Kirjoittaja Aihe: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S  (Luettu 1943 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« : 01.05.2015 16:39:05 »
Nimi: Siman makuinen squishee
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Fandom: Simpsonit
Ikäraja: S
Päähenkilö: Bart Simpson
Varoitukset: -
Vastuunvapaus: Hahmot & paikat omistaa Matt Groening. Minä omistan juonen. En saa tästä rahallista korvausta.

A/N: Tänään on vappu ja aiheena on siksi tämä. :)


Siman makuinen squishee



Bart Simpson, tuo keppostelijoiden sankari, istui huoneessaan lukemassa sarjakuvalehtiä. Hänelle oli kerääntynyt Radioactive Man - sarjakuva kokoelmaansa jo 100 lehteä. Seuraava lehti pitäisi hankkia taas piakkoin. Sarjakuvat olivat hänen elämänsä yksi tärkeimmistä asioista. Ne antoivat viihdettä, naurua ja hyviä muistoja. Yhdesti hän oli joutunut olemaan jonkun vanhan mummon luona tekemässä vaikka mitä, saadakseen rahaa uuteen osaan. Se oli ollut painajaismaista. Loppujen lopuksi hän oli saanut vain 50 senttiä.

"Syömään!" Marge huudahti keittiöstä, mutta Bart ei kuullut. Hän oli uppoutunut muistelmiinsa. Pian Marge avasi Bartin huoneen oven.

"Bart, miksi et tule syömään? Onko jokin huonosti?" Marge kyseli huolestuneena. Bart havahtui mietteistään.

"Äiti, kaikki on hyvin. Olin vain unohtunut ajatuksiini", Bart vastasi. Hän hyppäsi sängystään ja suuntasi askeleensa kohti keittiötä. Makaroonilaatikon kiusoitteleva tuoksu sai Bartin mahan murisemaan. Lisa, Homer ja Maggie istuivat jo pöydässä. Homer oli jo ruuan kimpussa.

"Ota äkhiä thai she loppuu", Homer sanoi hänelle ruoka suussa. Bart otti ruokaa astialle ja meni pöydän ääreen. Kaikki Simpsonit istuivat päivällisellä ja mahat täyttyivät mukavasti.

"No, miten päivänne on mennyt?" Marge kysyi.

"Ihan hyvin. Ralph sanoi, että minulla on mukamas 'oudot meritähtihiukset'. Ihmettelin asiaa, mutta Ralph vain sanoi että ei tiennyt mitä tarkoitti. Koulussa on menossa sellainen projekti ja minun pitää tehdä se tänään valmiiksi." Lisa vastasi.

"Entäs sinun päiväsi, Bart?" Marge kysyi.

"Jaa, no ihan okei", Bart vastasi vähin sanoin. Päivä oli ollut tähän mennessä tavallinen, eikä hänellä ollut mitään kerrottavaa. Homer alkoi selittämään donitsista, joka vahingossa lennähti päin Mr. Burnsia. Burns oli kuulemma joutunut sairaalaan, koska se oli ollut liikaa hänen heikolle keholleen. Bart sai kylmiä väreitä. Burnsin kehokin sai aikaan jo niskakarvat pystyyn.

"Kiitos", molemmat lapset sanoivat melkein yhtäaikaa ja menivät laittamaan astiat pesuun. Päivällisen jälkeen Bart päätti mennä ystävänsä Milhousen luokse. Hän otti pyöränsä esiin ja kiihdytti Milhousen talolle. Sormet hakeutuivat ovikelloon ja se soi.

"Ai hei Bart", Milhouse tervehti avattuaan oven. "Mitä olet nyt keksinyt?"

"Ajattelin vain tulla kysymään, että lähdetäänkö Kwik-E-Martiin? Siellä olisi uusi squishee maku, sima.", Bart kysyi squisheen herkullinen maku mielessään. Milhouse nosti lasejaan paremmin silmilleen.

"Uusi maku? Sima? Mennään heti!" Milhouse vastasi hymyn noustessa kasvoilleen. Pojat ottivat omat pyöränsä ja polkivat kauppaan. Sima oli, Bart ajatteli, varmaan vapun kunniaksi makuna. Kaupassa oli valtava tungos. Kaikki halusivat maistaa tuota herkullisuuden lähdettä, tietysti sitä uutta sima-squisheeta. Bart ja Milhouse menivät jonottamaan. Noin viiden minuutin päästä he saivat Apulta kupit käsiinsä ja pillit suuhunsa. Bart imaisi omastaan. Maku oli herkullinen. Ekan squisheen jälkeen he halusivat toisen, sitten taas toisen.

"Otetaanko kisa?" Bart kysyi Milhouselta. Milhouse suostui ja kuului kova imemisen ääni. Tätä kisaa Bart ei voisi hävitä. Olihan hän squishee-mestari. Kävikin toisin. Milhouse oli voittaja.

"Et voi aina voittaa, Bart", Milhouse pahoitteli. He ottivat ekan kisan jälkeen vielä kerran kisan. Silloin Bartkin voitti. He poistuivat kaupasta voittajina.
« Viimeksi muokattu: 01.05.2015 16:40:48 kirjoittanut Pineapple_Girl »
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Fira

  • Vieras
Vs: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« Vastaus #1 : 01.05.2015 17:25:24 »
Tää oli kiva, vaikka onkin aikaa siitä kun viimeeks oon simpsoneita kattonu :P hahmot oli aidon olosia ja luontevia.
Lainaus
"Ihan hyvin. Ralph sanoi, että minulla on mukamas 'oudot meritähtihiukset'
Ehheh XD
Kiitos tästä pikkupätkästä.

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« Vastaus #2 : 02.05.2015 00:46:40 »
Kiitos kommentistasi Fira! Kiva kun pidit.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Rainbow Light

  • Vieras
Vs: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« Vastaus #3 : 02.05.2015 01:27:44 »
Väää..  :o
Simpsons fissejä en ookkaan nähnyt!? *joo oon yhtäkkiä ihan hereillä *

Pahottelen tätä laadutonta kommaria nyt.

"Jaa, no ihan okei", Bart vastasi vähin sanoin. Päivä oli ollut tähän mennessä tavallinen, eikä hänellä ollut mitään kerrottavaa.

Hei, tuttua! Mulla tulee usein vaan pelkk ihan tai sellasta. Ja ei kerrottavaa. Tavallinen päivä. Niiin mua.

Kiitos tästä pikku pätkästä <33 hyvää vappua vaan ja unta palloon! Tää oli oikeesti tällanen kiva pätkä :3:3

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« Vastaus #4 : 02.05.2015 10:23:55 »
Kiitos kommentistasi Syvä Miete!
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« Vastaus #5 : 02.05.2015 17:31:56 »
Mukava vappumainen pätkä, mikä sai hymyn huulille. :) Simpsoneita ei ole tullut hetkeen seurattua, mutta Bart on yksi suosikkihahmoistani. :D

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Simpsonit: Siman makuinen squishee, S
« Vastaus #6 : 03.05.2015 15:37:29 »
Kiitos kommentistasi Tiara! Bart on minunkin suosikkihahmoissani.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes