Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 80790 kertaa)

Juliette

  • ***
  • Viestejä: 14
  • Golden god<3
Oi, oi. Rakastan tätä fickkiä, mutta tein vasta tunnukset joten tulin heti laittamaan kommenttia! Oon siis lukenu ykkösen ja nyt myös tätä kakkosta. Tää on todella kiva ja hauska lukea. Toivon pikaista jatkoa! <3

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Anteeksi jälleen tämä pitkä tauko tässä. Oon tehny kyllä seuraavaa osaa melko paljon,
mutta en saa sitä taas tänne hetkeen laitettua, kun kone on koululla.
Mulla on siis sellainen ongelma, että kun asun arkipäivät koululla (jossa ei oo vielä nettiyhteyttä), niin en saa pistettyä tänne uutta osaa. ://

Mutta hei, ihan älyttömästi kiitoksia kommenteista, joita on tuntunu satavan tänne monia taas tässä poissaoloni aikana!! On ollu tosi piristävää lukea näin paljon positiivisia (ja pitkiä!!) viestejä  :D Huh huh, pitää jossain vaiheessa vastata jokaiseen erikseen  ;D
HYVÄÄ JOULUA! : D

Nuga

  • Vieras
Hih. Hui, apua. Sentään mä löysin tän kakkosen *huh*

Hmm. Mä olen liian väsynyt kommentoimaan kauhean pitkästi, forgive me.

Ensinnäkin, mä olen ihan suuuunnattoman ilonen että Draco pääs pois Azkabanista. Tosin tapahtumat hetkeä ennen pakoa oli vähän sekavaa ja muuta, tuli semmonen prison break tunne. Sitte ku se tyyppi tuli sinne ja avas ne kalterit, nii tuli kauhee mielikuva jostain tyypistä, jolla oli musta viitta ja se ei kenkiä ja hyrr. Semmonen Voldemort tunne o.o

Ja sitten toiseks, tää fic aiheuttaa mulle kaikenlaisia tunteenpurkaumia, joissain kohissa tunnen oikeastaan varmaan kaikki maailmassa olevat tunteet samaan aikaan. Ja se on aika pelottavaa, tiesitkös. Eh, viha on kuitenkin ehkä se ykköstunne, mitä tunnen kun luen tätä. Ärsyttää vaan kun kaikki käyttäytyy niin tyhmästi Dracoa kohtaan :c Parka.

Ja kolmanneksi. Ginny on ärsyttävä. Ja niin on muuten Ronkin o.o
Larry on sulonen. Ja Draco oli kyllä ihan yli-ihastunut Harryyn kun hankki Larryn :D (häiritsevää muuten, yhen mun kaverin lempinimi on Larry, tai ainakin sitä sanotaan Larryks, ja nyt kuvittelen sen kotitontun sen näköseks. Nouuu)

Ja se, että mä sain näinkin pitkän kommentin aikaan ottaen huomioon kellonajan, on aika ihme. Tosin se viestii vain sitä, että sun kirjotustyylis on mieleenpainautuvaa ja niin erilaista, että tekstiin pystyy eläytymään ja se jää mieleen.. Ja luulempa, että jos mä hetken miettisin, pystyisin luettelemaan tästä paljon asioita (enkä nyt puhu vaan kakkososasta, vaan myös ykkösestä).

Kone rupee (tai sitten tää sivusto) kuitenkin nyt niin paljon protestoimaan mun yödatausta, että on ehkä parempi mennä nukkumaan (toisinsanoen hipisiä sänkyä kohti, hypätä siihen ja huutaa "Dracon sänky" :D).

Annan anteeksi, kommentti oli mitä lyhyin ;(

~ Nuga

Kyöstintytär

  • Vieras
Tuleeko tähän millonka jatkoa?:)

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
voi vittu (ihan suoraan sanottuna) anteeks, tiedän et oon ollu yks laiska munakoiso tän kanssa,
mutta ei oo taas löytyny fiilistä kirjottaa tätä -.-' ja jos kirjotan silloin ku ei oo fiilistä ollenkaan,
jatko on yhtä karmea kuin pari edellistä lukua xDD (varmaan juuri niiden takia ei ole löytynyt fiilistä)

forgive me, guys! *puppy eyes*
HYVÄÄ JOULUA! : D

Butterfly

  • Keksi
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Why do donuts have to die?
Eikä! Aivan ihanaa! Meni melkein kaks päivää kun luin tuon ykkösen ja sitten löysin tämän kakkosenki.

Sitten tässä oli yksi aivan ääretön epäkohta. SIE TAPOIT REMUKSEN!!  >:( Ei niin ois saanu tehä. Se oli just paras. No ehkä mie siitä vielä toivun :D.

Perhooneen muni munaseen... Kiitos, nytten soi päässä ;D. Blaise on vaan täyrellinen.

Jatkahan vaan ja ole kiltti äläkä tapa Dracoa tai Blaisea... Varsinkaan Blaisea.

 
Live fast, have fun and be a bit mischievous.

Pikku-Kissa

  • Vieras
Noniin nyt on urakka lopulta valmis *phiff*

Ja oon niin väsyny että ei tuu rakentavasta inahustakaan, sorry ;)

Noniin! *terästäytyy* *hömhöm, avaa ääntään*

EEEEEIII MITEN SÄ VOIT OLLA NIIN JULMA! REEEEEMMMUUUUUUSSSSS NÖYYY *tears*

*RIP ja se ristijuttu käsillä*

MAHTAVA AASINSILTA:

Mulla on ihan totaalinen lööv tohon Dracoon ja kaikkeen niin Dracomaiseen käytökseen että ajattelin sekaantua sun fikkiin ja raahata sen omaan kotiini.*virnn*
Ja jos totta puhutaan ni ei Blaisekaan olis kovin paha vaihtoehto ainakaan sun piirustusten perusteella  ;D
Ja siitä tuliki mieleen että haluaisin lisää niitä sun teoksii ku ne on melko upeit  ;D
JAAA ois kiva jos esim Draco alkais vähän lämmetä Hermylle ku Hermy vaan tahtoo olla sen 'kaveri'.
JA pirukun olen niin ois kiva jos vois vähän sekottaa pakkaa esim. Blaise tekis jotain tyhmää? Mutta sinullahan se päätösvalta on  :)

Ja koita kerätä tsemppii tähän koska ois vähintään rikollista jättää tää pitkääkin pitemmälle tauolle!
Tässäpä tämä oli, lähen mettästään sitä rakentavaa >>

~PiKi kiittä ja kuittaa! *kuitt*~

<3

dippaus

  • *
  • Viestejä: 2
Aivan ihanaa tekstiä.. täytyy myöntää!!  ;)
Harry/ Draco <3
Blaise on aivan ihana tässä etkä sinä saa antaa hänen menehtyä missään vaiheessa! Etkä saan antaa Harryn ja Draconkaan!

Voi Harrya kun se kohta varmaan kuulee Remuksesta.. noh sill on Draco johon turvautuu  :)

Piirustuksesi ovat myös todella upeita. Piirteleppäs lisää!

Pikaisesti jatkoo, kiitos!!  :D

CrazyFrogg

  • Vieras
Oi, tää on aivan ihana<3  Luin tässä yks päivä ykköstä kai kolme tuntia putkeen ja jäin koukkuun=) Nyt oon täs sit lukenu koulussa tunneilla ja muuten aina ku mahollista, on kaikki kaveritki varmaan jo kyllästyny ku aina selitän mitä on tapahtunu...
jonkun pienen virheen bongasin, mut enää ei mitään hajuu missä mahto olla...  jatkoo odotellen, inspistä lähettäen

CrazyFrogg

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
 paras H/D ficci, jonka olen ikinä lukenyt

jatkoa pliis pian.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Prisca

  • ***
  • Viestejä: 5
Saisko tähän milloin jatkoa? Tää on nimittäin aivan ihana! Oon ihan koukussa :) eli jatkoa pian pliis!

campuzze

  • Vieras
Lainaus
Saisko tähän milloin jatkoa? Tää on nimittäin aivan ihana! Oon ihan koukussa  eli jatkoa pian pliis!
Sama juttu!! Sopisko että jatkoo tulis pian? ;D

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
^^' kiitoksia.
Kyllä sitä jatkoa vielä tulee, uskokaa tai älkää.
Oon jopa kirjotellut tässä :D
HYVÄÄ JOULUA! : D

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Oi, oi, kiva kun Hallow olet lukujakin kirjoitellut.

Aloin jo suunnitella tulevani joku yö sua vähä patistamaan pesäpallomailan kanssa:D

Mutta, jos saamme lukuja luettavaksi, voin jättää nämä hieman väkivaltaiset keinot pois.

Yritäppä ahkerasti kirjoitella ((: Tiedän, että kirjoittaminen ei todellakaan ole helppoa.

~ Alias M.
I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
VOI EI HALLOW. Minä todella, todella rakastan tätä. Elän tästä! :)

Odotan kovasti jatkoa ja pyyyyydän, Draco ja Harry kuuluu toisilleen ikuisesti. :----(

Olen jo todella epätoivoinen, en löydä mitään rakentavaa. Rakastan kerrontaasi ja Draco ja Harry ovat kauniita yhdessä.

Kirjoita minulle pian tähän jatkoa, älä piinaa meitä enää, äläkä anna tämän loppua vielä pitkiin aikoihin.  Vannon sinulle; Tämä on parasta mitä olen koskaan lukenut ja kuullut.

Lainatakseni erästä sadusta;
"Sinun olisi hyvä tulla joka päivä samaan aikaan. Silloin tiedän, milloin sinua kannattaa odottaa. Jos tulet joka päivä kello neljä, alan jo kolmelta olla onnellinen. Ja mitä lähemmäs kello neljää aika juoksee,sitä kärsimättömämpi minusta tulee. Mutta jos tulet aina eri aikaan, mistä tiedän, milloin voin valmistella sinulle sydämeni?"

Ikuisella rakkaudella; Sonja
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry

                                                   Lainaus^-^
"Harry", Draco sanoi yhtäkkiä erittäin epädracomaisella äänellä saaden Harryn katsomaan häntä oudosti, niskavillat pystyssä. "Poimin tämän ruusun kaikkien niiden tuhansien muiden joukosta, omin kätösini valitsin sen suurimman, punaisimman ja kauneimman, jotta voisin antaa sen sinulle. Mutta vaikka tämä olisikin se kaunein päällä maan, ei se, eikä mikään muukaan, voisi loistaa ja häikäistä minua yhtä paljon kuin sinä..."

aaaaaw<3<3<3 toi kohta sai mut miettimään että onko Blaise ottanut dracosta vallan XD
kirjoitat todella hyvin vaikka vähäisiä virheitäkin oli :o
no... rakentava jäi tonne lukemaan sun tekstejäs ;D ;D ;D

amorgirl

  • Vieras
Tää on niin ihana! Hmm... Mitäs sitä nyt sanois. Oon lukenu tän joskus aikasemminki tohon asti ja tää oli jo sillon yli ihana, miksköhän  en kommannu sillon mtn. No jaa, öö.. tää kommentti voi olla vähän puutteellinen, ku nukuin viimeyönä kolmetuntia. Mut en voinu sille mitään, tää oli vaan niin koukuttava. Ja silti jäi eilen illalla vika luku kesken.
Niin ainakin siinä ykkös osassa ku se vaihto jtn paikkaa tai aikaan nii siä ois voinu olla esim ***** tai jtn vastaavaa, selkeyttä ois tuonu niissä kohissa hiukan.
     Nyt on pakko viä hehkuttaa et se alun viiltelykohdat oli niin ihanan surullisia, en tiä miks jtnki vaa. Muuten siä alussa ku ne tapas ja alko seurusteleen, niin Harry vaikutti jotenki tosi pikku pojalta. :) Söpöö.

Tää on ihana ja toivottavasti jatkoo tulee pian ;)

Name

  • ***
  • Viestejä: 8
Ei vieläkään jatkoa...Ikävää kyllä seuraan niin pitkään kunnes tulee.Toivottovasti tulee nopeesti lisää.

CrazyFrogg

  • Vieras
Heiii, laiska munakoiso, jatko olis kiva... Aion kyl oottaa niin pitkään, et jatkoo tulee, mut sitä onnellisempi oon mitä nopeemmin sitä tulis=)... Ettei tarvis ruveta lukeen ykkösestä alkaen uudestaan ja sit taas olla onneton=( mut toivottavasti ei mee enää kauaa... Hullu sammakko odottaa nälkäsenä=)

CrazyFrogg

Prisca

  • ***
  • Viestejä: 5
Et haluais joululahjaks antaa uutta lukua?  ;) Pitää kai aloittaa lukee alusta ja toivoa että jatkoa tulee.