Kirjoittaja Aihe: Twilight: Rakkauden liekeissä [K-11]  (Luettu 9025 kertaa)

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Twilight: Rakkauden liekeissä [K-11]
« : 01.06.2009 20:38:48 »
Author: MagicBook (Taikakirja)
Pairing: Selviää kun luet.
Rating: K11
Fandom: Twilight, Houkutus, Uusikuu, Epäilys , Breaking dawn.
Genre: romance ja jotain muutakin.
Warnings: Kiroilua, Ja voi sisältää  paljastuksia Houkutuksesta  tai luultavasti sisältääkin. Ja jotkin kohdat on kopsattu kirjoista.
Summary: Bella on muuttanut Forksiin ja tutustuu tavallisiin ihmisiin niin kuin Aliceen, jonka kautta hän tutustuu myös hänen poikaystäväänsä Edwardiin ja Alicen veljeen Emmettiin, johon hän rakastuu.  Syntyy useita pairingeita ja paljon rakkaussotkuja. Lisäksi paljastuu yksi suuri salaisuus ja syntyy täpäriäkin tilanteita.
A/N: Lukemaan vaan :D Ja kommentoikaa sillä tämä on minun ensimmäinen ficcini.

//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon

Ensimmäinen luku: Ensi tapaaminen



BPOV



Äiti vei minut lentokentälle, ja ajoimme koko matkan ikkunat auki. Phoenixissa oli 24 astetta lämmintä, sinitaivaalla ei pilvenhahtuvaakaan. Jäähyväiseleenä olin pannut ylleni lempi puseroni:valkoisen hihattoman reikäommelpaidan. Matkavarusteena minulla oli anorakki.

Washingtonin osavaltion luoteisosassa, Olympian niemimaalla, sijaitsee Forks-niminen pikkukaupunki, jossa taivas on melkein aina pilvessä. Kaupunkipahaisessa sataa enemmän kuin missään muualla Yhdysvalloissa. Juuri Forksista ja sen synkän painostavasta ikihämärästä aiti oli karannut minun kanssani, kun olin vain muutaman kuukauden ikäinen. Ja Forksissa olin joutunut viettämää kuukauden joka ikinen kesä aina neljätoistavuotiaaksi saakka. Siinä vaiheessa minä viimein panin hanttiin: kolmena viime kesänä Charlie, minun isäni, on lomaillut kanssani Kaliforniassa kaksi viikkoa kerrallaan.

Nyt minä olin karkoittamassa itseni Forksiin – ja odotin seurauksia kauhunsekaisin tuntein. Minä inhosin Forksia.

Charlie oli suhtautunut todella mukavasti koko juttuun. Hän tuntui ilahtuvan aidosti siitä, että muuttaisin ensi kertaa asumaan hänen luokseen jotakuinkin pysyvästi. Hän oli jo ilmoittanut minut lukioon ja aikoi hankkia minulle autonkin.

                                 ----------------------------------------------

Port Angelesissa satoi, kun kone laskeutui. Se ei ollut minusta huono enne – väistämätön tosiasia vain. Olin jo jättänyt hyvästit auringolle.

Charlie oli tullut vastaan partioautolla. Sitäkin oli jo osannut odottaa. Kelpo Kelpo forksilaiset tuntevat Charlien poliisipäälikkö Swanina. Minä halusin ostaa vähillä rahoillani oman auton ennen kaikkea siksi, etten joutuisi ajeleemaan ympäri kaupunkia jossa on hälytysvalo katolla.

Minä kompuroin koneesta kentälle, ja Charlie rutisti minua kömpelösti toisella kädellään.

”Hei Bells, mukava kun tulit”, hän sanoi tartuttuaan vaistomaisesti minusta kiinni, etten kaatuisi.

Autossa istuimme hiljaa sanaakaan sanomatta. Minä en keksinyt mitään sanottavaa ja Charlie näytti pitävän hiljaisuudesta joten keskityin tuijottamaan ulos ikkunasta.

                                ------------------------------------------------

Olin purkaamassa tavaroitani kun kännykkäni soi. Otin sen taskusta, se oli Renée.
Pianoin vastaus näppäintä.

”Bella?”Äidin ääni kysyi.

”Hei äiti”Vastasin tyyneellä äänellä.

”Onko kaikki hyvin, kultaseni? Miten lento sujui? Tuliko isäsi vastaan?”Kuului jono kysymyksiä.

”Kaikki hyvin, isä tuli vastaan ja lento sujui hyvin”Vastasin ja vasta nyt aloin ihmettelemään miten äiti oli arvannut
että olin jo Charlien luona.

”Äiti, väsyttää ihan kamalasti lähetä vaikka sähköpostia niin vastaan sinulle huomenna, jooko”Sanoin yrittäen kuulostaa väsyneeltä.

”Hyvä on. Öitä kulta”Hän sanoi pienen tauon jälkeen.

”Öitä”sanoin ja lopetin puhelun. Heitin puhelimen sängylleni. Vilkaisin kelloa se oli jo puoli yksitoista joten tämä oli sopiva aika mennä nukkumaan. Viikkasin viimeisen sinisen t-paidan kaappiin ja lähdin kylppäriin. Olin jo ehtinyt purkaamaan sinne hamaasharjan ja muut pesuvälineet. Pesin hampaat ja palasin huoneeseeni. Vaihdoin pyjamaan ja menin sänkyyni.
Laitoin herätys kellon soimaan seitsemältä ammulla sillä minulla alkoi koulu jo huomenna. Vetäessäni peiton sivuun puhelin lennähti lattialle.
”Voi hemmetti”Kusikain. Olin niin väsynyt etten jaksanut nousta etsimään puhelinta. Vedin peiton korviin ja yritin nukahtaa. Mietin hyviä puolia tänne tulosta ja pian vaivuin jo uneen.

                                    ------------------------------------------------

Herätyskelloni soi ja aloin hakea sitä. Sammutin sen ja käännyin toiselle kyljelleni. Hetken päästä tajusin että täytyi mennä kouluun. Avasin silmäni ja katsoin herätys kelloani. Se näytti 7:01am. Vetäisin peiton pois päältäni ja nousin istumaan. Haukottelin ja venyttelin. Se tuntui erityisen ihanalta. Jo tähän aikaan aamusta taivasta peitti tummat sadepilvet.

”Voih!”Voihkaisin ja nousin pystyyn.

 Astelin kohti kylppäriä. Kylppärissä katsoin peiliin. Tukkani sojotti joka suuntaan. Pesin hampaat ja harjasn hiukseni laittaen ne siistille ponihännälle. Tallustin takaisin huoneeseeni ja etsin kaapistani jotain päälle puettavaa. Päädyin sinisiin farkkuihin ja liilaan villapaitaan. Vilkaisin itseäni vielä kerran peilistä.

”Noniin Bella. Ensimmäinen päivä koulussa joten älä nolaa itseäsi
”Sanoin itselleni ja reppu olallani astelin alakertaan.
 Charlie oli jo ruokapäydässä.

”Huomenta Bella.” Hän sanoi katse kiinni sanomalehdessä jota hän parhaillaan luki.

”Huomenta, isä” Vastasin hymyillen ja laskin reppuni vapaalle tuolille. Otin kaapista kulhon ja kaadoin siihen muroja sekä maitoa. Istuuduin pöytään ja aloin lusikoida muroja.

”Millä sinä aijot lähteä kouluun?” Charlie kysyi katse kiinni edelleen sanomalehdessä.

”Kävellen , luulisin” Sanoin ja nopensin vauhtiani. Minulla luultavasti ei ollut paljoa aikaa.

”Ahaa” Charlie vastasi. Kun olin syönyt murot loppuun nousi ja laitoin kulhon tiskialtaaseen.

”Tiskaan koulun jälkeen” Sanoin ja suukotin isää poskelle.

