Kirjoittaja Aihe: Vaaleanpunainen halisydän, S, tuplaraapale | Ystävänpäivä II - haaste, D/Herm  (Luettu 2190 kertaa)

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Ficin nimi: Vaaleanpunainen halisydän
Kirjoittaja: Hapanpastilli
Genre: Fluffy
Ikäraja: Sallittu
Disclaimer: Rowin Potterit, ei minun:(
Paritus: Herm/D

A/N: Pikainen puolentunnin kyhäelmä tuplaraapale  ystävänpäivän kunniaksi! (tai ehkä vain toivoin minulle käyvän noin..?) Osallistuu Ystävänpäivä II -haasteeseen. Ihanaa ystävänpäivää kaikille <3

---

Olin yrittänyt rohkaista mieleni jo pitkään.

 Kirjastossa oli hiljaista. Vain muutama oppilas oli eksynyt tänne tänään. Minä taas olin lähinnä paennut: koko muu maailma oli mennyt täysin sekaisin. Vaaleanpunaiset halisydämet, koristeet, suklaarasiat ja lemmenviestilaatikot saivat minut vain voimaan pahoin.

 Hermione oli syventynyt paksuun kirjaan eräässä nurkassa. Hänen hiuksensa valuivat olkapäiltä pöydälle ja käsi oli kiertynyt tuolilla olevan jalan ympärille. Minä nappasin lähimmästä hyllystä summa mutikassa jonkin kirjan ja asetuin lukemaan sitä niin, että näin tytön. Lehteilin Puhpalluran kasvatusopasta ja tuijotin kaulassani roikkuvaa halisydäntäni. Se ei lähtenyt irti, olin kyllä kokeillut.

 Nostin katseeni ja kohtasin Hermionen tummanruskeat silmät. Hymyilin. Hermione hymyili takaisin. Tämä oli meidän oma pieni leikkimme. En uskaltanut sanoa hänelle mitään, mutta tiesin meidän molempien tietävän sen, mitä emme uskaltaneet sanoa.

 Kun hän oli lähdössä, nousin myös, kun hän laittoi kirjan hyllyyn, minä laitoin myös, kun hän katsoi minuun , minä katsoin häneen.

 Minua kohti kävellessään, Hermione katsoi minua jälleen. Pystyin haistamaan hennon vaniljan tuoksun, kun hän yllättäen halasi minua kevyesti. Minä en osannut tehdä mitään, otin vain vastaan minulle ojennetun sulkakynän ja kirjoitin vaaleanpunaiseen sydämeen kauniin kirjaimin: ‘Draco’.

 Lamaantuneena seisoin keskellä tyhjää kirjastoa. Jotain hyvää ystävänpäivässäkin sitten lopulta oli. Hymähdin.

 Olin yrittänyt rohkaista mieleni jo pitkään. Ehkä vielä joskus.

---
 
Toivottavasti tykkäsitte edes pikkiriikkisen ;)
Kommentit piristäis.

-Hapsi-
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 20:41:02 kirjoittanut Beelsebutt »

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Vaaleanpunainen halisydän, S, tuplaraapale
« Vastaus #1 : 20.02.2010 10:12:59 »
tosi ihana.. dracokin oli niin suloinen..<3 loistava ystävänpäiväficci ;)
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

emaii

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Vaaleanpunainen halisydän, S, tuplaraapale
« Vastaus #2 : 20.02.2010 22:06:57 »
Ihanan söpöinen pikku tuplis : )
Kävispä mullekin tolleen... (:
Mukava, tykkäsin ja paritus osui just nappiin : D Kiitti!
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Vaaleanpunainen halisydän, S, tuplaraapale
« Vastaus #3 : 22.02.2010 21:48:40 »
Mustalupiini// Draco oli kyllä aika OC, myönnän ::). Hihi, minä järkytyin kun et tyksi Dracosta :D Noei! Kaikilla on mielipiteeni (ja taisit jo saada aika hyvän mun omasta krhm...). Ihanaa että tykkäsit. Hermionen lukuasento on aika luonnollinen, sillä jos istun pöydän ääressä, luen just noin ;). Kiitos!

puhpallura// Kiitos, kiva että piristi!

emaii// Hihi, munkin lemppariparitus. Mukavaa että maistui :D

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Vaaleanpunainen halisydän, S, tuplaraapale
« Vastaus #4 : 25.02.2010 23:41:07 »
Jekaterina// Minulla on vähän sama tuon Ooc-Dracon kanssa, mutta jotenkin se nyt vain lipsahti tähän :D. Oikeasti olen rakastunut päättömästi vain siihen kirjojen ihanaan piikikkääseen, seksikkääseen... ja empä sanokaan muuta ;D.
Pakko kai ne sydämet on loitsia kiinni, kun Dumble tahtoo tätä rakkaudensanomaa julistaa :D Tai näin ainakin minä sen kuvittelin ;). Kokeilin noita välejä siihen  ja minusta tuntuu, että se on parempi nyt! Pienen harkinnan  jälkeen jätin nuö alotus-lopetus-lauseet ihan yksinään :). Kiva että kuitenkin tykkäsit!