No katotaas.. Löysin tän topicin äsken ja pikkuveli vaan vieressä ihmetteli ku minä vaan nyökyttelen ja naureskelen näille jutuille..
Muttasiis seksikkäin hahmo todellakin (yllätysyllätys)
SIRIUUS !! <33 Sen ajattelen aina semmosena söpön/komeena (ne on (mulle) kaks ihan eri asiaa) poikana, jonka hiukset on ehkä vähän kihartuvat (
ei mitkään kunnon kikkurat!) ja ne roikkuu silmille
ainakin 4-luokasta ylöspäin, luultavasti Sirre kieltäyty leikkaamasta hiuksiaan vanhempiaan ärsyttääkseen. Sit muutenki Sirius on semmonen komistus, ja mulle on jostaki ficistä jääny päähän semmonen, että sillä on maiharit (<3) Sit jotenki aattelin (tää on kumminki vaan semmonen idea, en laske semmoseen "canoniin") että Sirre ois hankkinu yhen tatuointinsa jo Tylypahkassa, made by Remus. No ei, en nyt tiiä tuosta, mutta jotenki automaattisesti ajattelen että Remuksella ois siistein käsiala kelmeistä (samasta syystä Remppa on piirtäny kelmien kartanki) ja jostain kumman syystä Sirius ei sais tatuointiisa muualta hankittuu.
Äsken tuli muuten mieleen, että onko se canonia, että Siriuksen olisi pitänyt mennä naimisiin Bellatrixin kanssa? Jotenkin tämmönen on mulla päässä..
Sitten
Remuksesta (huoh, tästä tulee vielä pitkä kommentti.. :DD) ajattelen, että se oli Tyliksessä semmonen tooosi söpö poika, ja ne arvet vaan teki siitä semmosen symppiksen ja haavoittuvaisemman näkösen. Ja tietty Remuksenki hiukset roikku silmillä aina välillä..(: Sitte ku se kasvo nii siitä tuli komeempi
Ja joku tuolla jossain mainitsikin jotain Remuksen susi-jutuista, semmosista parantuvista aisteista yms. Niin että mulla on semmonenki ihan kehiteltynä canonina, että Remuksen aistit on normaalii pikkuriikkisen paremmat, ja ne paranee vaan täysikuuta kohti. Tai silleen, että se tuntee pienetki hipasut, kuulee pienet äännähykset, haistaa kaikkee mitä ei tartteis ja näkö ois silleen tarkempi, vaikka värit näkyskin haaleempina (joku mun käsitys että koirat ei nää kun punasen värin vaan ;c) Sitte jostain ficistä semmonen ihana ajatus että Remppa pystyis jotenki "kutsumaan" sen suden esiin, tai jotenki ajattelen vaan että Remuksella on vähän niinku kaks kehoo ja kaks mieltä, tai silleen suden ja Remuksen.. Tajusko kukaan? tuskimpa vaan.. Mutta Remuksen silmät on meripihkan väriset, ja sitten kun se "kutsuu" sen suden niin sen silmät muuttuu semmosiks kultasiks, tai silleen että sen suden silmät on kultaset.. Huoh, hankala selittää :
Peterin sitten nään todellakin niin, että se rottamaisuus johtuu kahdentoista vuoden rottana olosta, eikä mitenkään luonnostaan. Ajattelen sen semmosena vähän pullakkana (ei lihavana) poikana, joka on ihan kivan näköinen, ei mikään hirmu komistus mutta kuitenkin. Ajattelen sen myös hyvä-huumorintajuisena ihmisenä, ja hyvin tilannetajuisena.
James on tismalleen samannäköinen kuin Harry, lukuunottamatta silmiä ja nenää (!) FK:ssa sanotaan selvästi sivulla 774 Kalkaroksen muistossa että Jamesin nenä oli hivenen pitempi kuin Harrylla (pilkun viilausta.. minusta tärkeää!). Eli näin. Jamesin ajattelen myös ehkä hieman esittävänä poikana, mutta kuitenkin hyvänä ystävänä ja oletan että hän rauhoittui kun alkoi seurustella Lilyn kanssa.. Myöskin (tämä on yhdestä toisesta topicista, en muista mistä mutta jostain ongittua ihan oikeaa tietoa) James ihastui Lilyyn viidennellä luokalla, eikä suinkaan ensimmäisellä, ja voin uskoa että James seurusteli muidenkin tyttöjen välillä, onhan hänkin ihan hyvännäköinen poika
Siriuksen ja Jamesin suhde ei kuitenkaan minun päähäni mahdu..
Lily ja
Ginny ovat todellakin minusta HPn Mary Suet, sillä heissä ei ole ainakaan näkyviä huonoja puolia. Uskon kuitenkin, että Jamesin ja Lilyn avioliitto oli ihan rakkaudesta, sillä minun käsitykseni mukaan Severus sanoi Lilyä viidennellä luokalla kuraveriseksi, mikä rikkoi heidän välinsä, mutta Lily ja James alkoivat seurustella vasta seitsemännellä luokalla, joten Lilyllä oli ihan tarpeeksi aikaa rakastua Jamesiin ja unohtaa Severus, vaikkakin uskon ettei Lily koskaan unohtanut Kalkarosta. Niistä hiuksista vielä, että minustakin Weasleyllä on oranssihtavan punaiset hiukset, ja Lilyn hiuksia ajattelen aina jostain syystä oikein kunnon tulipunaisiksi
Kirjan mukaan Lilyn hiukset ovat siis tummanpunaiset (FK edelleen).
Vaikka olenkin kunnon slash-fani, jotenkin vaan H/D ei luonnistu.. Hankala vaan kuvitella poikia silleen fluffyilemässä jossain luutakomerossa, ylipäätänsä toisiinsa koskeminen (
ei kaksimielisesti ajateltuna) menee jo OoCn puolelle..
Muut slash-parit yleensä kelpaa, mutta lempparit on erityisesti
Sirius ja Remus jotenki tuntuu että oon velkaa näille, kun ilman tätä paritusta en ois ficcimaailmaa koskaan tuskin löytänykkään.. Jokatapauksessa S/R on minusta luontevampaa kuin J/S, koska.. öö.. se vaan on
Tai no jotenkin vaan heti eka lukukerrasta nää herrat oli mun lemppareita, ja ne vielä yhdessä niin vielä parempaa!
Albus ja Gellert nämä kaksi menee jo muutenkin seksikkäimpien listalle. Tai no ei Dumbledore vanhana (no, on se silti ihana..) mutta nuorena voin kuvitella sen oikeen hyvännäkösenä. Grindelwald taas on vaan jotenkin semmonen ilkikurisen oloinen, vähän kuin Weasleyn kaksoset. Ja ei se tietenkään ole nautittavaa slashia jos homot ovat rumia, right?
Nojoo, voin siis kuvitella heille sen yhden(kö kesän ne vietti yhdessä?) fluffyisen kesän jossa ne molemmat oli ihan umpi-rakastuneita (Dumppis ainakin.. Mulle jäi vähän epäselväks näin JK-canonin kannalta; rakastiko Gellert Albusta, vai esittikö vain?) ja sitten jotain kauheaa tapahtuu ja ne joutuu erilleen ja Dumbledoren pitää mennä pysäyttämään entinen rakastajansa..</3 Voi voi Dumppista.. Ja plussaa tietenkin tälle parille se, että se on ihan oikeasti canonia<3
Scorpius ja Albus en tiedä mistä tää oikeen tulee, mutta miusta voisi toimiakkin. Vähän kuin Harry ja Draco, mutta näistä kahdesta tiedetään niin vähän, että voisin rakentaakin heistä toisiinsa rakastuneita homoja..
Kolmannesta sukupolvesta vielä nopeasti (mutta ei lyhyesti
) että
Scorpius näyttää Dracolta, mutta on kiltimpi (tai ainakin näyttää kiltteytensä..),
Albus on Harryn kopio, mutta ei pidä isänsä julkisuudesta, luihuinen(vaikka ensin sitä vierastinkin, nyt tuntuu ainoalta vaihtoehdolta..)
James Sirius on kuin James ja Sirius, kunnon kelmien jälkeläinen, oranssi tukka, ei näytä välittävän paljoakaan isänsä huomiosta vaikka oikeasti se luultavasti häiritsee häntä välillä,
Lily peri isoäitinsä kirkkaan punaisen tukan, eroaa siis serkuistaan jollain tavalla sitä kautta,
Rose on minusta oranssihiuksinen Hermione, en tajua miksi kaikki ihkuttavat Rosea niin paljon, mutta ehkä en pidä hänestä niin paljoa koska en ole koskaan pitänyt Ronista enkä Hermionestakaan paljoa..
Hugo on taas perus Weasley, ei minusta mitenkään erikoinen, ehkä vähän henkisesti kömpelö(kuten isänsä).
Roxanne on semmonen perus Weasley, paitsi että Angelinan tumma iho (mietin vieläkin että sopiikohan tummaan ihoon oranssit hiukset..?)
Fred junior on taas kaimaansa tullut, Jamesin ystävä ja kunnon rämäpää-kelmi (George varmaan ylpeä:) )
Mollystä ja
Lucystä en osaa sanoa mitään, mutta
Victoire on minusta kunnon Rohkelikko, kauniista ulkonäöstään vastakohtana aika rämäpäinen itsekin, mutta ei liikaa, siksi sopii hyvin
Tedin kanssa (joka onkin sitten yhtä kömpelö kuin Dora, mutta yhtä hyvä lohduttaja/ystävä kuin Remus),
Dominique on veelamaisen kaunis ja turhamaisin sisaruksista, korpinkynnessä ja
Louis on myös Korpinkynnessä, luonteeltaan samanlainen kuin Bill, mutta myös hyvin komea (veeloille sukua
)
Ja kolmannesta sukupolvesta kaikki jonka tupaa en ole erikseen maininnut menevät Rohkelikkoon ->
Noh, siinäpä se.. Jos tulee jotain mieleen niin käyn sitten lisäilemässä
Ja jos joku tietää tuon vastauksen tuohon Sirius/Bellatrix kysymykseen niin kiitoksia vaan!
Ps. Miksi voin kuvitella opettalien huokailevan Weasleyn nimeä sen jälkeen kun Weasley-aalto on pyyhkäissyt Tylypahkaan XDD