Kirjoittaja Aihe: Helvetin enkeli | oneshot/K11  (Luettu 2086 kertaa)

VP(2)

  • homotatti.
  • ***
  • Viestejä: 34
  • Random pesunaatti.
Helvetin enkeli | oneshot/K11
« : 19.12.2009 11:51:14 »
Title: Helvetin enkeli
Author: VP(2).
Beta: -
Genre: angst, jotain happyy tos lopus O.o
Rating: K-11
Warnings: 2 kirosanaa O.o
A/N: Tämä oli aika jännä, täytyy myöntää. Eilen jo aloin suunnittelemaan jotain tälläistä, mutta tänään sain vasta toteutettua. Nauttikaa(?). ^w^


Miten päädyin taas tähän? Istun tällä samaisella kivellä kuin tasan vuosi sitten. Yksi asia on muuttunut, et ole enää vierelläni. En tiedä mikä tuli meidän väliimme, yhtäkkiä vain aloimme kulkea eri teitä, emmekä nähneet enää niin usein.

Muistatko kuinka vain olimme tässä ja katsemme hänen hautakiveään? Kuinka olin juuri sanomassa sinulle jotain, jonka olen jo unohtanut, mutta sinä vain kuiskasit:
"Hyss, nyt ollaan vaan ja tuijotetaan tuohon mitään sanomattomaan ja hiljaiseen, jota joku sanoo kuolemaksi." Katsoin sinua ja mietin monia asioita, mutta ainoa minkä muistan on kun hymyilin ja sanoit että olen silti niin helvetin enkeli.

Silloin oli samanlainen yö, kun valuin tältä kiveltä alas ja polvistuin hänen hautansa viereen huutaen hautakivelle:
"Ottaisit mukaan!" Ja kuinka hiivimme teille sisälle ja menimme nukkumaan ennen neljäätoista. Sanoit sen olevan niin koskettavaa. En ollut koskaan ymmärtänyt mitä tarkoitit sillä, mutta nyt kun olen vain ajatellut sitä, en voi kuin hymyillä kun musta meikki valuu poskeltani kaulalle.

Nousen kiveltä hymyillen, kyyneleet poskilla ja lähden kävelemään. Haluan korjata tämän kaiken. Tiedän mistä löydän sinut. Olenhan niin helvetin enkeli.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 15:40:32 kirjoittanut Sansku »
Sano mitä sanot mut älä
syytä meitsii mistään.
Neiti on hyvä tsekkaa itteensä peilistä.
"Mitä onko jotain vastaansanomista?"
Turha ees kuvitella et laittaisin sun
nimee listaan.

VP(2)

  • homotatti.
  • ***
  • Viestejä: 34
  • Random pesunaatti.
Vs: Helvetin enkeli
« Vastaus #1 : 19.12.2009 14:05:56 »
Pyhimys: Kiitos kommentistasi =) Ajattelin kyllä itse jo hetken että en kyllä käyttänyt tähän niin paljoa aikaa että siitä tulisi mitenkään erikoinen. Mukavaa jos pidit :) Mietin sitä nimeä tosiaan aika kauan, mutta lopulta päädyin tuohon Helvetin enkeliin kun se jotenkin sopi siihen tekstin mukaisesti =]
Sano mitä sanot mut älä
syytä meitsii mistään.
Neiti on hyvä tsekkaa itteensä peilistä.
"Mitä onko jotain vastaansanomista?"
Turha ees kuvitella et laittaisin sun
nimee listaan.

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Helvetin enkeli
« Vastaus #2 : 23.12.2009 16:02:40 »
Mä en tie mut aloin itkee. O_o Kyl sä tiet ku muutenki mul taas huono päivä ollu. Mut se teksti, niin.  :)

Mä pidin. Idea oli koskettava ja lutunen ja todentuntuinen. Mä oisin tosin halunnu kuvailua enemmän tai edes jotain, must jäi nii lyhkäseks.  :-\ Kokonaisuutena kummiski pidin. Kiitooos! ♥

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

VP(2)

  • homotatti.
  • ***
  • Viestejä: 34
  • Random pesunaatti.
Vs: Helvetin enkeli
« Vastaus #3 : 23.12.2009 17:27:20 »
A.M.C.: khih ^^ kyl mä tien et sul on ollu vähä huono päivä, mut sä oot muutenki aina tommonen herkkis♥

Kuvailu tosiaan kusee O.o ainahan se näis mun teksteissäni. .DD hyvä kuiteskin että pidit ^w^. You made my day<3
Sano mitä sanot mut älä
syytä meitsii mistään.
Neiti on hyvä tsekkaa itteensä peilistä.
"Mitä onko jotain vastaansanomista?"
Turha ees kuvitella et laittaisin sun
nimee listaan.