Kirjoittaja Aihe: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-11  (Luettu 1253 kertaa)

beatmonkey98

  • ***
  • Viestejä: 7
Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-11
« : 06.08.2012 04:56:21 »
Ficin nimi: Yö hullujenhuoneella

Beta: Ei ole

Tyylilaji:

Ikäraja: K-11 Yukimura lisäsi ikärajan myös otsikkoon.

Fandom: Axis Powers Hetalia

Varoitus: Ei välttämättä sovi kaikkein heikkohermoisimmille!

Yö hullujen huoneessa
APH-akatemian asuntolassa oli rauhallista. Joululoma oli alkanut ja suurin osa oli lähtenyt viettämään lomaansa, mutta muutamat olivat jääneet asuntolaan.

 Ranska leipoi suklaahippupikkuleipiä vaaleanpunaisessa rimpsuessussaan Sealandin norkoillessa vieressä silmät melkein yhtä suurina kuin pikkuleivätkin kuola valuen. Romano ja Tanska olivat  tehneet jonkin peittolinnan ja olivat sen suojissa liimautuneet toisiinsa ja katsoivat ”seksin saloja”. Heillä oli päällään vain isot T-paidat bokserit ja villasukat. Englanti oli töissä ja Kanada oli   iltakävelyllä. kaikki oli rauhallista, eikä mikään voinut karata käsistä, varsinkaan kun Sealand oli täällä.
-Olkaa sitten ihmisiksi! Preussi huusi paukauttaessaan oven kiinni ja lähti kohti strippiklubia.

Ensimmäiseksi strippiklubille astuessaan Preussi näki kiiluvan baaritiskin takana virnuilevan Englannin, joka oli sonnustautunut känniasuunsa, jota hän käyttää aina töissä. Preussi istuutui baarituolille, niin että näki stripparit.
- Mitenkäs asuntolassa? Englanti kysyi.
- Kerrankin rauhallista. Ranska leipoo suklaahippupikkuleipiä ja lattialla on jo varmasti iso kuolalammikko… Preussi mutisi vastaukseksi silmät naulittuna yhteen strippariin, jota hän ei ollut nähnyt aiemmin.
- Siihenkin taitaa ilmestyä piakkoin kuolalammikko, jonka minä saan siivota. Englanti pilaili, kun huomasi mitä Preussi toljotti. -Hän aloitti tänään ja hänellä on kaksoissiskokin jossain täällä. Hänen nimensä on Florida ja hänen kaksosensa nimi on Kalifornia. He ovat Kanadan serkkuja… Englanti joutui keskeyttämään lauseensa, koska juuri silloin Preussi purskautti limunsa Englannin naamalle ja karjui: -KANADAN!? Ei Kanadan serkut voi olla noin seksikkäitä! Preussi siirsi katseensa taas strippariin, mutta hän olikin hävinnyt ja tilalle oli tullut täsmälleen äskeisen kopio, mutta vaaleilla hiuksilla. Hänen oli pakko olla Kalifornia.
- Tunnetko sinä häntä? Englanti kysyi Preussilta tarkoittaen sisään tullutta jätkää, jolla oli skeitit, lököfarkut, jättimäinen T-paita ja huppari, noin kilon edestä bligblingiä, ja cäppi. Lisäksi hänellä oli pieni parran sänki.
- En ole ennen nähnytkään, mutta jotenkin hän näyttää tutulta… Gilbert mutisi puoliksi itsekseen.
- Hän kävi täällä eilen parin minuutin pikavisiitillä, muuta ennen sitä en ollut nähnyt koko jätkää.  Englanti sanoi kohauttaen samalla olkiansa.
- Lähden katsomaan millainen apinalauma asuntolassa on. Nähdään myöhemmin. Englanti sanoi, otti reppunsa ja lähti.

Preussi etsi katseellansa Floridaa tai Kaliforniaa, ja löysi heidät blingblingjätkän luota, jossa oli myös pari muuta mustatukkaista stripparia. Preussi kulautti limunsa loppuun ja päätti lähteä kohti asuntolaa, koska ei kuitenkaan saisi pesää eikä ainakaan paistia
[/center][/font][/font]
A/N Tämä on ensimmäinen ficcini, joten teksti on varmaan todella tylsää... Kakkososakin on tulossa, mutta ei sitä varmaan kukaan jaksa lukea... :-\
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 22:37:12 kirjoittanut Beyond »

Mursu-chan

  • Vieras
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #1 : 06.08.2012 12:09:40 »
Täähän on melkein yhtä mahtava kuin minä :D (Arvasit varmaan kuka täällä kirjoittaa) Vaikka onkin aika lyhyt teksti, repesin useasti :D Jajaja mä arvelen tietäväni, että kuka toi blingbling-hyyppä on, mutta sut tuntien se voi olla joku niin toinen :DD

beatmonkey98

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #2 : 06.08.2012 16:46:54 »
Yö hullujenhuoneessa osa2
Preussi käveli kädet taskuissa APH-akatemian porteista sisään. Musiikki pauhasi täysillä niin, että ikkunatkin helisivät.
Avatessaan oven, Preussi näki täydellisen kaaoksen. Joku oli selvästikin pitänyt tai pitää parhaillaan homojuhlia. Stringejä, sukkanauhoja ja korkokenkiä oli ympäriinsä. Lisäksi Sealand oli erittäin pahassa sokerihumalassa. Hän pomppi ympäri seiniä ja huusi:
- Minä olen supersankari Peter Dickland! Tanska pani viinapulloa olohuoneen sohvalla. Englanti tuli Preussin luo ja tarjosi viinaa.
-Mitä helvettiä sinä touhuat? Paikan piti olla järjestyksessä, eikä mikään homolössi!! Preussi karjui Englannille päin naamaa.
-Missä on rakas mahtava herkkuperseeni? Ääni kuului Ranskalle, joka tuli juuri aulan poikki ilkosen alasti. Samassa Espanja tulikin jostain pikkukomerosta päällään mustat rintaliivit ja sen päällä musta verrkopitsitoppi, mustat pitsisukkanauhat, mustat stringit ja mustat korkokengät joissa oli 15 senttimetrin korko.
-Ah, mahtava herkkuperseeni. Ranska haikaili kädet ojossa halukseen, mutta ei ehtinyt halata, kun preussi karjui täyttä kurkkua:
- KUKAAN MUU KUIN MINÄ EI OLE MAHTAVA! Samaan aikaan taivaalla välähti salama ja kaikki säikähtivät. Sealand lopetti pomppimisen ja huutelun ja juoksi pää kolmantena jalkana sängyn alle piiloon ja nappasi puukon mukaansa.

Vähän myöhemmin kaikki oli taas yhtä hullunmyllyä, kun sisään tuli se salaperäinen blingblingjätkä Floridan, Kalifornian ja kahden mustahiuksisen stripparin kanssa, joista toisella oli vaalea iho ja toisella vähän tummempi.
-Kuka tahtoo nussia? Blingblingjätkä kysyi. Hänen äänensä oli tuttu ja muutkin huomasivat sen. Preussin 5metrinen alkoi pikkuhiljaa katsella yläilmoja, kun vain ajattelikin nussimista Floridan kanssa.
-Ettekö te tunnista minua? Se olen minä, Kanada! Blingblingjätkä/Kanada sanoi huvittuneena. Kaikkien suut loksahtivat auki ja ihme jos eivät menneet sijoiltaan. Ranska oli ensimmäinen, joka sai puhekykynsä takaisin.
-Voi Kanada! Olen niin ylpeä sinusta! Ranska hihkui ja ryntäsi halaamaan ”poikaansa”.
-Mitä nuo kankaiset säkit tekevät päälläsi ja mitä taikalientä käytät parrankasvatukseen? Englanti kysyi hämmästyneenä.
-Nämä, Kanada sanoi osoittaen vaatteitaan, ovat nykyään muotia. Parta on tehty liimaamalla kainalokarvoja. Kanada jatkoi kuiskaten niin, etteivät stripparit kuulleet. Kaikki remahtivat nauruun. Jopa Kanada.
-No niin, tehkää olonne kotoisaksi, tai valitkaa mieleisenne. Kanada sanoi strippareilleen rauhoituttuaan.
-Sinä varmaankin jäät kanssani? Kanada kysyi vaaleaihoiselta mustahiuksiselta stripparilta. Strippari nyökkäsi hymyillen vastaukseksi.
-Okei, odota täällä, kun juttelen ensin ”isäni” kanssa, niin siten pääsemme asiaan. Samaan aikaan Florida käveli Preussia kohti salaperäisesti hymyillen.
-Rakastan kovaotteisia miehiä. Hän kuiskasi samettisella äänellään Preussin korvaan, ja pakostakin erään 5metrinen alkoi tanssia.

Kalifornia valitsi Tanskan ja tummempi-ihoinen mustahiuksinen strippari meni Espanja ”herkkuperseen” luo.

Englanti lähti etsimään pikkuveljeään ja Ranska ja Kanada siirtyivät parvekkeelle.
-Olen jäänyt paljosta paitsi. Kanada virnuili.
-Niin olet. Ranska sanoi.
-Milloin kävit klubilla ekan kerran? Ranska kysyi.
-Eilen, mutta oli siellä vain pari minuuttia. Tänään sitten menin ja hilluin siellä ja toin vielä tuliaisiakin. Olen muuten hyvä paisti mangeetti… Kanada sanoi ylpeänä.
-Ja nytten olet minun kiltti poikani ja haet paistisi, ja tuhoat neitsyytesi, niin saat tikkarin. Ranska sanoi melkein haljeten ylpeydestä lähtiessään metsästämään Englantia


A/N Joo tiiän et ei kukaan tätä jaksa lukea, mutta oisi kiva saada kommntteja...
« Viimeksi muokattu: 06.08.2012 16:56:24 kirjoittanut beatmonkey98 »

Mursu-chan

  • Vieras
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #3 : 06.08.2012 17:15:39 »
Okei väärin meni, mutta aika lähelle kuiteski. Repeilin tälle taas mahdottoman paljon pituuteen verrattuna xD
Kanada on aika OOC, mutta sillä ei ole väliä, koska se on aika mahtava tollain ;D
Ei Kanada, älä mene viemään viattomuuttasi vaan säästä se Preussille!

beatmonkey98

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #4 : 07.08.2012 13:51:16 »
oli tarkoituskin tehä Kanadasta tollane OOC ku ei se muute oo niin hyvä!

minttuska

  • Vieras
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #5 : 11.08.2012 00:51:13 »
O.O okei nyt on kyllä sanaton olo. Pakko sanoa etten olisi ensimmäisenä uskonut näkeväni näin rajua tekstiä näin matalaikärajaisessa, mutta ei se mitään XD Tota joo... kuka makaa kenen kanssa ja mitä häh?

Teksti ei nyt ollut ainakaan tylsää jos sitä pelkäsit XD Mitähän tästä nyt sanoisi rakentavasti. Aika jännä ratkaisu tehdä tekstistä noin suurta, mutta ehkä yritit hakea siinä sitä "hulluutta" kuten otsikossa sanotaan. Todella dialogipainoitteinen, mutta se nyt kuului selvästi tämän ficin tyyliin. Hauskaa kielenkäyttöä, blingblingjätkät sun muut.
Pyrin aina antamaan ensificciläisille rakentavaa palautetta, mutta rehellisesti en nyt keksi mitään kritisoitavaa, tämän ficin tyyli kun oli tuollainen... no, hullu ja onnistuit siinä. Hyvä nimivalinta :)

Lisää ficcejä saa toki kirjoitella (toiveikas) minulla kun on parantumaton hetaliabuumi menossa. :)

Ps. Äläkä mieti sitä jaksaako kukaan lukea! Kyllä aina joku eksyy, vaikkei kommenttia tulisi. Ittelläkin on muutamia julkastuja, jotka ei ole saanut kommenttia ja mietin aina että, no jaa, olisi voinut jättää julkasematta, vaikkei niissä mielestäni mitään vikaa ole. Mutta eihän tämä nyt niin voi mennä! Mitä laajempi valikoima, sen parempi XD Eikä kommenteitta jääminen tarkoita, että teksti olisi huono.

heavy

  • yaoishippaaja
  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #6 : 26.11.2012 15:44:42 »
Joo... tota noin mitä tähän nyt sanois. Mutta tärkein ensin löytääkö Ranska Englannin löytäähä??? Ja tää fikki on tosiaan sun tyylinen, tapahtuisko täs jotain jännää ? ;D

beatmonkey98

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #7 : 18.02.2013 22:01:27 »
öääääh... en mä tiiä enää mistää mitää xD

PeruNamnam

  • Justaway away!
  • ***
  • Viestejä: 24
  • THIS! is a banana
Vs: Hetalia: yö hullujenhuoneella, K-13
« Vastaus #8 : 26.02.2013 18:01:08 »
Lainaus
Parta on tehty liimaamalla kainalokarvoja.
Eiii tolle repesin varsinkin aika pahasti. xDXDXD

Hauska ficci, tosi hyvin varsinkin ensimmäiseks. :) Ja älä ny huolehdi, ettei tätä jakseta lukee, tällähän on jo ihan mukavasti lukukertoja :DD
Tarinassa oli kivasti nopeutta, ei jaariteltu liikoja. Kaikki jotka komediaa lukee varmasti arvostaa sitä ainakin tämäntyyppisissä tarinoissa!!! On kans mahtavaa noi pienet viittaukset inside-joke -mielessä, kuten vaikka toi '5 meters of awesome" sai hymyn mun huulille ;D Siistiä luke myöskin Kanadan villistä puolesta...

En keksi yhtään rakentavaa kritiikkiä, joka ei ois vaan omasta mielipiteestä kiinni.. xD Hmm. Vaikka tarina onkin aika nopeatempoinen ja sen varmaan on tarkoitettukin olevan, asioita vois ehkä kuvailla enemmän. Tosin sekään ei ole täysin välttämätöntä, kun tän genre on tätä seko-komediaa.. xD Mut ehkä tä oli vähän liian matala ikäräja? Varmuuden vuoks? '':D
Some people just need a high-five.
In their face.
With a chair.
-------------
Blue lips, blue vains
the colour of our planet from far far away