Kirjoittaja Aihe: Tanssi mun kanssa SM/LE(K-11  (Luettu 1381 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Tanssi mun kanssa SM/LE(K-11
« : 02.10.2016 15:59:49 »
Nimi:Tanssi mun kanssa
Kirjoittaja:Groverin tyttö11
Ikäraja:K-11
Genre:Fluffy romance
Paritus:SM/LE RM/AP(OC JP/MM PK/RA(OC
Vastuuvapaus:Rowling omistaa minulle ei makseta.
A/N:Jamesin paritus on tässä sivuparituksena lähinnä.
Summary:Siriuksella on tasan viikko aikaa pyytää Lilyä päättäjäistansseihin. Sirius on ystävystynyt Lilyn kanssa. Kuitenkin heidän siirtyessä viimeiselle luokalle poika on alkanut tuntea syvempää. Sirius ei tälläkertaa ole ainoa jolla on tyttöihin suunnattuja huolia. Remus on pitkän aikaa ollut ihastunut erääseen Lilyn ystävään. Muuttuuko ystävyys rakkaudeksi? Ketkä ovat ikuisia ystäviä? Kuunteleeko Lily sydäntään?

Luku 1
-Lily onko sinulla jo pari tanssiaisiin?,Marlene Mckinnon kysyy. Oli perjantai ja he aikoivat mennä yhdessä valitsemaan pukuja päättäjäistanssiaisiin.
-Ei ole onko sinulla?,Lily tunnusti. Lily oli kokonaan unohtanut seuralaisen.
-Lily tiedätkö ketään hyvää?,Marlene kysyi.
-Marlene tansseihin on vielä kolme päivää ja viikko!,Alyssa Phelps sanoi.
-Minä haluaisin mennä Peterin kanssa,Rosalie Anderrson sanoi.
Lily katseli ystäviensä kiistaa. He olivat hauskoja. Myös punahiuksinen Marlene. Mustatukkainen ja arpinen Alyssa. Sekä vaaleahiuksinen hauskanhuiskea Rosalie. He kaikki olivat seitsämännellä luokalla Rohkelikon tuvassa. Marlene pelasi huispausta ja hänen naurunsa kuulosti västäräkin sirkutukselta. Alyssa katosi kerran lukuvuodessa. Hänellä oli arpia ja hän jutteli usein Remuksen kanssa taivaankappaleista.

-Hei Lily haluaisitko kävellä kanssani ulkona?,Sirius kysyi.
-Miksikäs ei?,Lily sanoi ja seurasi Siriusta.
-Minulla on sinulle yllätys,Sirius sanoi salaperäisesti.
-Mutta meidän täytyy ihan vähän kierrellä sääntöjä,Sirius jatkoi.
-Kunhan se ei ole mitään täysin hullua,Lily sanoi ja tönäisi poikaa leikillään. He tulivat kielletyn metsän laitaan. Sirius peitti Lilyn silmät. Pian hän otti kätensä Lilyn silmiltä ja sanoi että Lily saa avata silmänsä. Lily ikinä vielä ollut nähnyt niin kaunista metsäauokiota. Valo osui puitten kasteeseen jota oli tullut eilisestä sateesta. Aukion reunoilla olevat puut kimmelsivät. Ruohikolla oli viltti ja kattaus kahdelle. Lily aavisti että kori oli täynnä mitä ihanimpia herkkuja. Hei istuivat ja alkoivat syödä.
-Mistä ruuista sinä pidät eniten?,Lily tiedusteli. Siriuksella oli suu täynnä kanaa.
-Varmaan kanankoivista,Sirius sanoi suu täynnä kanaa. Sirius kuitenkin  ymmärsi Lilyn huvittuneesta katseesta että näin ei tyttöjen kanssa syödessä kannata tehdä. Siriuksella oli kyllä kokemusta Italiailaisista bruneteista Ranskan vaaleaverikköihin mutta että Lily. Hän oli päättänyt pysyä etäällä parhaan ystävänsä ihastuksesta. Mutta tässä hän istui romanttisella piknikillä Lilyn kanssa.

