Olenkin tässä jo miettinyt, että milloin joku avaa suunsa Doctor Whosta. Kiitos, plööt, en viitsinyt tunkea Sherlock-jupakkaan ollenkaan, vaikka sitä stalkkailinkin! Ihanaa, että pääsen edes hitusen avautumaan, koska mun tyttöystävä ei ole vielä katsonut jaksoa, enkä siksi pääse hölpöttää sille!
Ensinnäkin, kasikausi on ollut niin paras! Vitos- ja kutoskausi olivat täyttä kuraa, tai siis okei on ne ihan ok mutta oikeasti! Kasikausi on yllättänyt mut täysillä, ja olen niin iloinen, kun en jättänytkään leikkiä kesken. Olet kyllä plööt aivan oikeassa, että osa kiitoksesta kuuluu Capaldille, sehän on ainakin vitsaillut asiasta ja pakko sillä on jokin vaikutus olla, kun on meno muuttunut tuolla tavalla. En keksi yhtäkään huonoa jaksoa tässä kaudessa, mikä on ihan mahtavaa.
Mutta tosiaan, mä pelkäsin tätä finaalia ihan kamalasti. Olin niin varma, että a) Moffat tekee jotain täyttä paskaa kuitenkin tai b) jotain aivan kamalaa tapahtuu (ja no, olihan tämä itkettävä, kuten jo plööt sanoikin). Siis oikeasti, mä näin viime yönä hölmöä painajaistakin, joka päättyi siihen, että cyberman löysi mut kylpyammeesta. Ahahahahahahah, oikeesti. (ei mut soli oikeasti pelottava, ugh, en halunnut nukkua enää sen jälkeen) Mutta tämä jakso, tai siis nää molemmat, oli kyllä loistava päätös tälle kaudelle! Olen jo kauan inissyt, että Moffat pois valtaistuimelta, mutta nyt herra sai meikäläiseltä armonaikaa. Jään innolla odottamaan jouluspessua.
Spoilerivaroitus! Se joulupukki oli kyllä hajottava, mutta olin jo täysin pissat housussa, kun ne koputukset tuli. Koska oikeasti, se ei voi olla pelkkää vitsailua tai sitten Moffat kyllä vittuilee ja pahasti. Ja siinä vaiheessa meikäläinen pimahtaa, uskokaa pois.
Mutta Missy oli aivan ihana, rakastin sitä kuinka ne onnistuivat vangitsemaan Tohtori/Mestari kemian tähän uuteen parivaljakkoon, en ole mikään kyseisen shipin suurin rakastaja, en todellakaan, mutta heillä on menneisyytensä, ja minusta se on jotenkin niin ihanaa. Ja sitten, kun 12 vihdoin löysi Gallifreyn, oh god...