, miksi he päätyivät tässä yhteen miten päätyivät. Hoodeeihkutus herää! <3 Mä mitään lukemaan painosta ;) Kiitos sulle kun kommentoit :)

sprig, tutkaillessa löytää kaikkea kivaa :D Ilahdutti kyllä kuulla että hahmot olivat IC, toivoin ja rukoilin että en tehnyt varsinkaan Dracosta Ooc:ta. Jep, tahdoin tehdä Harrysta tälläisen mikä se tässä on, koska en voi uskoa, että Harry olisi sodan jälkeen mitenkään kovin masentunut ollut. Kommentteja on ihana saada, kiitos sullekin vielä <3
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #4 : 23.07.2009 20:45:06 »
Mä olen kuolla joka kerta, kun mainitset pitäväsi hoodeestä, sinä, joka jaksoit aina sotia Deehoo-nikkisi antamia vaikutteita vastaan ja nyt sä kirjotat sitä. En tiedä, tää on vaan tosi outoa. :'D

Mut joo, mä todellakin tykkäsin. Ihan hirmuisesti. Hyviä hoodeitä on vaikea löytää, jotenkin ne on aina puhkiselitettyjä, eikä unohdeta kliseitä siitä, miten aina jompikumpi, useimmiten molemmat, mietti vähintään luvun verran, miten ihmeessä onnistui rakastumaan viholliseensa. Tää oli ihana just sen takia, että sitä, miten tähän päädyttiin, ei selitetty liikaa. Se kerrottiin, se siinä ja minä tykkään. Paaaljon.

Mulla on tunne, etten oo ikinä ennen lukenut sulta mitään. Virkistävää. ^^
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 16:30:01 kirjoittanut Emilja »
Oh sadness I'm your girl

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #5 : 25.07.2009 18:33:48 »
Mä olen kuolla joka kerta, kun mainitset pitäväsi hoodeestä, sinä, joka jaksoit aina sotia Deehoo-nikkisi antamia vaikutteita vastaan ja nyt sä kirjotat sitä. En tiedä, tää on vaan tosi outoa. :'D
Usko pois, olen yhtä hämmentynyt kuin sinäkin :'D En tiedä, kai mulle tuli kausi että olen lukenut sitä ihan liikaa ja sitten aloin pikkuhiljaa inhota sitä ja PASKAT, mitä tässä selittelemään :'DD Mä olen aina pitänyt siitä parituksesta salaa vaikka inhosinkin sitä nicciä ^^

Mä yritin kaikkeni, ettei tästä tulisi liian kliseinen. Aivan loistavaa, ettei tämä mielestäsi mennyt kliseiden puolelle. :D Kiitos paljon kommentistas <3
(Joo, mä uskon ettet ole lukenut multa ennen mitään. Mä en nimittäin ole juuri kirjoittanut finiin juurikaan vielä :P)
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Joeyboy

  • Vieras
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #6 : 08.08.2009 02:16:14 »
Kiitos, että annoit linkin. Mä rakastan tätä Juha Tapion biisiä ja halusin lukea ficin siihen liittyen.  Mä tiesin, että tämä on ihana, mutta en siltikään arvannut, että näin ihana!  :) Kokonaisuuteen katsoen tämän laulun sanatkin sopivat aivan loistavasti H/D-ficciin, koska ei voi sanoa, että Harry tai Draco olisivat lopulta päässeet koko hommasta kovin helpolla. Mäkin pidän siitä, että hahmojen roolit on tässä näin päin eikä Harry ole se, joka synkistelee vaan Draco. Tämä oli myös todella haikea ficci ja tässä oli synkkyyttä, mutta samaan aikaan sellaista kauneutta, joka todella kosketti ja sai tipan linssiin. Tästä tulee sellainen arkinen olo, mutta samaan aikaan ei voi olla ajattelematta, että tässä todellisuus on elämää suurempaa, kun tuon kaiken kokemuksen kautta nämä hahmot ovat päätyneet yhteen. Romanttista, mutta ei mitään siirappia. Voisi melkein sanoa, että arkisen kaunista ja koskettavaa.

Mä tykkäsin tässä myös tosi paljon dialogista. Sitä ei ollut paljon, mutta riittävästi ja jotenkin on helppo uskoa, etteivät Harry ja Draco välttämättä ole keskenään maailman puhelian pari ja etteivät varsinkaan kovin mielellään ala puhua tunteistaan. :D Silti kaikesta kävi ilmi, että he välittivät toisistaan.   

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #7 : 09.08.2009 22:54:51 »
aw, kiitos, joeyboy. Tämä biisi on tosiaan aikas ihana, oli ihan pakko tehdä sen pohjalta jotain kun satuin löytämään sen. Miusta Harry on loppupeleissä aina ollut elämänmyönteinen hahmo eikä mikään hirveä synkistelijä, teki mieli kirjoittaa tälläisestä iloisemmasta tapauksesta :D
En itsekään usko, että nämä kaksi juuri toisilleen avautuisivat kovinkaan helposti, mutta toisistaan he kyllä välitävät loppujen lopuksi aikas paljon <3 Hienoa jos oli romantiikka, muttei fluffya. Tavoite saavutettu!
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo
« Vastaus #8 : 07.10.2009 16:21:47 »
Tää on todella ihana! Tykkäsin tosi paljon. Laulu sopi tähän älyttömän hyvin, ja mä tykkään siitä biisistä. En hirveesti Juha Tapioo kuuntele, mut sen biiseis on hyvii sanotuksii. Elikkä siis tykkäsin tosi paljon.
En osaa sanoo oikein muuta.. :D

 
Lainaus
“Katso.”
Harry osoitti sormellaan sitä pajukkoa, minkä varalle Draco oli juuri kehittelemässä sataa ja yhtä tapaa häivyttää se ilmaan niin, että Harry edes huomaisi sen puuttumista.
“Harvinaisen ruma, eikö?”
Harry nauroi. “Jep. Mutta pidän siitä.”
“Miksi?”
“No”, Harry nauroi jälleen. “Se tuo mieleen meidät.” 
:D

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo || Harry/Draco, k-11
« Vastaus #9 : 24.02.2013 19:07:37 »
Ensiksi ajattelin, että en taida jaksaa lukea, mutta jokin sai mielenkiintoni heräämään ja luin tämän ja se kannatti. Pystyin kuvittelemaan kaiken, minkä olit kuvaillut! Pidin hirveesti tuosta puska ajatuksesta, että verrataan siihen jotain, esim. parisuhdetta! Oli ihanan piristävää lukea, jotain tälläistä! Kiitokset sinulle Surunmurhaaja!
-Mara
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Daenerys

  • Vieras
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo || Harry/Draco, k-11
« Vastaus #10 : 04.03.2013 16:31:38 »
Oon äärimmäisen huono kirjottaan palautetta, mutta haluan kommentoida jotakin tähän  :)

Tää ficci oli mun mielestä tosi hyvin rakennettu tuon biisin ympärille, eikä se tuntunu siltä, että sitä oli yritetty väkipakolla sovittaa tuohon lauluun. Ja mielenkiinto pysy kyllä yllä, kun teksi oli niin sulavaa. Muutenki tykkäsin siitä, että tää oli niin realistinen, ei mitenkään ylisiirappimainen tai pelkästään ahdistusta sisältävä, vaan tismalleen Dracon ja Harryn näkönen ficci. :D

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo || Harry/Draco, k-11
« Vastaus #11 : 16.03.2013 23:12:18 »
Oi mä tykkäsin !! aika ihana, molemmat hahmot tosi kivasti kuvattu. eli kiitos kun kirjotit hoodeeta ;) kappale sopi poikiin upeasti! kiitos tästä.
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Larppa

  • Vieras
Vs: Me kai ollaan niin kuin nuo || Harry/Draco, k-11
« Vastaus #12 : 24.08.2014 16:50:26 »
Jam. Miksi aina herätän kaikki ficcit henkiin!? No mutta. Ihana, ei virheitä, hyvin kuvattu ja etsinkin tuon iskulauseen tuolta seasta. Mahtava.