Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa, kun Remus kieltäytyi suklaasta, Sirius/Remus, S  (Luettu 3337 kertaa)

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
Nimi: 3 kertaa, kun Remus kieltäytyi suklaasta
Author: chessy
Ikäraja: sallittu
Genre: drama, fluffy
Paritus: Sirius/Remus

A/N: 3 kertaa, kun... II-haaste. Ultimaattista söpöilyä ja kliseilyä, älkää syökö.


3 kertaa, kun Remus kieltäytyi suklaasta

”Ota nyt.”
”En.”
”Tädin mieliksi.”
”En.”

Silmät tarkkailivat kämmenellä lepäävää makeista tarkkaavaisesti, suu mutristui. Poika pysyi paikoillaan, eikä nainenkaan liikkunut, vaikka tunsikin epämiellyttävän kuuman kesäpäivän esiin taikomat hikipisarat selkänsä ihoa vasten.
”Se on hyvää.”
”Minä en halua sitä.

Nainen alkoi turhautua. Oli ilmiselvää, että pojan pitäisi joskus syödä jotain. Jo nyt ressukka oli kamalan laiha ja luinen, rystyset pullottivat ihon alta ja ihon kalpeus jaksoi hätkähdyttää päivästä toiseen.
”Muutkin lapset ottivat.”
”Minä en ole kuten muut.”
”Voisit siitä huolimatta ottaa.”

Remus pudisti kiivaasti päätään. Auringonvalossa seissyt, tahmaisen ruskea palanen, hoitajan paksuissa sormissa sulanutta kaakaota. Hän ei koskaan syönyt mitään epämiellyttävän näköistä.

~*~

Sirius vilkuili Remusta kulmiensa alta ja huokaisi kuullessaan tutun tinapaperisen rapinan.
”Taasko sinä syöt suklaata?”
Remuksen silmät loistivat viattomasti.
”Miten niin taas?”
”Tuo on jo kolmas levy tällä viikolla. Ja nyt on tiistai.”
”Entä sitten?”

Siriuksen suupieli häilähti ivallisentapaisesti.
”Eikö tuo ole vähän ällöttävää?”

Remus kiusaantui, silminnähden. Ruskeahiuksinen poika laski pitelemänsä suklaalevyn alas ja siirsi kätensä reisien päälle. Hän ei koskaan syönyt mitään epämiellyttävän näköistä. Eikä hän todellakaan halunnut Siriuksen pitävän häntä ällöttävänä.
”Minä – minun pitää lähteä. Kirjastoon.”

Sirius odotti niin kauan, että kuuli oleskeluhuoneen oven kolahtavan kiinni ja polkaisi sitten maata turhautuneena. Miksei hän koskaan osannut sanoa mitään oikein?

~*~

Remus vältteli Siriuksen katsetta.
”Kuutamo. Minä olen pahoillani, sanoin sen ihan väärin.”
Sormet puristivat sohvan reunustaa pikaisesti, mutta sanoja ei vieläkään tullut. Vain ruskeiden silmien pikainen vilkaisu ja olkien kohautus.
”Saanko siis syödä suklaata?”
Lapsenomainen kysymys sai toisen pojan virnistämään, tällä kertaa lämpimästi.
”Enhän minä sitä ole koskaan kieltänyt.”

Remus hymyili helpottuneesti, kaivoi kaapunsa taskuista jälleen uuden levyn. Hetkeksi innokas rapina täytti tilan ja Sirius tajusi, että hänen pitäisi toimia. Tehdä jotain, tässä ja nyt. Toista suklaatonta hetkeä tuskin tulisi ihan heti, varsinkaan kun oli kyse Remuksesta. Mustahiuksinen poika tarttui vieressään istuvaa ystäväänsä kädestä, pakottaen suklaalevyä pitelevät sormet alemmas.
”Minä kyllä toivoisin, ettet söisi tuota ainakaan vielä.”
”Kuinka niin?”
”No kun minä olen allerginen suklaalle.”

