Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun huulirasva loppui, S (Lucius/Severus)  (Luettu 1878 kertaa)

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 778
  • Angustiina
Title: 3 kertaa kun huulirasva loppui
Author: Tinppa
Rating: S
Genre: Draama, romance, huumori, dialogi, slash.
Pairing: Lucius/Severus
Disclaimer: Kaikki Pottermaailmaan kuuluva kuuluu Rowlingille.
Summary: Lucius mietti, mitä hän oli unohtanut tehdä itselleen, kunnes hän muisti; hän oli unohtanut laittaa huulirasvaa.
A/N: Kirjoitettu Osastohaasteeseen, Kolme kertaa kun... -haasteeseen ja Slash 10 eli Miesten aitajuoksu -haasteeseen.



3 kertaa kun huulirasva loppui


Ensimmäinen kerta

Lucius Malfoy seisoi peilin edessä ja tarkasteli itseään. Hän oli menossa tapaamaan rakastettuaan Severus Kalkarosta, joten hän halusi näyttää mahdollisimman hyvältä. Lucius mietti, mitä hän oli unohtanut tehdä itselleen, kunnes hän muisti; hän oli unohtanut laittaa huulirasvaa.

Lucius avasi pöydän laatikon ja tarttui punaiseen huulirasvapuikkoon. Hän tiesi, että Kalkaros piti kyseisen huulirasvan mausta.

Lucius irrotti huulirasvapuikon korkin ja huomasi kyseisen huulirasvan loppuneen.
-Ei! Ei voi olla totta! Lucius kauhisteli. –Ei näin voi käydä!
Lucius penkoi laatikkoa ja koitti etsiä toista puikollista samaa huulirasvaa, muttei löytänyt.
-Eeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!! Lucius huusi ja lysähti hidastetusti polvilleen lattialle katse kohti kattoa.

Lucius mietti, mitä tekisi. Voisiko hän tuottaa rakkaalle Severukselleen pettymyksen ja mennä tapaamiseen ilman huulirasvaa?


Toinen kerta

-Ei, Severus, minä en aio nyt suudella sinua.
-Mikset? Etkö rakasta minua, Lucius?
-No rakastan, mutta hengityksesi haisee liikaa valkosipulille.
-Voin kyllä raikastaa sen.
-Onko sinulla hengenraikastinta?
-Tulejo Luciuksen huulirasva!
-Severus, mitä sinä minun huulirasvallani teet?
-Nam, maistuupa hyvälle. Raikastaa varmasti hengityksen.
-Ei, et voi syödä sitä huulirasvaa! Se loppuu muutenkin kohta ja pääsen vasta huomenna ostamaan sitä lisää.
-Anteeksi Lucius, mutta söin jo kaiken.
-Olet ihan tyhmä.
-Ostan sinulle uuden. Sitä paitsi, haisteletko mieluummin valkosipulihengitystä vai hengitystä, joka tuoksuu huulirasvalta, joka tuoksusta ja maustakin molemmat pidämme?
-En vastaa tuohon.
-Ei tarvitsekaan, koska tiedän, että valitset kuitenkin vaihtoehdon nimeltä huulirasva.
-Olet oikeassa. Anteeksi, että suutuin.
-Saat anteeksi.
-Saat kyllä ostaa minulle uuden huulirasvan.
-Totta kai ostan.


Kolmas kerta

Albus Dumbledore istui huoneessaan pöytänsä takana, kun oveen koputettiin.
-Sisään, Dumbledore huikkasi. Ovi avautui ja Lucius asteli sisään.
-Huulirasvani on kuulemma teillä, Lucius tokaisi tiukasti. –Se kuulemma takavarikoitiin.
-Olette oikeassa, Dumbledore vastasi. –Poikanne leikki sen kanssa tunnilla, joten se otettiin häneltä pois.
-Voisinko saada sen takaisin? Lucius kysyi ja väänsi kasvoilleen hymyn. –Tarvitsen sitä.
-Hyvä on, Dumbledore sanoi ja kaivoi huulirasvapuikon laatikostaan. Hän ojensi sen Luciukselle.
-Ah, vihdoinkin! Lucius hihkaisi ja veti korkin pois huulirasvapuikon päältä. Hänen naamansa kuitenkin venähti.
-Mitä ihmettä? Lucius tuhahti ja käänsi vihaisen ja kysyvän katseensa Dumbledoreen. –Miksi tämä huulirasva on loppu? Draco ei varmasti olisi uskaltanut käyttää tätä kaikkea.
-Kai minun sitten pitää tunnustaa, Dumbledore aloitti ja vaihtoi asentoaan tuolissa. –Minä käytin sen kaiken. Oli todella tehokasta muuten.
-Saatte maksaa uuden huulirasvan hinnan minulle, Lucius puuskahti tuijottaen Dumbledorea pistävästi.
-Eiköhän teillä ole itse varaa ostaa uusi, Dumbledore sanoi hymyillen ja sipaisi partaansa. –Näkemiin.
-Näkemiin, Lucius sihahti ja otti ison kourallisen sitruunatoffeita Dumbledoren pöydällä olevasta kulhosta kuin maksuksi loppuun käytetystä huulirasvasta.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011 21:24:47 kirjoittanut Tinppa »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.