Kirjoittaja Aihe: The stars, the moon, they have all been blown out, K11  (Luettu 3291 kertaa)

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
// Alaotsikko: Ahdistuksen ja huumausaineiden puutteen lapsia. K-11, Angst. 5 osaa.

Title: The stars, the moon, they have all been blown out.
Author: mai.
Genre: Angst.
Ikäraja: K-11
//Rutto viilasi ikärajaa.
Warnings:  Saatte palan mun mielestä. Ei nättiä.
A/N: Ahdistaako? No onhan teillä puukko kotona!
I'm always in this twilight



Part 1.

Mä haluan kirjoittaa. Mä oikeesti haluan, ja mä varmaan räjähdän kohta, kun en oo kirjoittanut pitkään aikaan, a.k.a. kahteen päivään. Mä en kestä sitä etten saa mitään aikaseksi. Mä en enää kestä.
Tästä alkaa tulla sairaus?
Joo.
Vieroitusoireita?
Ei tällä näkymin.
Miksi sä kuuntelet tätä biisiä?
Ko se on niin kaunis.
Tiedäthän sä ettet sais?
Joo.
Miksi sitten aina vaan?
Ko mä oon niin vitun tyhmä.
Ja?
Mä oon masokisti ja sadisti. Mä tykkään satuttaa mun mieltä ja kipu turruttaa mun päänsisäiset äänet. Mä tiedän, mun pitäs sanoo jollekin, ja hankkii hoitoo tai jotain. Mutta ne pitäis mua hulluna. Hulluna ja idioottina ja ne vaan naurais mlle päin naamaa. Ei ottais todesta.
Miksi?
Ko mä oon mä. Mulla on kaikki kunnossa ja mulla on hyvä elämä.
Okei. Jos tää nyt tältä paivältä riittäis. Tässä on sullekin varmasti paljon ajateltavaa.
Joo.
Tuijotan lattiaa, mun pitää päästä vessaan. Se ojentaa mulle pienen kortin jossa lukee jonkinlainen numerosarja.
Jos en oo paikalla, soita.
Nyökkään. Nousen kovalta penkiltä.
Nähään.
Se nyökkää ja avaan oven harmaaseen käytävään.


EDIT: Tää on turhaa.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 13:17:44 kirjoittanut Pyry »

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #1 : 20.11.2009 22:30:41 »
Part 2.

Mä en halua! Älä koske muhun! Mä poltan tän kaiken paskan pois ja sitten mä tapan tiedät kaikki muut ja sitten itteni. Mä en kestä tätä vanhaa paskaa enää! Mäen jaksa enkä halua jaksaa. Mä haluan juosta ulos ja kukkuloille  ja sitten mun maailmassa on taustamusiikki ja se huutaa mulle! Se huutaa, käskee tappaa kaikki ja sitten itteni. Mä en kestä enkä halua kestää.
   Maija, rauhoitu, tuu alas siitä tuolilta.
En! Anna mun olla ja mennä ja juosta kukkuloille tuijottamaan palavaa kaupunkia! Anna mun mennä ja tappaa mun mieli, mä jätän kuoren teille. Mä en vaan kestä enää. Te ette tunne kuinka mun sydän lyö rinnassa epätasaisesti kuvun mukaan. Te ette tunne sitä, teillä on rauhallisemmat mielet ja mä en voi tehdä mitään. Oikeastaan, mä en halua ajatella teitä. Mä haluan mennä ja juosta ja tappaa mun mielen. Mä en kestä sitä enää, mä en kestä sitä että se huutaa mulle ja käskee olla kiltisti. Mutta silti se tappaa mut ja mun mielen ja  repii musta pieniä palasia. Mä en jaksa enää olla se saatanan keskiluokan tyttö joka saa kohtuullisia numeroita koulussa  ja se joka kulkee hiljaa nauraen massan mukana. Mä en vaan yksinkertaisesti kestä enää!
   Maija.
Turpa kiinni. Te ette kuule mun päässä kaikuvia ääniä tai mun sydäntä. Te ette ymmärrä mua ettekä anna mun olla minä! Tämä ei ole minä. Tämä on Maija, joka saa keskitasoisia numeroita koulussa ja joka on massassa kulkija, joka salaa kaiken kaikilta!
   Maija. Rauhotu nyt, sä saatat loukkaantua. Sä saatat oikeesti-
HILJAA! OO NYT SAATANA JO HILJAA.
Nostan lapsellisesti kädet korvilleni.
ANNA MUN OLLA. TE ETTE TUNNE MUA, TE ETTE TIEDÄ YHTÄÄN MITÄÄN. TE ETTE TAJUA MUA, TE ETTE TAJUA MUA, TE ETTE TAJUA MUA! TE ETTE TAJUA KUINKA PALJON MUA AHDISTAA JUST NYT, ETTE TAJUA KUINKA PALJON MÄ JOUDUN SALAAMAAN TEILTÄ. JOS TE TAJUAISITTE, TE OLISITTE NYT TOISESSA HUONEESSA JA ANTAISITTE MUN ISTUA TUOLLA NURKASSA JA TAPPAA ITTENI.