”Hei sitten isä” Sanoin ja otin reppuni lähtien ulos ennen kuin Charlie ehti sanomaan mitään. Lähdin kävelemään koulua kohti.

                                       ---------------------------------------------

Kun saavuin koulun pihaan aloin epäröimään. Ympäriltä kuului vain naurua ja puhetta kun oppilaat suuntasivat sisälle. Ajattelin vain seurata heitä ja astelin sisälle. Katseeni oli kiinni lukujärjestyksessä jonka alla oli kasa muita papereita. En ehtinyt ottaa kuin pari askelta kun törmäsin johonkuhun.

Törmäyksestä paiskauduin lattiaan ja kaikki laput lennähtivät mikä mihinkin. Katsoin ylösja tytön joka oli ojentanut kätensä. Tutkailin häntä. Hän oli hyvin kaunis.
Hänellä oli keskipitkät hiukset, ruskeat. Hänen kasvonpiirteensä olivat täydelliset. Tartuin häneen käteen ja nostin itseni pystyyn. Vasta nyt huomasin että hän oli hiukan lyhyempi kuin minä.

”Anteeksi että seisoin tiellä” Hän sanoi säteilevästi hymyillen.

”Tuota...eikö minun... pitäisi tavallaan pyytää anteeksi sinulta koska törmäsin.. sinuun.”Kysyin epärööiden. Hän vain nauroi minulle.

”Ei toki. Oletko sinä se uusi tyttö? Isabella Swan?”Hän kysyi katsoen minua arvioivasti.

”Bella vain”Sanoin ja hymyilin hänelle alkaen keräillä lappuja jotka olivat lentäneet pitkin käytävää. Hän auttoi minua kohteliaasti kerämään lappuni.

”Olen Alice, tuo on veljeni Emmett”Hän sanoi ojentaen laput minulle ja osoittaen sitten oikealla seisovaa poikaa. En ollut huomannut hänen molemmilla puolilla seisovia poikia. Emmet oli pojista suurin, lihaksikkain ja näytti hivevnen pelottavalta.

”Ja Edward, poikaystäväni” Hän sanoi ja meni toisen hyvin hoikan, ruskeatukkaisen pojan viereen suukottaen tuota suulle. Edward oli pitkä ja hänen silmänsä olivat kullan väriset niinkuin emmetilläkin. Hänen siuksensa sojottivat ylöspäin. Hän oli hyvin komea. Mutta katseeni ei viipynyt hänessä pitkään.

Pian katseni oli siirtynyt taas Emmettiin. Vasta nyt huomasi kuinka hyvän näköinen hän oli.
Hän hymyili ja hänen hymynsä sai minut sanottomaksi. Han katsoi minua myös.

”Ensimmäinen päivä koulua ja sinä mokaat pahasti” Emmett sanoi nauraen.

”Älä viitsi kiusata” Alise sanoi ja katsoi veljeensä vihaisesti.

”Se oli vain vitsi!” Emmet puolustautui.

”Sitä paitsi, ei sun sisko jokasesta vitsistä tarvii vetää herneitä nenään.” Hän sanoi iskien minulle silmää. Samassa Edward mottasi Emmettiä kylkeen nyrkillään. Emmett katsoi murhaavasti Edwardiin ja Edward vain hymyili.

”Älä välitä Emmettistä, hän on aina tuollainen, lapsi mikä lapsi.”Hän sanoi ja katsahti lukujärjestystäni.

”Minullakin on Englantia, mennään yhdessä” Hän sanoi hymyillen ja lähti taluttamaan minua suuntaan mistä olin tullut. Käytävillä ei ollut enään paljon väkeä kun saavuimme Englannin luokkaan juuri ennen opettajaa.





EDWARD POV




”Et ole tosissasi! Ne oli niin huonojakin ettei ne pystyny millään voittamaan!”Sanoin Emmettille kun kävelimme käytävää pitkin Alicen perässä. Sitten Alice kääntyi ja alkoi kävelemään takaperin.

”Minäkin katsoin sen pelin. Lopputulos oli 1-3”Alice sanoi ja pian hän horjahti meitä päin.
Minä ja Emmett pysähdyimme ja huomasimme jonkun tytön, joka oli luultavasti törmännyt Aliceen. Jähmetyin paikallani ja katsoin tuota vierasta tyttöä . En ollut nähnyt häntä ennen.
En kuunnellut tarkkaan heidän keskusteluaan. Kuulin vain osan.

”Ei toki. Oletko sinä se uusi tyttö? Isabella Swan?”Alice kysyi.

”Bella vain”Vieras tyttö vastasi ja näytti hymyilevän. Sitten hän alkoi keräillä lappuja jotka olivat lentäneet pitkin käytävää. Alice auttoi kerämään lapput.

”Olen Alice, tuo on veljeni Emmett”Alice sanoi ojentaen laput Bellalle ja osoittaen sitten Emmettiä.

”Ja Edward, poikaystäväni” Hän sanoi ja käveli luoksen painaen suukon suulleni. Hymyillin hänelle.

”Ensimmäinen päivä koulua ja sinä mokaat pahasti” Emmett sanoi ja kuulin hänen nauravan.

”Älä viitsi kiusata” Alise sanoi ja katsoi Emmettiin vihaisesti.

”Se oli vain vitsi!” Emmett puolustautui.

”Sitä paitsi, ei sun sisko jokasesta vitsistä tarvii vetää herneitä nenään.” Hän sanoi iskien Bellalle silmää. Samassa mottasin Emmettiä kylkeen nyrkilläni. Emmett katsoi murhaavasti minuun ja minä vain hymyilin.

”Älä välitä Emmettistä, hän on aina tuollainen, lapsi mikä lapsi.”Alice sanoi ja vilkaisi jotain Bellan paperia.

”Minullakin on Englantia, mennään yhdessä” Kuulin Alicen sanovan. Olin itse kääntynyt kävelemään toiseen suuntaan ja Emmett käveli ihan vieressäni.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 14:07:43 kirjoittanut Beyond »
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #1 : 01.06.2009 22:27:07 »
Mielenkiintonen idea  :). Mutta kirjotus virheitä oli kamalasti

Rose

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #2 : 01.06.2009 22:37:43 »
Todella hauska idea, mutta kirjotusvirheitä löytyi melko paljon. Kannattaisi varmaan harkita betaa. Ei nyt ole mitään kauheen rakentavaa kommenttia,  jatka ihmeessä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 22:39:19 kirjoittanut Rose »

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #3 : 02.06.2009 10:27:17 »
Hmmm...mielenkiintoista, mielenkiintoista!

Iha hyvä idea. Itse en vaan pysty ajattelemaan Alicea ja Edwardia suukottelemassa, se on jotenkin hirveä mielikuva!  ;D Itse jäin odottamaan innolla jatkoa, ja mitä kaikkea tässä voikaan vielä tapahtua!

Kirjoitusvirheitä oli todella paljon. (niin kuin muut ovat jo sanoneet) Suosittelen kirjoittamaan tämän jollain ohjelmalla, mikä näyttää kirjoitusvirheet, tai sitten betakin on ihan hyvä!

”Älä välitä Emmettistä, hän on aina tuollainen, lapsi mikä lapsi.”Hän sanoi ja katsahti lukujärjestystäni.

”Minullakin on Englantia, mennään yhdessä” Hän sanoi hymyillen ja lähti taluttamaan minua suuntaan mistä olin tullut. Käytävillä ei ollut enään paljon väkeä kun saavuimme Englannin luokkaan juuri ennen opettajaa.
Tuossa kohtaa, en oikein tiennyt kuka puhuu, luulin aluksi, että se oli Edward, mutta sitten kun olin lukenut Edward PoV:in niin sain tietää, että se olikin Alice.
another stranger

entinen vohveli

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #4 : 02.06.2009 12:10:53 »
Jjoo... Idea on hyvä, kuten on todettu. Aika vaikea on minunkin kuvitella Alicea ja Edwardia yhdessä, mutta katsotaan, miten tämä tästä etenee. Minä ainakin luen mielelläni jatkoa, kun saat semmoista aikaan.

