Kirjoittaja Aihe: Iltahämärä | K11, Angst  (Luettu 1634 kertaa)

Netti

  • Vieras
Iltahämärä | K11, Angst
« : 19.03.2010 13:42:39 »
Title: Iltahämärä
Author: minä
Raiting: K11 itsemurhan takia
Genre: Angst, raapale?
Warnings: Kirjoittettu ruotsintunnilla, kello kahdeksalta. Eli siis ei tarvitse ihmetellä jos olen seonnut :D
A/N: Eli tällänen tuli. ;D Olisi kiva saada jonkun näköistä kommenttia :D


Iltahämärä

Kadut olivat hiljentyneet odottamaan pimeyttä. Hämärä laskeutui maanpinnalle ennen yötä. Muutama tähti jo tuikki taivaalla ja tunsin itseni mahdottoman pieneksi.

Kaupungin keskustassa mainoskylttien valot paloivat ja heijastuivat pienen joen pintaan. Kosketin sormenpäilläni vedenpintaa ja sain sen väreilemään hennosti.

Hymyni oli jähmettynyt kylmänä huulilleni. Tiesin että kohta kylmyys loppuisi ja saisin taas vihdoin olla rauhassa itseltäni. Tiesin myös sen etten osaisi uida, mutta siitä huolimatta laskeuduin jokeen. Kun jalkani eivät enää ylettyneet pohjaan, annoin itseni upota. Pieni hymy kävi vielä viimeisen kerran kasvoillani ja tunsin jonkin liikahtavan sisälläni. Olen pahoillani, kun sinunkin piti kärsiä, ajattelin ennen kuin suljin silmäni.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 13:28:54 kirjoittanut Pyry »

Netti

  • Vieras
Vs: Iltahämärä
« Vastaus #1 : 20.03.2010 14:49:44 »
Kiitos kommentista New Divide! Kiva kun pidit :). Niin, mistäs sitä tietää miksi tuo tappoi itsensä ja lapsensa. Mutta sitten voitte lähteä lentoon mielikuvitus maassa ja kuvitella mitä kaikkia ongelmia tuolla naisella oli ;) :).

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Iltahämärä
« Vastaus #2 : 05.04.2010 17:02:59 »
Pidin tästä, vaikka lyhyt ja surullinen tämä olikin.
Jotenkin myös salaperäinen ja kiinnostava.
Kiitushta, lopetan tämän komman tähän kun en kuitenkaan taaskaan osaa sanoa mitään järkevää.. ;D
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Netti

  • Vieras
Vs: Iltahämärä
« Vastaus #3 : 05.04.2010 17:47:04 »
Oii, kiitos Twaikkari! Kiva kun pidit :)