Saksa oli oma suosikki Islannin kanssa, mutta nyt kun ne molemmat putosi, niin piti kyllä oikein miettiä, että ketä tässä oikeasti kannattaa. Joka matsissa on kyllä yleensä suosikkinsa, mutta silleen maailmanmestariksi asti kannatan ehkä eniten Ranskaa, Japania, Espanjaa ja Englantia.
Ja nyt on pakko nauraa räkäisesti Portugalin putoamiselle. Ronaldo on pitkäaikainen inhokki, joten tuntui kyllä tosi hyvältä, kun Uruguay tuli ja potkaisi joukkueen ulos kisoista. Kiitos Uruguay.
Saksan pelaaminen kyllä sattui. Pelasivat kaikki ottelut tosi tahmeasti verrattuna neljän vuoden takaiseen, ja vissiin ihan joukkuehengenkin puolesta niillä on ollut ongelmia. Toivottavasti oppivat taas pelaamaan EM-kisoihin mennessä, koska ei tollasta pelleilyä katsele.
Japani on ollut iloinen yllätys, ovat pelanneet mun mielestä tosi hyvin ilman sen suurempia ruikutuksia. (ruikutuksista puheen ollen, ootteko nähneet videon jossa Neymar kierii?) Myöskään just vaikka Espanjan pelistä mulla ei ole mitään valittamista. Aikaisemmin nekin on jotenkin mulla menneet kategoriaan "ruikuttajat" mutta nyt tällä kertaa ne pelaa kunnolla eikä valita jokaisesta pikku tuuppauksesta. Että kun alun perin lowkey kannatin Espanjaa koska ihastus on niiden fani, niin pikku hiljaa mustakin on tulossa fani. Jännä miten tällaista käy xD
Mutta joo, mitään 100% mestarisuosikkia ei ole, mutta Ranska, Englanti, Espanja ja Japani on oma top4, ei missään erityisessä järjestyksessä. Ihan mielelläni näkisin noista kenet tahansa voittajana.