Kirjoittaja Aihe: Tinttu (S)  (Luettu 2414 kertaa)

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Tinttu (S)
« : 14.03.2010 02:39:03 »
Alaotsikko: femme, fluf

tittle - Tinttu
author - mape
raiting - s
pairing - Sanna/Sini
genre - fluffia ny ainaki
a/n - lyhydd muttei voi mitään. näistä mä tuun kirjottaa viel lisääkin joskus. tämmöne yölline joku hmm entiä, kommentoikaa : >>

”Santtu”, sä sanot ja mä mulkaisen sua hiukan tuimasti. Mä en tykkää kun mua kutsutaan Santuksi.
”Älä sano mua Santuks, jooko?” mä mutisen sun olkapäätä vasten. Sä naurahdat ja mun tekee mieli kysyä miksi.
”Mun mielestä Santtu on söpö nimi”, sä sanot edelleen naurun kuultaessa sun äänestäsi. Mä vilkaisen sun kasvojasi kysyvänä.
”Sanna, Santeri, Santtu. Söpöä”, sä yrität selventää, mutten mä tajua siltikään.
”Mä en tykkää Santusta”, mä kerron sulle hiljaa, ”mä en kyllä tykkää Sannastakaan.”
”Mutkun Santeri on niin pitkä, Santtu on semmonen hellittelynimi”, sä toteat ja nojaat mun rintakehääni vasten.
”Sini, Sami, Samppa. Söpöä”, mä kiusaan sua ja sä mutristat huuliasi sillä tavalla, että mun tekisi mieli päästää huulieni välistä pieni aww –äännähdys.
”Sini, Simppa, Sinitiainen, Tintti. Vielä söpömpää”, mä sanon ja suukotan sun kaulaa hitaasti. Sä värähdät ja hymyilet mulle.
”Mä tykkään Tintistä. Santtu ja Tintti, söpöintä”, sä sanot ja käännyt mun sylissäni niin, että sun kasvot on nyt mun kasvojani kohti.
”Tintti ja Santtu. Tinttu.”
”Aww”, sä hymyilet sillein suloisesti, mikä tuo mun mieleen kaksoispistekolme hymiön. Sitten sä painat huulesi kevyesti mun huulilleni, suutelematta kuitenkaan.
”Mä pienempi kuin kolme sua”, mä kuiskaan sun huuliasi vasten, jotka hipovat ja kihelmöivät mun omiani.
”Mäkin sua”, sä kuiskaat ja hymyilet. Sun silmät on kauniit ja ne välkkyy kivasti. Mä tykkään hukkua niihin aina kun on vain mahdollista.
”Tiedätkö, et sun silmät on kauniit?” mä kerron ajatukseni ääneen.
”Olet sä joskus maininnu asiasta. Sunkin on”, sä naurahdat hiljaa, ”samoin sun nenä, noi pisamat tossa nenän päällä ja huulet.”
”Mä haluaisin suudella sua nyt”, mä kuiskaan käheästi ja odotan sun vastausta. Sitä ei kuitenkaan koskaan tule, sillä sä painat sun huuliasi paremmin mun huulilleni ja mä suutelen sua. Ihan hellästi, rakastavasti.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:25:39 kirjoittanut Felicita »
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #1 : 14.03.2010 20:47:38 »
NO AAAAAAAAAAAAAAW :3

moikuolin

VP(2)

  • homotatti.
  • ***
  • Viestejä: 34
  • Random pesunaatti.
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #2 : 15.03.2010 21:00:42 »
AWWWWS HEI OLEN VP/NARE JA TAISIN RAKASTUA.<3

Tämä oli todella ihana fluffiksi, en usein lue fluffia, mutta tuo nimi houkutteli ja olen onnellinen että eksyin lukemaan tämän. Tinttu. Awwws♥  En osaa oikein sanoo paljon muuta, kuin että tää oli todella ihana, enkä ainakaan huomannut mitään kirjoitusvirheitä.

~Kiitos tästä.
~VP
Sano mitä sanot mut älä
syytä meitsii mistään.
Neiti on hyvä tsekkaa itteensä peilistä.
"Mitä onko jotain vastaansanomista?"
Turha ees kuvitella et laittaisin sun
nimee listaan.

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #3 : 16.03.2010 18:12:21 »
Napp, tacken kommentista :)
VP, kiitos kommentista, kiva jos pidit ja ole hyvä :)
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #4 : 18.03.2010 21:11:27 »
Lainaus
”Mä pienempi kuin kolme sua”
Awwww <3 Vannon että toi on söpöin asia mitä oon ikinä lukenu <333 Lisäks palvon sua koska originaalifluffyfemmee on aivan liian vähän. Anteeksi sokerinhuuruinen kommentti mutta tämä tarina tappoi juuri vähäisenkin aivotoimintani. Ah, kiitos <3 (Rakentava parantelee sokeridarraansa, anteeksi :3)

Aw. Kiitos<3 Kirjoita lisää originaalifluffia<3

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #5 : 25.04.2011 02:35:47 »
Clayr, novoiluojatui miten söpö ja kiva kommentti :3 Sokerihuurut on kivoja ja silleen hihi. :3 Kiitän suuresti kommentista näin vuoden jälkeenpäin hupshups.
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #6 : 04.05.2013 12:29:39 »
Aww, kuinka äärettömän suloista!

Femmeä en juuri koskaan erityisemmin lueskele ja varsinkin originaalia vielä vähemmän. Tästä syystä oli oikein mukavaa hypätä pois omalta mukavuusalueelta ja lukea välillä jotain sellaista, mitä ei yleensä lue. Lisäksi puhekielisyys toi tähän myös oman mukavan lisänsä, sillä siihenkään en ole pitkään aikoihin törmäillyt!

Tekstin tunnelma on ihanan fluffyinen: suloinen ja makea, hymyilyttävä. Sannan ja Sinin tunteet siis välittyvät tekstistä hyvin lukijalle, eivätkä todellakaan jää arvailuiden varaan. Otsikko on ihastuttava, sillä ainakin minua alkoi heti kiinnostaa, että mistä moinen oikein tulee. Ja söpöllä tavallahan se selvisikin sitten. Sannan ja Sinin hellittelynimet yhdistettynä toisiinsa, aww, kuinka söpöisä idea!

”Mä pienempi kuin kolme sua”, mä kuiskaan sun huuliasi vasten, jotka hipovat ja kihelmöivät mun omiani.
Oi! Tää on jotain niin äärettömän suloista, ettei mitään rajaa. Täällä vieläkin hymyilen itsekseni, ihan typerän näköisenä, vaikka tekstin lukemisesta on kulunut jo hetkinen. Ihan mielettömän oivaltavaa käyttää tässä kohdassa tuota ”pienempi kuin kolme”- ilmausta, koska ainakin minusta se sopii tähän paremmin kuin se tunnustus, jota tuolla tarkoitetaan. En voi kyllä tehdä muuta, kuin nostaa hattua sinulle siitä, miten oivallisesti onnistuit kiertämään tuon kliseisen rakkaudentunnustuksen. :> Lisäksi pidin tuosta ”kaksoispistekolme hymiö”:stä, koska siihenkään en ole aiemmin törmännyt.

Kiitos. : )
~ Herkku.

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Vs: Tinttu (S)
« Vastaus #7 : 15.07.2013 02:20:07 »
Herkkuoone, voi jestas, ihanko totta joku vielä löytää tän jostain arkistojen kätköistä, lukee ja kommentoikin vielä? Hui. Mä en oikein osaa sanoa muuta kuin, että äärettömän iso kiitos ihan mahtavasta kommentista!
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!