Kirjoittaja Aihe: Voisitko koskaan olla minun? K-11 H/D  (Luettu 3712 kertaa)

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Voisitko koskaan olla minun? K-11 H/D
« : 25.08.2009 17:03:06 »
Alaotsikko: romance, fluff,  drama, oneshot

Title: Voisitko koskaan olla minun?
Author: Frile
Ikäraja: K11 //Kaapo lisäsi ikäraja merkinnän alkutietoihin c:
Pairing: Harry Potter & Draco Malfoy
Summary: Ficci kertoo Harryn haaveista, toivesta ja ajatuksista Dracoa kohtaan.
Disclaimer: Hahmot omistaa J.K Rowling ja sen hitusen tapahtumapaikasta jota kerrotaan myös.
A/N:  Tähän ficciin sain idean rakkaalta ystävältäni joka tiedostamattaan antoi sen :). Tämä on ensimmäinen ficcini ikinä, joten toivon rakentavaa ja vähän vähemmän rakentavaa kommenttia. Toivottavasti pidätte!

-----------

Monista asioista olen varma, kuten siitä että minulla on kaksi ihanaa ystävää, monta läheistä ja monta 'ei niin' läheistä.  Se että olen valittu on tässä kuukausien aikana käynyt mitä ilmeisemmäksi. Näinä aikoina useimmat asiat käyvät selvemmäksi tulevaisuuden kannalta. Kuten sota. Minun tunteeni häntä kohtaan ovat taas muuttumassa oudoimmiksi.

Ensin se oli tuttavuutta. Juttelimme niitä näitä silloin tällöin, saatoimme nauraakkin. Vähitellen kaikki muuttui ystävyydeksi. Lujaksi ystävyydeksi. Näimme useita kertoja viikossa kunnolla. Jaoimme salaisuuksia, juoruilimme ja pidimme hauskaa.

Nykyään yllättävät kohtaamiset kaksin, tuntuvat kiusaantuneilta. Katsomme ensin toisiamme hetken hieman mietteliäinä, ja mielestäni hetken liian pitkään ollakseen vain kohtelias katse. Muutamien sekuntien jälkeen hän yleensä tekee jotain, esimerkiksi hymähtää ja tilanne lipuu ohi hymähdettyäni.

Jos minulla ei ole tuntia ja istun käytävällä odotten esimerkiksi ystäviäni syömään kanssani, huomaan usein ajattelevani häntä. Miltä tuntuisi silittää hänen platinan vaaleita hiuksiaan, upottaa kädet niihin silkkisiin luomuksiin ja hyväillä. Miltä tuntuisi painaa huulet vasten hänen vaaleita, niin täydellisiä huuliaan. Tuntea niiden pehmeys ja kosteus omilla ja maistaa häntä. Miltä tuntuisi koskea hänen ah, niin täydellistä vartaloaan joka on laiha ja lihaksikas. Tunnustella hänen vatsaansa ja löytää ties kuinka monta sixbackia! Tai miltä tuntuisi herätä hänen viereltään sunnuntaiaamuna, ilman kiirettä kun ei olisi koulua. Onnellisena, siitä että hän on minun. Painaa pää hänen rinnalleen ja rakastaa. Kuulla hänen kuiskaavan nimeni ja miettiä kuinka värähtäisin siitä, kauneimmasta äänestä jonka tiedän.

Hän on nykyään myös ystävieni ystävä ja he tulevat toimeen oikein hyvin. Mutta kun me olemme neljästään, huomaan hänen hakeutuvan seuraani, tulevan enemmän lähelleni ja puhuvan enemmän minulle, kuin ystävilleni. Jossain vaiheessa olemme täysin eristäytyneet ystävistäni ja keskustelemme hauskoista asioista. Nautin siitä kun vain nään ne jäänharmaat silmät. Kun ne katsovat minuun ja puhuvat minulle jotain aivan muuta kuin hänen sanansa. Ne kirkastuvat kun katson häntä ja ainakin luulen niiden välkkyvän ja katsovan minua rakastavasti. Niinä hetkinä minun on vaikea estää ja hillitä itseäni joutumasta himon valtaan. Syöksymästä hänen luokseen. Suutelemasta häntä joka paikkaan johon vain yltäisin. Syleilemästä, rutistamasta häntä rintaani vasten. Huutamasta jokaiselle paikalla olialle, joka jaksaisi ja tahtoisi kuulla : " Minä rakastan tätä miestä, enemmän kuin mitään tai ketään!".

Vielä joskus koittaa päivä jolloin kerron hänelle kaiken, aivan kaiken. Kuinka paljon rakastan häntä ja  kuinka paljon välitän. Etten vaihtaisi häntä mihinkään. Hän on täydellinen. Kaikki mitä hän minulle merkitsee. Että kaikki minkä vuoksi elän on hän.



« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 09:11:47 kirjoittanut Kaapo »

Witherwing

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #1 : 25.08.2009 18:11:15 »
Wau. Aivan mahtavaa, en tiennytkään että olet NÄIN hyvä kirjoittaja :--D. Mutta joo, betaa kannattaisi ehkä käyttää, kirjoitusvirheet saisi tarkistettua ja voisi saada jotain parannusehdotuksiakin esim. sanavalinnoissa. Erittäin hyvin kirjoitettu, sixbackunelmille repesin ja lopussa taas sitten tuli semmoinen 'awww'-fiilis ;>.  Mutta, jatka vaan kirjoittamista, tätäkin pätkää oli kiva lukea (: .

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #2 : 25.08.2009 18:51:17 »
Oi, tämä on hyvin nätti ficci ja ensimmäiseksi ficiksi todella hyvä!
Omaa ensimmäistä ficciä muistellen...

Mukavan romanttinen, toivottavasti Harry vielä joskus uskaltaa.
Jotenkin tunnistan itsenikin tästä tilanteesta, joten oli helppo samaistua tarinaan.

Joitain pieniä virheitä löytyi sieltä täältä, listailempa osan;

Miltä tuntuisi silittää hänen blatinan vaaleita hiuksiaan, upottaa kädet niihin silkkisiin luomuksiin ja hyväillä.
Platina kirjoitetaan kovalla p:llä.

Jos minulla ei ole tuntia ja istun käytävällä odotten esimekiksi ystäviäni syömään kanssani....
Tässä sattunut varmaankin pieni näppäilyvirhe, esimerkiksi, ei esimeksi.

Tunnustella hänen vatsaansa ja löytää ties kuinka monta sixpäkkiä
Tuo sixpäkkiä jotenkin särähti teksissä.. hmm.. sikspäkkiä.. sixpackia.. miten vaan.

No mutta beta ois jees, kirjoitat kyllä hyvin sujuvaa tekstiä aloittelevaksi ficcailijaksi.
Ihminen on yleensä sokea omille virheilleen.

~ Alias Moony kiittelee.
I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #3 : 25.08.2009 21:23:17 »
Kiitos kommenteista! :D

Witherwing:  niin, ei ne äikän kokeet aina kaikkee kerro. Laitan betan sitten seuraavaan :)

Alias Moony: tuo sokeus juttu on kyllä aika osuvasti sanottu ;))
« Viimeksi muokattu: 26.08.2009 15:42:21 kirjoittanut Frile »

nervecenter

  • ***
  • Viestejä: 133
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #4 : 25.08.2009 22:51:55 »
Yhdyn edellisiin, ensimmäiseksi ficiksi todella hyvä. Pidin siitä yksinkertaisuudesta mikä tässä oli, ja sitä, että tämä oli vain Harryn kuvittelemaa. Valitsin tän iltasaduksi, joten pystyn siis illalla kuvittelemaan nämä tapahtumat loppuun saakka. Ihanaa :') Mutta hyvä että jätit tilanteen avoimeksi, eikä aina mitään sellaista maailman onnellisinta lyhyttä ficciä.
Joo betaa suosittelen, mutta täytyy tässä vain korjata, että se on platina, ei blatina. Muuten virheet ei oikeestaan häirinnyt :)
i'm a ghost, you're an angel

Sirke

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #5 : 26.08.2009 18:56:43 »
Hienoo Camppu, tää on hyvä ! Kertoo ihan selvästi siitä mistä pitääki (hahaa, C/L), onneks osaan lukea rivien välistä.
Ihanaa kun oot muistanu mua aaännässä ;;--)

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #6 : 27.08.2009 17:08:02 »
Kiitos komnentista nervecenter & Sirke!

Sirke: Ainahan minä!  ;)

mutasota

  • DRACO!!1
  • ***
  • Viestejä: 31
    • feel of Being in control
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #7 : 27.08.2009 21:08:59 »
Tää oli ihan hyvä, vaikka tosi kliseinen.
Varsinkin toi loppu.

Ois ollu kiva jos olis ollu kans puheenvuoroja enemmän.

Lainaus
Miltä tuntuisi silittää hänen blatinan vaaleita hiuksiaan
platinan.

toi tuli ikävästi silmään.
mut ihan hyvä tää oli =)
oh my juliet

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #8 : 28.08.2009 19:28:30 »
Kiitos mutasota

Tässä nyt kaikille yhtesesti, että teidän painostuksen takia (joo ei ehkä pelkästään sen takia) viimein jaksoin korjata tuo blatina virheen! Korjasin samalla muutaman muun. :D

Sirke

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #9 : 28.08.2009 21:11:50 »
((ootee, sori kun sotken, mutta mä odotan edelleen sitä W/S-ficciä ==D))

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #10 : 29.08.2009 12:22:49 »
Hah! Mä voin ehkä seuraavaan survoo johonkin kohtaan. :))

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #11 : 07.09.2009 14:36:50 »
Suloista!
Harry ja Draco siis on ystäviä. Kivaa! *iloinen*
En mä oikein muuta osaa sanoa...
Ihana... toosi toosi ihana <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #12 : 03.10.2009 18:53:14 »
Kiitos kommentista Cherina!

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Voisitko koskaan olla minun? K-13 H/D
« Vastaus #13 : 01.12.2009 15:40:10 »
Päätin siis lukea nyt tämän. Oli tämä erikoinen minun makuuni. En katsos usein lue Draco/Harry parituksillisia ficcejä. Kuitenkin, tässä oli jotain mihin pystyi itsekkin tarttua, pääsi mukaan henkeen. Pystyit kuvailemaan mahtavasti, ihankuin olisit ollutitse Harry. (no useinmiten kertojan on eläydyttävä  ;D) Tämä oli hyvä ensimmäiseksi ficiksi. Muistellen omia ensimmäisiäni, tämä oli varmasti parempi. Ja tulee olemaankin. Sen verran kirjoitustaitoa sinultakin löytyy.

Kiitos luku elämyksestä, vaikkakin olihan se hiukan lyhyen puoleinen mutta tarpeeksi nautittava.  :)
Tilkkutilli
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna