Kirjoittaja Aihe: Tukahdutettuja tunteita (raapale, minä/yks poika, S, romanc)  (Luettu 1350 kertaa)

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Tukahdutettuja tunteita

Kirjoittaja: Olivia
Oikolukija: MiNi (olet ihana<3)
Ikäraja: S
Tyylilaji: romance
Vaastuuvapaus: minä omistan omat ajatukseni ja tekoni, mutta poikaa en omista.
A/N: Puolilta öin kehkeytynyt tarina perustuu minun omiin ajatuksiini ja siis on aivan totta. En tiedä mitä järkeä tässä onkaan, mutta tämä on jo tarpeeksi järjetön, että lukekaa...

Tähdet ilkkuvat minulle yötaivaalta, eikä kukaan ymmärrä mitä se aiheuttaa. Vihaa kaikkien tiedottomuudesta, erityisesti hänen. Hän ei tiedä mitä tunnen häntä kohtaan. Tuo poika ei varmaan edes tajua mitään. Katumani teot ja kaunaiset sanat, jotka olen hänelle osoittanut, ovat olleet minun hullunkurinen tapani osoittaa kiinnostusta.
Selälläni maaten mietin unelmien tarinaa, jossa ihastukseni suutelee minua kaatosateessa, seuraa minua pois tunnilta, kirjoittaa viestin, jossa kertoo tykkäävänsä minusta tai löytää minut haikeana ikkunalaudalta ja rupeaisi vain yksinkertaiseen keskusteluun.
Toive tuntea hänen vahvat käsivarret ympärilläni ja suudelma hänen huuliaan vasten ovat joka öinen uneni. Turha kuitenkin unelmoida, kun olen nähnyt käytöksen, puheen, katseen kaiken kiinnostumattomuuden merkit. Tuo jokapäiväinen näky on sähköisku sydämelleni.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2012 13:59:59 kirjoittanut Olivia »
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.