Kirjoittaja Aihe: Veripisara toisensa jälkeen (James/Lily, K-11)  (Luettu 2295 kertaa)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 756
Title: Veripisara toisensa jälkeen
Author: hiddenben
Rating: K-11 - tuplaraapale
Pairing: James/Lily
Genre: angst
Warnings: viiltelyä.
Summary: Kuinka paljon torjutuksi tuleminen sattuu?
A/N: Spurttihaasteeseen tulee tiistain raapaleena. Apuna käytetty sanaa neste.

Veripisara toisensa jälkeen

Maailma muuttuu jotenkin ensimmäisten verinorojen jälkeen. Katson huumautuneena, kun ne yksitellen tipahtelevat lämmitetylle kaakelilattialle. Veripisarat. Vilkaisen pientä taskuveistä, jonka olin edellisenä iltana teroittanut teräväksi; sen pinnalla kimaltelee tuo kaunis, punainen neste.

”Herranjumala, Potter! Kuinka usein minun täytyy sanoa sinulle ei, ennen kuin se syöpyy tuohon lisäkkeeseen, joka on olkapäidesi välissä? ”

Painan terän jälleen ihooni, entistä syvemmälle. Tunnen kipua, ja mustat pilkut ilmestyvät näkökenttääni, sumentaen ajatukseni. Silti sisälläni velloo intohimon, rakkauden ja humoristisuuden tunne. Jälleen kerran olin tullut torjutuksi, eikä siihen auttanut Siriuksen sanat.
”Ensi kerralla sitten, Sarvihaara. Ensi kerralla.”

Mitä minä oikein teen väärin?

Uusi verinoro jättää ohuen, punaisen pinnan jälkeensä toisen samanlaisen viereen. Suolainen kyynel tipahtaa sen päälle, lieventäen noron tummanpunaista sävyä. Nieleskelen, yritän saada tuskan takaisin sisälleni. Olen viettänyt vessassa jo liikaa aikaa. En kuitenkaan voi vastustaa kiusausta, kun vielä kerran painan terän kättäni vasten. Haluaisin päästää jonkinlaisen äänen tuskan merkiksi, joka paljastaisi tekemiseni. Haluaisin, että joku huomaisi tuskani ja haluaisi auttaa. Tai että hän suostuisi siihen yksinkertaiseen pyyntööni.

”James, onko kaikki kunnossa?”
”On, Sirius. Tulen hetken päästä.”

En kuitenkaan halua itse paljastaa mitään, ja vahingoittaa samalla lähimmäisiäni. En ole sen arvoinen.

”Mitä punaista sinulla on sormenpäässäsi? Vertako?”
”Viilsin sormeni vahingossa johonkin terävään. Ei se ole mitään.”

« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 13:25:25 kirjoittanut Renneto »

between the sea
and the dream of the sea

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Veripisara toisensa jälkeen
« Vastaus #1 : 30.12.2008 10:53:29 »
No huh, olipas rankkaa tekstiä. Kaunista siltikin. Pidin jotenkin tarinan asetelmasta, kerrankin James on se tarinan heikompi henkilö. Vähän olen sellaisiin tarinoihin törmännyt. Kuvailu oli onnistunutta, sait hyvin lukituksi tarinaan tuon "Tahtoisin kertoa jollekin, mutta en halua aiheuttaa heille sitä tuskaa, en ole sen arvoinen" - jutun, mikä viiltelyyn aika oleellisesti liitty yleensä.

Kokonaisuutena onnistunut teksti, jsota todella pidin :)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.