Kirjoittaja Aihe: Leijona ja lammas, S, D/Hrm, raapale  (Luettu 1636 kertaa)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Leijona ja lammas, S, D/Hrm, raapale
« : 13.05.2010 22:21:59 »
Ficin nimi: Leijona ja lammas
Kirjoittaja: Minä :)
Beta: ei ole
Genre: öö, fluffy kai? En oo hyvä näissä ...  :P
Ikäraja: Sallitu
Paritus: Hermione,/Draco vaikken siitä yhtään tykkääkään, mutta mikään muu ei sopinut.
Summary: Ja niin leijona rakastui lampaaseen.
Disclaimer: J.K Rowlingille kuuluu kaikki hamot yms, minun on vain teksti :)

A/N: Ihan eka Harry Potter-kirjoitus, tätä ennen en ollut siis tehnyt mitään. Ihan hyvin, mun mielestä onnistu, mut jokin silti mättää... Mutta kertokaas et mitä mieltä ootte.
Enjoy!

~

Vieno tuuli heitti hiuksia kasvoille ja Mustajärven tyyni pinta kimmelsi auringonpaisteessa kuin miljoona kultasieppiä kelluisi siinä. Kaikkien odottama aika oli tullut – saatiin nauttia aurinkoisesta kevätsäästä. Koko Tylypahka tuli tiluksille paistattelemaan lämpimässä auringossa tai haistelemaan raikasta tuulta. Jopa Draco Malfoy jengeineen istui vehreälle nurmikolle muiden oppilaiden tavoin. Vähän kauempana heistä, ison tammen varjoon, istahti kolme Rohkelikkoa. Yksi heistä – se jolla oli vaaleanruskea kiharapilvi – otti kirjan esiin. Draco ei milloinkaan lakannut ihmettelemästä tuon tytön kirjaintoisuutta, muttei voinut olla ajattelematta miltä tuntuisi vakavissaan seurustella Hermionen kanssa. Käsi toisen kädessä, poski toisen poskella, huulet toisen huulilla.

Ja niin leijona rakastui lampaaseen.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2011 19:54:31 kirjoittanut MissWeasley »
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Leijona ja lammas, S, D/Hrm
« Vastaus #1 : 14.05.2010 00:57:11 »
Loppu oli todella suloinen, alku taas hieman töksähteli minun makuuni.
Mutta mielestäni ihan hyvä näin ensimmäiseksi Potter-ficiksesi.  ;)