Kirjoittaja Aihe: Viimeinen tilaisuus, Angelina/Katie, S  (Luettu 1663 kertaa)

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Viimeinen tilaisuus, Angelina/Katie, S
« : 28.04.2012 20:41:41 »
Title: Viimeinen tilaisuus
Author: Maww
Beta: Swizzy
Ikäraja: S
Genre: fluffy, femme
Disclaimer: Hahmot ja paikat kuuluvat J.K. Rowlingille, minä vain leikin, enkä hyödy tästä mitenkään rahallisesti.
Pairing: Katie Bell/Angelina Johnson
Summary: Katie ja Angelina viettävät aikaa huippausmatsin jälkeen.
Varoitukset: -
Haasteet: Rare10
A/N: Minua on kiinnostanut tämä paritus jo kauan ja nyt tuli sitten inspis. Kommentit olisivat kivoja niin kun aina :D

“Jee, me voitettiin! Rohkelikko voitti! Rohkelikko voitti! Meidän kunkku on Ron!” Rohkelikot huutelivat innoissaan, juuri kun Ginny nappasi siepin. Angelina vilkaisi Katieta. Hän tiesi, mitä tyttö ajatteli. He hakisivat keittiöstä pari kermakaljaa ja viettäisivät aikaa kahdestaan poissa rohkelikkojen oleskeluhuoneen hälinästä.

Kukaan ei pannut merkille, kun kaksi rohkelikkotyttöä lähtivät toiseen suuntaan, kuin muut tylypahkalaiset. Katie ja Angelina kävivät istumaan järven rannalle keittiöreissun jälkeen.

“Onpa hyvää”, Angelina mutisi.
“Ja kaunis ilma”, Katie jatkoi.
“Täydellinen huispaukseen”, lisäsi Angelina. Kumpikin oli hetken hiljaa.

Katie otti Angelinaa kädestä. Angelina virnisti. Hänen suunsa lähestyi Angelinan huulia. Pian ne olivat perillä ja koskettivat Katien suuta sametinpehmeästi. Katie vastasi suudelmaan.

“Olen onnellinen, kun saan olla täällä sinun kanssasi kahdestaan” Katie sanoi hetken päästä.
“Niin minäkin. Harmi vain, että tämä on viimeinen kerta. Minun tulee ikävä tätä. Tämä on minun viimeisin vuoteni Tylypahkassa”, Angelina totesi.
“Kyllä me ensi vuonnakin voitetaan mestaruus”, Katie virnisti.
“Yritän tulla katsomaan”, Angelinakin yritti hymyillä.
“Mutta ei murehdita sitä nyt”, Katie sanoi ja suuteli Angelinaa. Angelina kiersi kätensä Katien ympärille. Kaikki oli täydellistä. Vielä vähän aikaa.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 01:56:26 kirjoittanut Kaapo »
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Viimeinen tilaisuus, Angelina/Katie, k-7
« Vastaus #1 : 10.05.2012 19:03:02 »
Hei ja iltaa karmatertusta! Olipas kiva, pikkuinen tekstipätkä. Oli mukavaa vaihtelua lukea rohkelikkotyttöjen välistä femmeä, ja muutenkin tällaista kevyttä, tunnelmapätkää. Tekstistä kävi hyvin ilmi tuo lähdön painostavuus, harmi sinällään etteivät Katie ja Angelina voineet olla myös tulevaisuudessa toistensa kanssa. Tekstiä oli mukavan helppo lukea, eikä tarvinnut ajatella sen kummempia, kun jäi aikaa keskittyä itse tekstiin. Hih, mitähän muut olisivat sanoneet jos olivat tytsyt nähneet... Ehkä tämä oli vähän kliseinen, mutta niinhän se on että kliseitä kirjoitetaan koska ne on niin hyviä. Joten kiitoksia mukavasta, virheettömästä lukuelämyksestä :)
Einmal ist keinmal


Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Viimeinen tilaisuus, Angelina/Katie, k-7
« Vastaus #2 : 10.05.2012 19:50:02 »
Kuurankukka, ihanaa, vihdoin kommentti! Hyvä, että pidit lukemastasi ja tämä oli sopivasti kliseinen. Piristit todella päivääni!
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015