Kirjoittaja Aihe: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale  (Luettu 1943 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Prinsessani
Author: Swizzy
Beta: Nelxis
Genre: Fluffy. Erittäin fluffy.
Rating: K-11
Pairing: Femmeksi tän ajattelin.
Disclaimer: Mun juoni, tarina ja hahmot.
A/N: KatieB, tää on sulle. What you inspire is a feeling I can’t describe… <3

Prinsessani

Kop, kop, kop.

Heilutan kättäni kotitalosi vaaleaa ovea vasten ja seisoskelen kivisellä ulkoportaalla odottaen sinua päästämään minut sisään. Ja niin sinä teet, avaat oven meidän väliltämme ja hymyilet ihanan säteilevästi tervehtiessäsi minua. Kiedot kätesi ympärilleni ja vedät minut lähellesi. Minäkin hymyilen ja ihastelen herkkää tuoksuasi.

Vetäydyn pois syleilystäsi kuitenkin varsin pikaisesti, jotta halaus olisi säädyllisen pituinen ystävien väliseksi. Jätän kengät jalastani eteisen lattian reunaan ja asetan takkini naulakkoon. Kävelet edeltä jo minulle tututksi tulleeseen, kauniiseen huoneeseesi, ja suljet oven perässämme. Lysähdät puunväriselle sängyllesi, ja minä laskeudun polvilleni lattialle pääsi kohdalle.

”Mua väsyttää tajuttomasti. Mä varmaan oikeesti nukahdan tähän paikkaan”, valitat, silti hymyillen enkelimäisesti.
”Suutelenko mä sut hereille, Prinsessa Ruusunen?” kysyn sen kummempia ajattelematta, ja punastun ymmärrettyäni, mitä juuri sanoin. Olen heti avaamassa suutani perumaan lausahdustani, vaikken tiedäkään, kuinka ottaa se takaisin, mutta sitten sinä vastaat.
”Joo”, kuiskaat onnellisen näköisenä ja katsot minua tuikkivilla silmilläsi.

Kiedon käteni ympärillesi ja katson sinivihreisiin, tarkasti mustalla rajattuihin silmiisi. Painaudun varovasti lähemmäs, ja nostat päätäsi minua vastaan, kunnes huulemme kohtaavat. Tunnen kätesi niskassani, ja haluan vain pitää sinua näin lähellä. Aina. Emme kumpikaan halua lopettaa suudelmaa, joten se tuntuu jatkuvan ihanan ikuisuuden ajan, kunnes lopulta hitaasti erkanemme.

Kaikki rakkauslaulut vaaleanpunaisesta hattaraonnesta alkavat tuntumaan niin todelta.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2013 19:27:01 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale
« Vastaus #1 : 03.09.2013 17:29:03 »
:DD xD <3 :33 c:::

no ääww. äwäwäwäwäwäwä (älä luulekaa et tää viesti tulee sisältään jotain muuta) wäwä.

voi nyt hitsi sua. Virnuilin sillee perus tyhmää hymyy melkee kyynelet silmis koska sä oot nii ihana. Ja hassu. Ja yhä liian taitava kirjottaan.

ainii, pitäs kiittääki, KIITOS aww kuolinko. Toivottavasti toi ei kertonu musta, sä oot prinsessa ja mä oon vaan boss kuningas ;) (niin siis oletatko Sinä, että pystyisin kommentoimaan rakentavasti? :3)

 
Lainaus
tulleeseen kauniiseen
en oo iha varma mut pilkku..? :DD

ja aww teit täst lyhyenki :3 (niinsiispitkäteioomunjuttu) nomitä muuta. tää oli ihana? sanoinko sen jo? :3

:3 x100 mut ehkä lopetan. kiitus <3

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale
« Vastaus #2 : 03.09.2013 17:40:12 »
KatieB, kiitos ja aww itelles. <3 Ei tää ny suoraan susta kertonu ku ei näin tapahtunu mut fiiliksiä ja tällee, ja oot sä silti mun prinsessa. :3 Ja itseasias suunnittelin et jos sä sanot jotain tyyliin et "tää on ku unta" ni teen noin, mut kuten tiiät, ehit ensin XD Kiitos ihanuudesta ja kommentista! <3


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale
« Vastaus #3 : 03.09.2013 18:27:48 »
Heippa ihunat Swizzy ja Katie :) Päätin tulla kommentoimaan kun näin tän :333

Siis aivan ihana ja äwäwäwä <3<3<3 Ihan HETI tuli kyllä tästä te kaks mieleen kun luin tän, vaikket sitä ehkä Swizzyseni yrittänytkään :3 Siis ihan tajuttoman söpöä, ei tästä kyllä muuta voi sanoa <3

Ja kirjotat edelleen niin sairaan hyvin <3


♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale
« Vastaus #4 : 03.09.2013 19:25:58 »
Black Pearl, oi kiitos! En yrittäny et tää kertois musta ja Katiesta, mut se oli kyl inspiraationlähde. C: Kiitos! :3


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Ajatar

  • Vieras
Vs: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale
« Vastaus #5 : 14.09.2013 11:04:47 »
Aww tää on niin söpö :3 oon lukenut tän aiemminkin jo, mutta nyt vasta jaksoin raahautua kommentoimaan! Tästä tulee mieleen sä ja Katie, aww. Ja tosiaan varoituksen sanana, rakentava hiippaili karkuun.

Lainaus
Vetäydyn pois syleilystäsi kuitenkin varsin pikaisesti, jotta halaus olisi säädyllisen pituinen ystävien väliseksi.

Tää oli hieno kohta. Tykkäsin tosta "ystävien väliseksi"-ilmaisusta, vaikka tuskin kukaan ottaa sekuntikellolla aikaa mikä on sopiva ystävien väliseksi haliksi :3

Lainaus
haluan vain pitää sinua näin lähellä. Aina. Emme kumpikaan halua lopettaa suudelmaa, joten se tuntuu jatkuvan ihanan ikuisuuden ajan, kunnes lopulta hitaasti erkanemme.

Tää oli tosi kaunis :3

joo rakentava on tosiaan hukassa. anteeksi :c

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Prinsessani | K-11, femme, fluffy, tuplaraapale
« Vastaus #6 : 14.09.2013 11:06:43 »
Ajatar, aww, kiitos kehuista ja kommentista! :3


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä