Kirjoittaja Aihe: I want to hold your hand (K-11, songfic, Sirius/Remus)  (Luettu 1547 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: I want to hold your hand
Author: Swizzy
Betat: Nelxis ja Sirppi
Genre: Romance, fluffy, saattaa olla pienenpienoinen angst, slash
Rating: K-11
Pairing: Sirius/Remus
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Potterit, The Beatles biisin, minä vain kirjoittelen.

Rakkauslauluhaasteeseen The Beatlesin kappaleella I want to hold your hand.

Remus PoV

I want to hold your hand

Sirius, haluan olla enemmän kuin ystävä. Haluan kosketusten olevan muutakin kuin kevyitä hipaisuja. Haluan pitää häntä kädestä, suudella häntä, antaa rakkauteni näkyä.
Olemme lähdössä Jamesin luota Godrickin notkosta. Peter ei ole täällä, hänellä oli jotain muuta menoa, kuulemma tärkeämpää. Tulimme suoraan koulujunasta tänne. Minun isäni on tarkoitus tulla hakemaan meitä, Sirius aikoo jäädä meille yöksi.
Hän kumartuu sitomaan maihareitaan, ja hänen selkänsä koskettaa pohjettani. Tunne, josta hyvin paljon pidän, on Siriuksen kosketus. Ihoni kihelmöi mukavalla tavalla, ja jo ajatus Siriuksen huulista omillani huumaannuttaa minut.

Oh, I'll tell you something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand


Isäni kimppailmiinnyttäessä minut ja Siriuksen, saan tilaisuuden ja syynkin pitää häntä kädestä. Enkä mitenkään voi olla tarttumatta siihen. Jälleen kosketus saa minut valtaansa, keskityn vain hänen ihoonsa omaani vasten, vaikkei se olekaan oikeasti mitenkään maagista tai ihmeellistä, minulle vain. Minun on pakko, pakko kertoa hänelle, kuinka paljon häntä rakastan. Muuten maailmani hapertuu sirpaleiksi ajatusten ja siteiden muuhun elämään haurastuessa.
Katsahdan häntä nopeasti silmiin, ja silmien lämpö yhdistettynä hänen kätensä tuntuun omassani, on jotenkin niin taivaallista, että sen normaalius ja maallisuus haipuvat sisälläni.

Oh, please, say to me
You'll let me be your man
and please, say to me
You'll let me hold your hand
Now let me hold your hand
I wanna hold your hand


Kun nousemme portaita huoneeseeni, jonne jo ennestäänkin Sirius osaa, koska hän viettää suurimman osan lomistaan minun tai Jamesin luona, hänen takapuolensa keikkuu edessäni, ja ymmärrän jokaikistä tyttöä, joka häneen on koskaan langennut. Hänen hiuksensa leijuilevat miten sattuu, johtuu ilman sähköisyydestä, koska nyt on joululoma, ja talvella nyt vaan käy niin. Voin vain unelmoida siitä miltä niitäkin tuntuisi koskettaa.
Sirius avaa oven minun huoneeseeni. Se on melko siisti (koska minä vain nyt olen sellainen), lattialla on muutama kirja, joita hyllystä löytyy huomattavasti enemmän, seiniä peittää maali, jonka päälle muutamia huispausjulisteita olen laittanut, vaikkei se minun lajini aivan olekaan.
Ja yhtäkkiä Sirius alkaa pomppia paikallaan.
”Ihanaa olla taas täällä!” Virnistän hänelle ja hän minulle.

And when I touch you I feel happy, inside
It's such a feeling
That my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide


Ruoan jälkeen lötköttelemme pienellä sängylläni rennosti, tai oikeastaan Sirius on vallannut koko sängyn, ja olen aivan kiinni hänen kyljessään ja kietonut käteni hänen ympärilleen (enemmän kuin mielelläni) jotten putoaisi reunalta. Kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti.
”Sirius”, saan sanottua vihdoin, kun olen hetken ajan leikitellyt ajatuksella kertoa hänelle tunteistani.
”Yhm.”
”Joo... Tuota... Eli... Miten ikinä reagoitkin, älä suutu minulle, ethän?” Katson häneen kysyvästi ja hän nyökkää, ja katseensa kertoo vilpittömyydestä.
”Minä pidän sinusta, siis tarkoitan että... rakastan.”

Yeah you, got that something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand


Hetken hiljaisuus pelottaa minua, mutta kun hän vetää minut kiinni itseensä ja painaa huulensa omilleni, ajatus katkeaa ja on vain me. Hänen suudelmansa tuntuu kutkutuksena vatsanpohjassa, leijuvina perhosina päässä, ja sinä ylenmääräisenä hattaraisena olemuksena minun rakkaudessani.
Siriuksen kädet hivelevät selkääni, vasen eksyy solisluille, rinnalleni. Minä taas en voi olla koskettelematta hänen hiuksiaan, ja vieläkin kun hänen huulensa häviävät omiltani pieneksi hetkeksi, sormeni liukuvat pitkin hänen mustia laineikkaita suortuviaan. Hänen huulensa siirtyvät kaulalleni, poskelleni, korvani juureen kuiskaavat:
”Remus, niin minäkin sinua.”

And when I touch you I feel happy, inside
It's such a feeling
That my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide


Ja vaikka olen saanut suudella häntä, silti tahdon enemmän vain olla hänen lähellään, ottaa kädestä kiinni, katsoa silmiin. Ja tietää että Sirius rakastaa, tietää että hänkin minua, ja rakastaa takaisin pelkkien katseiden välityksellä, ja keventää niitä kosketuksilla.
Hänen sormensa hipaisevat kasvojani, vievät takaa karanneen hiuksen korvan taas, huulet kuiskailevat sanoja, sanoja jotka ovat minulle lähes merkityksettömiä kosketuksen rinnalla, sanoja jotka kuitenkin tarkoittavat niin paljon. Tartun Siriuksen vasempaan käteen, ja hän myöskin minun, ja me pitelemme toisiamme käsistä. Emmekä koskaan halua päästää irti.

Yeah you, got that something
I think you'll understand
When I say that something
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 20:11:26 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: I want to hold your hand (K-13, songfic, Sirius/Remus)
« Vastaus #1 : 01.02.2012 22:17:44 »
No tää oli kyllä niin siirappista että! Oikein oppikirjaesimerkki fluffysta :) Mielelläänhän tällaisen lukaisee iltapalaksi kun on oma otp kyseessä, aika perusfluffyhan tämä oli että ei ole mitään silmille hyppäävän erikoisia ratkaisuja, mutta tällainen että tuli sellainen tunne että hitto kun en ole jompikumpi. (Olipa sekava lause.)

Tykkäsin erityisesti Siriuksen maihareista.

PS.
typo:
Lainaus
tilauisuuden


// ai niin ja sitä vielä että biisi sopi tähän oikein kivasti.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: I want to hold your hand (K-13, songfic, Sirius/Remus)
« Vastaus #2 : 02.02.2012 14:48:00 »
RoastedGarlic, kiitos! Oppikirjaesimerkki fluffysta? No voi kiitos! Maihareihin sain ajatuksen yhdestä kaveristani, päätin että ne sopisi Siriuksellekin. :) Kommenttisi piristi päivää!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: I want to hold your hand (K-13, songfic, Sirius/Remus)
« Vastaus #3 : 06.02.2012 20:28:54 »
ASDFGHJKL. (= aw, sulin.)
Joo-o, ylisiirappista :333 asdfgh voi aww, toi biisi oli niin että. AWW BEATLES.
Mä ihastuin molempiin jätkiin (jäin tosin miettimään niiden ikää......) ja tää on aika perinteinen, koska Sirius tunsiki samoin :3 TOI EI OLLU DISSAUS.

SIRIUKSELLA ON MAIHARIT :333333 aaw, kohtaus. Eimut tää oli niin fluffyä. ♥

Lainaus
”Joo... Tuota... Eli... Miten ikinä reagoitkin, älä suutu minulle, ethän?”
Päätinpä sitte ihan ohimennen ilmottaa että sulin. Remus on ihana. (No okei, myönnetään, se on sun mielikuvitukses joka on ihana. Mut Remus on kans ihana.)

Musta ei nyt taida irrota mitää järkevää, koska oon ihan huuruissa mm. tän tarinan ja mun iki-ihanan iPodin iki-ihanien biisien takia. (Ne yhdistettynä on luonnollisesti sellanen ihkutusreaktio...)

~Tonks

...harmi et tää oli oneshot.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: I want to hold your hand (K-13, songfic, Sirius/Remus)
« Vastaus #4 : 07.02.2012 18:21:33 »
Tonks, kiitos ja voi aww kun sä aina kommentoit! :-* Ikää... No, sillä ei oikeastaan ole merkitystä, mutta sanoisin vaan että tässä ne oli kouluikäisiä, koska mainittiin olevan joululoma. Heittäisin että siinä 16 paikkeilla. Noo, olisi ollut vähän vaikeaa saada megafluffya jos Sirius ei tuntisi samoin. (ja älä huoli, en mä sitä dissaukseks olis tulkinnutkaan) Uskomatonta, yhdessä lauseessa sivumainitsen että Siriuksella on maiharit ja kummatkin kommentoijat sitä ihkuttaa. :D Joo, ne on kyllä ihan kivat, ja idean siihen sain yhdeltä ystävältä. Jos mun mielikuvitukseni on ihana (välillä, muttei kyllä tosiaankaan aina), niin sun kommettisi on ihana (ja se on kyllä sitä anyway vaikka mun mielikuvitus ei oliskaan) Joo, musiikki on ihanaa ja aww. Kiitokset sulle!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä