Kirjoittaja Aihe: Sinä tiedät ja minä tiedän | S  (Luettu 1190 kertaa)

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Sinä tiedät ja minä tiedän | S
« : 29.05.2014 21:44:14 »
Nimi: Sinä tiedät ja minä tiedän
Kirjoittaja: Mordelove
Ikäraja: Sallittu
Yhteenveto: Mitä me tiedämme?
Varoitukset: Ällömakeilu
A/N: En ole kirjoittanut mitää varmaan kahteen vuoteen, nyt iski himo ja tässä illan toinen tuotos.

Sinä tiedät ja minä tiedän

Me molemmat tiedämme, että peili ei näytä sitä miltä me näytämme. Sinä et tiedä miltä sinä näytät, enkä minä tiedä miltä minä näytän. Me emme tiedä miltä me näytämme, eikä se haittaa, sillä sinä tiedät mikä sinä olet ja minä tiedän mikä minä olen. Me tiedämme toisemme. Hän kysyy sinulta, tiedätkö sinä mikä olet ja sinä tiedät. Hän kysyy minulta, tiedänkö minä mikä olen ja minä tiedän. Me tiedämme, että sinä olet minun ja minä olen sinun.
Hän sanoo myös että hän tietää miltä me näytämme. Hän sanoo, että me näytämme rakkaudelta. Eikä se riitä, hän sanoo että me olemme rakkaus.

 Ehkä me olemme.

skylar

  • ***
  • Viestejä: 201
Vs: Sinä tiedät ja minä tiedän | S
« Vastaus #1 : 29.05.2014 22:32:00 »
Aika erikoinen teksti. Ja kiitos varoituksesta, valitettavasti luin sen vasta luettuani tekstin ensin.

Toistaminen on tehokeinona sellainen, josta itse pidän paljon. Se antaa sellaista tiettyä runollisuutta. Jää ihmismieleen. Ei paljon mitään sanottavaa sisällöstä, mutta alun peilijutusta pidin.
When the sun has set, no candle can replace it.

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Sinä tiedät ja minä tiedän | S
« Vastaus #2 : 30.05.2014 22:32:02 »
skylar: Kiitos kommentista! Tämä on todella erikoinen teksti, minullekin. Sen aloittaminen tuntui helpolta mutta kirjoittaminen ja toiston käyttö puolenvälin jälkeen alkoi vaikeutua ja paljon. Itse en toistoa oikeastaan ole käyttänyt, nyt vain päätin repäistä ja kokeilla jos siitä tulisikin jotain ja nyt sitä sitten yritän opetella, niin että se pysyisi sopivissa rajoissa.
Liian toiston takia tekstiäni oli varmasti vaikea lukea, mutta kiitos kun jaksoit loppuun asti ja päätit vielä kommentoida!  :)