Remus säikähti. Toivottavasti samassa huoneessa oleminen ei ollut aiheuttanut Siriukselle mitään oireita. Hän voisi kyllä pysytellä erossa suklaasta aina kun mustahiuksinen rohkelikko oli lähettyvillä. Sirius ei kuitenkaan ollut vielä sanonut asiaansa loppuun, animaagi nojautui hiukan lähemmäs ja hymyili veikeästi. Sinisten silmien katse liukui Remuksen kulmakarvoista, silmistä huulille ja leualle jatkaen aina vain alemmas, alemmas –

Ruskeahiuksinen poika hengitti raskaasti. Puoliksi avattu suklaalevy tipahti sormien välistä lattialle.

Siriuksen suuteleminen oli paljon miellyttävämpää.
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

Renttu

  • Hooked
  • ***
  • Viestejä: 463
  • ©Haava
Voihan awws nyt sentään. :D Remus ja suklaa <3 Fluffyn lukeminen on välillä niin kivaa.

Mukavan sujuvaa ja hyvää tekstiä, plus että ite tykkään tämmösistä suupalan pitusista teksteistä, ei liian pitkiä, ei liian lyhyitä. Hih.

Lainaus
Siriuksen suuteleminen oli paljon miellyttävämpää.
Muahuah. Hih. Nam. Mä huomaan et mun on taas kerran tosi vaikee muodostaa jotain järkevän kuulosia lauseita. Mut siis tykkään. :P

Melkein alko pelottaa tossa alussa et mikä sillä Remuksella on kun se ei syö, mutta kun nyt ajattelee niin voihan se suklaa olla varsinkin sulaneena vähän kummallisen näköistä. Ja kyllä se Remuskin sitten jäi koukkuun niin kuin monet muutkin ihmiset. :)

Oon nyt huono keksimään sen suurempaa kritiikkiä, mutta tulinpa tänne ilmoittamaan että luin ja pidin. Hyvin söpis aloitus mun lauantai-aamun ficcien lukumaratonille.

Headstrong, today I feel headstrong.

banneri by raitis

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Awww! Tää oli todella ihana.  :-*

Lainaus
Remus säikähti. Toivottavasti samassa huoneessa oleminen ei ollut aiheuttanut Siriukselle mitään oireita. Hän voisi kyllä pysytellä erossa suklaasta aina kun mustahiuksinen rohkelikko oli lähettyvillä. Sirius ei kuitenkaan ollut vielä sanonut asiaansa loppuun, animaagi nojautui hiukan lähemmäs ja hymyili veikeästi. Sinisten silmien katse liukui Remuksen kulmakarvoista, silmistä huulille ja leualle jatkaen aina vain alemmas, alemmas –

Ruskeahiuksinen poika hengitti raskaasti. Puoliksi avattu suklaalevy tipahti sormien välistä lattialle.

Siriuksen suuteleminen oli paljon miellyttävämpää.
Tää loppu oli paras kohta. Joo, Sirius on ihanampi kuin yksikään suklaalevy. :D

Ihanasti kirjoitettu. Sirius/Remus on tosi hyvä paritus. Kirjoitusvirheisiin en törmännyt eikä teksti tökkinyt tai mitään. Ja tää oli hyvän pituinen. Kuten rentunlupiini sanoi, ei liian lyhyt eikä liian pitkä.

Jatka kirjoittamista! Mä ainakin haluan lukea enemmän sun ficcejä, jooko? ;)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
rentunlupiini: Kiitos kommentista. En ajatellut Remukselle mitään vakavempaa kuin pientä epäluuloisuutta ja lapsen uhmaa, mutta totta, suklaata ei kovin moni pysty vastustamaan :]

HarryPotterFan4Ever: Kiitos. Ehdottomasti jatkan kirjoittamista, musta ette pääse eroon paitsi ehkä kulumalla  ;D
« Viimeksi muokattu: 20.03.2011 18:39:43 kirjoittanut chessy »
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Awww!! Kyllä ehottomasti äärettömän söpö!! :)

Sirius on siis allerginen suklaalle? Mäkin haluun olla. :) Mutta toi oli kyllä hyvin keksitty. :) Kyllä kai sitä kaikki jättäis suklaan syönnin väliin jos ne mahdollisesti pystyis suuteleen Siriuksen kans. :) Remus selvästikin, vaikka suklaasta luopuminen (vaikkakin vain hetkeksi) voi olla vaikeaa. :)

Lainaus
  ”Taasko sinä syöt suklaata?”
Remuksen silmät loistivat viattomasti.
”Miten niin taas?”
”Tuo on jo kolmas levy tällä viikolla. Ja nyt on tiistai.”
Ihana.. ♥ Kyllähän Remus voi syödä suklaata kun sen kerran tekee mieli. :)

Tää oli kyllä ehdottomasti äärettömän söpö ja tykkäsin tosi paljon. Suloinen!

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
NeitiMusta: Kiitos kommentista. Muista en tiedä, mutta itse ainakin jättäisin suklaan väliin aivan ehdottomasti ;D kiva, että tykkäsit.
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

Aura Illumina

  • ***
  • Viestejä: 159
    • ...fanfiction and other madness...
Tyylikkäät, suklaiset raapaleet. Kiitos näistä. Ihana yksityiskohta, että Sirius oli allerginen suklaalle. Eipä ollut tullut koskaan mieleen tällainen mahdollisuus. Ainoa huono puoli oli, että nyt alkoi tehdä ihan kauheasti mieli SUKLAATA!

chessy

  • ***
  • Viestejä: 67
  • irrelevant
Aura Illumina: Kiitos itsellesi kommentista :) Hah, toivottavasti sait suklaahimon taltutettua.
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

Tico

  • hyunseongin muidu
  • ***
  • Viestejä: 148
  • hakuna shida
    • Melkein aateliset
Hihii, tää oli ihana ja tosi sulonen :D Sulla on kiva tapa kirjottaa ja teksti soljui kivan sujuvasti.

Onneks muutkin kieltäytyy suklaasta ku mä. Inhoan suklaata suurimmaksi osaksi, ja pystyn samaistumaan Remukseen tässä. :D Joskus sitä taas tulee syötyä liikaa. Mutta ihana ja kiva fic oli. ^^
너 하나에 전부를 걸게
뼛속까지 날 다 걸게
판은 이미 기울어졌어
나를 위한 축배를 들어줘
ava cee moribarty

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Todella suloinen! Loppu oli ehdottomasti minun suosikkin
Luin tämän, pidin tästä ja jopa jonkinasteen kommentin jätin tänne

Tutti frutti kiittää ja kumartaa


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Soracte

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 298
  • 20032011
Vs: 3 kertaa, kun Remus kieltäytyi suklaasta, Sirius/Remus, S
« Vastaus #10 : 06.06.2011 01:02:13 »
Hii ihana  ;D

Jotain iltasaduksi sopivaa hain, ja tää oli tosi hyvä siihen tarkotukseen. Tälläne kevyt ja lyhkänen n__n

Lainaus
Sirius ei kuitenkaan ollut vielä sanonut asiaansa loppuun, animaagi nojautui hiukan lähemmäs ja hymyili veikeästi.
Tuota vähän ihmettelin. Taisiis tajuan joo, miksi 'hän' korvataan usein jollain tollasella, mutta 'animaagi' ei kuitenkaan liity tilanteeseen mitenkään, ja siksi tuntuu jotenkin... tönköltä? En tiedä, mutta kuitenkin :D Itse olisin laittanut jotain tyyliin 'tämä' tai jotain ;)

Mutta kiitti iltasadusta!
Todellisuuden tuntu huumaa pään
Ava - Haava