Kirjoittaja Aihe: Voihan torstai! ||| Sallittu, Sirius/Severus, FF100  (Luettu 1742 kertaa)

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Severus/Sirius
Tyylilaji: Oneshot, Romance, Humor(sorta)
Sanoja: 245
Muuta: Osallistuu FF100 omalla sanalla Torstai.

A/N: Okei, tämä on mun puolelta kokeilevaa taidetta. Ärsyynnyin itseeni kun luen ja kirjoitan niin dramaattista ja angstista tekstiä, niin tässä on sitten pieni huumori pläjäys. Ei, tästä ei tule tapa, älkää pelätkö. :D

Voihan torstai!

“Severus? Severus kautta Merlinin, mikä sinulle tuli?”
Sirius katsoi huolestuneena Kalkarosta, jonka kasvot olivat valahtaneet värittömiksi.
Miehen silmistä alkoi vuotaa vettä ja hän aukoi suutaan äänettömästi.
“Severus! Mitä? Mitä!!?” Siriuksen äänessä oli nyt selvää pakokauhua. Hän tarttui toista miestä kainaloista estäen tätä kaatumasta lattialle ja nosti hänet sohvalle. Kalkaros huohotti suureen ääneen ja piteli rintaansa, samalla hänen suunsa jatkoi avautumistaan ja hän tarttui lujasti Siriuksen käteen.

“Minä tapan ne Weasleyn kaksoset”, Sirius ajatteli ja katseli neuvottomana ympärilleen. Oli keskiyö Kalmahanaukio 12:ssa ja vaikka muut olisivatkin olleet hereillä, hän ei olisi voinut pyytää heitä apuun. Ellei… Hän voisi väittää Kalkaroksen äkkiä vaihtaneen puolta ja yrittäneen kirota hänet ja sen tähden hän oli antanut tälle Weasleyn kaksosten KuumaHuuma-juomaa. Joka… hänellä sattumoisin oli kädessään, koska… ja hänen onnistui heittää se suoraa miehen suuhun -

“Siri- Sirius - Sinä…”, Kalkaroksen heikko ääni keskeytti Siriuksen mietteet.
“Severus, tässä. Minä olen tässä”, hän puristi toisen kättä ja tunsi että Kalkaros veti häntä lähemmäs itseään. Hän kumartui halaamaan miestä, jolloin Kalkaros kuiskasi hänen korvaansa:
“Mi-minä voisin… voisin nyt kokeilla sitä KuumaaHuumaa.”

Sirius nojasi taakse päin ja katsoi Kalkarosta, joka hymyili hänelle silmät viiruina.
“Mitä nyt Sirius, eikös torstai aina ollut meidän keppospäivämme?” Kalkaros kysyi ivallisesti.
Sirius punastui rajusti. Hän oli kouluaikana keksinyt tehdä aina julmimmat pilat Kalkaroskelle torstaisin.
Kalkaros naurahti vahingoniloisesti ja avasi pienen lasipullon korkin. Hän nosti pullon Siriuksen huulille.

Siriukselta meni hetki toipua järkytyksestä, mutta sitten hän virnisti Kalkarokselle ja suuteli tätä korvan taakse.
“Vai pidät sinä torstai kepposista…”

*
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 11:57:37 kirjoittanut Codename »

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
Vs: Voihan torstai!
« Vastaus #1 : 26.09.2010 03:39:56 »
vooi, syrjähyppyjä <3 :DD

mut on hienoo, että pystyt lukemaan välillä jotain aiiivan itselles vierasta :)

itse kun nyt luen tätä, pienissä sievissä, en ihan kaikkea sisäistä, mutta hyvä että sä oot  ymmärtänyt ja saanut tästä jotain irti.
 
ite oon ajatellu sitä et sirius ja severus on ehkä tässä vaiheessa kaikista tasvertasimpia, voivat molemma vittuilla toisilleen sillee kivasti kieli poskessa. ;D

mä olen niiiiin huono vastaanomttamaan kommentteja, mutta kiitos tuhannesti jälleen, että olet jaksanut tämän lukea ja jopa kommentoinut, kyllä se aina tuntuu hyvältä :))

-mag