Minäkin ehdottaisin joko betan hankkimista tai jollain kirjoitusohjelmalla kirjoittamista, joka paljastaisi virheet. Sinun oma läpilukusikin helpottaisi varmaan tilannetta, sillä tuolla oli joitakuita virheitä, jotka huomaa helposti jokainen, vaikkei olisi perehtynyt pilkunviilaukseen. :D

Lainausmerkkien käyttö... Tai siis, johtolauseen (kai se on johtolause? kesäloma vasta aluillaan ja minä jo olen unohtanut kaiken!) laittaminen tuonne perään. Lainaanpa tästä tämän puhelun ja kirjoitan sen sitten niin kuin se kai pitäisi olla...?

Lainaus
”Bella?”Äidin ääni kysyi.

”Hei äiti”Vastasin tyyneellä äänellä.

”Onko kaikki hyvin, kultaseni? Miten lento sujui? Tuliko isäsi vastaan?”Kuului jono kysymyksiä.

”Kaikki hyvin, isä tuli vastaan ja lento sujui hyvin”Vastasin ja vasta nyt aloin ihmettelemään miten äiti oli arvannut
että olin jo Charlien luona.

”Äiti, väsyttää ihan kamalasti lähetä vaikka sähköpostia niin vastaan sinulle huomenna, jooko”Sanoin yrittäen kuulostaa väsyneeltä.

”Hyvä on. Öitä kulta”Hän sanoi pienen tauon jälkeen.

”Öitä”sanoin ja lopetin puhelun.
”Bella?” äidin ääni kysyi.

”Hei äiti”, vastasin tyynellä äänellä.

”Onko kaikki hyvin, kultaseni? Miten lento sujui? Tuliko isäsi vastaan?” Kuului jono kysymyksiä.

”Kaikki sujui hyvin, isä tuli vastaan ja lento sujui hyvin (voisi ehkä muotoilla jotenkin paremmin)”, vastasin ja vasta nyt aloin ihmettelemään, miten äiti oli arvannut, että olin jo Charlien luona.

”Äiti, väsyttää ihan kamalasti. Lähetä vaikka sähköpostia niin vastaan sinulle huomenna”, sanoin yrittäen kuulostaa väsyneeltä.

”Hyvä on. Öitä kulta”, hän sanoi pienen tauon jälkeen.

”Öitä”, sanoin ja lopetin puhelun.

---

Koittaa nyt tuostakin tajuta jotain... Yhden lauseen muutin kahdeksi, koska se kuulosti paremmalta. Ehkä sinun oli tarkoituskin laittaa se niin? Miten ikinä, koitappa, jos tuosta saisi irti edes jotenkin tuo johtolauseen laitto. :)
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #5 : 02.06.2009 20:30:09 »
A/N:Pahoittelen kirjoitusvirheitäni. Yritän kirjoittaa mahdollisimman oikein. Pahoittelen silti, jos jokin pilkku puuttuu tai kirjoitusvirheitä tulee teille vastaan ja luultavasti Emmettin nimi on kirjoitettu väärin, kunhan tekstistä saa selvää  ;). Ja kiitos kommenteistanne  ;D. Ja odotan uusia kommenttejanne innoissani ;D



Toinen luku: Rosalie



BPOV



Astelin Alicen saattamana ruokasaliin. Vilkuilin samantien täynnä olevia pöytiä kun astelimme eteenpäin ja Alice minun huomaamattani lastasi tarjottimeni täyteen ruokaa.

”Alice?” Kysyin kun en nähnyt ainuttakaan vapaata pöytää. Jokaisessa pöydässä istui ihmisryhmiä, jotka olivat uppoutuneet keskusteluun.

”Niin?” Alice vastasi hajamielisesti laitten taas jotain tarjoittimelleni.

”Öö... Missä me istutaan?” Kysyin Alicelta tuijottaen edelleen varattuja pöytiä.

”Oikealla ikkunan vieressä”, hän sanoi naurahtaen. Katseeni kääntyi automaattisesti ruokalan oikeanpuolisen, ikkunan viereiseen pöytään. Siellä istui vain kaksi poikaa toinen pitkä ja hoikka, toinen lihaksikas ja iso. Emmettin tunnistin samantien, mutta pitkän ja hoikan pojan nimeä en muistanut. Olin varma, että Emmettin tunnistaisin monen kilometrin päästä tai miljoonan ihmisen seasta sillä hän oli niin komea ja huomiota herättävä.

”Onko sinun veljesi muuten...” Aloitin, mutta keskeytin, sillä minua alkoi nolottaa kysyä sellaista.

”... varattu?” Alice jatkoi kysymystäni ja naurahti. Minä puolestaan ihmettelin, miten hän arvasi mitä olin kysymässä.

”Siis, onko hän sinun pikkuveli vai isoveli?”, kysyin valehdellen samalla. Hän ei näyttänyt huomaavaan sitä.

”Isoveli”, hän vastasi. Hänestä huomasi, että asia ärsytti häntä. Se oli ihan ymmärrettävää, mutta hetkessä hänen ilme kirkastui.

”Nyt keksin! Pidetään sinun tulosi kunniaksi bileet”, hän sanoi ja alkoi hymyilemään säteilevää hymyään.

”Loistavaa, menen heti kertomaan muille!” Hän huudahti ennen kuin ehdin sanoa mitään
ja hän vain lähti olettaen että seuraisin häntä.

Suuni loksahti auki kun katsoin hänen menoaan. Ei voinut olla totta! Alice järjestäisi bileet!
Suljin suuni ja ravistelin päätäni. Eihän tämä käynyt päinsä. Käännyin ottamaan tarjottimen, mutta jähmetyin siihen paikkaan.

Katsoin tyrmistyneenä tarjotinta. Alice oli ollut hyvin hajamielinen kun hän laittoi ruokaa tarjoittimelleni. Se nimittäin oli TÄYNNÄ ruokaa. Alimpana siinä oli  lautanen, joka pursui yli ranskalaisia. Sen ympärille oli pitkin tarjotinta levitetty runsaasti ketsuppia. Keskellä ranskalaisia oli muutama keksi ja ketsuppiin oli liimautunut salaatinlehtiä. Lisäksi tarjottimen reunalla seisoi lasi maitoa, josta oli mennyt yli maitoa myös tarjoittimelle. Kaiken huipuksi keskellä lasia kellui MYSLIPATUKKA!

Ravistelin taas päätäni uskomatta näkemääni. Otin tarjoittimeni ja astelin kohti pöytää, missä kolmikko jo istui. Alice näytti yli-innostuneelta. Hän puhua pölpötti, miten hänen bileistään tulee unohtumattomat. En ollut vihainen Alicelle; kai sitä pitää tottua uuteen ja ainoaan ystävääni.

”Niistä bileistä tulee mahtavat”, hän sanoi minulle, kun istuin hänen ja Emmettin väliin.

”Sinulla on outo maku Bella”, kuulin Emmettin sanovan, kun hän katsoi tarjotinta.
Täytyi myöntää, että se näytti kerta kaikkiaan ällöttävältä.

”Alicen hajamielisyyttä”, mutisin ja otin ranskalaisen. Pian ranskalainen oli jo kadonnut suuhuni.

”Bileistäkö täällä puhutaan?” kuului vieras ääni. En huomannut, että Emmettin ja Edwardin välissä oli vapaa tuoli. Mutta ei se kauan vapaa ollut, kun blondi tyttö siirsi sen melko lähelle Edwardia ja istui siihen. Tuo blondi oli hoikka ja hänen hiuksensa olivat kiharat. Ne loistivat kultaisina ikkunan läpi tulvivassa auringon valossa, ja hänellä oli vaaleansiniset silmät, jotka näyttivät aivan akvamariineiltä. Hänen ihonsa näytti sileältä, ja hänen kasvonpiirteensä olivat sulavat ja yhtä täydelliset kuin Alicellakin. Hän oli kaunein näkemäni tyttö.

Tyttö laittoi yhden kätensä Edwardin olkapäälle ja toisen hän sujautti pöydän alle. Luultavasti Edwardin jalalle. Hän näytti kuiskaavan jotakin Edwardin korvaan, ja Alice näytti hyvin vihaiselta.
Pystyin vain toivomaan, ettei Alice saisi kohtausta, sillä hän näytti repeävän kiukusta.

”Sinua ei ainakaan kutsuta sinne,  eitkä sinä ole tervetullut tähän pöytäänkään”, Alice tivaisi
ja katsoi murhaavasti tuohon niin kauniiseen tyttöön.

”Siinäs kuulit Rosalie, Alice on nyt vähän hermona”, Emmet sanoi. Katsahdin häneen, ja hän näytti  olevan purskahtamaisillaan nauruun.

”Joku on vähän huonolla päällä”, Rosalie sanoi ja nousi tottelevaisesti. Hän hymyili omahyväisesti ja lähti kävelemään ohitseni omaan pöytäänsä.

Noin säälittävä akka ei ole tarpeeksi hyvä sinulle Edward”, Rosalie sanoi niin hiljaa, että olin ainut, joka kuuli.
En viitsinyt sanoa Alicelle mitään.

”EDWARD! Miksi sinä vain istuit siinä!” Alice alkoi huutaa Edwardille huitoen käsillään ja katsoi Edwardiin syyttävästi.

”Alice rauhoitu...” Edward yritti rauhoitella häntä.

”EN! Miksi minun pitäisi rauhoittua!?” Alice vastasi  huutaen. "Hänen kätensä oli ties missä, mutta et tehnyt elettäkään siirtääkseen sitä!"

”Sinulla on tunteita ROSALIETA kohtaan!! SINÄ...EDWARD... SIKA!!!" Alice jatkoi ennen kuin kukaan ehti sanoa mitään. Kaikki ruokalassa olivat aivan hiljaa ja tuijottivat Alicea. Äkkiä hän nousi kaataen tuolinsa. ”Edward... Olen pettynyt sinuun...” hän sanoi nyt jo normaalilla äänellä pudistaen päätään ja poistui ruokalasta. Edward pinkaisi pystyyn ja lähti hänen peräänsä huutaen Alicen nimeä.





EDWARD POV




”Mitäs pidät Bellasta?” Emmett kysyi minulta. Olimme istumassa ruokalassa vakiopöydässämme.

”En oikein tiedä. On hän aika kaunis", myönsin ja katsoin Emmettiin.

”Entä sinä?” kysyin uteliaana.

”Hän on ihan OK...” Emmett vastasi ja otti ranskalaisen lautaseltaan.

”Hänessä on jotain... erityistä”, sanoin katsoen ikkunasta.

”Et kai ala tunteelliseksi?” Emmett härnäsi. Siitä hyvästä mottasin häntä nyrkilläni olkapäähän.

”Se oli vain vitsi...” hän sanoi nauraen.

”Hei pojat!”, Alice sanoi ja kumartui antamaan minulle suukon.

”Höh. Miksi te vaan suukottelette; ette suutele ollenkaan” Emmett sanoi esittäen pettynyttä.

Pyöräytin silmiäni ja otin Alicea niskasta kiinni ennen kuin hän ehti vetämään päätään pois ja suutelin hänen sileitä, pehmeitä huulia. Hän vastasi suudelmaani. Se kesti melko kauan, mutta sitten Alice irrottautui minusta ja istahti tuolilleen.

”Onko parempi?” Kysyin Emmettiltä. Hän vain virnuili vastaukseksi.

”Olkaas nyt hiljaa ja kuunnelkaa... Minä pidän bileet sen kunniaksi, että lukioomme on saapunut uusi tyttö, Bella”, Alice selosti hymyillen säteilevästi.

”Ja te Emmett Cullen ja Edward Masen autatte minua”, hän sanoi mutta en enää kuunnellut häntä, sillä katseeni oli kiinnittynyt tarjotintaan tuijottavaan tyttöön, Bellaan.

”Edward?” kuulin Alicen kysyvän.

”Niin, kulta?”  siirsin taas huomioni häneen.

”Voisiko äitisi auttaa minua järjestämään ruoat?” Alice toisti, mutta ajatukseni olivat taas muualla.

”Kuka?” Kysyin tällä kertaa keskittyen täysin.

”Voiko sinun äitisi, Esme Masen, tulla kokkaamaan ruokaa juhlia varten, sillä meidän isämme, Carlisle Cullen, auttaa myös” Alice sanoi venyttäen nimet tahallaan jotta varmasti ymmärtäisin.

”Joo. Miksi sinulla on muuten hernekeitossa myslipatukka?” kysyin.

Alice katsoi minua hämmästyneenä ja katsoi  lautaseensa. Emmett purskahti nauruun.
Alice otti patukan pois ja kuivasi sen paperiin.

”Oho, mutta ei siitä sen enempää”, hän sanoi ja kääntyi hänen viereensä ilmestyneeseen Bellan puoleen.

”Sinulla on outo maku Bella”, kuulin Emmettin sanovan. Käännyin katsomaan Emmettin tavoin Bellan tarjotinta. Se näytti hyvin... ällöttävältä.

”Alicen hajamielisyyttä”, Bella mutisi ja otti ranskalaisen. Pian ranskalainen oli jo kadonnut hänen suuhunsa.

”Bileistäkö täällä puhutaan?” kuului vierestäni. Katsahdin ylös Rosalieen hänen siirtäessä tuolinsa lähemmäs minua. Hän istui alas laittaen yhden käden olkapäälleni ja toisen reidelleni. Jähmetyin − tästä ei hyvää seuraisi.

”Haluaisitko Edward tulla meille pitämään vähän hauskaa? Voit soittaa milloin vain.”, hän kuiskasi korvaani.

En vastannut mitään. En halunnut olla liian epäkohtelias, mutta en halunnut suututtaa Aliceakaan enempää,  jonka leiskuvat silmät ennustivat jo muutenkin räjähdystä. Toivoin vain olevani jossakin aivan muualla.


”Sinua ei anakaan kutsuta sinne, eitkä sinä ole tervetullut tähän pöytäänkään”, Alice tivaisi
ja katsoi murhaavasti Rosalieen.

”Siinäs kuulit Rosalie, Alice on nyt vähän hermona”, Emmet sanoi  pidättellen naurua.  Minua ei kyllä naurattanut.

”Joku on vähän huonolla päällä”, Rosalie sanoi ja nousi tottelevaisesti. Hän hymyili omahyväisesti ja lähti kävelemään omaan pöytäänsä. Tukahdutin hepoittuneen huokauksen.

”EDWARD! Miksi sinä vain istuit siinä!” Alice alkoi huutaa minulle huitoen käsillään ja katsoi minuun syyttävästi. Nyt se siis alkoi. Aloin kuumeisesti miettiä, miten saisin hänet rauhoittumaan.

”Alice rauhoitu...” aloitin, mutta hän keskeytti saman tien.

”EN! Miksi minun pitäisi rauhoittua!?” Alice vastasi  huutaen. "Hänen kätensä oli ties missä, mutta et tehnyt elettäkään siirtääkseen sitä!" Hän siis huomasi, missä Rosalien kädet viipyivät.

”Sinulla on tunteita ROSALIETA kohtaan!! SINÄ...EDWARD... SIKA!!!" Alice jatkoi ennen kuin kukaan ehti sanoa mitään. Kaikki ruokalassa olivat aivan hiljaa ja tuijottivat Alicea. Äkkiä hän nousi kaataen tuolinsa.

 ”Edward... Olen pettynyt sinuun...” hän sanoi nyt normaalilla äänellä ja lähti ruokalasta pudstaen päätään. En välittänyt Rosaliesta. Alice oli suuttunut väärän tytön takia:  sisälläni tunsin rakastuvani Bellaan. Nousin kuitenkin ylös ja lähdin Alicen perään, sillä en ollut vielä valmis luopumaan hänestä.

Alice oli juossut naisten vessaan. Seurasin häntä sinne, enkä välittänyt siellä olevista tytöistä.

”Alice sinä käsitit kaiken väärin...” aloitin. Tyttö vain kääntyi minuun selin päin. Otin häntä olkapäistä ja käänsin hänet takaisin minuun päin välittämättä siitä, että hän takoi rintaani nyrkeillään.

”PÄÄSTÄ IRTI EDWARD!!” Hän huusi ja hänen silmistään valui kyyneleitä.

”Anna minun selittää...” rukoilin. Vihdoinkin hän nosti päänsä ja katsoi minuun.

”Yritä!” hän sanoi hetken kuluttua. Hänen äänensä oli kiukkuinen.

”Alice, se olisi ollut liian epäkohteliasta, jos olisin vain tönäissyt hänet tuolilta ettei hän vain olisi koskenut minuun. Etkö sinä tajua, että minä rakastan sinua? Jos et niin minä rakastan sinua”, valehtelin hänelle. Aikaisempi palo sydämessäni häntä kohtaan oli kadonnut siitä lähtien kuin näin Bellan.  Pidin häntä vain ystävänäni. En uskaltanut sanoa sitä, varsinkaan tällaisessa tilanteessa. Irroitin otteeni hänen olkapäistään ja annoin hänen nojautua rintaani vasten.  Kiedoin käteni hänen ympärilleen.

”Minäkin rakastan sinua Edward”, hän kuiskasi ja halasi minua.

”Aiothan sinä pitää ne bileet?” kysyin toivekkaasti. Alice naurahti.

”Jos sinä haluat”, hän sanoi ja tunsin hänen hymyilevän.

”Haluan, mutta mennään nyt tunnille”, ehdotin ja me lähdimme pois vessasta biologian tunnille. Käytävällä Bella liittyi seuraamme. Sydämmessäni tuntui taas syyllisyyden pisto.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 21:06:31 kirjoittanut MagicBook »
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #6 : 02.06.2009 21:37:32 »
VAUU! Tälläistä minä oikeasti olen kaivannutkin! Juuri tälläistä! Pisteet siitä!  ;D

Kerroppa minulle yksi asia, onko Edward, Alice, Emmett ja nytkin Rosalie vampyyrejä? Jos eivät ole, suosittelen pistämään tuohon alkuun, että kaikki ovat ihmisiä.

Odotan jatkoa todella!  ;)
another stranger

entinen vohveli

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #7 : 02.06.2009 21:51:18 »
Jes, juuri tällaista odotin! Edward <3 Bella, awwwww.

Olihan siellä noita kirjoitusvirheitä (lähinnä pisteet, pilkut, lainaussysteemit, joista mainitsin edellisessä viestissäni), mutta minun on pakko ylistää tätä ideaa. Keksit jotain uutta vaihteeksi ja toteutat ajatusta loistavasti. :)

Jatkoa vaan mahdollisimman nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 15:14:03 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #8 : 03.06.2009 20:27:35 »
A/N: Kiitos kommenteistanne. ;D Kaikki siis ovat ihmisiä. Se taisi olla vähän epäselvää mutta nyt sitten ilmoitan sen tässä. :D Hyviä lukuhetkiä ja odottelen kommenttejanne. ;D Tämä on eräänlainen väliluku ja melko lyhyt. Seuraavasta luvusta onkin tulossa paljon pidempi. ;D


Kolmas luku: Valmisteluja




BPOV



Astuimme sisään biologian luokkaan. Opettaja Banner oli juuri saanut sanottua lauseensa loppuun ja katsoi meitä vihaisesti. Alice ja Edward menivät istumaan paikoilleen. Yllätyin kun he eivät näyttäneet istuvan vierekkäin samassa pöydässä. Alice istui takarivissä jonkun pojan vieressä ja Edward istui yksin. Astelin Bannerin luo.

”Olen Isabella Swan, uusi oppilaanne”, sanoin katsoen opettajaa ja peläten, että joutuisin esittäytymään aivan kuin englannin tunnillakin.

”Ole hyvä ja istu vaikka tuohon Masenin viereen”, Banner sanoi ja viittasi Edwardia kohti.

”Tiedoksi niille, jotka vasta tulivat, käsittelemme kappaletta neljä”, opettaja ilmoitti heti kun olin päässyt paikalleni. Vilkaisin Edwardiin ja hymyilin hänelle. Hän vastasi hymyyn ja siirsi katseensa kirjaansa. Minäkin avasin kirjani ja aloitin lukemaan kappaletta neljä.

Minua kiinnosti, miten Edward sai Alicen leppymään, mutta olisi liian tungeksivaa kysyä sitä.

Kun kello pirisi tunnin päätteeksi, kaikki ryntäsivät ulos luokasta. Käytävällä tunsin, miten lämmin käsi tarttui ranteestani. Katsahdin ylös ja huomasin Alicen kiskovan minua ulos.

”Minne me olemme menossa?” kysyin Alicelta hämmästynyt ilme kasvoillani. Joku nauroi minulle, se oli Emmett. Hän oli saanut meidät kiinni ja käveli takanani kun Alice johdatti meidät ulos.

”Bella, me lintsaamme koulusta” hän selitti.

”Niin, jotta voisimme heti aloittaa”, Alice täydensi.

”Aloittaa mitä?” kysyin edelleen hämmästyneenä. En tajunnut kerta kaikkiaan mitään siitä, mitä he höpisivät.

”Bella, meillä on tänään bileet ja on niin monta asiaa hoidettavana, että ei haittaa, vaikka olisimme pois yhdeltä liikuntatunnilta”, Alice jatkoi ja käveli kohti hopeaa Volvoa ja keltaista Porschea. Alice vetäisi minut Porschen etupenkille ja istui itse ratin taakse. Edward ja Emmett näyttivät menevän Volvoon. Pian Alice kiihdytti jo pois koulun pihalta.

”Voisitko viedä minut ensin kotiin, jotta voisin vaihtaa vaatteeni?” kysyin Alicelta.

”Toki”, hän vastasi ja kiihdytti vauhtia. Muutamassa minuutissa olimmekin jo Charlien talon edessä.
Lähdin astelemaan ovelle, ja Alice tuli perässä.  Isän partioautoa ei näkynyt. Avasin ulko oven ja jätin kengät eteiseen. Alice seurasi esimerkkiäni ja lähdimme kapuamaan portaita ylös huoneeseeni. Aloin penkoa laatikoitani ja otin sieltä punaisen mekon. Puin sen päälleni samalla kun Alice oli taas puhumassa bileistään.

”Meillä on paljon hommia”, hän sanoi ja huokaisi.

”Lähdetäänkö?” kysyin hetken kuluttua kun olin saanut hiukseni kauniisti kiharalle.

”Sinä näytät hyvältä”, Alice vain vastasi ja lähti edeltä alakertaan.

”Kiitos”, sanoin ja seurasin häntä autolle.

                                  -------------------------------------

Saavuimme Alicen talolle ja astelimme sisään. Heti ensimmäisenä oli sali, johon luultavasti vieraat sijoittuisivat. Hetken päästä kuulin ulko-oven avautuvan ja sisään asteli nainen, jonka arvelin olevan Edwardin äiti. Hän oli pitkä ja hoikka ja hänelläkin oli kullanruskean väriset silmä. Hän näytti noin 35-vuotiaalta ja hänen hiuksensa olivat punaruskeat.

”Hei, oletko sinä Isabella Swan? Olen Esme, hauska tutustua”, hän sanoi lämpimästi hymyillen ja ojentaen kättään.

”Sano vain Bellaksi”, vastasin ja kättelin häntä. Hänen kätensä oli lämmin ja sileä.

Pian ovesta tulivat Emmett, Edward ja joku mies, jota en tunnistanut. Hänellä oli vaaleat hiukset ja hänenkin silmänsä olivat kullanruskeat. Hänen kasvonsa olivat hyvin liidunvalkeat. Hän oli komein mies, jonka olin koskaan tavannut. Hänen kädessään oli salkku, joten arvelin hänen tulevan juuri töistä.

”Hei, oletko sinä Isabella Swan? Olen tohtori Cullen, mutta sano vain Carlisleksi, hauska tutustua”, hän sanoi tismalleen samalla tavalla kuin Esme vähän aikaa sitten. Carlislen ääni oli miehekäs, mutta mielyttävä. Hänkin ojensi kätensä.

”Bella vain”, vastasin ja kättelin häntäkin. Heti kun kätemme kohtasivat säpsähdin. Carlislen käsi oli jääkylmä ja tismalleen yhtä valkoinen kuin hänen kasvonsakin.

”Miksi sinun kätesi on noin kylmä?” kysymys pulpahti ulos suustani, ennen kuin ehdin estää itseäni.

”Hän tuli juuri ulkoa, johtunee varmaan siitä” Esme vastasi takanani ja hymyili.

”Luultavasti”, Carlisle myönsi ja lähti yläkertaan. Hetken päästä hän tulikin jo takaisin toisissa vaatteissa ilman salkkua.

                                 






ESME POV



Kaikki oli melkein valmista. Huoneessa oli discotunnelma ja oli melko pimeää, vaikka siellä oli muutamia kirkkaasti loistavia värillisiä lamppuja. Taustalla soi musiikkia, ja joka puolella oli serpentiiniä. Keskellä kattoa roikkui discopallo. Astelin Carlislen viereen, joka oli asettelemassa naposteltavia pöydälle.

”Carlisle...” minä aloitin hiljaa, mutta en tiennyt miten jatkaa.

”Niin?” Carlisle kysyi katsoen minuun hymyillen.

”Onko hänestä kuulunut mitään?”

Carlislen hymy hyytyi. ”Port Angelesissa on tapahtunut jälleen yksi murha, jolle ei ole löydetty järkevää selitystä. Hän on edelleen jossakin lähellä”, mies madaltaen ääntään.

”Minä olen väsynyt jo tähän Carlisle. Kuusitoista vuotta hän on jahdannut meitä. Haluan, että me olisimme taas yksi suuri perhe.”

”Esme, hän etsii viisihenkistä perhettä. Minä en kestä jos teille tapahtuu jotain”, sanoi Carlisle ahdistuneella äänellä.

”En pysty olemaan hetkeäkään enää erossa sinusta”, sanoin ja tunsin, että äänessäni oli samanlaista ahdistusta.

”Meidän täytyy. Lastemme tähden”, jatkoi mies.

”Ei tänään. Annetaan nuorison pitää hauskaa rauhassa”, sanoin tarttuen Carlislea kädestä ja lähdin johdattamaan häntä yläkertaan rappusia pitkin.

All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #9 : 04.06.2009 12:15:23 »
Oi jatkoa! :O

Esmellä ja Carlislella suhde!  :o Tämä käy jännäksi!

Asiat menivat tässä jokseenkin nopeasti. Mutta ihailtavan nopea tahti kirjoittaa uusia lukuja!  ;)

jatkoaa?
another stranger

entinen vohveli

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #10 : 04.06.2009 12:51:26 »
Oho, tämähän jatkuu vieläkin yhtä mielenkiintoisena, ellei vieläkin mielenkiintoisempana. Alice on kyllä niin mahtava noiden juhlat ovat kyllä taas niin Alicea, ettei voi edes kommentoida sitä mitenkään. :D Hmm, Esme/Carlisle -jutskat jäivät kyllä niin auki, että odotan todella paljon seuraavaa osaa. Kiitos tästä. :)
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 15:11:43 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #11 : 06.06.2009 02:01:51 »
A/N: Elikkäs tässä on lupaamani seuraava luku. Toivon, että nautitte siitä.
Pidän viikon lomaa, koska menen leirille, joten seuraavan luvun ilmestymisessä voi kestää. Kiitos kommenteistanne ja odottelen kommenttejanne tästä luvusta innolla.



Neljäs luku: Bileet



BPOV



Näin sivusilmällä, miten Carlisle ja Esme lähtivät yläkertaan. Ajattelin, etteivät he halunneet häiritä ja siksi poistuivat huoneesta. Ovikello soi ja keskeytti mietteeni. Alice meni avaamaan ovea, ja Edward käänsi musiikin kovemmalle. Sisään tulvahti väkeä. Kukaan ei ollut tutun näköinen, paitsi yksi. Hänellä oli vaaleat hiukset ja siniset silmät. Rosalie.
Hänen päällään oli kultainen mekko, jossa oli hopea vyö. Hän näytti upealta, mutta Alice ei kuitenkaan ollut aikomassa päästää häntä sisälle. Minä olin utelias ja astelin Alicen rinnalle.

”Ei sinua ole kutsuttu”, Alice sanoi happamasti, eikä yrittänyt edes olla kohtelias.

”En anna sinun flirttailla Edwardilleni”, hän lisäsi ja katsoi Rosalieta silmät leimuten.

”Enpä luule, että olet kutsunut tuota nörttipoikaakaan, mutta päästit hänet silti”, Rosalie sanoi viitaten poikaan, jolla oli hiekanruskeat hiukset ja joka oli mielettömän laiha. Hän näytti söpöltä kun hän seisoi selkä meihin. Sitten hän kääntyi, ja kasvoni vääntyivät inhosta.

Pojan kasvot olivat täynnä näppylöitä ja finnejä. Hänen pyöreät rillit olivat vinossa hänen nenänsä päällä, ja hän hymyili meille kun huomasi tuijotuksemme.
Hänen hampaat olivat kuin jäniksen: valmiina jyrsimään kaiken, mikä eteen sattui. Ne olivat keltaiset, ja mielessäni haistoin hänen hengityksen. Minua huimasi.

Ennen kuin kukaan ehti sanoa mitään, Rosalie työntyi ohitsemme hymyillen voitonriemuisesti. Alice ei tehnyt elettäkään estääkseen häntä. Hän vain suuntasi Edwardin luo.

”Sinä muuten näytät hyvältä”, kuului tuttu ääni takanani. Säikähdin niin pahasti, että olin saada sydänkohtauksen. Käännyin Emmettiä kohti kasvot kalpeina, mutta tajutessani, mitä hän oli sanonut, punastuin. Hänen päällään oli farkut ja musta kauluspaita, jonka ylimmät napit olivat auki niin, että hänen komeat rintalihaksensa paljastuivat. Hän näytti syötävänhyvältä.

”Kiitos”, sanoin katsoen häneen. Hän hymyili omahyväisesti.

”Anteeksi, että säikäytin sinut”, hän sanoi heti pahoittelevalla äänellä.
 Minä vain hymyilin hänelle, mutta pian ilmeeni muuttui.

”Emmett? Haluaisitko tehdä minulle palveluksen?” kysyin anova ilme kasvoillani.

”Riippuu siitä, mitä pyydät”, hän sanoi sen enempää miettimättä ja virnisti.

”Haluaisin kokeilla jotain… kiellettyä”, sanoi hetken miettimisen jälkeen.

”Hmm… Jos et kerro kenellekään niin miksi ei.” hän mietti ääneen ja lähti vetämään minua kädestä keittiöön.







EDWARD POV



 
Ovi avautui ja näin sisälle tulvivan porukan. Sitten näin hänet. Onnekseni Alicekin huomasi hänet, eikä näyttänyt päästävän häntä sisälle. Rosalie näytti kiistelevän hänen kanssaan, kunnes käveli Alicen ohi, ja tajusin, että tästä illasta ei ehkä tulisikaan niin mieluisa kuin toivoin. Sitten näin Alicen kiirehtivän luokseni.
”Miten Rosalie pääsi sisälle?” kysyin yrittäen peittää ärtymykseni. Olin ärtynyt, koska tiesin, että Alice ei kestäisi Rosalien minuun kohdistuvaa flirttailua. Mielessäni käväisi eräs ajatus, mutta tunsin heti syyllisyyttä siitä. Silti se vaikutti hyvältä ratkaisulta melkein kaikkiin ongelmiini.

”Hän esitti pätevän vastalauseen” Alice sanoi pudistaen päätään.

”Alice…” aloitin hiljaa ja otin hänen kädestään kiinni. Hän tajusi sen väärin ja nousi varpailleen suukottamaan minua. Minä kuitenkin laitoin sormeni hänen huulilleen ja siirryin vähän loitommas hänestä.

”Mitä?” hän ihmetteli hämmentyneenä.

”Minusta tämä tuntuu jotenkin väärältä… Siis se, että me olemme yhdessä…”, sanoin niin hiljaa, että sitä tuskin kuuli. Arvasin hänen vihastuvan, mutta hän pysyi pitkään vaiti.

”Ikävä myöntää, mutta niin minustakin… Halusin kuitenkin uskoa, että kaikki kääntyisi taas parhain päin.”, hän selitti katsoessaan lattiaan.

”Minä ajattelin silloin samalla tavalla kuin sinä”, myönsin ja katsoin ympärilleni. Kaikki heiluivat musiikin tahdissa.

”Voidaanhan me olla kavereita?” Alice kysyi yrittäen kuulostaa iloiselta..

”Kyllä”, vastasin ja hymyilin sulkien hänet syliinsä. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja halasi puolestaan minua. Tiesin, että joutuisimme ennen pitkää eroamaan, mutta silti tunsin vienoista haikeutta.

”Minun täytyy mennä hoitamaan yksi asia”, sanoin irroittautuen hänestä. Menin etsimään Rosalieta. Aikomukseni oli vaatia häneltä, että hän ei sanoisi minulle enää sanaakaan, jos saisi haluamansa.






BPOV


Astelin Emmettin perässä jääkaapille. Hän otti sieltä siiderin ja ojensi sen minulle.

”Hörppy vain”, hän varoitti. “Ensikertalaiselle nousee tosi helposti päähän” Maistelin varovasti minulle ennestään tuntematonta juomaa. Se maistui omenaiselta ja kuplivalta. Se oli niin hyvää, että otin lisää välittämättä alkoholin aiheuttamasta jälkimausta. Tuskin siitä mitään pahaa seuraisi jos joisin puoli tölkkiä. Emmett vain virnisteli vieressä. Yhtäkkiä huomasin, että siideristä oli jäljellä enää muutama kulaus.

”Oho Bella, jos tuo oli sinun käsitys hörpystä niin illastasi tulee hyvin jännittävä!”, hän nauroi.

”Oho”, pystyin vain sanomaan ja naurahdin. Päässä alkoi humista. Olin varmaankin juonut sen siiderin liian nopeasti. Sisällä tuntui kuitenkin hyvin lämpimältä ja rennolta.

“Onko sinulla lisää?”, kysyin.

“Onhan toki, mutta iisimmin tällä kertaa. Ok?”, Emmett vastasi. Minä lupasin ja sainkin toisen tölkin. Tällä kertaa se oli päärynäsiideriä ja se maistui jopa vielä paremmalta kuin ensimmäinen. Emmett joi jotakin kirkasta nestettä muovipullosta ilkikurinen pilke silmissään. Se oli varmaankin vettä. Oloni muuttui entistä vapaammaksi jokaisen kulauksen myötä. Alkoi tansituttaa.


”Emmett, mennäänkö tanssimaan?” kysyin, ja aloin vetämään häntä takaisin saliin, missä muut tanssivat. Hän epäröi, mutta seurasi minua silti. Näin sivusilmällä hänen jättävän pullonsa pöydälle. Join siiderin loppuun ja heitin tyhjän tölkin roskikseen. Lähdin vetämään taas Emmettiä ja taisin törmätä siinä sivussa pöydän kulmaan. Alkoholi vaikutti minuun nopeasti ja vahvasti.

”Bella, sinä olet humalassa”, hän sanoi nauraen. Kohautin olkapäitäni ja nauroin myös. Oi kuinka hienot serpentiinit olivatkaan! Salissa soi täysillä Good Charlotten I just wanna live, mikä sopi loistavasti mielentilaani. Heiluin musiikin tahdissa ja huusin laulun sanoja. Niin kuin oli arvattavissa seuraava kappale oli hidas. Hymyilin Emmettille viettelevästi ja kiedoin käteni hänen kaulansa ympärille. Hän kohautti pienesti olkapäitään ja laittoi toisen kätensä minun lantiolleni. Keinuimme musiikin tahdissa ja kaikki näytti minun silmissäni hauskalta ja värikkäältä, mutta samaan aikaan hieman sumealta. Teki mieli vain nojata koko painollani Emmettiin ja nukahtaa hänen sylissään.

Kun kappale loppui irrottauduin Emmettistä. Hän katsoi minuun vienosti hymyillen ilmiselvästi odottaen, mitä seuraavaksi tekisin.

”Saisinko vettä?” kysyin äkkiä ja lähdin hoipertelemaan keittiöön päin. Emmett tarttui heti käsivarteeni ja talutti minut sohvalle istumaan.

”Se on ulko-ovi Bella. Odota tässä niin haen sinulle vettä” Emmett sanoi ja katosi hetkeksi. Ei kestänyt kauan kun hän jo tuli takaisin lasi kädessään.

”Tässä”, hän sanoi ojentaen minulle lasia. Otin sen ja join. Tunsin alkoholin maun vasta kun olin juonut yli puolet lasista. Se oli niin väkevää, että kyyneleet tulvahtivat silmiini ja alkoi yskittää.

”Hyi, ei tämä ole vettä!” huudahdin ja katsahdin Emmettiin.

”Anna tänne” hän käski ja ojensin lasin hänelle. Hän maistoi sitä ja nyrpisti nenänsä.

”Vodkaa”, hän sopersi ja lähti viemään sitä jonnekin. Nousin ylös ja lähdin kävelemään hänen perässään. Pian sain tukea kaiteesta. Näköni oli sen verran selvä, että tajusin hoipertelevan rappusia ylös. Kompastuin ainakin kymmenen kertaa ennen kuin pääsin ylös asti. Seinälle oli ripustettu hieno taulu. En tiennyt enää minne olin menossa. Hoipertelin eteenpäin ja kuulin jossakin särkyvän lasin äänen. Käännyin katsomaan ja huomasin sirpaleita lattialla.

“Oho, kukakohan tuon teki”, ihmettelin.

Jatkoin kävelemistä kunnes pysähdyin eräälle ovelle, jonka takana kuului ääntä. Avasin sen levälleen. Huoneessa, sängyllä oli tosi paljon Carlislea muistuttava mies ja Esmeä muistuttava nainen suutelemassa. Suljin huoneen oven ja pudistelin päätäni. Avasin oven taas. Kyllä ne olivat Carlisle ja Esme.

”Hankkikaa huone”, mumisin ja suljin oven. Sen takaa kuului muminaa ja kuulin jonkun kävelevän oven luo. Sen verran tajusin, että pujahdin viereiseen huoneeseen.

Tällä kertaa sängyllä makasi Edward ja hänen päällään Rosalie. Molemmat olivat alusvaatteisillaan. Kaikki heidän muut vaatteensa olivat levitettyinä pitkin lattiaa. Mekko, korkokengät, paita ja farkut.

“Tekin voisitte hankkia huoneen”, töksäytin.

Edward tönäisi Rosalien pois päältään ja nousi pystyyn kävellen minua kohti.

”Oho. Apua.”, sanoin ja yritin livahtaa huoneesta ennen kuin Edward tarttuisi minusta. Ovi ei sulkeutunut vaan tunsin miten, joku nosti minut syliinsä ja kantoi jonnekin. “Raiskaaja“, käväisi mielessäni. Sitten en tajunnut oikein mistään mitään. En muistanut hänen nimeään.

Kurotin suutelemaan poikaa, joka minua parhaillaan kantoi.

”Älä jätä minua koskaan Emmett”, sopersin ja painoin pääni hänen rintansa. Silmäni sulkeutuivat….

                     ------------------------------------

Keskellä yötä heräsin ja tunsin jonkun makaavan allani. Nousin pystyyn ja katsoin Edwardiin kysyvästi. Hän ei näyttänyt heräävän. Kännykkäni näyttö kertoi että kello oli 03:43. Huokaisin ja tunsin miten paha olo valtasi minut. Juoksin huoneessa olevalle ovelle jossa luki keskikokoisin kirjaimin WC. Avasin sen ja polvistuin vessanpöntön eteen. En ollut koskaan tuntenut oloani näin kamalaksi. Onneksi Edward ei herännyt, eikä joutunut katsomaan tätä.




ALICE POV

Viimeisimmät vieraat lähtivät koteihinsa puoli kolmen aikaan ja nyt ulkona alkoi jo valjeta. Selkää jomotti sohvalla nukkumisesta. Olin viettänyt koko illan vähemmän tuttujen koulukavereiden kanssa ja erittäin väsynyt. Halusin puhua jollekin erostani Edwardin kanssa, mutta Bella roikkui alkuillan Emmettin kaulassa niin onnellinen ilme kasvoillaan, että heitä ei voinut millään mennä keskeyttämään ja sitten hän katosi jonnekin.

Emmett oli Bellan katoamisen jälkeen siirtynyt pelaamaan juomapelejä viiden tytön kanssa ja hävitessään kuudennen pelin peräkkäin hän tarttui karaokemikkiin ja alkoi laulamaan Aquan Im a Barbie girl -biisiä. Irvistin kun muistelin, kuinka hän yritti imitoida bändin naislaulajan kimakkaa ääntä. Se kuulosti vielä pahemmalta kuin aikaisemmin illalla Bellan esittämä [/i]I just wanna live [/i], joka oli “laulettu” ihan nuotin vierestä.

Kaiken lisäksi Rosalietakaan ei näkynyt missään. Kuinka helppoa olisikaan purkaa kaiken turhautumiseni häneen!

Lähdin nousemaan yläkertaan rappusia pitkin. Rappusissa oli isäni lempivaasin sirpaleita. Ylhäältä kuulin yökkäileviä ääniä ja kiiruhdin sinne. Bella istui vessassa pöntön lähellä katuen selvästi, että oli juonut niin paljon.

“Voi Bella…”, aloitin, mutta Bella keskeytti. “Vettä.”
Kaadoin lavuaarilla seisovaan hammasmukiin vettä ja ojensin sen hänelle. Jouduin täyttämään mukin vielä kahdesti ennen kuin hän puhui.

“Alice, olen pahoillani, mutta minun täytyy kertoa sinulle yksi asia”, hän aloitti. “Eilen harhailin täällä yläkerrassa ja näin Edwardin suutelevan Rosalieta.”

“Aijaa”, pystyin vain sanomaan. Olin pettynyt Edwardiin. Erosimme vasta edellisenä iltana ja hän oli jo heti toisen tytön kimpussa.

“Ja siinä ei ollut vielä kaikki. He olivat alusvaatteisillaan”, Bella jatkoi. Häntä selvästi askarrutti jokin asia.

“Emme ole enää yhdessä, hän on vapaa riistaa”, vastasin. Tottahan se oli, mutta se ei estänyt tilannetta tuntumasta epämiellyttävältä.
“Voi Alice, minä olen niin pahoillani!”, Bella jatkoi.

“Älä syyttä ole. Meidän juttumme ei toiminut enää, vaikka en tosiaankaan ajatellut että jo samana iltana hän…  Mutta sinun mieltäsi näyttää painavan jokin?” kysyin.

“No, tuota… Muistan hyvin hämärästi illan tapahtumat: joku pariskunta suutelemassa ja sitten Emmett kaappasi minut ja kun heräsin -

“Huomenta tytöt!” Edward tervehti ovelta.  
« Viimeksi muokattu: 06.06.2009 02:10:03 kirjoittanut MagicBook »
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Minsk

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #12 : 06.06.2009 10:14:23 »
Iiih! Tähän tuli jatkoa!
Tämä luku oli ehkä hiukan sekava Bellan osalta, mutta samalla sai sen kuvan että tyttö tosiaan oli kännissä. Hyvin olit saanut sen kirjoitettua!
Innolla jään odottelemaan jatkoa!
"I think she's having hysterics, maybe you should slap her."

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #13 : 06.06.2009 14:45:47 »
Jee, uusi luku!

Niin kuin Minsk tuossa aiemmin sanoi, että luku oli vähän sekava, niin myös Bellan osalta, myös muidenkin. En vain tajua, kaikki meni vain niin nopeasti. Olisin ehkä odottanut enemmän kuvailuja, esim. siitä kun Alice sai kuulla, että Edward oli suudellut Rosalieta ymsyms. Mutta olit hyvin osannut kuvata Bellan kännissä oloa, itselännikin tuntui, että silmissä pyörii, kun luin tätä.  :D
  Mietin hiukan, että miksi Edward oli Rosalien kanssa sillai, kun minusta sehän ei pitänyt Rosesta?  ;D

Muutamia virheitä löysin(jotain pilkkuvirheitä), mutta kadotin ne!  ;D

Odottelen jatkoa! Mukavaa leiriä!  ;)
another stranger

entinen vohveli

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #14 : 06.06.2009 17:24:08 »
mahtava luku. : D hyvä idea ja näin. ootan innol mitä täst tulee. : D
mut joo, pian jatkoo. kiits.
and paradise comes at a price

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #15 : 06.06.2009 20:59:32 »
Hei. Finissä ei ole käytössä ikäraja K-14. ^^ Listan käytössäolevista ikärajoista löytää täältä.

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #16 : 07.06.2009 17:41:16 »
tää on kiva ku tää on niin erillainen. :) hyvä et jatkoo tulee nopeaan tahtiin. pongasin tuolt kai kirjotusvirheit mut en enää muista mistä. :D joten jatkoo vaan nopee.  ;D

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #17 : 07.06.2009 17:52:09 »
Bella humalassa? ;D HAHAHAA Tää on hauska. ;)

Claire Potter

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Rakkauden liekeissä [K-14]
« Vastaus #18 : 11.06.2009 13:05:00 »
ihana fini rakastan tätä Emmett & Bella paritusta  ;) :D ;D
Mutta toi Esmen & Carlislen "salasuhde" :o mutta mitähän ne ajateli Bellasta humalassa.
Oks nyt niinkun Rosalie & Edward paritus tulossa !
Entä missä on Jasper ???? ???
« Viimeksi muokattu: 02.07.2009 02:27:54 kirjoittanut Claire Potter »
H/D H/Hr H/C B/E B/Em T/G On Parhaat parit

Allu-Pallu

  • Pupumainen pupunen
  • ***
  • Viestejä: 70
  • Tekno pupu
Vs: Rakkauden liekeissä [K-13]
« Vastaus #19 : 01.07.2009 16:26:30 »
Ohoh,tämähän on aika hyvä))alussa pakotin itseni lukemaan vaikla teki kovasti mieli lopettaa lukeminen ku oli niin paljon otteita kirjasta,mutta enpä lopettanut josta olen hyvin iloinen))
ja JATKOA toivoisin<3
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!