Mä haluan hypätä.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2009 22:33:23 kirjoittanut MinenChan »

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #2 : 24.11.2009 08:26:11 »
Ei herrajumala mai!!!!!
okei.
nyt mä tosiaan toivon et sä otit taiteellisia vapauksia ittes kohalla. Ko jos toi on niinku silleen todenperästä, niin... Herrajumala. oikeesti toivon et sä vähän liiottelit. jos et niin raivoa ihan rauhassa, kyl me sua ymmärretään... : )

Sä oot lukenu liikaa sitä narkkari-juttua, musta vähän tuntuu.
Mutta ihanaa tekstiä (ja IHANA ava. rakastan)
Herrajumala sun kans.

~emm

Retu^^

  • Vieras
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #3 : 25.11.2009 15:22:28 »
sä oot ihana.


PISTE.



ethän sie oijkeesti attele noin? ymmärrä sää oot ihana. Ja. Sä et kulje massan mukana ;) <3



~Letuh

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #4 : 28.11.2009 17:43:24 »
Part 3.

Mun rintaa syö ahdistus. Ahdistus on nyt hiljainen ja hellä, kuitenkin niin väkivaltainen. Ahdistus on saanut nimen. Minä kutsun sitä Murhaajaksi. Se tappaa mun tunteet, sen huomaan vain minä. Se on syönyt minua jo niin paljon, etten enää saa itkettyä. Ehkä kyyneleen, ei enempää. Ahdistus tappaa. Repii rintaa ja pyrkii estämään hengittämisen.
   Ja se mies. Se mies oli pitkä ja sillä oli vaalet hiukset. Villakangastakki ja kädet taskussa. Se oli kaunis mies. Vaikken minä sen kasvoja nähnyt, selän vain. Miten voi olla näin ihävä jotakuta jonka kasvoja ei ole nähnyt? Se mies. Mun sydän rakastui siihen selkään sekunnin murtoosassa ja nyt mun sydän kuolee. Se ei kestä ikävää tunematonta kohtaan. Sen selkä.
   Ja mun uni. Mun unessa istun lattialla kasvot hyllyyn päin. Em huutaa ja tanssii mun takana. Peter istuu tuolilla ja juo jotain, kahvia luultavasti. Mä kaivan hyllystä jotain kuvaa, mutta löydän vain vääränlaisia. Nousen seisomaan. Em pysähtyy. Peter nousee. Em kättelee sitä ja hymyilee. Mäkin kättelen sitä, hymyilen ujosti.
"Saako sua halata?"
Peter nyökkää ja hymyilee, ja kiedon mun kädet sen vyötärölle. Se painaa sen kädet mun selälle ja mä tunnen kuinka se hymyilee leveämmin. Mä rutistan sitä enkä voi itkeä onnesta.
Se katoaa, mä herään ja haukon hiljaa henkeä. Haluaisin itkeä, en voi. Murhaaja syö mua nopeammin.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #5 : 01.12.2009 08:19:55 »
Noni. MAI. ei saa. ÄLÄANGSTAA. Mut hitto sää oot ihana.

Ihana uni sulla. Söpö. Mutkumutku... ei saa!

Mut kuiteski ihana.

~emmm

Retu^^

  • Vieras
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #6 : 04.12.2009 13:30:26 »
:OOOOOOOOOOOOOO

kulta älä angstaa!


miks mää en oo koskaan kenenkään unisa? KUKAAN ei oo sanonu mun olleen omassa unessa...



ja vittuku sää oot hyvä kirjottaan

Retu^^

  • Vieras
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #7 : 04.12.2009 13:35:54 »
Ja tuo sun otsikko on sen Cosmic loven sanoituksesta :D

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #8 : 08.02.2010 18:43:58 »
Part 5.

Ääni on pehmeä. Hakkaa kovaa. Viimeinen kerta, mä meen ja hyppään. Saatana ihan varmasti meen ja hyppään pitkälle. Mun jalat murtuu, kun osuu  jäähän, painun läpi, kylmä turruttaa aistit. Saatan vuotaa verta, jos niin, se sekoittuu mustaan myrkkyyn ympärillä. Se tunkeutuu mun keuhkoihin ja suoniin ja sydämeen, ja mä jäädyn pois tästä paskasta.
Vittu antakaa mulle nyt jotain lääkettä. Jotain joka tappais kaikki tunteet, kaikki muistot pois, ois kaikille helpompaa jos oisin vihannes jossain sairaalaosastolla tai kivi suomen perseenreijän joen pohjalla. Se ois niin vitun paljon helpompaa, niin saatanan paljon helpompaa.  Mä rukoilen luojaa, saatanaa ja perkelettä, mutta ne ei kuule mun äänetöntä huutoa, koska niitä ei ole olemassa. They doesn’t exist. They’re fake. Saatana. Kaikki kuolee lopulta yksin. Vittu kaikki kuolee yksin. Yksin ilman kolmea rumaa miestä jotka ois ihania hauskoja typeriä saatanan kusipäitä jotka tappaa mut pikkuhiljaa ÄLÄ VITTU VALEHTELE MULLE ja ajaa mua kohti sitä rumaa kivistä siltaa joka tappaa mut vielä ennen täysikää.

Mä en halua tappaa itteni teijän takia. Mä haluan tappaa itteni lääkkeiden väärinkäyttöön ja mulla on muutenki niin paljon tehtävää ennenku mä hyppään. Vaikka ei siilä oo väliä, mä hyppään silti. Mä hyppään kolmen ruman miehen takia ja kukaan ei voi estää mua ja mä katkasen mun jalat kun ne osuu jäähän ja vuodan verta ja myrkky tunkee mun keuhkoihin ja suoniin ja mustaan vittu mustaan sydämeen. Se sydän on jo kuollut ja se ei anna mun olla tai itkeä tai rakastaa tai nauraa. Se imee musta kaiken ja mä vaan kidun vieressä ja silti mä varjelen sitä ku lasta ja se ei saa vahingoittua. Mä säästän mun kuollutta kiveä jollekin joka haluais sen sellasena kun se on. mä säästän sitä ja sen pientä paskamaisuutta, itsekkyyttä ja himoa. Se imee musta kaiken minkä se saa irti ja se vaan tappaa mut vaikka en ookaan eläny koskaan. Se imee musta kaiken enkä mä välitä. Se on mun sydän ja se saa tehdä mitä se haluaa.


Kertokaa mulle vastaus.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2010 18:53:40 kirjoittanut mai. »

Cinnamon

  • ***
  • Viestejä: 76
    • Tuhkalehto Street Team
Vs: The stars, the moon, they have all been blown out.
« Vastaus #9 : 19.03.2010 22:01:36 »
Oi vitsit! Mä tykkäsin sun omaperäisestä tyylistä kirjoittaa, toi tyyli iski muhun. Mä haluan ehdottomasti lukea lisää... Tää oli ihan tosi mahtavaa tekstiä.

Tämmönen pisti silmään:
Mä säästän mun kuollutta kiveä jollekin joka haluais sen sellasena kun se on. mä säästän sitä ja sen pientä paskamaisuutta, itsekkyyttä ja himoa.

Pitäs varmaan olla ISOLLA M:llä. (:

Mutta jään innolla odottamaan mitä tuleman pitää! (=

- Cinnamon

Ja niin, toi biisi mikä oli linkattu alkuun, ihan tajuttoman hyvä.
You are reason why I don’t blame myself anymore