Kirjoittaja Aihe: Suloinen epätoivo ♦ Hrm/D ♦ S ♦ raapale  (Luettu 1481 kertaa)

missie

  • ***
  • Viestejä: 4
Ficin nimi: Suloinen epätoivo
Kirjoittaja: missie
Tyylilaji/Genre: Itse luokittelisin tämän jonnekin romancen ja angstin välimaastoon
Ikäraja: S
Yhteenveto: Hermionen pienimuotoisia ajatuksia eron jälkeen
Vastuunvapaus: En omista raapaleen hahmoja, vaikka tekstissä ei ketään nimeltä mainitakaan
A/N: Tosiaankin tää nyt on ensimmäinen ficci jonka oon tänne uskaltautunut julkaisemaan ja ensimmäinen teksti pitkän kirjotustauon jälkeen, joten toivoisin (rakentavaa) palautetta. Ja kirjoitin tätä taustalla soiden Cher Lloydin Sweet Despair, josta tää onkin saanut nimensä, joten kannattaa tutustua tän biisin lyriikoihin, sillä nekin omalla tavallaan kuvastaa päähenkilön ajatuksia. Itsestä henk. koht. tuntuu että teksti voi olla vähän kökköistä, mutta toivottavasti nautitte! :)


Huokoinen villatakkini ei onnistunut pitämään sateen tuomaa kylmyyttä poissa juostessani suojaan. Tai no, ehkä kylmyys ei ollut pelkästään ruumiillista, oloni oli kylmä myös sisältä.
 
Tulimme yhteisen tiemme päähän jo jonkin aikaa sitten, mutta huomaan loppujen lopuksi ajattelevani sinua edelleen. Minuun sattuu, vaikka meidän ei ollutkaan tarkoitus kestää.

Sinua tuskin haittaa, sinähän ne välit katkaisit. Saat minut tuntemaan itseni arvottomaksi. Jätit minut yksin, etkä hetkeäkään miettinyt ennen kuin juoksit toisen syliin. Eikö millään ollutkaan lopulta merkitystä?

Olen epätoivoinen, mutta ehkä sekin voi olla kaunista. Ehkä vielä jossain vaiheessa sinäkin voit ajatella että olimme sen arvoisia. Että yhdessäolomme ei ollut pelkkä virhe.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2014 18:07:15 kirjoittanut missie »

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Suloinen epätoivo ♦ Hrm/D ♦ S ♦ raapale
« Vastaus #1 : 15.06.2014 12:11:03 »
Haa, eka kommentoija! :D

Minusta tämä oli hyvä teksti. Olit kekseliäästi liittänyt tuon kappaleen nimen, Sweet Despair, tuon sinun tarinasi otsikoksi. Ja minusta se sopi siihen oikein hyvin :)

Minusta oli myös kiva, ettei tämä ollut pelkästään sitä, että tapahtunutta surtiin ja koko teksti olisi täysin verhoutunut epätoivoon. Minusta oli kiva, että Hermione näki tapahtuneessa jotain hyvääkin. Ettei hänen suhteensa Dracoon ollut pelkkä virhe, vaan että heidän välillään saattoi olla jotain merkityksellistäkin. :)

Teksti voisi olla ehkä hiukan pidempi, mutta minusta se on hyvä näinkin. Olisi ollut kiva, että tekstissä olisi kuvailtu hiukan tarkemmin, mitä Hermionen ja Dracon välillä oikein tapahtui. Myös tuo ficin ensimmäinen lause on minusta hiukan hämmentävä, se on minusta ikään kuin irrallinen osa tekstistä. Mutta se on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni :) Itse olisin varmaankin sijoittanut tämän tekstin Pimeyden voimat- palstalle, mutta kyllä se täälläkin voi olla :)

Huomasin pikkuriikkisen kirjoitusvirheen, kas näin:

Jätit minut yksin, etkä hetkeäkään miettinut ennen kuin juoksit toisen syliin.
y- kirjain oli muuttunut vaihingossa u-kirjaimeksi :)

Kiitoksia kovasti! :)

-DragonHeart58
« Viimeksi muokattu: 15.06.2014 12:13:05 kirjoittanut DragonHeart58 »

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Vs: Suloinen epätoivo ♦ Hrm/D ♦ S ♦ raapale
« Vastaus #2 : 16.06.2014 01:25:55 »
Heih!

Tulin tänne kommentoimaan toistakin tekstiäsi :3

Kuten jo DragonHeart58 sanoikin, niin teksti olisi voinut olla pidempikin, mutta kyllä se tälläisenäkin kelpaa ja minä ainakin tykkäsin. Varsinkin tuossa ensimmäisessä lauseessa oleva ihana yksityiskohta eli huokoinen villatakki oli söpö. Myös tuo sateen tuoma kylmyys sopi tähän hyvin!

Ficissä oli koko ajan sellainen mukavan haikea tunnelma ja mulle tuli sellainen kuva, että Hermione oli tässä hieman katkera. Jotenkin tasapainoa tolle tunteelle toi se, että Hermy ei kuitenkaa pitäny suhdetta virheenä. Ja se oli hyvin keksitty!

Mutta jooh, eiköhän mun pitäis tästä lähtee nukkumaan hyvän iltasadun jälkeen. Kiitos siis tästä, oli mukava lukukokemus! c:
-Mix
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥

missie

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Suloinen epätoivo ♦ Hrm/D ♦ S ♦ raapale
« Vastaus #3 : 16.06.2014 18:12:42 »
Kiitos molemmille! :) Ite halusin pitää tän tekstin tällaisena lyhyenä, jotenkin itellä oli kirjoittaessa sellanen fiilis että tää on just hyvä näin. Ja tosiaankin uskon että toi alotus herättää erilaisia fiiliksiä, koska jotkut tykkää siitä että siirrytään ite siihen asiaan tollasta pientä yksityiskohtaa käyttäen kun taas toiset ei. Ja kommentit oli ihanan rakentavia. x) ja Mixiuu mahtavaa että oot jaksanu lukee mun molemmat tekstit ja kommentoida molempiin, iso kiitos siitä.