Kirjoittaja Aihe: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [S] raapale  (Luettu 2579 kertaa)

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
3 tapaa kieltäytyä kelmistä [S] raapale
« : 13.03.2013 13:38:05 »
Nimi: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä
Kirjoittaja: Brangwen
Ikäraja: S //zougati muokkasi ikärajan vastaamaan uusia ikärajoja
Tyylilaji: Raapale
Vastuunvapaus: Kelmit ovat (valitettavasti) J.K.Rowlingin omaisuutta. En tienaa tällä.
A/N:  3 kertaa kun… III -haasteeseen. Minunhan siis pitäisi lukea tenttiin eikä raapustella tällaisia raapaleita.

(100 sanaa)

Ensimmäinen tapa:
”James, olen todella pahoillani, mutta tästä ei kyllä tule mitään. Sinä olet ihan kiva kaveri ja muutenkin ihan hyvä tyyppi, mutta minulla on hiukan huono tunne tästä jutusta.”

Toinen tapa:
”Peter, en haluaisi kuulostaa loukkaavalta, pikkumaiselta saati nirsolta, mutta on minullakin joku naamaraja. Ei millään pahalla.”

Kolmas tapa:
”*****, Sirius, pidä ne sormet poissa sieltä!”



Neljäs tapa:
Neljättä tapaa ei tietenkään ole, koska Remukselle ei kukaan sano ei. Ei milloinkaan, koskaan, eikä missään tilanteessa. Paitsi silloin, kun Remus kysyy: ”Haittaisiko sinua kamalasti, jos toisin kirjahyllyni sinun asuntoosi?” Silloin vastataan ”ei”. Tai oikeammin: ”Ei, ei haittaa. Tulenko auttamaan kantamisessa?”
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 17:20:45 kirjoittanut zougati »
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #1 : 13.03.2013 15:09:43 »
Ihanaa, mutta mutta kuka kieltäytyisi Kelmistä?
Peteristä kyllä, mutta Sirrestä ja Jamesista. Niin, ja Remuksesta ei missään nimessä voi kieltäytyä. ^^
Vertaukset oli kyllä parhaita ja varsinkin tuo kirjahylly. Pitäiskö tän olla Naurettaavuudessa?
Kiitos silti. :)
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #2 : 13.03.2013 21:29:04 »
ansku1: Kiitos! Tää oli niin ihmeen liibalaabaa, etten oikein tiennyt, minne osastolle tän sijoittaisin, joten se päätyi draamaan.
Lupa: Kiitän! Mä en dissaa Peteriä ulkonäöllisistä syistä (vaikka kieltämättä ilmaisin asian niin, että tällainenkin tulkinnanvara jää), mutta kaikki ystävien selkäänpuukottajat jää auttamatta mun naamarajan alapuolelle  ;D Sensuuria en oikeastaan edes ajatellut (ei tullut pahemmin muutenkaan ajateltua tätä kirjoittaessa), mutta Jamesin ja Siriuksen lemppaamiseen minulla on oikea syykin: Olen tilapäisesti kyllästynyt pahoihin poikiin, joten Remus ♥
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #3 : 13.03.2013 22:06:06 »
Kyllä olen ilkeäpahahirveä ihminen kun dissaan Peterii. Onhan se nuorena ollut hyvä tyyppi, mutta mutta. Olen samoilla linjoilla, kuin Brangwen asian suhteen.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2013 22:26:50 kirjoittanut ansku1 »
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Ilargia

  • Musarañita
  • ***
  • Viestejä: 121
  • vaanivainen siiseli
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #4 : 03.04.2013 18:52:17 »
Hauska idea! Varsinkin neljäs kohta oli tosi sympaattinen :) Näissä kiteytyi hyvin se, miten erilaisia kelmit ovat, vaikka muodostavatkin tiiviin porukan.

Kiitokset välipalasta!

-Ilargia

 
"Yölinnut nokkivat ensimmäisiä tähtiä,
jotka säkenöivät kuin sieluni kun sinua rakastan."
                                             -Pablo Neruda

"¿No viste por el aire transparente
una dalia de penas y alegrías
que te mandó mi corazón caliente?"
                                   - F. G. Lorca

Mairead

  • Could it be... Satan?
  • ***
  • Viestejä: 18
  • can't even walk through a metal detector
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #5 : 21.07.2013 21:08:52 »
Mä en kyl mitenkään vois kieltäytyy Siriuksesta <3 Mä vaan rakastan sitä (vai pitäiskö sanoo häntä?)
Pants are illusion and so is death.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 725
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #6 : 22.07.2013 00:36:05 »
Olipas ihana lopetus, sai hymyilemään. Remus kirjahyllyineen kelpaisi muuttamaan minunkin asuntooni. :)

Minulta puolestaan saat plussapisteitä sensuurista. :) Tulee hyvin ymmärretyksi näinkin, turhat kirosanat näinkin kevyessä ficissä ovat mielestäni tarpeettomia.

Peterin osalta tosin yhdyn siihen, että ulkonäkökysymys lienee vähäisin syy lempata mies luotaan. Toki kelmien nuoruudessa petollisuus ei ollut vielä yleistä tietoa, eikä rikos ollut vielä tapahtunut. Rowling kuvaa Peterin kuitenkin sen verran epämiellyttäväksi noin yleisesti ottaen, ettei se nyt kohtuuttomasti häiritse, vaikka minuakin pisti silmään ensilukemalta.

Kokonaisuutena leikkisän kepeä ja kiva ficci, joka yllätti lopetuksellaan iloisesti. Pidin. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kiacissa

  • Ankka
  • ***
  • Viestejä: 82
  • Ava by: Vanilje
Vs: 3 tapaa kieltäytyä kelmistä [K13] raapale
« Vastaus #7 : 22.07.2013 23:43:07 »
Kuka kelmeistä nyt kieltäytyis? En ainakaa mä:3

Kiacissa kiittää ja kuittaa...
Due to unfortunate circumstances, I am awake. 😴