Kirjoittaja Aihe: Mun maailma on sun - K11  (Luettu 1242 kertaa)

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Mun maailma on sun - K11
« : 05.06.2011 13:42:25 »
Title: Mun maailma on sun
Author: Tilkkutilli
Raiting: K-11 // Vanilje laski ikärajaa.
Genre: Angst
Disclaimer: omistan kaiken tästä tarinan pätkästä.
Warnings: Kuolema, itsetuhoisuus

--

Saanko mä lähteä nyt? Saanko mä lopettaa tän kivun, joka viils mua joka minuutti uudestaan uudesta kohtaa? Saanko mä lopettaa viimein sunkin kärsimyksen? Mä haluun jättää hyvästit tuskallisille päiville ja loputtoman pitkille öille, joita säkin kestit mun takia. Mä kuljin mun polun loppuun, esimerkkiä sulle näytin ja nyt olis mun aika mennä. Mä en jaksais enää yrittää. Anna mulle lupa ottaa viimenen askel toiselle puolelle, päästä kaikesta tuskasta. Mä en aluks edes tahtonut luovuttaa, mut nyt tuntuu jo liian vaikeelta jatkaa. Mä taistelin aikani, yritin sua lohduttaa, sanoo et kaikki on hyvin ja et kaikki kääntyy viel parhain päin. Sä itkit silti. Mä yritin jaksaa vielä päivän jos toisenkin, se teki kipeetä, mut mä tein sen sun vuokses. Mä näin, et sua pelotti ja sä olit surullinen... Sun kyyneleet, ne virtas useesti sun poskia pitkin, ne putos mun paljaalle iholle. Se jotenkin lohdutti mua, tosi kummallisella tavalla. Sä olit aina välittänyt musta. Sä olit sanonut rakastavas mua. Mä nostan hattua sulle, sä jaksoit aina yrittää. Tiedäthän, että rakastan sinua? Siksi näitä hyvästejä on näin vaikea jättää ja päättää elämä luotasi. Sinun täytyy muistaa se. Olen aina rakastanut sinua. Joten, pidä mua lähelläsi vielä kerran, koska välität minusta tuhannen verran, annat minun nukkua jo tänään pois. Kiitän ja kumarran, näemme vielä. Olet se kaikista tärkein, ikinä. Sinä yönä nukuin pois, sä makasit mun kainalossa, pitelit mua tiukasti. Nyt jos koskaan, mun maailma on sun.

--
« Viimeksi muokattu: 22.02.2015 17:45:43 kirjoittanut plööt »
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Mun maailma on sun - K15
« Vastaus #1 : 31.10.2011 23:00:52 »
Oi miten surullinen ficletinpätkä ;__; varotan jo nyt että rakentava sano heipat. Miks mä en osaa kommentoida hyviä ficcejä? Arg, älkää olko noin täydellisiä! :D

No mutta niin. fic oli tosi surullinen ja kaunis yhtäaikaa. Samaistuin jotenkin tässä kertojaan henkilökohtaisista syistä. Tämä oli myös kirjoitettu sellaisella tavalla, että lyhytkin pätkä sai lukijan herkistymään. Ilme välittyi välittömästi ja kirjoitus oli soljuvaa & rauhallista  helposti luettavaa, propsit siitä :---)

Mä oon nyt tosi pahoillani etten osaa sanoa enempää, koska tää vaan oli niin hyvä! Oikeesti.

"Sä itkit silti. Mä yritin jaksaa vielä päivän jos toisenkin, se teki kipeetä, mut mä tein sen sun vuokses."
suoraan kun mun elämästä, osaaksä lukilitistä vai ooksä vakoillu mua?

Noei, kaunis ja ihana fic, kiitos siitä ♥

~annicamaria
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

nover

  • ***
  • Viestejä: 127
Vs: Mun maailma on sun - K15
« Vastaus #2 : 31.10.2011 23:04:52 »
ui.. tää oli kaunis ! Tosi nätti ja surullinen...ääh en osaa kommentoida kun menin sanattomaksi, oot tosi hyvä kirjottamaan....Upee. tosi lyhyt mutta se toisaalta sopi tähän.
Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak! 

~Albus Dumbledore~