Kirjoittaja Aihe: Voikukkamaitoa (Ron/Luna/George, S)  (Luettu 3795 kertaa)

Dolls

  • ***
  • Viestejä: 2 081
Voikukkamaitoa (Ron/Luna/George, S)
« : 26.04.2010 16:38:48 »
Nimi: Voikukkamaitoa
Ikäraja: S
Paritus: Ron/Luna/George
Summary: Keltaiset varpaankynnet ja sormenpäät voikukkien maidosta valkoisina

Vapaa sana: Pitkästä aikaa kirjoitin jotain ilman suunnittelua, pelkällä tajunnanvirralla. Itse olen tyytyväinen, vaikken kylläkään ajoitukseen. Miksi ihanien ideoiden pitää tulla silloin, kun pitäisi kirjoitta nanoa?
Het10 parituksella Ron/Luna, FF10 sanalla Milloin?, satanen sanalla keltainen, OTP10 (paritus Luna/George)


Voikukkamaitoa

Keltaiset uimahousut roikkuivat kuivumassa terassin puukaiteella. Niistä valui vettä kirkkaan vihreälle nurmelle, jota jästisadettimet kastelivat epätasaisin väliajoin. Sähköjohto kulki menninkäisten kolon ohi vajaan, josta kuului ajanmittaa omituisia poksahduksia ja sähähdyksiä.

Ron makasi nurmikolla, ja antoi auringon lämmittää punaisia hiuksiaan ja pisamaisia kasvojaan, joita kutitti suolaveden kuivuessa kasvoille. Välillä hän kipristi nenäänsä hätyyttäkseen pieniä kukkakärpäsiä, jotka yleensä viihtyivät puutarhan värikkäissä kukissa. Vahvaqon sulamaton suklaajäätelö kieriskeli omia aikojaan vaaleansinisessä lasikupissa, jonka pojan äiti oli hetki sitten laskenut hänen viereensä.

Ron sätkähti naapurin kissan sännätessä ulos vajasta, jota se käytti loikoilupaikkanaan. Se ei varmastikaan ollut osannut arvata, että tänä aamuna herra Weasley oli asentanut sinne sähköjohdot. Ron nousi istuma-asentoon, ja silmäili kuinka kissa lähti säikähdyksestä toivuttuaan jahtaamaan menninkäisiä.

”Minä luulin, että sinä nukut.” Ja Luna oli siinä. Hän makasi keltaisella pyyhkeellään Ronin vieressä vatsallaan, mustat aurinkolasit silmillään. Hänen keltaiset bikininsä olivat kuivat, päässään hänellä oli voikukista solmittu seppele. Keltaiset varpaankynnet ja sormenpäät voikukkien maidosta valkoisina hymyilyttivät Ronia ihan liikaa, ja hän painoi päänsä tarkastellakseen omien sormenpäitensä likakerrosta.

”Ja minä luulin, että sinä... mihin sinä Georgen jätit?” Ron vaihtoi kesken lausetta aihetta, ja vilkuili ympärilleen. Heidän varjonsa olivat ainoat nurmen pinnassa, ääntäkään ei kuulunut mistään lukuunottamatta keveää linnunlaulua.

”Hän meni testaamaan jotain Fredin kanssa, ja jätti uimahousunsa kuivumaan siksi aikaa”, tyttö sanoi ja pyöritteli sormissaan yksinäistä voikukkaa, joka oli jäänyt yli seppeleen teosta.

”Onko hän nyt alasti?”

”Ei toki, hän vaihtoi shortsit jalkaansa”, Luna nauroi nauruaan, joka kuulosti Ronista aivan tuulikellon kilahduksilta. Tyttö heilautti hiuksiaan, ja seppele nytkähti yhtä aikaa Ronin sydämen kanssa. ”Milloin sinä aiot syödä jäätelösi?”

”En pidä tästä”, Ron hymyili ja ojensi kulhon Lunalle. Tyttö otti sen vastaan ja nuoleskeli hetken lusikkaa ajatuksissaan. Hetken kuluttua Luna hymähti itsekseen ja nousi hiukan. Hän pujotti voikukan hämmentyneen Ronin korvan taakse hymyillen. Hän sipaisi pojan punaisia hiuskiehkuroita varovasti, ennen kuin asettui takaisin pyyhkeelleen.

Ron ei voinut olla vilkaisematta keltaisia uimahousuja ja toivomatta, että niiden omistaja ei saapuisi vähään aikaan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:30:34 kirjoittanut Guadaloupe »
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

lanoliini

  • ***
  • Viestejä: 534
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #1 : 26.04.2010 16:53:24 »
Ihana tämä!

Voi jumpelis, mulle tuli aivan kauhean kesäinen olo!  ;D

Olenhan minä sun muitakin tuotoksia lukenut ja tiesin odottaa jotakin hyvää, mutta tää jotenkin niin nappasi tällä hetkellä. Tuli heti kamala hinku mennä ottamaan aurinkoa jne, vaikka tuolla taitaa vielä olla vähän huono ilma sellaiseen. Kiitos tästä, piristi hirmuisesti tätä iltapäivää!

Tulisipa jo kesä, ai ai!


- lanoliini


ps. anteeksi hieman aivoton kommentti!
lanoliinin hömpötyksiä ja lörpötyksiä löydät täältä.

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #2 : 26.04.2010 17:07:38 »
Oi, tämä oli aivan supersuloinen! (:

Ensin olin ihan ihmeissäni, miten ihmeessä tästä kasaantuisi Luna/George -paritus, mutta viimeisen lauseen luettuani häpesin jo edes sellaista miettineeni.

Todella raikas ja kesäinen ficci, todellakin piristys päivään! Paritus oli erittäin kiehtova ja toimiva, erilainen. Lopetus oli aivan huippu, ja pidin Ronista todella paljon (yleensä en oikein innostu hänestä). Oli myös tosiaan ovelaa jättää George periaatteessa tästä pois, vaikka oleellinen osa hän lopulta olikin.

Äh, en osaa kommentoida tämän paremmin, mutta tykkäsin todella paljon! Onneksi nimi oli pelkästään jo niin houkutteleva, että sorruin lukemaan! (:
All I wanted was you

Ava by Sinderella

Domino

  • Vieras
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #3 : 29.04.2010 01:44:52 »
Ensinnäkin kiitos miljoonasti, kun kirjoitit Ron/Lunaa. Ficcimaailma tarvitsee lisää tätä ihanaa paritusta!

Pidin todella paljon kuvailustasi. Erityisesti tämä pätkä pisti silmään kivasti:

Lainaus
”Minä luulin, että sinä nukut.” Ja Luna oli siinä. Hän makasi keltaisella pyyhkeellään Ronin vieressä vatsallaan, mustat aurinkolasit silmillään. Hänen keltaiset bikininsä olivat kuivat, päässään hänellä oli voikukista solmittu seppele. Keltaiset varpaankynnet ja sormenpäät voikukkien maidosta valkoisina hymyilyttivät Ronia ihan liikaa, ja hän painoi päänsä tarkastellakseen omien sormenpäitensä likakerrosta.

Muutenkin teksti oli sujuvaa lukea ja minua vähän jäi harmittamaan kun se loppui niin äkkiä. Mutta tällaisenaan, lyhyenä kesäfiiliksen nostattajana, ficci oli oikein mainio. Mielelläni kyllä jatkoakin lukisin.

Kiitos paljon!