Kun he lopettivat syömisen Sirius käski Lilyn sulkea silmänsä toistamiseen. Hän huomasi  hevoskotkan ja houkutteli sen lähelle. Vilauksessa hän oli heilauttanut itsensä siipien juuren ja Lilyn taakseen. Hän kannusti hevoskotkan laukkaan ja käski Lilyä pitämään kiinni tiukasti. Kun he olivat taivaalla.
-SIRIUS ORION MUSTA!,Lily huusi kauhuissaan. Kuitenkin pelko vaihtui pian iloksi. Sirius ohjasi hevoskotkan veden ylle. Hevoskotkan jalka ikäänkuin piirsi veteen kuviota. He lensivät takaisin metsään ja Sirius rauhoitti hevoskotkan.
-Kauanko...?,Lily kysyi.
-Ensimmäisestä,Sirius tunnusti.
-Ethän kerro Jakewardista?,Sirius aneli.
-Edes James ei tiedä Jakesta,Sirius paljasti.
-En kerro,Lily lupasi.

Illalla Lily,Marlene,Alyssa ja Rosalie suunnittelivat viimeistä Tykyahoretkeään. Tylyahossa sai kuitenkin käydä poikkeuksellisesti lauantaina ja sunnuntaina. He päättivä lauantaina hoitaa pukuostokset ja muut ja sunnuntaina varata päivän omille menoilleen.
-Peter pyysi minua treffeille,Rosalie julisti kun hän tuli makuusaliin. Lily mietti Siriusta.
-Hienoa!,Marlene sanoi.
-Onnea,Alyssa sanoi.
-Mitä mieltä olet Lily?,Marlene sanoi.
-Öö kenen kanssa haluatte  mennä tansseihin?,Lily vaihtoi puheenaihetta.
-Peterin,Rosalie sanoi.
-Remuksen,Alyssa paljasti.
-Jamesin tietty,Marlene sanoi unelmoiden. Hän näki jo itsensä tanssimassa Jamesin kanssa.
-Siriuksen,Lilyltä lipsahti.
-Kuule en haluaisi olla ilonpilaaja Lils,Marlene sanoi.
-Mutta Siriukseen ei voi luottaa,Marlene sanoi.
-Hän vaihtaa tyttöä kuin paitaa,Rosalie jatkoi.

Aamiaisella Lily istui Siriuksen viereen. Sirius hymyili Lilylle ja Marlene sekä Tanya katsoivat Siriusta nenänvartta pitkin. Tanya oli Rohkelikkotuvassa oleva tyttö joka nukkui heidän makuusalissaan. Hän oli erityisesti Marlenen ystävä.
-Kävelläänkö?,Sirius kysyi aamupalan jälkeen.
-Selvä,Lily myöntyi. Marlene ja Tanya seurasivat heitä.
-Tuletko kanssani Tylyahoon sunnuntaina,Sirius kysyi.
-Niinkuin treffeille?,Lily kysyi.
-Joo juuri niin,Sirius tiesi kokemuksesta että kannatti mennä suoraan asiaan.
-Tulen mielelläni ,Lily sanoi.

-Hei Alyssa anteeksi,Remus sanoi hän oli törmännyt kirjapinoa kantavaa Alyssaa päin.
-Ei se mitään,Alyssa sanoi. Puna levisi Remuksen kasvoille kun he tarttuivat yhtäaikaa muodonmuutos kirjaan.
-Alyssa?,Remus aloitti.
-Niin?,Alyssa kysyi toiveikkaana.
-Halu... Tuletko partioimaan kanssani kun olemme valvoja oppilaita?,Remus sanoi ja olisi halunnut lyödä itseään. Miten Alyssan pyytäminen tanssiaisiin voi olla noin peijakkaan vaikeaa?
-Voin minä tulla,Alyssa suostui. Remuksen ainut vaihtoehto oli kysyä Siriukselta.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2016 07:57:32 kirjoittanut Groverin tyttö11 »
Welcome to my playground