Kirjoittaja Aihe: Kieroutunut rakkaustarina, S angst, drama, tuplaraapale  (Luettu 2266 kertaa)

jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Title: Kieroutunut rakkaustarina
Author: jennimur
Genre: angst, drama
Rating: S
Character(s): pysyvät nimettöminä, mutta itse ajattelin Dracon (ensimmäinen pätkä) ja Hermionen.
Word Count: 200

A/N: Taas tämmönen hyvinkin nopeasti kyhätty (tupla)raapale, yllättäen. Kaksi eri näkökulmaa, sama kipeä asia. Kuuntelin tätä tehdessä Biffy Clyron biisiä Many of Horror. Otin siitä vähän vaikutteita. Osallistuu Spurttiraapale II -haasteeseen.

Palaute rocks.

Kieroutunut Rakkaustarina

Asiat olisivat voineet olla monella tapaa toisin. Minä voisin olla kuollut petturina ja pahan lapsena, voisin olla jättänyt kaiken hyvän ottamatta. Mutta asiat eivät ole niin ja niin sen kai täytyy myös pysyä. Nyt olen puoliksi paha, olen petturi ja hyväntekijä. Ei niin, että mielipiteet jakautuisivat tasaisesti, enemmän minua petturiksi kutsutaan. Ja suurin osa niistä, jotka kutsuvat ovat niitä, joiden rinnalla lopulta taistelin. Ehkä sen minä puran siihen, joka on aina puolustanut minua. Niinhän se menee, lähimmäiset kärsivät, vaikka tarkoittavat hyvää. Ehkä sen ei pitäisi mennä niin. Ehkä minun pitäisi vain unohtaa ja olla välittämättä. Ehkä niin en satuttaisi häntä.

*

Olen voinut jättää hänet monesti. Lukemattoman monta kertaa olen voinut sanoa että minulle riitti ja kävellä ulos ovesta. Silti en koskaan ole pystynyt siihen. Olen liian kiintynyt häneen, sillä osaa hän muutakin kuin satuttaa. Hän osaa olla se mies, jonka aina odotan hänen lopulta olevan ja se on ainakin osasyy minun jäämiseeni. Kieroutunut rakkaustarina on vain pelkkä köyhä metafora sille, mitä itse käyn läpi. Minulle se kaikki on vihaa ja rakkautta, kipua ja nautintoa. Kaikkia niitä niin lomittain, että on mahdotonta sanoa missä yksi alkaa ja toinen loppuu. Ehkä siksi onkin niin vaikea lähteä. Ehkä siksi en edes halua lähteä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 18:50:25 kirjoittanut zilah »
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Kieroutunut rakkaustarina, S
« Vastaus #1 : 24.02.2010 03:43:54 »
Lainaus
Kieroutunut rakkaustarina on vain pelkkä köyhä metafora sille, mitä itse käyn läpi.

Tykkäsin tästä lauseesta, se on hieno. :)

Muuten tämä ei herännyt oikein mitään ajatuksia ja tunteita, sorii. En vain yleensä tykkää näin epämääräisestä tekstistä, mutta sehän on vain mieltymyskysymys. :) Ei tämä huono ollut.
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.