Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun James heräsi yöllä meluun || k11  (Luettu 2674 kertaa)

hennie

  • ***
  • Viestejä: 88
Author - Hennie
Beta - Nennananna
Raiting - k-11 //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Genre - draama?
Paritus - J/L
Disclaimer - Rowling omistaa paikat, hahmot yms.. En saa rahaa tästä, jne..

A/N Osallistuu 3 kertaa kun haasteeseen..

Kolme kertaa kun James herää yöllä meluun

1.
Seitsemäsluokkalaisten poikien makuusalin ovi aukenee narahtaen.
Ovi vedetään kiinni ja tyttö lähtee hipsimään kohti lähimmäistä sänkyä, jossa nukkuu joku.
Hän nostaa peiton ylös ja pujahtaa pojan viereen.

”SIRIUS?! MITÄ HITTOA SINÄ TEET JAMESIN SÄNGYSSÄ?!!!”
James herää hätkähtäen kiljuntaan, joka täyttää koko makuusalin, huutajan James tunnistaa oitis.
”LILY! Mitä sinä teet minun sängyssäni?” Sirius kysyy typertyneenä ja katsoo sänkynsä edessä raivoavaa Lilyä.
”EI VAAN MITÄ SINÄ TEET JAMESIN SÄNGYSSÄ!?” Lily kiljuu.
”Tämä on minun sänkyni!” Sirius väittää.
”Olkaa hiljaa! Minä tahdon nukkua!” Remus huudahtaa ärtyneesti sängystään.
”Oletteko te vaihtaneet sänkyjä?” Lily kysyy nyt hieman rauhoittuneena.
”Ei olla, täällä on minun sänkyni Lily...” James puuttuu viimein keskusteluun, jota oli seurannut huvittuneena. Lily helahtaa punaiseksi.
Sirius räjähtää nauramaan, Lily mulkoilee häntä, mutta pujahtaa nyt Jamesin viereen.
”Miten sinä noin erehdyit?” James kysyy.
”En minä tiedä, olin ihan varma, että se on sinun sänkysi, ja sitten kun minä menin Siriuksen viereen se kietoi kädet minun ympärille ja yritti työntää käden minun paitani alle!” Lily sanoo järkyttyneesti, mutta James keskeyttää: ”Missä vaiheesssa tajusit etten se ole minä?!”
”No heti silloin! Ja sitten aloin kiljua...” Lily sanoo ja painaa päänsä Jamesin rintaa vasten, häntä hävetti.
Eikä asiaa parantunut se, että Sirius purskahti nauramaan vähän väliä itsekseen.

2.
James herää keskellä yötä. Hän kuulee voihkintaa, hihitystä, huokailua, kuiskailuja.
James yrittää tukahduttaa äänet tyynyllään, mutta ei onnistu.
Hetken James mietti että hiipisi ulos, mutta koska James halusi nukkua hän päättää huutaa:
”SIRIUS ja kuka tyttö siellä onkaan, voisitteko jo lopettaa tai olla edes hiljaa!”
Äänet loppuvat hetkeksi, sitten alkaa kuulua naurua ja hihitystä. James kuulee Siriuksen kuiskaavan jotain. Sitten sänky narisee, lattia   
narahtelee ja vaatteita vedetään päälle. Ja askeleet hipsivät ovelle, oven auetessa tytön ääni sanoo:
”Tiedokseksi vaan James, minä olen Dina!”
Makuusalin ovi paiskataan kiinni, niin että lattia tärähtää. Askeleet ja hihitys etääntyvät portaisiin.
James huokaa itsekseen ja kääntää kylkeään.

3.
Vauvan itku kuuluu koko talon läpi. James irrottaa kädet vastahakoisesti Lilyn ympäriltä ja katsoo yöpöydällä olevaa kelloa; puoli kolme. James kuulee Lilyn liikahtavan ja Lily kysyykin: ”Sinä vai minä?”
”Minä menen..” James sanoo, Lily käänähtää ympäri, ja James suuntaa Harryn huoneeseen.
Poika itkee häkkisängyssään ja kieriskelee kiivasti.
James nostaa Harryn syliin ja kävelee hetken edestakaisin. Kohta Harry on taas unessa, ja James palaa nukkumaan, tietäen että ainakin vielä kerran ennen aamua Harry herättäisi heidät.



Kommentia??
« Viimeksi muokattu: 02.05.2015 03:56:35 kirjoittanut zougati »

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: 3 kertaa kun James heräsi yöllä meluun
« Vastaus #1 : 20.06.2010 19:03:19 »
Hieno 3 kertaa kun... ficci. tykkään niistä kovasti. Varsinkin toi eka oli ihana ja kaikki muutkin :)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: 3 kertaa kun James heräsi yöllä meluun
« Vastaus #2 : 28.06.2010 11:16:02 »
Oi, toi vika oli ihan supersulonen ♥ ;)
Tää oli muutenkin hyvä, toi eka nauratti ;D

MissWeasley kiittää :)
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

prinessa

  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: 3 kertaa kun James heräsi yöllä meluun
« Vastaus #3 : 10.04.2011 12:20:33 »
Olen lukenut tämän joskus ennenkin, tiedä sitten että miksi jätin kommentoimatta.
 Toinen oli minusta paras viimeinen suloisin ja ensimmäinen ennalta arvattavin. tuleeko se yhteen?
Jokatapauksessa tykkäsin. <3