Pai^

  • pumba
  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #4 : 29.04.2010 07:53:35 »
Kiitos piristävästä ficcistäsi! Näin aamulla on kiva lukea tämmöisiä ficcejä. Ja parituskin oli aivan loistava.
”En pidä tästä”, Ron hymyili ja ojensi kulhon Lunalle. Tyttö otti sen vastaan ja nuoleskeli hetken lusikkaa ajatuksissaan. Hetken kuluttua Luna hymähti itsekseen ja nousi hiukan. Hän pujotti voikukan hämmentyneen Ronin korvan taakse hymyillen. Hän sipaisi pojan punaisia hiuskiehkuroita varovasti, ennen kuin asettui takaisin pyyhkeelleen.
Tää oli ehdottomasti mun lempparikohta. Tää oli melko lyhyt, ois ehkä voinu olla pitempikin. Kumpa olis jo kesä! :)

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #5 : 05.05.2010 11:20:29 »
Oi, olipa söpö teksti. <3 Rakastuin fikin varovaisuuteen ja hienovaraiseen vihjailuun, ja siihen, miten lukija sai itse lukea paritukset rivien välistä - mitään ei töksäytelty tyhmästi suoraan päin naamaan. Ronin ja Lunan hillitty käytös, jonka laittaisin  ujouden piikkiin, oli myös todella kivaa henkilöiden tulkintaa... :)

Olit saanut tunnelman säilymään läpi koko tekstin ajan ihan mahdottoman suloisen lämpimänä ja aurinkoisena. Tekisi itsenikin mieli mennä nurmikolle makoilemaan ja syömään jäätelöä... Harmi vain, siellä on aika kolean näköistä, ja mä satun olemaan kipeänä... x)

Teksti oli kivan realistista - aivan tavallisista asioista koostuvaa peruselämän arkiasioilla herkuttelua. Naapurin kissat, jästisadettajat, kuivumassa oleva shortsit... Tällaista tekstiä on kiva lukea, koska se on niin helppo liittää omaan elämään. :)

Pidin tästä tosi paljon. <3 Just kunnon ihanaa fluffyä päivääni piristämään. Kiitos! :)

- Narina
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #6 : 16.05.2010 21:35:04 »
Aivan liian ihana teksti. ;D Niin kaunis ja kaikkea... Ihan nolottaa kun ei itse osaa kirjoittaa tällaisia.

Sopii täydellisesti tähän kauniiseen päivään mikä tänään oli. Pakko myöntää. :D

En osaa enää kommentoida, mutta kiitos. TÄMÄ OLI AIVAN SIKA HYVÄ!

-Lozku
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #7 : 07.06.2010 21:37:37 »
Ihana!

Luna/Ron paritus on kieltämättä erikoinen, mutta tää oli hyvä.
Noi tilannekuvaukset oli hyvin kirjotettuja, mä en ikinä jaksais.
Sä sait Lunasta tosi lunamaisen. Ron oli ehkä vähän OoC, ei mitenkään pahasti kuitenkaan.

Lainaus
Ron ei voinut olla vilkaisematta keltaisia uimahousuja ja toivomatta, että niiden omistaja ei saapuisi vähään aikaan.
Tosi sulonen lopetus <3

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #8 : 15.06.2010 18:00:10 »
Mä oon lukenut tän nyt ehkä jotain viisi kertaa ja aina luovuttanut kommentoinnin suhteen, mutta kerran #jumalapelissä haastettiin niin tällä kertaa aion selviytyä loppuun saakka.

Tykkään Ron/Luna -parituksesta aika paljon, koska mun mielestä Hermione kuuluu Nevillelle ja onhan Roninkin hyvä saada joku, joten Luna käy hyvin. Tässä ficissä Luna oli juuri sopivan eteerinen ja keijukaismainen ja aurinkoinen vastakohta Ronille, joka oli jotenkin maanläheisempi likaisine sormineen. Yksityiskohdat olivat onnistuneita ja persoonallisia, voikukkamaito toimi ficin nimenäkin mainiosti.

ylipäätään tämä oli mukavalla tavalla kesäinen fic. Et ollut irrottanut hahmoja potterversumista, tuo sulamaton suklaajäätelö ja menninkäiset loivat linkin kirjojen maailmaan. Toisaalta sähköjohdot ja bikinit ja muu sellainen taas yhdistivät hahmot normaaliin arkeen.

Kokonaisuutena näpsäkkä pikku kesäfic, tykkäsin tästä. :)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #9 : 01.09.2010 17:16:04 »
Ron/Luna on miulle ihan uus tuttavuus, kuten Fred/Lunakin, mutta mielenkiinnolla kävin tätä lukemaan, kun otsikko antoi sellaisen kuvan, että tämä on jotain aivan suloista; enkä pettynyt ollenkaan. Pienet yksityiskohdat kuten se sulamaton jäätelö, jonka Molly oli tuonut hetki sitten ja se, että kerrottiin missä sähköjohto kulki (menninkäiset tuhoo kuitenkin sen johdon jossain vaiheessa, kun se niiden kolon edestä menee), veti minut sanattomaksi kuvailullaan. Hauskasti oot leikitelly lauserakenteilla ja sanoilla. Tilanne kuvailussa olet todellakin onnistunut. Ne oltiin kuvailtu tarpeeksi hyvin, muttei tappavan tylsästi kuitenkaan.

Lainaus
Hänen keltaiset bikininsä olivat kuivat, päässään hänellä oli voikukista solmittu seppele. Keltaiset varpaankynnet ja sormenpäät voikukkien maidosta valkoisina
Tähän kohtaan ihastuin ihan sata-nolla tilanteella. Voin hyvin kuvitella Lunalla päässä voikukista solmitun seppeleen vaaleiden hiusten hieman mennessä mykkyrään, kun seppele on hakenut paremman asennon päässä. Älä kysy mistä tuo hiuksien mykkyrä oikein tulee, mutta itselle tulee mieleen ainoastaan sellainen kuva, jossa Lunan pitkät hiukset on vähän menny siitä seppeleen kohdalta mykkyrään.

Tämä oli aivan ihana kesäinen tunnelmointi ficci, ja nyt tulee ihan ikävä kesää, kun kaikki on jo kääntymässä kunnolla syksyksi.
Kiitos siis tästä :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Antelope

  • Vieras
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #10 : 01.09.2010 18:20:52 »
Tämä oli niin, aaws, suloinen.♥

Rakastuin tähän ihan yhdeksänkymmentäyhdeksän prosenttisesti. ;) Yksi prosentti puuttui koska kaikki oli vain - Lunan ja Ronin suhde ei voisi edistyä tuosta. Tai siis voisihan se, tietysti, mutta en usko siihen. :( Siitä siis yksi prosentti miinusta. ;D

Kiitos ja kumarrus!


Antelope

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #11 : 02.09.2010 20:03:26 »
Oaaw. Ihan tajuttoman suloinen fic, jotenkin niin erilainen tuulahdus jotain sellaista, mistä en ole lukenut aikohiin – jos ollenkaan. Nimeä myöten tämä oli nätisti ja mielikuvituksekkaasti kirjoitettu, ihanan omalaatuinen ja sellainen, jota lukiessa tulee auttamattoman hyvä fiilis. Tykkäsin tosi tosi paljon.

Ehkä lopetus lopetti kaiken täydellisesti; ei kliseistä, ei mitään typerää tai ylimääräistä. Täydellistä. Ron oli Ron ja Luna Luna, kuvailu oli kohdallaan tunnelmarikasta. Ihan hemmetin kaunista ja suloista, ei muuta voi sanoa.

"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: Voikukkamaitoa
« Vastaus #12 : 03.09.2010 15:23:19 »
olipas suloinen pätkä ♥

tälläiset söpöilyjutut ovat ihania, varsinkin kun tässä oli havaittavissa pienenpientä angstia, voi Lonnukkaa, Luna on Gerogen  :(
kauniisti kuvailtu, molemmat olivat omia itsejään, ja rakastuin tähän.

kiitän , pus

jennumiu
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper