Kirjoittaja Aihe: Muistan sinut aina, S || H/D,Deathfic,Slash  (Luettu 4054 kertaa)

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Muistan sinut aina, S || H/D,Deathfic,Slash
« : 26.07.2009 23:14:09 »
Title: Muistan sinut aina
Author: Freddie
Genre:Deathfic,Slash,OoC
Pairing: H/D
Rating: S
Summary:Draco kirjoittelee menettämälleen Harrylle kirjeitä,joita hän ei kuitenkaan saa ikinä luettua.Hän on menettäny Harryn ikiajoiksi.
Disclaimer: Kaikki,minkä tunnistatte Pottermaailmaan,kuuluu Rowlingille.
A/N:Ikärajoista en sitten ole aivan varma,korjailkaa jos väärin olen laittanut : DHmm..Hetken mielijohteesta tämän kirjoitin.Toivottavasti miellyttää!

~Rakas Harry

Lehdet putoilevat puista, linnut lentävät Etelään, minä istun puussa ja katselen. Tämä oli meidän ensimmäinen tapaamispaikkamme.
Muistatko vielä sen illan? Joimme kermakaljaa ja söimme keittiöstä pihistettyjä mustikkapiiraita. Huulesi maalautuivat aivan sinisiksi. Niiden kosketus oli tappaa minut, luulin että pyörryin. Onneksi olit silloin ottamassa minut vastaan syliisi. Et antanut minun kaatua. Silloin oli juuri tällainen ilma. Muistathan?

Ron ja Hermione olivat aina suhdettamme vastaan, vaikka minä yritin olla heille ystävällinen. He eivät vain tainneet pitää minusta. Kukaan rohkelikosta ei pitänyt minusta. Lisäksi olin rakentanut suojamuurin ympärilleni. Kukaan ei päässyt sen läpi. Miten olisin voinut, kun halusin olla paljon enemmän kuin he. Ei minusta loppujen lopuksi tullutkaan mitään kovin suurta.
Lisäksi olen menettänyt sinut. Olen menettänyt sinut kokonaan. Jos voisin, taistelisin sinut takaisin. Voisin tappaa niin monta ihmistä, kuin olisi tarpeen, jotta saisin sinut takaisin. Mutta olet poissa.
Jos tuntisit tuskani, tulisitko takaisin? Rakkautemme oli kuitenkin oikeaa, emme välittäneen muiden mielipiteistä. Jos tietäisit, miten paljon kärsin juuri nyt, olisitko valmis ihmeeseen?
Olet poissa. Minun täytyy hyväksyä se. Minun on pysyttävä vahvana. En saa sortua.

Ginny luultavasti lukee nämä, joten hän sentään tietää nyt tunteeni. Toivottavasti hän katuu sitä, ettei päästänyt minua pelastamaan sinua tähtitornista silloin monta vuotta sitten. Onhan sekin sentään jotakin, että hän sentään tervehtii minua. Lapsesi ovat aivan sinun näköisiäsi silloin, kun olit heidän ikäinen. Minun poikani on ystävystynyt sinun poikasi kanssa. Se raapii sydäntäni joka ikinen hetki, sillä heillä on toisensä,minulla ei ole mitään. Maailma on epäreilu.

Joten nyt, kun syksykin on lopulta saapunut, minun on harkittava normaalia elämää, ilman jatkuvaa ikävää. Siitä luultavasti tulee liian hankalaa, mutta minä yritän. Ethän sinäkään haluaisi, että olen surullinen, ethän? En ikinä tule unohtamaan hellää kosketustasi, kun kätesi vaelteli paljaalla rintakehälläni märkien lehtikasojen uumenissa. En ikinä tule unohtamaan sitä tuoksua, joka sinusta huumaavasti karkaili, enkä myöskään sitä, miten silitit päätäni hellästi tuudittaen minut uneen. Voin jopa kuvitella sinut nytkin tähän vierelleni, tuudittamaan minua uneen.
Toivottavasti sinun on hyvä olla, siellä missä nyt oletkaan. Voin vain kuvitella, kuinka kauniisti katsot maailmaa taivaasta, enkelinsiivet selässäsi ja sädekehä pääsi päällä. En ikinä unohda sinua, sinun säteilevän vihreitä silmiäsi, en tuoksuasi, enkä hymyäsi.

Sinun Dracosi~
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 23:23:02 kirjoittanut Renneto »
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #1 : 29.07.2009 09:31:20 »
Sniff.. ihana.
suloinen ja sai mut itkemään

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #2 : 31.07.2009 01:48:13 »
Cerry:Taisin onnistua,kun sain sinut itkemään : D Kiitos palutteesta!
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #3 : 01.08.2009 21:32:50 »
Ihana tämä , tosi kauniisti kirjotettu.
Hyvää, selkeää ja sujuvaa tekstiä. Mä tykkäsin tosi paljon tästä , hyvää kuvailua käytit tässä myös. Täs oli tosi kivoja pieniä pätkiä , varsinkin toi eka kappale oli ihana.
Lainaus
Muistatko vielä sen illan? Joimme kermakaljaa ja söimme keittiöstä pihistettyjä mustikkapiiraita. Huulesi maalautuivat aivan sinisiksi. Niiden kosketus oli tappaa minut, luulin että pyörryin. Onneksi olit silloin ottamassa minut vastaan syliisi. Et antanut minun kaatua. Silloin oli juuri tällainen ilma. Muistathan?
Tämä kohta siitä varsinkin on mun mieleen ; D

Sitten. Mä löysin virheitä.
Lainaus
linnut lentävät Etelään,
mun käsittääkseni etelään kirjotetaan pienellä
Lainaus
sillä heillä on toisensä,minulla ei ole mitään.
toisensa , ja tuon pilkun vieressä ei ole väliä ^^

Mut joo , hyvä ficci.
Avatar Haavalta, kiitos!

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #4 : 01.08.2009 21:41:29 »
wonderboy:Kiva,kun bongasit virheet : ) En jaksanut betauttaa kenelläkään,joten arvatenkin niitä löytyi tuolta : D
Kiitos palautteesta!
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

Pikku-Kissa

  • Vieras
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #5 : 12.08.2009 14:05:56 »
Tää oli ihana, mäki märisin ku Niili 8'<
Oli tosi kaunis ja kuvailit kaiken tosi hyvin!

PiKi

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #6 : 12.08.2009 14:26:58 »
PikkuKissa:Kiitos kommentistasi,kehuja on aina kiva kuulla : )
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

~pinkie~

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #7 : 12.08.2009 17:52:08 »
Voi, kaunis tarina.... Mitäpä sitä muuta lisäämään...?

<3:llä Pinkie

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #8 : 13.08.2009 08:07:23 »
~pinkie~: Kiva,että tykkäsit  :-*
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

campuzze

  • Vieras
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #9 : 13.08.2009 19:33:05 »
Tosi kaunis ja ihana!
Luin tän ekan kerran joskus kuukaus sit ja nyt uudeestaan, ja molemmilla kerroilla. Rupesin itkee!  :'(

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #10 : 13.08.2009 20:38:03 »
campuzze: Kiitos palautteesta,näitä tällaisia on aina tosi mukava saada :__) Ei kai se nyt _niin surullinen ollut? : D
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

siruela

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #11 : 14.08.2009 21:40:18 »
Tää olim kaunis! Draco oli niin.... inhimillinen.
Dream as if you'll live forever and live as if you'll die today

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #12 : 14.08.2009 21:49:57 »
siruala: Haha,kiitos kehuista! Hmm..inhimillinen? Itse en sitä huomannut,mutta hauskaa jos näin oli sinun mielestäsi :______)
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

roxanne

  • Vieras
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #13 : 15.08.2009 14:28:12 »
Oi että, tää oli kaunis.

Lainaus
Lisäksi olen menettänyt sinut. Olen menettänyt sinut kokonaan. Jos voisin, taistelisin sinut takaisin. Voisin tappaa niin monta ihmistä, kuin olisi tarpeen, jotta saisin sinut takaisin. Mutta olet poissa.
Tää etenkin oli ihanasti kirjotettu.
Ei oikeen muuta, tää oli kiva, surullinen, nätti. En nähnyt virheitä.
Kiitos paljon tästä<3

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Muistan sinut aina,K-11
« Vastaus #14 : 15.08.2009 14:32:55 »
roxanne: Mähän punastun kohta :''D Mutta kiitos kaunis kehuista,surullinen tään on tarkoituskin olla :__)
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|