Kirjoittaja Aihe: Mass Effect: Pysy luonani, S, Shepard/Kaidan  (Luettu 1653 kertaa)

Subbe93

  • ***
  • Viestejä: 424
    • Aamusta yöhön... -blogi
Mass Effect: Pysy luonani, S, Shepard/Kaidan
« : 30.08.2015 21:04:52 »
Otsikko: Pysy luonani
Kirjoittaja: Subbe93
Fandom: Mass Effect 3
Genre: Draama, fluff
Ikäraja: S
Päähenkilöt: Shepard/Kaidan
Tiivistelmä: Shepardilla on monia uskollisia ystäviä, mutta silti on olemassa yksi, joka istuu vierellä vahtimassa, että kaikki on kunnossa.
Vastuunvapaus: Mass Effect on BioWaren omaisuutta.
Haaste: Spurttiraapale III, sana: Kosketus
A/N: ”Don’t leave me behind.”
      Maailman kamalin pyyntö Kaidanilta Mass Effet 3:sessa. Siis luoja, miten sydämeni särkyy pieniksi palasiksi aina tuon pyynnön kohdalla. Tuntuu niin pahalta, etten ikinä pysty katsomaan Kaidanin ilmettä siinä kohtaa. Ja varsinkin, kun tiedät, että ne se saattaa olla heidän viimeinen hetki yhdessä…
      Tällä kertaa minä sain onnellisen lopun. Tai no miten sen ottaa. Ja sen saattelemana halusin kirjoittaa tämän.


Pysy luonani

”Älä jätä minua jälkeesi…”

Silmät revähtivät auki. Kesti hetki tajuta, että hän tuijotti valkoista kattoa, seuraava siihen, että oli edelleen sairaalassa. Kolmas hetki siihen, että äskeinen oli ollut vain uni.

Sydäntä särkevä muisto…

Komentaja Shepard huokaisi syvään sulkiessaan silmänsä. Hän liikahti hyvin varoen, sillä vieläkin jokainen liike tuntui tuskalta. Kuinka kauan kestäisi, että hän paranisi? Sen hän tiesi, ettei hänen päänsä kestäisi, jos hän joutuisi kauankin makaamaan toimettomana sängyssä. Se ei vain sopinut hänen luonteelleen.

Joku kosketti hänen poskeaan. Shepard aukaisi silmänsä. Hänen yläpuolelleen oli ilmestynyt tutut, lempeästi hymyilevät kasvot.

”Hei.”

Shepardin suupielet vääntyivät hymyyn, vaikka sekin tuntui sattuvan. ”Senkin pirulainen”, hän sanoi hiljaa ja sulki vain hetkeksi silmänsä. ”Tiedätkö, miten paljon hymyileminen sattuu?”

”Anteeksi”, Kaidan naurahti. ”Voin lähteä, jos tuotan sinulle tuskaa.”

”Älä”, Shepard sanoi nopeasti, ja meinasi nostaa kätensä tarttuakseen Kaidanin käteen, mutta käsi ei noussut juuri lainkaan. Turhauttavaa. ”Älä mene…”

”Shepard…”

”Minä vain… Olen niin onnellinen nähdessäni sinut aina kun herään”, hän jatkoi ja kohtasi Kaidanin katseen. Ja se oli totuus. Kaidan oli pysynyt hänen luonaan koko sen ajan, jonka komentaja oli sairaalassa viettänyt.

Shepard muisti liiankin hyvin, miten paljon hän oli pelännyt menettävänsä Kaidanin viimeisessä taistelussa. Hän muisti, miten paljon oli satuttanut Kaidania, ja miten oli ajatellut viimeisenä miestä, kun oli ollut varma kuolemastaan.

Hän ei tiennyt, mitä oli tehnyt ansaitakseen elää, mutta sen hän tiesi, että aikoisi korvata Kaidanille kaiken sen tuskan, mitä oli miehelle tuottanut.

”Ja minä olen onnellinen joka kerta, kun näen sinun avaavan silmäsi”, Kaidan sanoi ja kosketti jälleen Shepardin ruhjeista poskea. ”En aio menettää sinua enää.”

