Kirjoittaja Aihe: FMA: Kiertävä helvetti, Roy/Kimbly, K-11  (Luettu 1297 kertaa)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
FMA: Kiertävä helvetti, Roy/Kimbly, K-11
« : 07.10.2009 22:02:30 »
Disclaimer: Fullmetal alchemistin hahmot ja maailman omistaa Hiromu Arakawa, en minä.

Kirjoittaja: Venomous
Beta: -
Ikäraja: K-11
Fandom: Fullmetal Alchemist
Paritus: Roy/Kimbly
Genre: angst

Varoitus: Kiroilua

A/N: Kaiken maailman ficlettejä -haasteeseen aiheella rare, fandom10 ja viisikymppiseen sanalla 017 lapset. Perkele, kyllä minä tuon sanan lapsi sitten sisällytin tähän ficciin, kun se itseään tähän tuputti...
Kiitän Picsiä parituksen ehdottamisesta. Ja minä todellakin taidan ansaita sen vuoden hitain kirjoittaja -tittelin... Kliseehkö aihe, mutta kivaa oli kun valmiiksi sai.
Tasan 300 sanaa. Jee. Ja ammattipilkuttajat, varokaa: minä en edelleenkään osaa pilkuttaa oikein. Jos olette oikein kivoja, quotatte ne virheet sieltä.


Kiertävä helvetti

Oliko se enemmän helvetti hänelle vai uhreille itselleen?

Kun Roy tappoi ensimmäisen lapsen, hän tahtoi lopettaa, muttei pystynyt enää laskemaan kättään. Sormi napsui tahtomattaan ja Bradley heidän yläpuolellaan hymyili, mutta ilmassa leijuvalta hiekalta kukaan ei erottanut Führeria, eikä siis voinut sanoa, oliko hymy isällistä vai ivallista.

Roy kyllä näki, että Kimbly hymyili. Mies seisoi hänen vieressään, hänen silmänsä hehkuivat viiruina, suu oli virneessä. Häpeämättömän iloisessa virneessä, ja Roysta Kimbly muistutti silloin enemmän hirviötä kuin mitään muuta. Hän tahtoi kysyä syytä toisen iloisuuteen, mutta jokin tarrautui hänen käsivarteensa ja hän keskittyi häiriötekijään, ravistellen ishvaalilapsen kimpustaan ja potkaisi kauemmaksi. Tyttö ei ehtinyt edes parkaista, kun oli kuollut, mutta Roy pelkäsi katsoa ruumista ja pakottautui ajattelemasta, koska pelkäsi, että itkisi.

”Sota on kamala, mutta me emme ole hirviöitä”, Kimbly oli kuiskannut. Roysta Kimblyn katse oli hätkähdyttävä, mutta rättiväsyneinä kukaan muu ei jaksanut keskittyä kuin iltapalaansa.

Vuoteet olivat kovia, eikä Roy pystynyt nukkumaan. Huonetovereita oli liikaa, tilaa hengittää liian vähän. Roy nojasi seinään peläten tukehtuvansa. Hän oli melkein alasti, mutta hän ei ollut pitkään aikaan uskaltanut riisua hanskojaan.

”Ne ovat vain symboleita”, Kimbly kuiskasi hänen vierestään. Hän oli selällään patjalla ja piti silmiään kiinni. ”Lapset. Ei kannata menettää yöuniaan niiden takia.”

”Elämän symboleita”, Roy vastasi. ”Ne ovat saatana osa elämää, ja me tuhoamme sen…”

”Aikuisetko eivät ole?”

”Eivät niin paljon.”

”Teoriasi on outoa”, Kimbly naurahti. ”Mutta ehkä outous on hyväksi tässä tilanteessa…”

Kimbly avasi silmänsä ja tuijotti Royta, eikä Roy kyennyt perääntymään kun Kimbly nousi suutelemaan häntä.


Hulluus ja viha kulkevat toisinaan käsi kädessä, mutta Roy ei ollut varma, oliko Kimbly kumpaakaan. Hän pelkäsi itse olevansa, sillä toisen vankeus tukahdutti; hän sääli ja inhosi, kieltäytyi sen vankilan tarkastuskäynneistä ja toivoi miehelle vapautusta.

Ja samalla Roy halusi tappaa Kimblyn, todellakin halusi, mutta hän ei uskaltanut katsoa toista silmiin ja pelkäsi tähtäävänsä pieleen, jos ei katsoisi.

// Beyond lisäsi fandomin alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 22:12:52 kirjoittanut Beyond »
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: FMA: Kiertävä helvetti, Roy/Kimbly, K-11
« Vastaus #1 : 08.10.2009 07:45:06 »
Tässäpä mielenkiintoinen aloitus päivälle. Ihanaa, että toteutit tämän parin, jota en olekaan ikinä aikaisemmin tullut lukeneeksi. Ei sillä että näitä löytyisikään mitenkään hirveitä kasoja luettavaksi, vaikka tässä onkin kieroa potentiaalia.

Royn ahdistus lasten tappamisen takia oli ihanaa ja samoin Kimbly väittämässä ettei sen takia kannata yöunia menettää. Kunnon kusipää. :D

Kiitoksia tästä aamupalasta, mukava oli. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


puolipro

  • ***
  • Viestejä: 497
  • BANG
Vs: FMA: Kiertävä helvetti, Roy/Kimbly, K-11
« Vastaus #2 : 16.10.2009 11:55:18 »
rehellisesti sanottuna eksyin lukemaan tämän, ja onneksi eksyinkin. en ois uskonu, että tää pari vois oikeasti toimiaki O__o

ishvaalissa voi tapahtua mitä vain, joten siinä mielessä tämä on todellakin mahdollinen pari. royn viha-rakkaussuhde kimblyyn oli hienosti saatu esiin. missä meidän mpreg : ( : (: ( molemmat jätkät on omalla tavallaan hurmaavia, ja tässä tuli ainakin kimblyn sellainen puoli esiin: julma mutta niiiiin hurmaava ja lässyn lässyn. apua, oikeesti, mä yllätyin todella että sä oikeesti sait tämän parin toimimaanD:d

voi voi, tykkäsinköhän.<3
can't you see, in my handwriting
the curve of my g? the longing

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: FMA: Kiertävä helvetti, Roy/Kimbly, K-11
« Vastaus #3 : 15.06.2010 21:51:55 »
Roy/Kimbly paritus, vau. Erikoinen pari, mutta sinun tyylilläsi kirjoitettuna todella sopiva! Tykkäsin paljon.

Kuvasit sodan kauhuja ja Royn tuntemuksia, Kimbly oli oma ihana karmaiseva itsensä.
Lainaus
Hulluus ja viha kulkevat toisinaan käsi kädessä, mutta Roy ei ollut varma, oliko Kimbly kumpaakaan.

Etsiskelin FMA ficcejä ja päädyin tänne ja nyt en sitten osaa sanoa mitään, vaikka tosiaan tykkäsin tämän tunnelmasta ja omaperäisestä parituksesta, ah rakentavuus on jossain kateissa. Kuitenkin tämä oli ihana triplaraapele, sopivan lyhyt jättäen lopun avoimeksi omalla tavallaan. Hyvä, että eksyin lukemaan tämän, Kimbly/Roy on harvinaista ja tässä tapauksessa myöskin oikein herkkua!

Nyt, kun olen sentään jonkinlaisen puumerkin itsestäni jättänyt niin kiitän ja kumarran!
ps. minä en ainakaan huomannut pilkkuvirheitä, joten nopanic!  ;)
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Arion

  • Vieras
Vs: FMA: Kiertävä helvetti, Roy/Kimbly, K-11
« Vastaus #4 : 15.03.2013 21:35:14 »
Tästä ei tule järkevää kommenttia, ei. Kimbly on jotenki...
 Pakko sanoa  että tykkäsin parituksesta ja paljon. Kummatki mun lempihahmoja FMAsta ja ku ne yhteen laitetaan, niin syntyy jotain aivan ihanaa. No, ihanaa ja ihanaa. Sodan ja Royn tunteiden kuvaus oli onnistunu hyvin, Roy on varmasti ahdistunu lasten tappamisesta, voin kuvitella sen ilmeen ja kaikki.
Kimbly oli semmonen että meni oikeesti kylmät väreet... Kuiskailemassa Royn korvaan hiljasella äänellä ja kumartumassa suutelemaan sitä, asdfghjklöä.
Tää lause saa mut näyttään koko viikonlopun siltä, et oo seonnu. Se on vaa jotenki...
Lainaus
Kimbly avasi silmänsä ja tuijotti Royta, eikä Roy kyennyt perääntymään kun Kimbly nousi suutelemaan häntä.
Jos tästä ficistä tehtäis joku lyhyt animenpätkä, nii kyllä sitte ois... ♥

Ei mun silmiin sattunu virheitä, mutta toisella kerralla lukiessa alko pikkasen ehkä tokkimään tuo Royn ja Kimblyn nimien toistaminen monta kertaa peräkkäin. Mutta ei muuta, kuvailu erittäin onnistunu, Roy on söpö ja tollanen parka ja Kimbly on vaan ylimaallisen ihana ja julma, tais tästä tulla kerralla mun lempiparitus. Ne sopii jotenki niin hyvin yhteen, tavallaan vastakohtia toisilleen, mutta kuitenki niin samanlaisia ♥ Lisää tällästä herkkua :o