Kirjoittaja Aihe: Villikko, K-11  (Luettu 1859 kertaa)

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Villikko, K-11
« : 28.01.2012 18:38:32 »
Author: Carmilla
Genre: drama, romance
Pairing: Ginny/Pansy
Rating: K-11
Disclaimer: Harry Potterit kuuluvat J. K. Rowlingille, minä leikin.

A/N: En ole osannut kirjoittaa mitään varmaan vuoteen. Ennen tätä! *happy dance*
12+ virkettä -haasteen seiskakierrokselle aiheella Ginny Weasley. Mitä tykkäätte?



Villikko


Pansy on ihastunut Ginny Weasleyyn:

Ginny Weasleyn noidanhatun nyrjähtänyt lieri uhmaa soveliaisuutta ja käytöstapoja siinä missä tyttö itsekin.

Ginny Weasleyn kynnet on maalattu luihuisenvihreiksi ja rintojen kaari erottuu ohuenohueksi kuluneen kaavun alta.

Ginny Weasley juo teensä kylmänä ja katoaa öisin linnan pohjakerrokseen. Ginny Weasley tuijottaa heijastustaan peilistä ja iskee sille silmää.

Äkkiä nyt, Ginny Weasley kuiskaa tyhjässä luokkahuoneessa, kun hänen kaulaansa suudellaan, ja kuorii vaatteita päältään kuin pohjoisen vimmainen tuuli.

Ensimmäisenä kevätpäivänä Ginny Weasley piiloutuu linnan pimeimpään loukkoon eikä tule pois ennen kuin hämärä on laskeutunut. Ginny Weasleyn arpinen sydän kuulee kiurujen laulussa vain viimeisen taistelun, menetyksen ja veljensä.

Pansy kietoo kätensä Ginny Weasleyn ympärille ja rutistaa tyhjyyden pois.

Ginny Weasley istuu kaavut ryntyssä ja kallankalpeat nilkat paljastettuina maailmalle, hän tekee sen vain Pansyn kiusaksi.

Ginny Weasley laskee tyttönsä selkänikamat keskittynyt uurre silmiensä välissä.
 
Ginny Weasleyn askeleissa kuuluu ilkikurisuus ja arvoitukset ja nainko minä viime yönä tyttöä, taisinpa naida.

Ginny Weasley istuu jälki-istunnossa kerran viikossa ja kuiskailee opettajien vanhoille, vastahakoisille korville hävyttömiä, kunnes saa luvan lähteä

Ginny Weasleyn silmien alla olevat varjot ovat sudenkorennon siipien väriset – niin väkivaltaisen violetit.  Yöllä voi tehdä muutakin kuin nukkua eivätkä silmäpussit aina johdu kiusaavista muistoista ja valkohehkuisesta piinasta, vaan aamulla lakanat repsottavat sängynlaidoilta.

Minä kaipasin sinua, Ginny Weasley mutisee illalla huulet toisen lantioluuta vasten.

Ginny Weasley liukuu alemmas ja Pansyn kädet tukistavat häntä, ja tuska on juuri sopiva.

Sellainen kuin maailmaan kuuluu.

Kaikki ajattelevat, että Ginny Weasley on muuttunut, mutta ei. Huulilta uhkaa karata nauru, kun Ginny Weasley sanoo, että kuuden vanhemman veljen seksivitsien ja riehumisen keskellä tuskin muuksi voi tulla.

Ginny Weasleyn polulla ei seiso kukaan ja jos seisoo, niin ei kauaa.

Minusta on niin surullista, että jäätiköt sulavat, Ginny Weasley sanoo, kun joku kysyy, minkä takia hän hymyilee vähemmän kuin ennen.

Pansyn huulirasva maistuu karpaloilta ja pippuripiruilta: Ginny Weasley rakastaa sitä.

Ginny Weasley ei ole aina iloinen – kun taivaankansi on sininen, minua ei huvita olla hauska, hän sanoo ja nuolaisee Pansyn korvalehteä.

Aurinkoisina aamuina Pansy valitsee kurjimman näköisen posteljoonipöllön ja lähettää Ginny Weasleylle viestin, jossa lukee: Hyvää surkeaa päivää!

Elämä olisi paljon kurjempaa ilman sinua; niin sinuakin.



*
hattu, kynnet, kylmä, heijastus, kuoria, kevätpäivä, menetys, tyhjä, kalla, uurre, askel, vastahakoinen, sudenkorento, valkoinen, kaipaus, tuska, maailma, ajatus, uhka, polku, jäätikkö, huulirasva, taivaankansi, posteljooni, elämä
« Viimeksi muokattu: 16.03.2017 19:36:18 kirjoittanut Neiti Syksy »
If inconvenient, come anyway.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Villikko, K-13
« Vastaus #1 : 28.01.2012 19:10:46 »
Ooo, aivan ihana ficci! Herramunjee kun olen innoissani! :D Tässä oli juuri sopivasti nasevuutta ja suoranaista sarkasmia, mutta sitten kuitenkin lämpöä ja rakkautta (kyllä minä sitäkin löysin!) ja synkkiäkin teemoja. Ja seksiä, sitäkin tässä oli <3 Oli muuten kuumia kohtauksia, vaikka vain muutamalla sanalla niitten yli livuttiin. Jösses :E

Rakastin tuota, kun käytit Ginnystä koko ajan koko nimeä. Se antoi tekstiin tavallaan sellaisen hmm, no alussa osittain hieman naivistisen fiiliksen, mutta joka syventyi pian ja loppua kohden jo tuntuikin, että tässä ollaan Ginnyn sisällä lukemassa karttaa kaikista ajatuksista, teoista, tuskista, iloista, suruista. Niin.

Lainaus
nainko minä viime yönä tyttöä, taisinpa naida

Repesin aika hersyvään nauruun! Ajatus sinällään on herttainen, mutta voin vain niin kuvitella tämän sun ficin tietyllä tapaa (lunamaisen), mutta niin kovin kapinallisemman Ginnyn miettimässä tätä sormi leualla, kulmakarvat koholla. Jaa'a, nainkohan?

Hihi :D

Lainaus
Ginny Weasleyn polulla ei seiso kukaan ja jos seisoo, niin ei kauaa.

Tää oli rakkaus. Ginny on voimakastahtoinen noita, joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen vaikka sitten väkisin. Tai pikemminkin oveluudella, mutta. Kuten mä olen moneen kommenttiin aikain saatossa toistanut, mä pidän Ginnystä. Mä pidän omasta Ginnystäni. Ja mun Ginny on juuri tällainen, raivaa esteet tieltään reippain mielin! ;D

Tämä oli hurjan viihdyttävä, avartava ja ajattelemaan pistävä teksti, kiitokseni siitä! :-*
-Bbuttis



// Edit: Poistujo, typot! :E
« Viimeksi muokattu: 14.02.2012 18:50:45 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Villikko, K-13
« Vastaus #2 : 14.02.2012 18:25:51 »
Kiitti paljon kommentistasi!

Mä mietin tosi pitkään, että mille osastolle postaan tän ja kysyin kaveriltanikin, ja päädyttiin sitten tänne. Kiva siis, ettei ole ihan metsään mennyt, vaikka tää on vähän sitä ja tätä.

Oot samaa mieltä Ginnysta kuin minä. <3 Mun mielestä Ginny on nimenomaan sellainen, joka tekee mitä itse tahtoo. Ginny on yksi mun suosikkihahmoista fanfictionissa, mut nimenomaan räväkkänä ja itsenäisenä ja mua harmittaa, että se kirjoitetaan niin usein ärsyttäväksi ex-tyttöystävähuoraksi. Mun, ja ilmeisesti sun, Ginny on harvinaisen kaukana sellaisesta.

Mutta kiitos tosiaan. <3 Ihan loistavaa saada palautetta ja vieläpä kiittävää sellaista nyt kun pitkästä aikaa sain jotain aikaan.
If inconvenient, come anyway.

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 444
  • © Ingrid
Vs: Villikko, K-13
« Vastaus #3 : 20.03.2012 23:17:32 »
Kommenttikampanjasta iltaa!

Tämähän oli oikein kiva ficci, mukavalla tavalla erilainen! Itse olen joskus näistä kahdesta jonkun ficin kirjoittanut, joten oli ihan hauskaa lukea jonkun muun tulkinta tästä parituksesta. Ja oikeastaan tämä osui aika nappiin. Pidin tästä todella. Jotenkin Ginny oli sopivan räväkkä, tiukka, tietoinen siitä mitä tahtoo. Minusta oli kiva, että Ginnystä oli tehty vähän sellainen, että hän haluaa olla vähän luihuismaisempi, ehkä. Tai sellainen ajatus minulle lukiessa tuli ja ajatuksena se on kyllä aika nam. Ginnyn luonne pääsi tässä hyvin korostetusti esiin niin, että Pansy oli vähän enemmän siellä taka-alalla. Tämä ratkaisu toimi, aloituslause on ikään kuin Pansyn näkökulmasta, josta hypätään Ginnyyn ja lopussa taas Pansyyn. En tiedä, jotenkin se toimi tosi hyvin ja toi tähän kiva lisän. Tämä teksti oli tosi kiva katselmus näiden kahden suhteeseen, jotain tällaista se voisi ihan hyvin ollakin!

Tämä oli tekstinä jo ihan näin ulkomuodollisestikin aseteltu omalla erilaisella tavallaan, mikä on plussaa. Jotenkin nuo lauseet aina muodostivat omat kokonaisuutensa kertoen sen oman juttunsa, mutta kuitenkin niin, ettei mikään tuntunut irralliselta. Se oli hienoa. Aluksi kun tätä tekstiä silmäilin, mietin että tekeeköhän tällainen rytmitys ja Ginny Weasleyn toistaminen tästä jotenkin tökkivän, mutta ehei, päinvastoin! Tämä toimi hyvin ja oli kivan erilainen. Tykkäsin tästä tosi paljon. Ja jotenkin nuo kappalejaot toi tähän sitä omaa jämäkkyyttään vielä, määrätietoisuutta. Samoin pidin tämän tekstin napakasta kuvailusta. Jotenkin onnistuit melko vähilläkin sanoilla luomaan mukavia mielikuvia noista tilanteista! Pystyin näkemään tekstin tapahtumat ikään kuin kuvina lukiessa.

Niin ja tosiaan sitä piti vielä sanoa, että olit saanut tosi hyvin ujutettua nuo virkehaasteen sanat tuonne tekstin joukkoon! Niitä ei edes huomannut, eikä lukiessa jotenkin edes tajunnut tai muistanut ajatella että tämä on rakennettu noiden pakollisten sanojen pohjalta. Tämä vaan toimi niin sujuvasti. Ja samoin tuo nimi oli muuten aika sopiva tälle ficille! Kuvaa jotenkin hyvin Ginnyä ja Ginnyn luonnetta.

Lainaus
Pansy kietoo kätensä Ginny Weasleyn ympärille ja rutistaa tyhjyyden pois.
Oi kun tämä kohta oli suloinen. Mielikuva tästä on tosi nätti. ♥ Ja kiva jotenkin, että tässä roolit meni näin päin; monesti olen törmännyt ficceihin, joissa Ginny on se joka halaa. Tai en tiedä, vähän sellainen fiilis vaan on.

Lainaus
Ginny Weasleyn askeleissa kuuluu ilkikurisuus ja arvoitukset ja nainko minä viime yönä tyttöä, taisinpa naida.
Tämä kohta kieltämättä nostatti pienen virneen kasvoille ja sai hykertelemään. Pystyn niin kuvittelemaan Ginnyn vähän ilkikurisenkin katseen kun tämä pohdiskelee miten asian laita on. Jotenkin niin Ginnyä!

Apua tää kommentti tais aikalailla kallistua ihkutuksen puolelle. Tää vaan oli niin kiva ja omaperäinenkin! Mutta hei kiitokset vielä kertaallen tästä ficistä, pidin! Tämä oli oikein mukava pieni palanen ennen nukkumaanmenoa. : )


i lost my heart / my home is the ocean

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Villikko, K-13
« Vastaus #4 : 05.04.2012 18:58:12 »
En oo vielä ehtinyt vastata, ku en mä tiedä, mitä tällaiseen kehumiseen voisi sanoa. : D Ihanaa, että pidit tästä! Mulla tuli tän virkehaasteen kanssa kauhea ongelma, vaikka yleensä kirjoittelen ne ihan sujuvasti. Tästä ficistä kirjoitin kuitenkin varmaan viis eri versiota, ennen ku olin tyytyväinen. Ginny on ihana ja halusin tehdä sille oikeutta. <3 Tosi hienoa siis kuulla, että tää toimi eikä esim. just Ginnyn koko nimen toistaminen ollut typerä keksintö. : D Tykkään välillä kokeilla vähän erilaisia tyylejä, mutta ku ikinä ei voi siitä vastaanotosta sitten tietää. Mutta kiitos tosiaan pitkästä kommentista, arvostan kovasti. <33
If inconvenient, come anyway.