”Kaidan…” komentaja kuiskasi nojaten poskellaan miehen kosketusta vasten. Miten paljon hän halusikaan päästä ylös sängystä ja sulkeutua miehen syliin edes hetkeksi. ”Jää luokseni.”

”Jään, jos niin haluat”, Kaidan vastasi. Shepard vastasi kiitollisella hymyllä, ja sulki silmänsä, kun mies lähestyi ja painoi suudelman noille halkeilleille huulille.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2015 21:41:15 kirjoittanut Subbe93 »

"Zero is where everything starts!
Nothing would ever be born if we didn't depart from there...
Nothing would ever be achieved!"

- Shinichi Kudo (Gosho Aoyama)

Vargynja

  • Subject Zero
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Fuck your feeling
Vs: Mass Effect: Pysy luonani, S, Shepard/Kaidan
« Vastaus #1 : 13.12.2015 12:00:44 »
Oonko ihan kamala ihminen jos aattelen vaan kiltisti päässäni MenShep/Aidan söpöä homostelua tässä. Koska 3:ssa oli vain niin uskomattoman söpöö kun pääsi parittamaan MenShepin ja Kaidanin toisillensa.

Teksti oli söpö, kaikin puolin ja herkkä. Raapaleissa on aina se ongelma että lyhyessäkin tekstissä pitää olla paljon tunnetta ja tilannetta. Tässä ehkä vuoropuhelu vei kaiken muun huomion mihin kapasiteettia olisi voinut käyttää.


Subbe93

  • ***
  • Viestejä: 424
    • Aamusta yöhön... -blogi
Vs: Mass Effect: Pysy luonani, S, Shepard/Kaidan
« Vastaus #2 : 30.12.2015 19:48:18 »
Et mun mielestäni :D Toimiko se? Yritin kyllä jättää sen auki, onko Shepard mies vai nainen, mutta voi olla, että ajatukset ja repliikit ovat kääntyneet ennemmin naisellisemmaksi.

Täytyy myöntää, ettei raapaleet ole vahvinta alaani, koska minulla tuntuu olevan aina niin paljon asioita, jotka haluan mukaan, enkä koskaan onnistu saamaan niitä onnistuneesti mahdutettua siihen raapaleen tai triplan mittaan. Ja sit jos sen melkein saakin, niin sitten on muutamista sanoista kiinni, että mitta täyttyy, eikä niistä sanoista yleensä saa mitään kauhean järkevää aikaiseksi. Mutta onpahan yritetty :D

Kiitos ihanasta kommentista ^_^ Ihanaa huomata, että joku lukee videopelificejäni.

"Zero is where everything starts!
Nothing would ever be born if we didn't depart from there...
Nothing would ever be achieved!"

- Shinichi Kudo (Gosho Aoyama)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Mass Effect: Pysy luonani, S, Shepard/Kaidan
« Vastaus #3 : 28.12.2017 11:42:48 »
Uhh, ahh! Selkeesti mshalenkoa! En lue ollenkaan tuota ^ kommenttia jossa feminiinisyydestä puhutaan! <3

Ja lol Vargynja mikä kuva Kaidanista XD

Joo, mutta siis. Tällaista itsekin ajattelen aina, kun ME3 pelaan loppuun. Koska vaikka destroy-ending on kamala, niin sentään sen myötä voin kuvitella, että nämä kaksi ovat yhä yhdessä. Tai m!Shepard Garrusin kanssa, riippuu vähän headcanonista. Supersuloista tämä Shepardin syyllisyys, joka sekoittuu romantiikkaan ja sellaiseen... velvollisuudentuntoonkin. Kuinka hän haluaa korvata Kaidanille kaiken aiheuttamansa kärsimyksen. Vaikka Kaidan taatusti haluaakin, että Shepu korvaa sen kaiken (koska aw), niin Kaidan tietää, ettei Shepun tarvitse, koska Kaidan oli aina mukana vapaaehtoisesti, ihan vain siksi koska halusi. Ja koska oli Kaidan.

Mshalenko oli vain plussaa! Jotain kivaa reapereistakin johtui ;)


Jeee! Löysin taas kivan ficin Mass Effectistä! En oo kyl kauheen aktiivisesti etsinyt, mutta tämä sattui silmää kun stalkkailin ja ystävällinen vieras oli tätä tsekkaamassa ;D


Kiitos <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain