Minä olen taas saanut pelailtua vähäsen. Kyllä nämä kelit vaikuttaa heti siihen, miten jaksaa pelailla. Kävin tuommoisella metsälenkillä, minkä lopussa on useampi salikin, jossa luulisi Pokemonien pysyvän pitkään. Valitettavasti yksi niistä oli 7 levelin sali, joissa kaikki oli niin kovia, etten olisi koskaan saanut omaa Pokemonia sinne, toiseen mahtui juuri se yksi Pokemon ilman taistelua, ja kolmannen olisin saanut kahdella hakkauskerralla niin, että omanikin olisi mahtunut. No tietysti akun piti sanoa siinä vaiheessa yhteistyösopimus irti, kun olisin saanut sen toisen kerran hakattua.
Mutta olen saanut nyt useamman Kabuton ja uutena jopa muutaman Omanyten! Jälkimmäistä en ollut edes nähnyt koskaan aiemmin, joten olin aika iloinen, kun sain sen ensimmäistä kertaa. Sain myös kaksi uutta Pokemonia, mutta en muista niiden nimiä. Ne oli 2. genestä ja niitä en oikeastaan tunne, joten nimetkään ei jää päähän. Toinen oli semmoinen sininen otus, jolla oli hassu virnuileva naama ja toinen sitten jokin kilpikonna, jolla oli semmoinen tosi pyöreä suikelo pää ja jotain "lonkeroita", varmaan ne kuitenkin oli sen jalat. Siinä taisi olla keltaista ja punaista, mutta en jaksa nyt tarkistaa. Sain myös power upattua itselleni ensimmäinen yli 2000cp:n Pokemonin Rhyhornista.
Ihan kivaa on ollut taas pelailla. Jos kelit taas jossain vaiheessa suosii niin voisin käydä keskustassa keräilemässä palloja ja haaveilla, jos nappaisin lisää jotain uusia. Keskusta vaan ei ole ollut kovin antoisa pelipaikka uusien Pokemonien suhteen, mitä olen siellä jossain vaiheessa enemmän pelaillut. Yleensä löytyy paremmin, kun lähtee vähän kauemmaksi. Sieltä tosin ainoastaan saa kunnolla palloja, joita olisi hyvä keräillä varastoon niin voi pelata muuallakin. Uusin päivityskin oli kiva, harmi, että tämä kestää niin vähän aikaa, kuten muutkin eventit. Oon kuitenkin ymmärtänyt, että niitä olisi ollut nyt aika useasti ja minua ne ainakin aktivoivat pelaamaan edes vähän, kun pitkään olin avaamatta koko peliä ollenkaan. Tosin kaikki kävelytystä vaativat extrat ei paljoa minua ole lämmittänyt, kun en ole sentään niin paljoa pelannut, että huomattavasti kertyisi hyötyä.
Teillä kaikilla on ihanan paljon saaliita, kun itselläni on vielä miljoona Pokemonia, mitkä puuttuu. Ehkä minäkin tulen hitaasti perässä ja saan joskus kovempiakin Pokemoneja kuin nuo nykyiset. Ei mitenkään hurjan vahvoja ole oikeastaan yhtään. Rhyhorn on ihan hyvä, iskut 15 ja 120 ja hp:ta taisi olla 140. En ole kyllä Candelalta kysynyt, mitä mieltä se on siitä. Jossain vaiheessa sain munasta sellaisen käpyotuksen, mikä on kuulemma tosi huippuyksilö. Olisin sitä mieluummin ottanut kyllä jonkun uuden ensimmäisen genen Pokemonin, kun kerran vihdoin sain yhden kymppikilsan munan.