Kirjoittaja Aihe: Twilight: Virhe, K-11, E/B, triplaraapale  (Luettu 2823 kertaa)

iines

  • ***
  • Viestejä: 63
Twilight: Virhe, K-11, E/B, triplaraapale
« : 04.02.2010 20:37:33 »
Ficin nimi: Virhe
Kirjoittaja(t): iines
Fandom: Twilight, Houkutus
Genre: action, deathfic, drama. triplaraapale
Ikäraja: K11
Paritus: viitataan E/B
Summary: ”Minun on pakko", hän vastasi.
Varoitukset: kuolema.

VIRHE
”Sattuuko?” vuosien varrella tutuksi tullut ääni sanoi puristaen murtunutta kättäni.
”Kiltti, älä”, anelin, ja kyyneleet kirposivat silmiini. Huomatessani kyyneleeni, voimakas käsi puristi kättäni vielä kovemmin.

Huusin tuskasta, ja minut potkaistiin märkään nurmikkoon. Sain haavan päähäni, ja veri levisi maahan. Meinasin oksentaa sen iljettävästä hajusta, joka tänä iltana oli tullut minulle tutummaksi kuin koskaan ennen.

Maatessani nurmikolla, katseeni kohdistui vasemmalle puolelleni. Silmäluomeni eivät suostuneet sulkeutumaan, vaikka sitä olisin halunnutkin. Ne olivat rävähtäneet auki näystä, jonka näin.

Keskellä tuttua pihaa, pienen kumpareen takana lojuivat sekalaisessa rykelmässä ruumiit, joiden omistajia kutsuin perheekseni – Alice ja Jasper, Esme ja Carlisle sekä Emmett ja Rosalie.
Mutta hänen ruumistaan ei näkynyt missään.

Ei, koska hän oli vielä elossa. Näin hänet huutaen tuskasta perheensä ruumiiden ympärillä.
Ehdin jo toivoa, että hän ei huomaisi minua. Turhaan – seuraavaksi hänen silmänsä huomasivat tuskasta vääristyneet kasvoni.

Hänen omissa silmissään syttyi raivo, kun hän huomasi, kuka minua pahoinpiteli.

Rakastamani henkilö nousi nopeasti pystyyn, mutta pahoinpitelijäni oli yhtä nopea, ja he paiskautuivat toisiaan vasten.

Pahoinpitelijäni sai heitettyä rakkaani kauemmaksi itsestään, ja hän tuli luokseni ivallisesti hymyillen.

”Teit väärin, kun valitsit minun sijastani tuon verenimijän”, hän sanoi kumartuen ylleni.
”Jake, älä tee tätä." Ääneni särisi pelosta.
”Minun on pakko", hän vastasi.
”Jake -”, aloitin, mutta tuntiesani kovan potkaisun vasemmassa jalassani, hiljenin.
”Bells, olisivat vain valinnut minut. Nyt on liian myöhäistä”, hän sanoi ja seuraavaksi tunsin ison kiven paiskautuvan kasvoihini.

Nuo olivat viimeiset sanat, mitkä ikinä kuulin. Mutta viimeinen asia, minkä ikinä näin, oli Edwardin tuskasta vääntyneet kasvot.
"Hyvästi, Edward", kuiskasin pimeyteen, joka sulki minut sisäänsä.

A/N: Jep, ei mikään kovin erikoinen, mutta tälläinen tuli mieleeni. Ja onhan tää aika perus "Bella kuolee ja Edward on tuskissaan", mutta juu.
 Anteeksi, team Jacob, mutta inhoan syvästi kyseistä herraa, joten..  ;D


Kupla muokkasi ikärajamerkintää.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 12:37:36 kirjoittanut Beyond »
oh well, i guess we're gonna find out
let's see how far we've come

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Virhe, K-13
« Vastaus #1 : 04.02.2010 21:04:42 »
Pidin! ♥
En ole ikinä pitänyt Jakea väkivaltaisena, mutta kiva huomata, että joku kirjoittaa hänet sellaiseksi :D Mut juu, pidin tästä paljon ja toivosin, että kirjoittaisit tälläisiä tänne lisää ;)
Rakentava kommenttini karkasi, mutta ajattelin tulla hehkuttamaan tämän ihanuutta! ♥

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

E_Bella

  • Vieras
Vs: Virhe, K-13
« Vastaus #2 : 04.02.2010 22:24:12 »
hih, kiva oli.. :D
en kyllä tiedä mikä mua alkoi hymyilyttää, mutta kumminkin.. =)  (voi johtua väsymyksestä...)ihana oli<3
kiva jos lisää kirjoittelisit tänne..  ::)
;)

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Virhe, K-13
« Vastaus #3 : 04.02.2010 22:43:15 »
En oo koksaan pitänyt Jakesta, oon mielessäni kuvitellut sen aina tollaisena XD No joo, mut siis oli hyvä!!! Lsää tämmöisiä!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 654
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Virhe, K-13
« Vastaus #4 : 12.02.2010 16:53:19 »
Tämä oli hyvä. :) Ajattelen Jacobin mukavaksi naapurinpojaksi, joten oli mielenkiintoista lukea vähän erilaisesta Jakesta...

”Sattuuko?” vuosien varrella tutuksi tullut ääni sanoi puristaen murtunutta kättäni.
”Kiltti, älä”, anelin, ja kyyneleet kirposivat silmiini. Huomatessani kyyneleeni, voimakas käsi puristi kättäni vielä kovemmin.

Pidin etenkin tästä kohdasta. Bella ja Jacob ovat tunteneet toisensa jo monta vuotta, mutta siltikään mokoma ketku ei välitä vaikka aiheuttaa Bellalle tuskaa.

Jäi vain vähän mietityttämään, että kuinka Jacob sai tapettua koko Culleneiden perheen ihan itsekseen?