Kirjoittaja Aihe: FMA: Vietelty, K-11, Ed/Roy  (Luettu 2141 kertaa)

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
FMA: Vietelty, K-11, Ed/Roy
« : 22.03.2010 19:57:05 »
Title: Vietelty
Author: creep
Pairing: Ed/Roy
Genre: humor(?), chanslash
Rating: k-11
Fandom: Fullmetal Alchemist
Summary[/b]: Toisinaan Roy inhosi Edward Elriciä.

A/N:  hmm, what can i say… tämä ei ole mikään lempifikkini, ei tosiaan, mutta menkööt.  ;D

Vietelty


Toisinaan Roy inhosi Edward Elriciä. Todellakin: inhosi. Miten Roy katuikaan sitä yhtä ainoaa iltaa, kun oli ollut humalassa, oli ehkä humaltunut nuoremmasta pojasta... Niin, yhdestä pahaisesta pojasta. Roy oli melko varma, että oli tulossa vanhaksi. Miten muutenkaan häntä yli 10 vuotta nuorempi poika oli saanut vieteltyä hänet niinkin helposti? Toisaalta… Edin kuuluisa viettelytapa oli pahuksen tehokas.
 ”Anteeksi, kuulinko oikein? Roy Mustang on pelkuri, joka ei uskalla…?”
Roy hymähti, puisteli päätään. Miten hän olikaan langennut sellaiseen vipuun? Mutta jostain syystä Edillä tuntui aina olevan sellainen vaikutus häneen… Ei sillä, että se mitään merkitsi.

”Hei.” Roy nosti katseensa ja näki tämän kyseisen pojan seisovan hänen pöytänsä vieressä. ”Siinä”, kuului tokaisu ja höyryävä kahvimuki laskeutui Royn työpöydälle.
 ”Osaan minä itsekin hakea kahvini, Teräs”, Roy tokaisi viileästi.
”Ei tässä ole kyse osaamisesta. Olet jo niin seniili, ettet kenties joku päivä pääse ulos tuosta tuolistasi. Joko reumatismi painaa, Roy?”

 Roy huokaisi. Hän ei todellakaan ollut sillä tuulella, että haluaisi kuittailla Edille… Varsinkaan, kun tämä oli yllättäen alkanut kutsumaan häntä etunimeltä. ”Ole hyvä ja poistu, Teräs. Minulla on töitä, ellet ole sattunut huomaamaan.” Ed hymähti hiljaa ja tuli Royn taakse, alkaen hieroa hänen hartioitaan turhankin hyvin. ”Teräs”, Roy murahti äänellä, jonka toivoi olevan tarpeeksi jyrkkä. ”Olet ihan… jäykkä.”

Roy nielaisi, kun hän kuuli alkemistin äänensävyn muuttuvan. ”Tule asunnolle tänä iltana, Al on muualla...” Roy yritti keräillä harhailevia ajatuksiaan ja yritti saada itsensä havahtumaan kauemmas Edin käsien ulottuvilta, mutta yllättäen se oli hemmetin vaikeaa edes ajateltavaksi. ”Unohda”, Roy sanoi tiukasti ja yritti keskittyä edessänsä olevaan paperiin. ”Älä viitsi, minä haluan sitä ja niin haluat sinäkin…”
Roy yritti parhaansa mukaan olla huomioimatta Edin tummaa ääntä ja sitä faktaa, että tunsi pojan hengityksen niskassaan.

”Älä kuvittele liikoja”, Roy sai sanottua ja kirosi erästä elintään, joka ei ollut hänen järkensä kanssa millään tavalla yhteydessä. Ja samassa Roy tunsi käden etumuksellaan, hänen äänensä petti hänet, päästäen huulten välistä karkaamaan huokaisun. Ei, ei helvetti… Roy ei antaisi sen tapahtua taas, kyllä hänellä sen verran itsehillintää ja tahdonvoimaa oli, hän ei antaisi Edin vietellä häntä enää…

 Oli ikävää Royn kannalta, että Ed oli niin lähellä ja suuteli märästi hänen niskaansa, samalla kun tämä hieroi Royn housujen kankaan läpi kipeää erektiota. ”Ed”, Roy sai sanottua käheästi ja työnsi pojan käden pois. Hetken kaksikko vain tuijotti toisiaan järkyttyneinä, kun he molemmat ymmärsivät: Roy oli ensimmäistä kertaa kutsunut Ediä nimeltä. Roy odotti Edin virnistävän, sanovan jotain ivallista ja voitonriemuista, mutta se, minkä Ed teki, yllätti Royn täysin. Ed nimittäin hymyili, hänelle. Hymyili pehmeästi ja painoi huulensa Royn omille lähes hellästi. Eikä Roy voinut muuta kuin tuijottaa, kun Ed vetäytyi kauemmas ja poistui ovelle.

”Muistakin, tänään kello kahdeksan, minun luonani”, Ed vielä huikkasi, ennen kuin ovi hänen perässään sulkeutui. Helvetinhelvetinhelvetti. Roysta tuntui, että hän oli kusessa. Ja pahassa sellaisessa. Roy ei täysin sisäistänyt, että hän joi Edin tuomaa kahvia, sillä hän oli niin keskittynyt miettimään, miten helvetissä hän oli sanonut Edin nimen…? Jostain syystä se oli vain lipsahtanut ja siitä Roy tiesi, että Ed oli johdatellut – ei, kiskonut - hänet aivan liian syvälle… Roy päätti, että hän ei todellakaan menisi Edin luokse sinä iltana. Eikä minäkään muunakaan iltana, ei enää.

Mutta oli sanomattakin selvää, että muutamaa minuuttia vaille kahdeksan Roy seisoi Edin oven takana ja ajatteli, että hän todellakin inhosi Edward Elriciä. Sen ajatuksen – ja kaikki muutkin ajatukset – Roy kuitenkin unohti, kun Ed avasi oven hänelle, kiskoi hänet sisään ja suuteli raivokkaasti. Yksi ajatus Royn päähän vielä ehti pälkähtää; voisivathan asiat huonomminkin olla… Roy antoi Edin pyyhkiä sen pois huulillaan, kadotti itsensä Edin ihoon, eikä hukkuminen koskaan olisi voinut tuntua yhtä hyvältä.

// Beyond lisäsi fandomin alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:12:57 kirjoittanut Beyond »
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #1 : 23.03.2010 20:40:22 »
MrPanda: Kiitos jälleen kerran kommentistasi. : D Minusta on erittäin mukavaa vähän muutella noita valta-asetelmia Edin ja Royn välillä, vaihtelun vuoksi, jotta ei tylsää tulisi. (Ei tämän parituksen kanssa kyllä ikinä voi tulla tylsää... ja vaikka loppujen lopuksi olen kyllä sitä mieltä, että Roy vie ja Ed... no, saattaa vähän pistää näön vuoksi vastaan, mutta kiltisti lopulta tottelee. :--D)
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 565
  • 707
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #2 : 15.06.2010 22:47:12 »
Kieroutuneen suloista, mitä muuta tästä voisi sanoa? I like it, very much ~

Ed / Roy roolitus meni ehkä minun mielestäni hieman kallelleen, koska itse olen aina pitänyt ficeistä / käsityksestä, että Roy on aloittava tekijä, se kieroutunut pahamainen viettelevä alkemsiti, joka saa pikkuisen Edon kiedottua syleilyynsä, kaiken lisäksi.

Pidin kuitenkin tästä asetelmasta, Edistä huokui joku todella suuri miehekkyys, josta tosissaan pidin. Ed ei ehkä ollut IC, mutta hänet oli loistavasti luotu, kahvikuppi oli myös hyvä lisä tarinaan, Roy joi sen lopulta, kuten myös päätyi Edin luokse.

Minä todella inhoan Edward Elriciä, todella "vakuuttavaa" Roy, mutta samalla niin totta. Olit osannut myös kirjoittaa hyvin henkilöiden välisestä ikäerosta, joka valitettavan usein jäämainitsematta (syytä tähän en kyllä tiedä). Kaiken lisäksi rakastuin alussa olleeseen Edwardin metodiin vietellä Roy, se ensimmäinen kerta siis. Kohta oli niin kieroutuneen suloinen, että minun on pakko lainata sitä vielä tähän loppuu. Ihana <3

Lainaus
Miten muutenkaan häntä yli 10 vuotta nuorempi poika oli saanut vieteltyä hänet niinkin helposti? Toisaalta… Edin kuuluisa viettelytapa oli pahuksen tehokas.
”Anteeksi, kuulinko oikein? Roy Mustang on pelkuri, joka ei uskalla…?”

Kiitos tästä, oli ihana! Rakentavat kommentit on lomalla, sry.  ;D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #3 : 17.06.2010 18:44:26 »
Hih, tämän parituksen ficcejä on vain aina niin ihanaa löytää, eikä tätä ole suomeksi lähellekään tarpeeksi. Pystyn kyllä hyvin näkemään kaksikon roolin näinkin, Ed yrittämässä venyttää rajoja ja Roy yrittämässä pysytellä viileänä. Ja tuo Edin taktiikka ekalla kerralla oli juuri sellainen jota voisi hänen kuvitellakin käyttävän, sellainen ärsytystaktiikka joka pakottaa toimimaan jollakin tavalla. Tätä oli ilo lukea, kiitoksia. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #4 : 18.06.2010 12:41:44 »
Kiitos, tämä on piristävä  :)
Toivottavasti Royn epäluuloisuus hiljalleen häviää - hyvä alku kuitenkin!
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #5 : 19.06.2010 15:23:09 »
Odoshi: Kiitos kommentistasi! Täytyypähän myöntää, että itsekin olen ehkä enemmän kiintynyt siihen, että Roy tekee aloitteen ja... näin. Mutta vaihtelu virkistää, vai mitä? :--D Ja kun Ed tekee tällä tapaa tavoitteen, niin kyllä, silloin se osaa olla aika... kiehtovaa. Meheh. Ja ehkä olen sadisti, mutta toisinaan minusta on mukavaa lukea/kirjoittaa Roy tuollaiseksi raukkaparaksi, joka on muka niin viileä ja silti tahtoo ja lopulta vaan ristiriitasena halkoo hiuksiaan ja Ed pompottelee tuota ja oi että. <3 Tuo ikäero on tosiaan aika ihmeellinen juttu, tai siis se, että sitä vältellään. Tai muutetaan tyyliin pariksi vuodeksi. Miksi, oi miksi?

Pics: Roy/Ediä pitäisi tosiaan olla enemmän suomeksi... (Köh, itse kirjoitan enimmäkseen englanniksi, ehdin tottua siihen jossain vaiheessa. Voisi välillä suomeksikin kirjoittaa. Köhköh.) Tuo Edin hieno taktiikka on kyllä oikein... Edmäinen? Jep. Edmäinen, mitä Royhyn tulee... Mutta kaunis kiitos kommentistasi, piristi. :--)

Eflmaiden: Kiitos kommentistasi (jälleen kerran :--D) ja oikein mukavaa, että piristi. Kyllä se Roykin vielä tajuaa, että turhaa tuo epäluuloisus on, Ed kyllä varmistaa tuon... :3
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

DarkMessiah

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #6 : 19.08.2010 14:33:22 »
Tällaisen lukeminen tunnilla on näköjään vaarallista. Pidin paljon <3 Hihittelen itsekseni, enkä saa edes katseita osakseni.. :D
Piristi kyllä päivää mahtavasti :D
Allekirjoitukset ovat niille jotka eivät muista omaa nimeään. - Santtu Puukka

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #7 : 21.08.2010 21:55:18 »
DarkMessiah: Joo, itselläkin on kokemusta fikkien lukemisesta tuntien aikana... se ON erittäin vaarallista. XD Mutta, oikein iloinen olen, että pidit ja kiitos kommentistasi, se puolestaan piristi mun päivääni mahtavasti.  ;D
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #8 : 25.02.2011 13:33:29 »
Tää todellakin sai mut hihittämään typerästi ittekseni.. :) Mun isä luulee nyt, että mulla on jokin pahanlaatuinen aivo-ongelma, kun naureskelen ittekseni.. :D Noh, eipä tuotakaan ois enää voinu kauaa piilotella.
Mutta tää oli kyllä aivan todella suloinen ja tykkäsin tästä kovin.. Roy on selvästi todella taivata siinä, että jos päättää olla menemättä nii sitten ei mene.. :) Noh, ehkä senkin pitää välillä toimia niinku Ed sanoo :D

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

creep

  • ***
  • Viestejä: 418
Vs: Vietelty, k-13
« Vastaus #9 : 25.02.2011 16:29:55 »
NeitiMusta: Toivottavasti isäsi ei sentään piipaa-autoja hälyyttänyt paikalle... tuosta syystä yritän aina hillitä itekseen hihittelyä, ellen ole yksin kotona. :--D Ja olen muuten vakaasti sitä mieltä, että kyllä se on aina välillä Royn vuoro olla Edin tossun alla.  ;D Mutmut, kiva kun pidit ja kiitos, että vaivauduit kommentoimaan. c:
i'm just a painting that's still wet, if you touch me i'll be smeared

Sielunsyöjä

  • No-life king
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Everything you need is ice cream,flowers and pussy
Vs: Vietelty, K-13, FMA, Ed/Roy
« Vastaus #10 : 30.05.2012 23:23:30 »
Pitäisi kai olla nukkumassa tähän aikaan?
No... On mulla parempaakin tekemistä. Kai? Esim kännykällä netin ränkkäys.
Tuskin silmät pysyvät auki. <3
Ei voi mitään.
Kiitos ficistä.
Noin kun vastas korppi musta,  syvää tunsin kummastusta
joskaan en sen vastaukseen mieltä saanut mahtumaan;
sillä ei kai toisinansa kukaan väitä muistavansa,
että hällä vieraanansa keskiyöllä huoneessaan
koskaan oisi ollut korppi ---- keskiyöllä vieraanaan -----
nimeltä 'ei milloinkaan'.