Kirjoittaja Aihe: Twilight: It's a girl boy thing, K11 TOINEN LUKU!  (Luettu 9200 kertaa)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
IT’S A GIRL BOY THING

Author: Liinalotta (taas? ö_ö)
Fandom: Twilight
Pairing: Enpäs kerro, lalalala. Sen paljastan että AINAKIN ALUSSA mennään Bella/Mikeä. Jaa sitten tietenkin Rosalie/Emmett ja Alice/Jasper. Arvatkaa vaan mikä osuus Edwardilla on.. (sen saatte tietää.. joskus, HAHA!)
Rating: K11 oletettavasti.
Genre: Humour/Romance/Draama.
Disclaimer: S. M ownaa kaiken (taas!!). Paikka saattanee olla oma keksimäni, kihihi..
Warnings: Kiroilua. Ja kiroilua. Mainitsinko jo kiroilun? Öö väkivallan tynkää tarjolla, jos jotakuta kiinnostaa (ei TIETENKÄÄN tarkoin kuvailtua, muutenhan tää menis Ulkoavaruuteen jo). Seksiin viittaavia lauseita/puheita.

Summary: Bella ja Eddie pyörii IHAN eri jengeissä yliopistossa, ja sattuman kautta he päätyvät toistensa vihamiehiksi (tai naisiksi, pitäisikö sanoa), ja sattuman varaisesti.. HE VAIHTAVAT OSIA!! Eli Bella joutuu Edwardin kehoon ja Eddie Bellan kehoon.. Draaman ainekset ovat kasassa, kun molemmat alkavat nolaamaan toista kaikkien edessä.. Mitä tapahtuukaan?

Bellan jengiin kuuluu: Lauren, Jessica, Mike, Tyler ja Angela. Tosin Angela ei pyöri kovin paljoa jengin mukana, koska on kiltti.
(LUTKAJENGI ON KASASSA!! BELLA ON BIAATCH! AINAKIN ALUSSA!!)

Edwardin jengiin kuuluu:.. Nobody? Eddie pyörisi muiden Culleneiden/Halejen mukana, mutta on suuttunut heille.. Mutta mistä? Sen saatte tietää joskus..

A/N: Saanut vaikutuksia mm.. Kyseisestä leffasta (ja ei, en yritä matkia leffaa, sillä olen muutellut tätä suht koht paljon..), Johannan ja Hillan kanssa vietetystä ajasta, poikien tarkkailusta, ööm jaa.. Omasta käännöksestäni. x_x’
Kuka on kyllästynyt MACHO EDWARDIIN AINAKIN HETKEKSI? *viittaa*
Nojaa, nyt on Bellan vuoro olla biaatch..
Tässä prologissa ei tapahdu mitään jännittävää, mutta tämä alustelee lukujen asioita. Kiitos kaunis. Ps: NON VAMPIRES (ei vampyyrejä)!!!

//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon

Prologi – Who are you – nobody?

BPOV


Heräsin ja nousin ylös.

Viereltäni alkoi kuulua kuorsausta – kuka nyt oli vuorossa?
Katsahdin vierelleni. Mikehan se siinä.

Samassa päätäni alkoi jomottaa. ” Perhanan krapula.. ” Mutisin ääneen.

Lähdin hoippumaan kohti keittiötä päin.

Ilmeisesti Lauren tai Jessica oli jättänyt rintaliivinsä lojumaan lattialle, joten kompastuin siihen. Ei hetkinen.. Ovatko nuo minun rintaliivini?!

Istuin lattialla hetken, ja nousin ylös.

Kuulin laahaavia askeleita. ” B-bella? ” Kuulin Laurenin sanovan samalla kun haukotteli.

” Hei, ei saa haukotella! Se tarttuu! ” Sanoin Laurenille leikilläni.

” No, miten sinulla meni.. kenen kanssa olitkaan.. ” Lauren sanoi vieläkin haukotellen.

Pyöritin silmiäni. ” Miken. Etkö muista Mikea? ” Kysyin häneltä.

Pääkipu voimistui. ” ARH. Menen ottamaan särkylääkkeen ”, sanoin Laurenille nopeasti.
Hän lysähti sohvalle.

” Tuo minullek.. ” Hän keskeytti sanansa, ja nukahti.

Hymähdin Laurenille. Kuinkahan myöhään hänkin oli valvonut – ja oliko hänellä Tyler sängyssään?

Lähdin kohti lääkekaappia. Pöydällä lojui iso kasa kaljapulloja ja taisi siinä olla pari pulloa miestä väkevämpääkin.

Aukaisin lääkekaapin, ja pengoin sitä. ” Hitot! Ei TAASKAAN buranaa missään! ” Kiukuttelin ääneen.

Joku laahusti taakseni ja kietoi kätensä vyötäröni ympärille. ” Hei beibi.. Minne katosit? ” Mike supatti korvaani.

Käännyin ympäri. ” Olisin ottanut särkylääkettä, mutta sitä ei ole ”, sanoin Mikelle.

” Et sinä tarvitse särkylääkettä.. Onhan sinulla minut ”, hän sanoi ja nosti minut syliinsä.

Mikey kantoi minut huonettani kohti..

EPOV

Heräsin sängystäni.
(A/N2: Mä varoitin teitä aikaseimmin, TÄSSÄ EI OLE VAMPYYREJA. Tosin ois siitäkin tullut TOOSI hyvä idea jos oisin jättänyt vampyyrit. Mietin sitäkin, mutta mun mielestä tää idea on kivempi.. Keep reading..)

Taas sama päivä koulussa.

Taas samaa anteeksipyyntöjen kuuntelemista.

Taas anteeksipyyntöjen hylkäämistä.

Taas ISABELLA SWANIN ja hänen joukkonsa silmätikuksi joutumista.

**

” Huomenta ”, kuulin Emmettin sanovan minulle.

Murahdin.

” Eddie, anna jo anteeksi.. ” Emmett aneli.

” Ensimmäiseksi, nimeni EI OLE Eddie. Toiseksi, en ole saanut asiaa käsiteltyä loppuun vielä.
Kolmanneksi.. Jätä minut rauhaan. ”

Esme tuli keittiöön. ” Pojat! Johan minä sanoin teille.. Te ette saa tapella! ”

” Mutta äiti.. Emme me tappele ”, Emmett vänkäsi Esmelle vastaan. (A/N3: Hahaha, mulla on hauskaa Emmettin kirjoittamisessa.. Siitä tulee nyt ehkä ihan ääliö. Ällös välittäös.)

Esme katsoi Emmettiä murhaavalla katseellaan. ” Ai ette vai? ” Hän kysyi.

Pyöräytin silmiäni, ja menin jääkaapille. Aukaisin jääkaapin oven, ja otin sieltä mandariinin.

Istahdin pöydän ääreen, ja aloin kuoria sitä Esmen ja Emmettin kinatessa.

”.. OLEN JO ISO POIKA!! ” Emmett huusi Esmelle.

” Etkä ole. ” Esme sanoi Emmettille.

” Muistitko vaihtaa vaippasi, Emmett? ” Alice kysyi haukotellen kun laskeutui alas portaita.

Esme katsoi hölmistyneenä Alicesta Emmettiin. Käänsin katseeni punastuvaan Emmettiin, ja aloin nauraa. Esmekin alkoi nauraa.

Emmett käänsi katseensa Aliceen. ” ALICE!! SEN PITI OLLA MEIDÄN VÄLINEN ASIA!! ” Hän huusi Alicelle.

” Hups ”, Alice sanoi kohauttaen olkapäitään.

**

”.. Edward! Kuunteletko sinä minua OLLENKAAN? ” Esme kysyi.

” Sinun pitää mennä siskosi kanssa samalla autolla! ” Esme sanoi.

” Mutta Esm.. ” Yritin aloittaa vastaan. Hups. Esme käskee AINA sanomaan häntä ”äidiksi”. Vaikka eihän hän oikea äitini ole.

” Toista perässäni: ’ Mutta äiti’.. ” Esme käski minua.

” Mutta äiti.. ” Sanoin liioitellun dramaattisesti.

” Hyvä. Jatka puhettasi. ”

” En minä voi mennä ALICEN kyydillä SEN jälkeen mitä he tekivät.. ” Vänkäsin hänelle vastaan.

” No millä muulla meinasit mennä? ” Esme kysyi kohottaen toista kulmakarvaansa.
” Autosi on korjaamossa, Edward. ”

Huokaisin. ” No hyvä on.. ”

BPOV


” Auts. Olisi varmaan pitänyt vähän miettiä mikä päivä tänään on.. ” Mutisin Laurenille ja Jessicalle kun raahauduimme autoon.

” Ääh. Relaa, Bella. Voit nukkua tunneilla ”, Lauren sanoi.

” Niin ”, Jessica myönteli Laurenia. Jessica on AINA myöntelemässä Laurenia. AINA.

” Mutta sitten hiukseni menevät pilalle.. ” Sanoin heille.

He katsahtivat minuun kauhistuneina. ” IU! Kuka nyt haluaisi että hiukset menevät pilalle.. Ehkä meidän olisi pitänyt miettiä parempi ajankohta ”bileille”.. ” Jessica sanoi.

Lauren käynnisti auton, ja ajoi sen yliopistolle. Hän parkkeerasi sen vakiopaikkaamme.

Nousin ulos autosta. ” Juhuu! Mikey, Tyler! ” Lauren huusi pojille.

Tyler ja Mike alkoivat tulla luoksemme.

” No, Jessica.. Oletko miettinyt miten aiot iskeä hänet? ” Lauren kysyi Jessicalta.

Katsoin Jessicaa, ja hän punastui. ” No.. En.. ” Hän sanoi.

Lauren katsoi minuun. ” Ai niin, Bella. Saanko lainata sinun ripsiväriäsi? ” Hän kysyi.

Kaivoin laukkuani, ja annoin sen hänelle. ” Uskallapaskin rikkoa ”, varoitin häntä.

Jessica näytti hämmentyneeltä. No, näin asiamme menevät: ensin puhumme pojista, jonka jälkeen siirrymme meikkiin.

**

”.. Uskotko mitä hän teki? ” Lauren kysyi minulta kävellessämme käytävällä.

Olin hiljaa. Tuolla hän on. Taas.

” Huhuu, Bella? ” Lauren tökkäsi minua olkapäähän. Auts.

” Katso. Tuolla on taas poika yksinäinen ”, supatin Laurenille.

Lauren katsoi Edwardia.

Olimme vihanneet Edwardia siitä lähtien, kun.. No jaa. En muista.

Siitä on jo niin kauan.

Kävelin Edwardin luokse. ” Voi ressukkaa. Taasko olet yksin? ” Kysyin häneltä ivallisesti.

Hän kohotti katseensa minuun. ” Ja kuuluuko asia sinulle? ” Hän kysyi viileästi.

” Kuuluu. Minulle kuuluu kaikkien asiat.. Hei, kuka sinä olitkaan? ” Kysyin häneltä miettien.

” Olitko sinä Ben.. Ehei.. Anteeksi, en muista nimeäsi ”, sanoin hänelle hymyillen suloisinta hymyäni.

” Ahaa? ” Hän sanoi minulle ja lähti poispäin.

Joskus minun käy sääliksi tuota poikaa.

Mutta vain joskus.

En ikinä, ikinä haluaisi olla Edward.. Cullen?

A/N4: Jeah, luvut pitenevät sitten kun saan ne pidennettyä. Hope you like this! KOMMENTTIA. Joo, mulla oli haushkaa kirjoittaa Bellaa. Tein siitä tahallani tommosen idiootin. Mut älkää huoliko, se muuttuu joskus hyvikses.. Ehkä. (-:
KOMMENTTIA ÄKKIÄ!
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 12:32:16 kirjoittanut Beyond »
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #1 : 18.10.2009 17:56:22 »
haha, katsoin juuri kaksi kertaa samannimisen leffan, joten on kiva verrata tätä siihen. ;)

oikeinkirjoitus toimi ihan hyvin, pisteet siitä. juoni on valitettavasti minun kohdallani loppuunkulunut (hoaah, en toki saanut siitä leffasta tarpeekseni..), mutta ei se ole sinun vikasi. kuitenkin otsikon olisin vaihtanut.

jatkoa odottelen :)
to me you live in a world of chaos.

Hiroya

  • ***
  • Viestejä: 46
  • Hammaspeikko
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #2 : 18.10.2009 23:21:41 »
Uuuuuuuu...! :D
Täähän vaikuttaa mielenkiintoselta  ;) Virheitä en niinkään katellu, mä pysyin ainakin hyvin perässä ja silleen.
Tää oli muuten loistava idea tehä välillä Bellasta se biaaaatch ^^ Rakastuin muuten tohon sun kirjotustyyliis, se oli hauskaa luettavaa, nauroin meinaan jo tossa esittelyssä sille ^^'' Mut jatka ihmeessä, mä ainakin haluun kuulla lisää!!
Cute things kill people..

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #3 : 19.10.2009 11:14:11 »
Tyksin^^
Eli Jatkoa vaan.
Hyvin kirjotettu ja jne.^^
Muuta en osaakkaa sanoo.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #4 : 19.10.2009 13:22:17 »
Cath : Joo, itekkin katoin tuossa pari viikkoa sitten tän leffan kahdesti, ja tässä on tulos.. :--D Mietin kyllä nimiä, mutta päädyin tähän nimeen (joka on myös leffan nimi, kihi). Kiitos. :-)
Hiroya : Hehe, enpä oo ikinä kuullut että joku naurais mun kirjotustyylille (ehkä se on niin omaperäinen, kehhe), mut kiitos! :-D Jatkan tätä piakkoin.. Kiitos kommentistasi.
Rassermus : Kiitos, jatkoa laitan pian.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

karolux

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #5 : 21.10.2009 21:06:52 »
ihann hyvä idea ! =) ootan innol jatkoa, kuulostaa niin mielenkiintoselt aiheelt =)

Chelseya

  • Ledger
  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #6 : 21.10.2009 22:48:57 »
mahtava idea :"DD
odotan todella paljon jatkoa, nopeasti sitä tulemaan, kiitosss :"))
She had something to confess to
But you don't have the time so
Look the other way 
You will wait until it's over
To reveal what you'd never shown her
Too little much too late

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #7 : 24.10.2009 11:02:11 »
Todella hyvä idea! Rakastan semmoisia ficcejä missä Bella on biatch! Jatkoo! :D
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

Hiroya

  • ***
  • Viestejä: 46
  • Hammaspeikko
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #8 : 22.11.2009 13:23:19 »
Jop, aikaismemmin jo oon sanonut että rakastan sun kirjoitustyyliäs ja sellattis 8D Mut, olisko kohta jo tulossa jatkoa, kun viimeluvusta on jo AIKA kauan?  ???
Cute things kill people..

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #9 : 22.11.2009 14:35:33 »
Uuu, täähän on kiva! Olen kyllä kieltämättä kyllästynyt siihen maailman omistaja -Edwardiin. Joten bitch-Bella käy mainiosti. Ooc on aina mukavaa luettavaa :D
Kiinnostais kovasti, että miten tää tästä etenee, joten jatkoa peliin :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #10 : 27.11.2009 16:01:31 »
A/N: Dodiid, täddäpä teille luku.. Hope you like it.

Ensimmäinen luku – Oh my gosh!!

BPOV (A/N2: siis nyt nää povit pysyy samana vaikka Bella oiskin Eddien kehossa jne. Ettette mene sekasin. (-: )


Herätyskelloni soi, ja nousin sängystä. Haukottelin leveästi ja raavin päätäni. Hetkinen.. Raavin uudestaan päätäni. Ja uudestaan.

MITÄ HITTOA HIUKSILLENI OLI TAPAHTUNUT?

Juoksin peilin eteen, ja katsoin siihen. Kiljaisin kauhusta. Tai siis.. Se oli parahdus. Eiväthän pojat osaa kiljua? En tiedä.

OLIN MUUTTUNUT YHDESSÄ YÖSSÄ!! POJAKSI!!

.. Tarkemmin sanottuna Edward Culleniksi!

Onkohan Cullen muuttunut minuksi? Pohdiskelin, kun joku tuli koputtamaan ovelleni.

” Edward.. Aika herätä ”, naisen ääni sanoi. Pudistin päätäni ja päätin totella ääntä.

Hetkinen.. Yöpyykö Cullenin poika Aatamin asussa?!

Parahdin uudestaan. Vaatteet täytyy etsiä.. Kompastelin vaatekaapille, ja aukaisin sen.

Vaalea paita.. Kyllä.. Mustat housut.. Not.. Selasin aikani housuja, kunnes löysin mieleiseni; tummat farkut!

Kävelin ovelle, ja aukaisin sen. Menin ovesta, mutta pääni kolahti ovenpieleen. (A/N3: Kakka, ovensuuhun.. Siis siihen ylhäälle. En osaa selittää. ö_ö’)

” Saatana ”, kirosin ääneen. JOPA ÄÄNENI OLI MUUTTUNUT! Vaikenin hetkeksi.

” Edward, mitä olen puhunut sinulle kiroilusta? ” Naisen ääni kuului taas.

Pyöräytin silmiäni ja juoksin alakertaan.

Makeeta, ainakin voimani olivat kasvaneet. Nyökyttelin tyytyväisenä päätäni.

Menin johonkin suuntaan, jossa toivoin keittiön olevan. Pian jääkaappi tuli vastaani. Aukaisin sen, ja otin sieltä omenan.

” Huomenta ”, murahdin naiselle joka hyöri uunin ääressä. Oliko tuo Edwardin äiti?

Nainen hymyili. ” Heräsithän sinä vihdoin! Huomenta, Eddie kulta ”, nainen sanoi.

Pian joku iso, mustahiuksinen hemmo asteli keittiöön – oliko hänen nimensä Arthur? -, ja kaatoi itselleen lasin omenamehua.

” Eddie.. Anna anteeksi ”, ’Arthur’ yritti.

Mikä piti antaa anteeksi, päässäni pyöri. Katsoin häntä hölmistyneenä.

”.. Rosie, minähän käskin sinua ostamaan sen violetin eikä vihreää! Vihreä on niin out! ” Pikku keiju – Alice(ko)- kiljui puhelimeen.

Nainen kohotti kulmakarvojaan, ja tyttö lopetti puhelun.

” Esme, tarvitsen uusia.. ” tyttö aloitti, mutta nainen keskeytti hänet mulkaisemalla häntä.

” ÄITI ”, nainen korvasi. Naisen nimi oli siis Esme.

Nousin ylös, kun olin viimeistellyt omenani, ja heitin sen roskakoriin. Lähdin tarpomaan ylöspäin, ja kaaduin matkalla.

Katsoin käteni (tai siis.. Edwardin kädet..) ja kynnet läpi ettei mikään niistä ole katkennut.

” PASKA! KYNSI KATKESI! ” Parahdin kovaan ääneen. Iso mustahiuksinen tyyppi tuli alas tuijottamaan minua.

” Eddie.. Oletko sinä homo?! Etkä kertonut Emmettille mitään.. ” tyyppi aloitti. EMMETT. Emmett.. Olin aivan varmasti kuullut tuon joskus.

Mulkaisin häntä, ja lähdin Edwardin huoneeseen. Paiskasin oven kiinni, ja päässäni välähti. Voisin alkaa nolata Edward Cullenia oikein olan takaa..

A/N4: Jotta jätän teidät jännitykseen, seuraavassa osassa Edward on muuttunut Bellaksi. (-: KOMMENTTIA. Lyhyt oli, tiedän. (-: Kommentoikaa virheistä, että saan ne korjatuksi.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #11 : 27.11.2009 20:42:36 »
Haaaaa :DDDD
Joo. Jotenkin. En tiiä tykkäänkö vai en. Hmmm. Kannattaa kirjottaa lisää ja paljon, ett osaan sanoo ;)
Joo, mut siis. kai mä sit tykkäsin tai jotai, eli jatkoa^^

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #12 : 27.11.2009 21:00:53 »
Nyt jookos hei äkkiä seuraava luku kehiin! Haluan tietää Edwardin reaktion :D Ja että miten he kaksi oikeen toimivat tilanteen kanssa!
Sori, en osaa rakentavaa kirjotella :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #13 : 27.11.2009 23:20:28 »
Lainaus
PASKA! KYNSI KATKESI! ” Parahdin kovaan ääneen. Iso mustahiuksinen tyyppi tuli alas tuijottamaan minua.

” Eddie.. Oletko sinä homo?! Etkä kertonut Emmettille mitään.. ” tyyppi aloitti. EMMETT. Emmett.. Olin aivan varmasti kuullut tuon joskus.

Mulkaisin häntä, ja lähdin Edwardin huoneeseen. Paiskasin oven kiinni, ja päässäni välähti. Voisin alkaa nolata Edward Cullenia oikein olan takaa..


HAHA ihan paras ficci!  ootan jatkoo tosi paljon, haluun tietää mitä Bella siis "edward"  keksii nolata itteään.
:p

JATKOA! ♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Embuu

  • vammanaama
  • ***
  • Viestejä: 76
  • because you are the only exception ♥
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #14 : 28.11.2009 16:28:59 »
Tää on ihan paras!! :D
Bellan rooli on tässä minun mielestäni tosi hyvä..
Jatkoo vaan! Odotan jo innolla :)

~Emb
daadaaadaaadaaadaa

amorgirl

  • Vieras
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #15 : 28.11.2009 23:06:29 »
HAHAH! kynsi katkes ;D Toivottavasti jatkoo tulee pian....
En muuta osaa sanoo, paitsi et se oli vähä lyhyt :(

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #16 : 28.11.2009 23:53:10 »
Hahaa..  ;D
Kynsi katkes.. Nyt se nolaaminen sitten alkaa.. :D
Jatkoa tuleen vaan. :)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Adrianna

  • ***
  • Viestejä: 12
  • I really need u tonight
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #17 : 29.11.2009 12:40:55 »
En osaa sanoa muuta kuin ihana  :D
Anteeksi. ;D
Jatkoa vaan ;)

mao-chan

  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #18 : 18.12.2009 21:27:00 »
Tää on kyllä ihan sika hyvä! Ihana!
Pidän siitä kun Bella on kerrankin se suositumpi.
Jatkoa odottelen innolla!
(sori nyt ei kyllä oo mitään rakentavaa mielessä) 
allikosta ojaan ja siitä takas tielle, mulla taitaa olla suhun pieni pakkomielle

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: It's a girl boy thing, K13 PROLOGI!
« Vastaus #19 : 21.12.2009 16:50:06 »
A/N: Joo siis, kiitoksia pallljon kommenteistanne. Tein nyt teille tämän luvun koska sitä halusitte.. Jos teillä on jotain ideoita miten voisin nolata Bellan+ Eddien, niin kertokaa niitä heti. :-D Mullakin on pari ideaa, mutta ne tulevat joskus myöhemmin ehkä..

Toinen luku – I’m a girl!?

EPOV


Joku koputti oveeni. ” Bellaa? ” Pojan ääni sanoi oven takaa.

BELLA? Enkö olekaan omassa sängyssäni.. Nousin pöllämystyneenä pystyyn ja katsoin ympärilleni.

LUOJA. En TODELLAKAAN ole omassa sängyssäni..

” Bella? ” Pojan ääni kysyi uudemman kerran.

Onko tämä unta? Nipistin itseäni. En herännyt.

Nipistin toisen kerran. En herännyt.

Paska.. Kirosin mielessäni, ja istahdin peilin ääreen. Miten hemmetissä olin joutunut ISABELLAN sänkyyn?

Tuijotin peiliin. Mistä lähtien MINULLE oli kasvanut pitkät hiukset? Ja yhdessä yössä?

Katsoin peiliä tarkemmin. Huomasin jotkut kaksi outoa näppylää yöasussani – hetkinen, sekin oli tytön.. Tämä alkaa olla huolestuttavaa! -, ja tökkäsin toista niistä.

Oliko minulla kasvaimia? Vedin yöasun pääni yli. Heitin sen lattialle, ja katsoin ”kasvaimia” tarkemmin.

Eivät ne kyllä kasvaimilta näyttäneet.. Otin toisesta kiinni, ja puristin sitä. Rypistin kulmiani. Ei tämä kyllä kasvaimelta näyttänyt. Ehkä pitäisi käydä kysymässä..

Nousin penkiltä ylös – hei, sekin oli vaaleanpunainen.. Oliko Emmett tehnyt minulle uuden pilan?! -, ja menin ovelle. Aukaisin sen, ja astuin ulos.

Ei tämä kyllä kodiltani näyttänyt, mietin kummissani.

” Ehkä Esme on muuttanut sisustusta yhdessä ”, mutisin ääneen.

Törmäsin johonkuhun, ja päätin kysyä tältä kysymykseni.

” Kuule, ovatko nämä jotkut kasvaimet? ” Sanoin hänelle osoittaen näppylöitä.

Törmäsin johonkuhun blondiin poikaan – kuka hän oli? -, ja tämä naurahti.

” Bella, Bella, Bella.. ” Poika sanoi. BELLA? Mielestäni olin Edward..

” Itse asiassa olen.. ” Aloitin lauseeni, mutten kerennyt sanoa sitä loppuun, sillä pian poika suuteli minua.

HYI SAATANA!! Kiljuin mielessäni, ja vetäydyin suudelmasta.

” HYI! ” Huusin hänelle, ja juoksin toiseen suuntaan ilman paitaa.

” OVATKO NÄMÄ JOTKUT KASVAIMET? ” Kiljuin keittiössä seisovalle tytölle.

” Bella..? Ne ovat rintasi ”, tyttö sanoi virnistäen.

” Hei, Mike tulee! ” Tyttö sanoi taputtaen käsiään yhteen.
RINTANI?

Mistä lähtien pojilla on ollut rinnat? JA BELLA? Olen EDWARD. En Bella.

Hetkinen.. Juoksin takaisin huoneeseen, jossa nukuin. Katsoin peiliin tarkemmin, ja huomasin muuttuneeni.

OLIN TYTTÖ!

Kiljuin täyttä kurkkua – ei, on miehisempää sanoa karjuin.

Pian se sama blondi poika ryntäsi huoneeseeni.

” Bella? Mikä hätänä? ” Hän kysyi huolestuneena. Hän astui lähemmäs, ja siveli poskiani.

Pudistin päätäni, ja läpsäisin hänen kätensä pois.

Poika jatkoi hivelyään, ja löin häntä naamaan hipaisten hänen hiuksiaan.

” HIUKSENI! ” Poika kiljahti – kuulitte oikein, KILJAHTI-, ja juoksi pois.

Opetus numero yksi: Tärvele blondin pojan hiukset, jos haluat päästä eroon hänestä.

Itse asiassa.. Virnistin ilkeästi peilikuvalleni. Voisin alkaa kostaa Isabella Swanille. Kaikki nämä vuodet kiusattuna olemisesta..

Aloin pitää olla Isabella Swan.

**

A/N2: SORIIIII, lyhyt oli. Ankst. SORI. KOMMENTTIA(?)
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen